While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

But someday shoes from here thinking that they would be high quality UA’s. They’re the worst fake I have ever seen. The quality of leather on the Jordan 1 lows was terrible. Not even close, the cut... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Website says UA sneakers, but insole sock liner is supposed to be blue on the underside, not black. Also the toe box is distinctly replica shape. They are good reps, however. The netting is indi... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I received 3 pairs of shoes and I'm absolutely in love! Far exceeded my expectations! The company provided fantastic & prompt customer service to all my queries over Instagram and kept me updated with... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Customer Service Representative Jhon was amazing. He initiated a conversation with me about my order and guided me all the way through right up to and even after I received my kicks. This type of cust... See more

Company replied

Company details

  1. Men's Clothing Store

Written by the company

solestate the mission to make your dream hype piece accessible. Stop paying ridiculous prices from resellers and start enjoying the hype without breaking your budget.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

523 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I like all the shoes nearly in a legit state

All my order have been delivered to me..no problem at all

April 25, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Hi Daimar! 😍 Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are thrilled to hear that you received all of your orders without any problems. 😊

At SneakerBurger, we always aim to provide our customers with a seamless and hassle-free shopping experience. We are glad that we were able to deliver your orders without any issues and meet your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we are happy to have accomplished our goal with your orders.We look forward to serving you again in the future. 😎😉

Rated 5 out of 5 stars

3rd time ordering

3rd time ordering. And just as the first two times, my shoes arrived in a timely matter. They look great and for a good price. Highly recommend.

April 14, 2023
soletate logo

Reply from soletate

🎉 Thank you for your continued support and for taking the time to leave a positive review! We're thrilled to hear that you've been happy with the timely delivery and quality of our shoes. We strive to provide our customers with the best value for their money, and we're glad to hear that we've met your expectations. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future! 🙌

Rated 5 out of 5 stars

Amazing per usual

April 20, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for your glowing review! We are thrilled to hear that your experience with us was amazing, as we always strive to provide the best possible service to our customers. We appreciate your business and hope to continue exceeding your expectations in the future. 🔥🔥🔥

Rated 1 out of 5 stars

Company frauds with shipment

I have order my shoes in February and it almost end of April I haven’t received my order yet and first they use to tell me to wait but now they don’t even answer. Guys please don’t order from this website they are fraud there are other guys in industry buy from them.

April 19, 2023
Unprompted review
soletate logo

Reply from soletate

Hi Raj, We are very sorry to hear about the delay in the delivery of your order, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Please rest assured that we are not in the business of doing fraud, and we take customer satisfaction very seriously.

We understand that you have been waiting for your package since February, and we apologize for the frustration this has caused. We would like to explain that the delay in your order is due to a carrier issue. We have checked the tracking information under the tracking# CP447297843CN, and it is showing that your package is going through a process that includes waiting for a flight, being in transit in the air, and arriving in the destination country. Due to this process, we are unable to provide you with the exact location of your package at this time. However, please be aware that this is a normal part of the shipping process and does not mean that your package is stuck. It is still in transit and following its designated route.

We completely understand your concerns and want to reassure you that your package is still on its way. We kindly request your patience and understanding while we work with the carrier to resolve this issue. Please wait for the next update on the progress of your package, and we will keep you informed every step of the way.

Once again, we apologize for the delay, and we appreciate your business. 🙂

Rated 5 out of 5 stars

Shipping time was bit long but the…

Shipping time was bit long but the quality of shoes is great it was worth to wait. I’m pretty happy

April 18, 2023
soletate logo

Reply from soletate

👍 Thank you for sharing your feedback with us! We're glad to hear that you're happy with the quality of the shoes. We hope you enjoy your new shoes and we look forward in doing business with you again in the future!! 😊🔥

Rated 1 out of 5 stars

My shoes came damaged

My shoes came damaged. Box is completely crushed. It took over 4 weeks for my order. This is ridiculous. You won't respond to my emails at all. I'm tired of dealing with your emails I try calling the number an it does not work I want to speak with some. I placed an order before this one an it never came. Customs rejected the order an sent it back. You refused to give me a refund after I told you I did not want to continue to do business with your company. I want replacement shoes. You're not gonna ignore me for 7 days an then say I'm outside my window when I've sent proof in my email that my shoes came damaged when I got them.

April 15, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Hi Ramon, We are sorry to hear about the condition of the shoes you received and the damage to the box. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We assure you that we take all customer feedback seriously, and we will do everything possible to resolve this issue for you.

