Thecbdstore Reviews 671

TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Ordered some gummies late on Friday and they arrived on Tuesday morning. Insanely fast when looking at comparable European stores that stock similar products. Discreet packaging that wouldn't raise an... See more

Rated 4 out of 5 stars

Easy online shopping with adequate delivery time. Delivery time was influenced because of festive period. Product was well packaged. Because of gummies weight only received 24 and not 25 but it’s und... See more

Rated 1 out of 5 stars

If you dont mind waiting a week for your online deliveries, sure, use this company. They uses GLS for their 'free deliveries'. This information is only something you, the customer who just bought... See more

Rated 5 out of 5 stars

Helpful people, I had a weird glitch in which i was charged twice and was very anxious. Staff were all very helpful especially athlone branch thanks very much for the friendly vibes and helpfulness... See more

Company details

Information provided by various external sources

The CBD Store is a leading authority & Supplier for Cannabidiol products in Ireland. If you are looking for a great quality CBD products, we are the people to talk to.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

671 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 33% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Store is good

Store is good, products are great. But you should remove that GLS delivery method from the options. Waiting a week for a product that is sold in Galway and getting delivered in Galway address is complete joke.

January 14, 2023
Rated 1 out of 5 stars

Thieves

Bought two Darwin CBD vapes, one died within a week the other died within 10 days. They were rated for up to 500 vapes on the shop's website and 600 on the company's. They didn't want to know despite the Irish law on consumer protection. If I buy something and it breaks within a reasonable amount of time or is simply not fit for purpose, a consumer is entitled to a replacement. These people are scam artists and you better believe I'm taking this to the Small Claims Court on principal.

RESPONSE

Well, if you're reading this it's pretty clear the level of customer service that Gerry Devaney is willing to offer customers. If you buy a vape and it breaks, don't come back to us. He carries himself exactly as one would expect a CBD and eCig store owner to. I'll edit this to keep anyone interested abreast of how the Small Claims Court proceedings unfold.

RESPONSE #2

I don’t see any name calling there, Gerry. I also don’t regard my desire to have my legal consumer rights respected as any kind of threat. You’re a funny sort, Gerry. No refund for a clear breach of consumer rights yet you’re willing to go to court over €40? If your ability to express yourself and spelling are anything to go by, I’d be hiring that solicitor.

January 16, 2023
Thecbdstore logo

Reply from Thecbdstore

Hi Danny, as we explained today over email. Disposable cbd vapes are exactly that disposable through away. They have 600 puff life span. We simply can not guarantee these devices. We have no way of knowing how many puffs you have had over the 7 to 10 days that you have had both disposables. I'm sorry but as we said today we can not warranty disposables due to the devices been disposable.

You can contact me directly gerry@theecigstore.ie.
Kind regards
Gerry

Latest email recived by Danny 18th Jan. We do not respond to name calling & threats any my reply to Danny was to do what he needs to as we can't resove to his satisfaction.

Gerry,

Warranty is one thing but Statutory Rights are a matter dictated by Irish law.

The fact of the matter is your vapes broke on me within a week. At 40 quid I think it’s a bit cheeky of you to deny me my Statutory Rights. No reasonable person would use a vape 500 times in 7 days. In legal cases like this they have what is called the reasonable man. Would a reasonable man use a vape 500 times in 7 days? I think not.

We must also take into account how unkindly the courts tend to look at operations like yours. They largely see them as the return of the ‘Head Shops’.

I’ve been in and out of court a few times over the last few years, largely representing myself and winning - one more jaunt certainly won’t do me any harm.

If this is the road you want to go down, by all means, hire yourself a solicitor at 120 quid for the day or you could simply refund me the 40 quid. Totally up to yourself.

Rated 3 out of 5 stars

Products were good one wasn't working…

Products were good one wasn't working when it came and unfortunately don't live near a store so couldn't get a replacement. Unless I sent back or travelled at my own expense which was a pity as I'm 22e out of pocket so I won't order online again

December 29, 2022
Rated 4 out of 5 stars

Easy online shopping

Easy online shopping with adequate delivery time. Delivery time was influenced because of festive period. Product was well packaged. Because of gummies weight only received 24 and not 25 but it’s understandable. Gummies are tasty. Don’t really know if the product is helping me yet. It’s early days

January 4, 2023
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service. Swift contact regarding a product I ordered being out of stock with the offer of a suitable alternative followed by speedy delivery. The products are lovely.

January 5, 2023

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look