Serge DeNimes Reviews 1,846

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 78 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently praise the quality of the products, noting that items like rings and necklaces are well-made and look great. Many also appreciate the prompt delivery and the overall ease of the purchasing process. However, some people were dissatisfied with the customer service and delivery experiences. Several customers reported issues with lost orders, incorrect items, or delays in shipping, with some mentioning a lack of responsiveness from support. There were also instances where products arrived without adequate packaging for gifting, or had sizing and design discrepancies.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many customers praise the excellent quality, beautiful... See more

Quality

People report positive experiences with quality. Many customers praise the excellent quality of the jewelry,... See more

Delivery service

Reviewers mention ambiguous feedback about delivery service. Many customers praise fast delivery,... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order. While some reviewers praised quick purchases and speedy... See more

Customer service

Customers consistently note ambiguous experiences with customer service. Many reviewers praise the... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I really liked the product and was impressed with the quality. The piece itself feels well made and looks great when worn. I usually buy from female-led brands, so I’m used to thoughtful finishing to... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Arrived quickly and with nice packaging. Pendant is lovely and seems good quality. Chain seems okay, but not the same quality as the pendant (mainly the clasp). Also, the cost of postage (£5.95) is ve... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Took longer to arrive than expected but good quality.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Good quality men's jewellery for the price. Its sterling silver and well made. No complaints about the product and designl I can vouch for the quality as I own the vitruvian ring, and some of their... See more

Company replied


Company details

  1. Streetwear Store

Information provided by various external sources

We offer Men's Silver Jewellery, Silver & Gold Jewellery as well as minimalist apparel essentials to compliment your lifestyle.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 63% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Awesome all round!!!

Delivery was quick and the items are very well made. Very happy

September 29, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thanks for the support Paul! We're so happy you loved your order :)

Rated 5 out of 5 stars

Like the quality

Like the quality, won't buy cheap again

September 23, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thanks for the support Adrian! We're so glad you love your order :)

Rated 1 out of 5 stars

I have not received my package after a…

I have not received my package after a month and it’s stuck in customs. So pretty bad and I might want to return stuff once I get it.

September 5, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Connor, we're sorry your order was held at customs. Unfortunately, with the US continuously making changes regarding customs clearance, the US government has made it difficult for international orders to be delivered into the country. This is affecting all companies from outside of the US. I can see you purchased from our UK website, we do have a US site to make the order process easier for you. We've just reached out to you from our customer service email, we're happy to help however we can.

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Everything was so quick, I could track it wherever it stopped over and the product was gorgeous! I just wish it came in a box since it’s jewellery and it would be nice for a gift.

August 22, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thanks for the support Elodie! So glad you loved your order :) If you need for a future gift, we do offer gift boxes as an add on to your order, they can be found through our search bar. I hope this helps :)

Rated 1 out of 5 stars

Be aware that they won’t refund

Be aware that they won’t refund. Replies are slow as well

September 4, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hey Max, we're sorry if there was a problem with your order. If you could please email orders@sergedenimes.com we'd be happy to look into this for you

Rated 1 out of 5 stars

Completely useless and shambolic…

Completely useless and shambolic company. Pleased an order of over £600!! Plus additional for next day delivery. That was in the morning 12th August way before 1pm therefore same day dispatch and delivery next day on the 13th. On the evening of the 12th I still had not received any tracking at which point the delivery should have been shipped but no tracking or info whatsoever so I emailed customer service. I received a response on the 13th saying the order “appears” to have been shipped. So no one knows the status of a plus £600 order. The guy said he would check with Royal Mail. No order was shipped or tracking information was provided and no order arrived on the 13th. On the 14th I emailed again. So 2 days later after placing a delivery with next day shipping requesting the tracking details and that if this hadn’t been shipped to cancel my order and refund me my £600. Received no response from them other than a notification of the refunding of my entire order. So basically the order wasn’t shipped, customer service didn’t even know and thought it was with Royal Mail. They literally just lost £600 due to the complete incompetence of fulfilling orders with over 2 days from the point of ordering and the order hadn’t even been shipped despite paying for next day delivery. Probably the worst level of customer service I’ve dealt with and Aligns with what others have said on here with many tracking and delivery issues or extremely long delivery times. Save your money and buy elsewhere.

