While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I booked a 2+1 unit for an event in June this year back in September last year . I paid the requested deposit. Last week they called to say that could no longer honour the booking as a large cont... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Thanks so much to Toilets+ You responded very promptly to my call and gave me an excellent quote that beat all of the other four quotes I received. You had lots of understanding about my delay in payi... See more

Rated 5 out of 5 stars

toilets+ have been fantastic they always turn up when they say they will and do a fantastic job. We have an unstaffed site which requires getting in via padlocked gates. This is not an issue for To... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We had builders coming and going for months. Small firms do not see the need to provide their own loo! Toilets+ sorted us out nicely. Delivered promptly, serviced regularly and collected speedily w... See more

Company replied

Company details

  1. Portable Toilet Supplier
  2. Building Equipment Hire Service
  3. Construction Company
  4. Construction Equipment Supplier
  5. Party Equipment Rental Service
  6. Septic System Service

Written by the company

Trusted toilet hire company with over 30 years experience delivering portable toilets and luxury toilet trailers to South, East & Central England. Get a free quote and book online.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Toilets were cleaned okay and smelt…

Toilets were cleaned okay and smelt better however the pump handle wasn’t fixed properly bit disappointed with that

September 17, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thanks for the 4* review Graham. We are sorry to hear you had an issue with the pump handle and have passed your comment on to the Depot.

Rated 3 out of 5 stars

Product is good in and of itself

The loo is good in and of itself; clean and does what you need. This is our second booking - my observation is that the delivery drivers can vary in helpfulness!

September 18, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for your observations on our delivery drivers. We have tried to contact you via phone and email to learn more about this but unfortunately neither contact has been responded to as yet. We would be grateful if you could give us a call on 01953 601345 and ask for Zoe P, so we can discuss the matter further, to see what we can learn from your experience.

Rated 5 out of 5 stars

First class service

The toilets were wonderful. Very spacious, very clean and easy to use. I would recommend anyone requiring these mobile toilets to everyone. First class. Thank you. Roll on the next wedding.

September 19, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you Jackie for your great 5* review and feedback - we look forward to the next wedding!

Rated 5 out of 5 stars

Superb service

Superb service, friendly staff and at a good price.

September 12, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thanks for the great 5* review!

Rated 5 out of 5 stars

We used this company for an event and…

We used this company for an event and cannot fault them. The booking was easy and the lady I spoke to was very friendly and helpful. The chap who delivered the portaloo was lovely and went out of his way to put the toilet to exactly where we wanted it. Would definitely recommend this company.

September 11, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Many thanks for your brilliant 5* review Leonie! We really appreciate the positive feedback and will pass your lovely comments onto the team involved!

Rated 1 out of 5 stars

Was not informed of a minimum hire period

Was not informed of a minimum 3 week hire period. I informed toilets + upon ordering that I needed it for a week and at no point did they say their policy was minimum 3 week hire. Extremely expensive!

September 13, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for taking the time to leave us a review.

When we acquired Premier Toilet Hire, we contacted their customers to inform them of the change in ownership and of our charges and minimum hire periods. Our minimum hire charge is actually one week less than that of Premier Toilet Hire.

We have listened to the recording of the call from when you ordered the toilet and you did not advise that the toilet was only required for 1 week. As an existing customer we would not normally cover prices and minimum hire charges for each order unless requested or if they had recently changed, but this is something we will consider going forward to avoid a repeat of this situation.

Rated 5 out of 5 stars

Great Service from a Local Supplier

Great Service explained everything you needed to know .
Will definitely use again .
Thanks.

September 11, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Many thanks for your 5* review and feedback, we look forward to supporting you again!

Rated 5 out of 5 stars

Very good service

Very good service - easy booking, delivery on time and helpful delivery person.

August 15, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for the great 5* review Bob!

Rated 5 out of 5 stars

Great company with great staff

Great company with great staff, from the first call found everyone so helpful, a lady ( Katie R ) explained everything to me as I had never hired a loo before, and then the young guy who delivered it and the man that serviced it every week, from start to finish great company would highly recommend...thank you

July 22, 2024
Unprompted review
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thanks for the 5* review, we will pass on your lovely comments to Katie R and the team!

Rated 5 out of 5 stars

Great company to work with and great…

Great company to work with and great products - very clean and the delivery/removal team were very helpful as were Sales and Customer Service would definitely recommend.

September 4, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for your great 5* review, we really appreciate your feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Toilets arrived on time and clean no…

Toilets arrived on time and clean no complaints at all during the day. Lorry arrived on time to collect. Very happy!

September 1, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thanks for the great 5* review Sasha, we are pleased to hear we made you happy!!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service

Terrible service, completely unreliable, never turned up.
I paid for a weekly service and was lucky if they came every 3 weeks. Hours on the phone begging them to come clean our site toilet only to hear lies about lorrys breaking down driver is sick even worse telling me it’s was done yesterday I’ve seen the tracker, lies.
Be aware. Used another company, brilliant driver calls when he’s coming lets me know when finished.
Toilets + charged me and never delivered.

August 30, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

We are sorry to hear that you were unhappy with our service. We have looked into this and can see that there were some issues with the regularity of the service days during your hire. The information that was given to you when you called in was accurate at the time, but sometimes we were unable to service on the days that we had advised you of due to changing circumstances.

Your complaint about the final service should have been investigated more thoroughly at the time and we apologise that it was not.

Rated 5 out of 5 stars

Toilets arrived on time and placed…

Toilets arrived on time and placed where we needed them.
Also collection was prompt and on time
The driver was very professional and friendly and helpful
Will definitely use you again

August 25, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for the excellent 5* review Jackie, we are very pleased to hear you were happy with the service you have received and look forward to supporting you again!

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant from start to finish

Ease of booking and the delivery and collection driver (both the same man) was just so accommodating, helpful and very flexible.

August 30, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for taking the time to leave us your 5* review Marian, we appreciate your feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service. Easy to book. No problems with delivery or pick-up. Clean with good supplies.

August 23, 2024
Toilets+  logo

Reply from Toilets+

Thank you for your great 5* review - we appreciate your feedback!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look