We understand that you have been trying to reach out to us, and we want to clarify that we have been responding to your emails. Please note that our customer service is only available through email and chat, and not by phone number.

Regarding the damaged shoes, we have already sent an email to assist you with the issue. We understand your frustration with the delay in receiving your order and the previous order being rejected by customs. We want to assure you that we are committed to resolving this issue and providing you with a satisfactory resolution.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to resolve this matter as soon as possible. 😊

Rated 5 out of 5 stars

I love the shoes.

I love the shoes.. Thanks Snecker burger. I will order again next time.

April 14, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you so much for your kind words and for choosing Sneaker burger! We're thrilled to hear that you love the shoes and we look forward to serving you again in the future. 😊👟🔥



Rated 5 out of 5 stars

10/10

10/10, whatever the question, for delivery or other, I received an answer the next day max .

April 12, 2023
soletate logo

Reply from soletate

👏👍 That's fantastic to hear Derek! We're thrilled that you had such a positive experience with our customer service team. Thank you for taking the time to share your feedback, and we hope to continue providing you with excellent service in the future! 😊🙌

Rated 5 out of 5 stars

Good quality

Good quality, great price

March 30, 2023
Unprompted review
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for your review and for choosing to shop with us! We're so glad to hear that you're happy with the quality of the shoes you purchased and that you found our prices to be great. 😊 We appreciate your business and hope to serve you again in the future! 😉💓

Rated 5 out of 5 stars

Good quality as expected

Good quality as expected. Shipping was a little longer then expected but it was communicated beforehand.

March 30, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave us a review! We're glad to hear that the quality of our product met your expectations. We apologize for any inconvenience caused by the longer than expected shipping time, but we're glad to hear that our communication beforehand helped to manage your expectations. 😊 Thank you for choosing us and we hope to serve you again in the future! 🥳

Rated 2 out of 5 stars

Finally received the shoes

Quality good! But wait took over month and the box was crushed. In addition I ordered a 6.5W but the box had 5Y on it. This definitely caused confusion. How ever they reassured it was a 6.5W. I shall update once my gf tries the shoe on.

March 23, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent purchase. We're glad to hear that you found the quality of the product to be good, but we're sorry to hear about the inconvenience caused due to the delay and the damaged box.

Please accept our sincere apologies for any confusion caused by the labeling on the box. We would like to assure you that the size you received, 5Y, is the correct size equivalent to 6.5W. We hope this provides some clarity and reassurance.

Regarding the damaged box, we understand how frustrating this can be, and we apologize for any inconvenience it may have caused. We always try our best to package our items safely and securely, but as you mentioned, sometimes damages may occur during transit. Nevertheless, we will make sure that the box is well packed before we shipped the shoes. We appreciate your patience and understanding. 😊

Rated 5 out of 5 stars

Ordered shoes Thursday and they came by…

Ordered shoes Thursday and they came by Saturday. Quick and convenient service.

March 18, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave a review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our service and that your shoes arrived so quickly. We strive to provide fast and convenient service to all of our customers, and we're glad to know that we were able to meet your expectations. We appreciate your business and hope you enjoy your new shoes! 😁

Rated 1 out of 5 stars

I used to have a size 10 yeezy slide…

I used to have a size 10 yeezy slide onyx. I didn’t have any issues about it. The one I got here is size 10 as well but are too small for me. You can also easily notice that it’s a knock off.

March 22, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Hello Ej, thank you for letting us know about the situation. We take very seriously all concerns from our customers. I will personally send you an email to know more details about this situation. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing service

March 20, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an amazing experience with our service. Providing excellent service is always our top priority, and we are grateful to have met your expectations. If there is anything else we can do for you, please do not hesitate to let us know. We look forward to serving you again soon! 💓😎

Rated 2 out of 5 stars

NOT UA’s

I’m giving them 2 star and not 0 because I actually got good shoes from them. The problem is that it’s somewhat a scam… they promote their shoes as UA’s but they’re just replicas. They say that the shoes are fabricated in the same factory, hence the colour, texture of the fabric is way different than the originals. Plus if they were “real” most items on the website wouldn’t be at the same price🤦🏻‍♀️. Honestly, how are they going to sell some AF1 at 200$ and charge some Jordan OFF white just 70$ more. Let’s not forget the constant “deals”, clearly because the shoes are fake so they get them for very cheap and allow themselves to sell it back for very cheap. Anyways, I have no other problems with this website, is just that honesty is very important…👀

March 17, 2023
Unprompted review
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave a review of our website. We are pleased to hear that you received good shoes from us. However, we are sorry to hear that you feel our shoes are not authentic.