August 14, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Arrived quickly and with nice…

Arrived quickly and with nice packaging. Pendant is lovely and seems good quality. Chain seems okay, but not the same quality as the pendant (mainly the clasp). Also, the cost of postage (£5.95) is very high considering its a Tracked 48 envelope (£2.70).

July 21, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thank you for your support! We're glad you love your necklace. If you have any trouble with the clasp please feel free to reach out to our support email at orders@sergedenimes.com, we're happy to help replace it within warranty :)

Rated 1 out of 5 stars

Only received part of an order and 3…

Only received part of an order and 3 weeks on they are still ‘investigating’. Extremely poor customer service. I would avoid if you can.

July 8, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Tracey, we're sorry for the wait. It sounds like you received your order but it had been tampered with. When this happens we open an investigation with the couriers to confirm what happened. Usually the missing item is found so we do ask you to wait until the investigations concludes before we refund you or send a replacement.

Investigations can take up to 30 days so we're sorry for the wait. We do offer parcel insurance so that if something like this happens we can replace or refund your orders without the wait, but if this isn't added to the order it can take some time. If you have any more questions please email us at orders@sergedenimes.com and we're happy to help

Rated 1 out of 5 stars

Took them almost a month and several…

Took them almost a month and several emails to conclude that my tracking never updated because the item never shipped and was actually out of stock.

July 7, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Drew, we're sorry if there was a problem with your order. Can you please email orders@sergedenimes.com so we can look into this for you?

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AT ALL COSTS

I don’t usually write reviews, but my experience with Serge DeNimes has been nothing short of shocking. I placed an order, returned it, and the company initially confirmed they received the return. However, I never received my refund. I contacted customer service and spoke with “Jourdan,” who did respond at first, but now my emails have gone unanswered and my issue remains unresolved.
To make matters worse, because I paid through Klarna, the payment was marked as overdue. As a result, I had no choice but to pay the bill to avoid it affecting my credit score.
I strongly recommend avoiding this company. The customer service is practically nonexistent, and I feel completely ignored and frustrated. Terrible experience all around and I’ve been left out of pocket for something I’ve returned!

June 16, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Luke, We're sorry for the inconvenience here. Just to explain a bit from our side, your return was received, but because a chargeback was opened through Klarna before it arrived with us the payment was locked on their end. This meant we weren’t able to issue the refund directly, even though we wanted to.

I can see that we were responding to your messages, but we received multiple duplicate emails from different email addresses of yours, which may have caused some confusion and delays in communication. We understand how frustrating that must have been. We're sorry for the time it took to get everything sorted, and we're glad it's now been resolved. We're also reviewing how we explain Klarna's refund process to help avoid situations like this in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Wouldn't usually write these reviews…

Wouldn't usually write these reviews but after my experience I felt it was right to warn future customers.

Product delivered was completely wrong. I was.advised not to worry and a fully refund would be issued on return. After returning the item I contacted them on multiple emails they had given and on their social media platforms. Absolute zero response (website advises 24 to 48 hours). Fortunately I had paid via credit card via PayPal so once raised with them they managed to contact seller and the refund was issued. I'd be very wary of purchasing anything from Serge Denimes

June 20, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Neil, I've looked into this for you, and I can see you accidentally received the bracelet version of the necklace you ordered. I can also see that we responded to you within 24 hours, and that several emails were exchanged on the same day and we instructed you to return this to us. It did take some time for you to return this but we processed the refund the day we received it. We're unable to refund before the product arrives. Also, apologies if you did feel the need to contact PayPal but we did not receive any correspondence from them. Your refund was issued because the return had been received. We're sorry for any inconvenience.

Rated 1 out of 5 stars

Very bad customer service

Very bad customer service, ordered rings on June 10th, and it’s been over a week and no update for my purchase. I try to reach them from email but nothing comes back…..I believe the company is a fraud.