We would like to clarify that we do not scam people and we sell UA (Unauthorized Authentic) shoes. UA shoes are made in the same factories as the original shoes, using the same materials and molds. The difference is that they are not released by the official company, hence why they are called UA shoes.

There are mixed opinions about UA. But, we can assure you that these are not like your typical replicas products. Replicas are made in an entirely different part of China with different materials and lower quality control. Some people call UA “fake” because they were not officially released by the company. Some people say they are real because they are the same shoes with the same materials made in the same factories. It is up to YOU to decide.

We appreciate your feedback and take honesty very seriously. We want to assure you that we are committed to providing our customers with the highest quality products at a fair price. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us. 😊

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service. GOOD QUALITY PRODUCT.

March 9, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you so much for your kind review! 😊 We're thrilled to hear that you had an excellent experience with our customer service team and that you're satisfied with the quality of our products. We strive to provide top-notch service and high-quality items to all of our customers, and we're glad that we were able to meet your expectations. Thank you for choosing our brand, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future! 🙌



Rated 3 out of 5 stars

Website says UA sneakers

Website says UA sneakers, but insole sock liner is supposed to be blue on the underside, not black. Also the toe box is distinctly replica shape.

They are good reps, however. The netting is indistinguishable from authentic. As is the *purposely* inconsistent heel stitching.

Overall, nobody would be able to LC you while they're on feet, they're good enough. But upon closer inspection, they don't hold up to scrutiny.

March 6, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave a review of your purchase. We appreciate your feedback and we apologize for any confusion regarding the insole sock liner color and the toe box shape of the UA sneakers you received.

As a seller of UA shoes, we do our best to match the item's description and patterns with the products we sell online. However, due to the nature of unauthorized authentic products, they may not always be a perfect replica of the original. Our terms and conditions state that clients accept the possibility of flaws such as stains, glue, wrong size tags, different boxes, slight color changes, missing accessories, etc. We encourage all of our customers to review our terms and conditions before making a purchase.

We are glad to hear that the netting and heel stitching of the shoes were indistinguishable from authentic, and that they are good enough to wear without fear of being called out. We hope that you are still satisfied with your purchase overall.

Thank you again for your review, and if you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer service team. 😊

Rated 1 out of 5 stars

Ordered pair of Jordan retro 1 “Homage…

Ordered pair of Jordan retro 1 “Homage to home” Dec 30. Took about a month to get package. When I received the package right away the box was completely fake made out of completely different materials than any authentic, opened box and shoes were also not even close to being similar to what is on their website. From materials/color everything is 100%off with the pair I ordered. I emailed to complain and all they said was no returns and offered like 25% off another future pair.. that did ad does not make me want to do business with this company anymore. I got screwed over $200! I asked for a return or exchange and was denied.. order number #253093 I would rate a 0 but 1 is the lowest. So unhappy with my experience. I could buy fake Jordan’s for less than half of what I just lost..
I received an email and I responded back but 2 days later and I have not received any response

January 22, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Hello Gustavo, thank you for letting us know about the situation. We take very seriously all concerns from our customers. I will personally send you an email to know more details about this situation. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Kids are happy

February 10, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave us a review! 😊 We are thrilled to hear that your kids are happy with their shoes from us. 👟 We are committed to providing high-quality shoes to all of our customers, and it means the world to us to hear that we've succeeded in doing so for your family.

We hope that your kids continue to enjoy their shoes, and that they provide comfort and style for all of their adventures.

Thanks again for your review, and we look forward to being your go-to destination for all your shoe needs! 👍💓

Rated 5 out of 5 stars

Great quality

Great quality and perfect look

February 17, 2023
soletate logo

Reply from soletate

Thank you for taking the time to leave us a review! 😊 We are thrilled to hear that you are happy with the quality and look of the shoes you purchased from us. 👟 Providing high-quality products that look great is something that we are very passionate about, and it's always great to hear that we've succeeded in doing so for our customers.

We hope that your shoes provide you with comfort and style for all of your adventures. Don't hesitate to reach out if you have any further questions or if there is anything else we can do to assist you.

Thanks again for your review, and we look forward to being your go-to destination for all your shoe needs! 👍

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look