June 10, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Danny, we're sorry there was a delay with your order. I can see this order was going to Taiwan, these orders can take some time to arrive due to the distance. I can see this was delivered and received securely, we're glad we could get this to you :)

Rated 1 out of 5 stars

Refusal to give refund for lost item 3+ months on

Whilst the jewellery is nice, i've lost all confidence in the brand by their refusal to give a refund for a lost necklace 3+ months on.

For context, I ordered an exchange necklace (other thing to note - any discount applied makes it a 'sale' piece with only exchanges allowed). A couple of weeks' later I tracked it to see where it was, spotting it was stuck in a Royal Mail delivery office in Romford. I've been corresponding with Jourdan from Serge DeNimes who want to wait for Royal Mail to confirm the situation (even though the tracking shows it clearly in Romford still).

It's now been over three months since the order, and despite polite chasing, i've been told no refund will be given until they've heard from Royal Mail. A quick look online shows this goes against the Consumer Rights Act 2015 (Serge DeNimes are entitled to give me a refund if I have not received the item after 30 days, and they need to chase up with Royal Mail separately for compensation).

I've stated that, given them a week to respond (they haven't) so now I'm chasing through my bank. Rather disappointing all round - I wouldn't order through them again.

Update: I requested a chargeback through my bank. Serge DeNimes said they could offer a refund if I cancelled the chargeback, which I declined as I’d lose all my protection. They’re now disputing the chargeback! I’d like to hope this was all a big misunderstanding, but the matter still stands that they’re refusing to give a refund for a necklace which they themselves confirm has not arrived. I’ve now referred them to Trading Standards.

June 9, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

We're sorry to hear how frustrating this experience has been for you. When an order is lost in transit, we open an investigation with Royal Mail, but unfortunately they are currently experiencing significant delays in resolving these cases. We do offer optional parcel protection at checkout, which allows us to immediately refund or replace lost items, but as this wasn’t added, we’ve had to follow Royal Mail’s process.

We're sorry for the inconvenience and are continuing to chase them for a resolution.

Rated 1 out of 5 stars

They charged my card 2 weeks ago and have not processed the order

I placed an international order on April 29th because the item was not available in their US store. I did not get any updates about the shipment so I reached out to their support team (UK). An agent called Jourdan told me "I believe the details of this order have flagged a problem on our system." He then said that the order was cleared and would ship 4 days ago but still no progress on my order. I have sent him a few emails and still no response. I never had this issue with international orders before, but this experience is frustrating! The fact that you cannot reach out to them over the phone is really not ideal!

April 29, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi David, we're sorry there was a delay with your order. With the new customs requirements put in place by the US, our international orders have been experiencing delays. It's become a longer process to have these international orders processed and while it took some time, FedEx was doing it's best to get these to you as quickly as possible. If you still have any problems please don't hestitate to reach out, we're happy to help however we can

Rated 5 out of 5 stars

5 star ring and service

5 star ring and service. Husband loves his ring. Perfect and fast delivery.

Thanks

April 7, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thanks for your support Cherryl! We're so glad your husband loves his ring :)

Rated 1 out of 5 stars

I have unsubscribed multiple times from…

I have unsubscribed multiple times from their newsletter but I keep receiving it.

May 2, 2025
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi Francois, we're sorry you're still receiving our emails. Can you please contact us at orders@sergedenimes.com with your email address so we can fix this for you :)

Rated 1 out of 5 stars

Awful

Awful! Made a return back in November and they are still refusing to give me my money back almost 6months later!!!

November 30, 2024
Unprompted review
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Hi there, can you please email us at orders@sergedenimes.com so we can look into this for you?

Rated 5 out of 5 stars

Thoroughly recommend

Necklace is great quality and it arrived very quickly. I’m very pleased with my purchase

March 31, 2025
Serge DeNimes logo

Reply from Serge DeNimes

Thanks for your support John! We're so glad you love your order :)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look