TOPONE Markets Reviews 24

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

All platform fees are very transparent, and they offer a free demo account that's valid forever. A truly positive experience.

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Scam broker Forget about profit this broker will not give your deposit money 100% B book broker thats what crying for withdrawals Minimum trading time 3 minutes - how this possible all over t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Since I started using TOPONE, deposits have been almost instant and withdrawals are always on time. That kind of efficiency gives me peace of mind - no need to worry about cash flow. You can tell they... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This platform is fantastic for beginners like me - their guides are super easy to understand, and they real-time news feed is a great way to learn while actively trading. I'm already building up my wi... See more

Company replied

Company details

  1. Stock Broker

Written by the company

We are a reliable online trading provider, giving you access to opportunities to trade global financial markets through our Innovative platforms and apps.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

24 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

All platform fees are very transparent

All platform fees are very transparent, and they offer a free demo account that's valid forever. A truly positive experience.

October 18, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your positive feedback!
We’re glad you appreciate our transparent fee structure and the flexibility of our forever-valid demo account.
It’s our goal to make trading accessible and trustworthy — we’re happy to hear it’s been a truly positive experience for you.

Rated 5 out of 5 stars

Since I started using TOPONE

Since I started using TOPONE, deposits have been almost instant and withdrawals are always on time. That kind of efficiency gives me peace of mind - no need to worry about cash flow. You can tell they pay attention to the details, which I appreciate.

June 9, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your kind feedback!
We’re thrilled to know that your deposit and withdrawal experiences have been smooth and timely — efficiency and reliability are key priorities for us.
It means a lot to hear that you’ve noticed the attention we put into the details. We’ll continue working hard to provide you with a seamless and worry-free trading experience.

Rated 5 out of 5 stars

Reliable Platform I Can Trust

I've been using this platform for a while and it's proven to be very reliable. The support is also great - someone is always there to help out when I have a question.

June 10, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your trust and continued support!
We're thrilled to know that you've found our platform reliable and our support team consistently helpful.
Your satisfaction motivates us to keep improving and delivering a dependable trading experience.

Rated 1 out of 5 stars

This broker breeze my account don’t pay…

This broker breeze my account don’t pay my profit

June 5, 2025
Unprompted review
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear Shahril Nuzul,
Thank you very much for bringing your concern to our attention. We deeply value the experience of every customer and sincerely understand your frustration.
Regarding your concern about the payment of profits, to help us investigate and effectively resolve your issue, we kindly invite you to contact our online customer service or email us directly at cs@top1markets.com with more detailed information (such as your account number and relevant transaction details). Our dedicated team will promptly investigate and follow up thoroughly to ensure your issue is resolved satisfactorily.
We remain committed to providing a secure, fair, and efficient trading environment for all our customers. Thank you for your patience and understanding, and we look forward to assisting you further.
Best regards,
TOPONE Markets Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

This platform is fantastic for…

This platform is fantastic for beginners like me - their guides are super easy to understand, and they real-time news feed is a great way to learn while actively trading. I'm already building up my wins and feel like I'm learning so much.

May 5, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your thoughtful review!
We’re thrilled to hear that our platform, guides, and real-time news feed have helped you learn and gain confidence as a new trader.
Your progress is inspiring, and we’re here to support you every step of the way as you continue your trading journey.

Rated 5 out of 5 stars

Quick and Helpful Support.

Customer support is easy to contact and responds fast - they handle my issues well, which I appreciate.

April 26, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your kind feedback!
We’re delighted that our support team was able to assist you quickly and effectively.
Providing responsive, helpful service is something we take pride in.

Rated 5 out of 5 stars

The Demo Account Built My Confidence

The demo account was perfect for practicing without pressure, and I feel way more confident now.

April 20, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for sharing your experience!
We're pleased to hear the demo account has helped you build confidence before going live.
Practice is key, and we’re here to support you every step of the way.

Rated 5 out of 5 stars

Negative Balance Protection Puts My Mind at Ease

It's reassuring that the negative balance protection means my losses can't exceed my deposit; that gives me peace of mind.

April 20, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,
Thank you for your feedback!
We're glad our negative balance protection gives you peace of mind — protecting our clients from unexpected losses is one of our top priorities.

Rated 5 out of 5 stars

I find the platform runs smoothly…

I find the platform runs smoothly without my lag - it's much better than the previous one I used.

April 16, 2025
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear client,thank you for your positive feedback!
We are pleased to know that you are enjoying a smooth trading experience with TOPONE Markets.
We will continue to optimize our services to deliver even better performance for all our traders.

Rated 1 out of 5 stars

Fully B Book broker with paid reviews.

1. First the stupid rule of 3 minutes. Say what..? This is done to ensure you will never gain profit. I scalp , especially during news releases

2. When my account made over 100% within the week, they blockedy login without any email or a call. When contacted CS, they said illegal operations. Well, if you losses,nothing illegal. If you win, every trick on the booksz the will apply. If you are really legit A book.., this won't be the case

I have moved on to other broker, which have zero spreads, 4cts per 0,01 lots and maximum 1 minute withdrawal.

April 8, 2025
Unprompted review
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear Dr. Zaman,
Thank you for sharing your feedback regarding your experience with our platform. We greatly appreciate your comments and sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you have experienced.

Regarding the "3-minute rule," we fully understand that short-term traders require efficient trade execution. Certain risk management rules, such as specific holding-time requirements during highly volatile periods, are set up to ensure system stability and fairness in the market, and are certainly not aimed at any individual user. Should you have further questions regarding this rule, please don't hesitate to contact our customer support team for a detailed explanation.

Concerning the account restrictions you mentioned, our platform is obligated to initiate risk assessment procedures when abnormal trading behaviors that violate our User Agreement are detected, according to regulatory guidelines. We understand this process may cause inconvenience; however, please rest assured it is purely based on technical and compliance considerations, not related to profit or loss outcomes. If you have concerns regarding the outcome, we warmly invite you to provide detailed trading records, and we will assign a dedicated representative to assist with a thorough review, ensuring timely and transparent feedback.

Thank you once again for your patience and understanding. We are committed to providing a secure, fair, and reliable trading environment for our clients. Should you require any further assistance, please feel free to reach out via our online customer support or email us at cs@top1markets.com.

Sincerely, TOPONE Markets Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam broker

Scam broker

Forget about profit this broker will not give your deposit money

100% B book broker thats what crying for withdrawals

Minimum trading time 3 minutes - how this possible all over the world liquidity providers requirement for holding trade is 9 milliseconds, but for this broker is 3 minutes because they are not STP they are B book broker (it means they are not forwarding trade to LP/aggregators/banks etc)

March 11, 2025
Unprompted review
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear Bhavin Chauhan,

Thank you very much for sharing your feedback. We sincerely regret any negative experiences or doubts you currently have regarding our platform.

Firstly, we wish to clarify strongly that TOP 1 Markets is a strictly regulated platform committed to ensuring the safety and security of all client funds. We adhere fully to applicable laws and regulations and would never refuse to return a client's deposited funds. Regarding your specific concern about withdrawal difficulties, we earnestly invite you to contact our online customer service team or reach out to us via email at cs@top1markets.com. We will investigate and address your issue as a matter of priority.

Regarding your comment on the “minimum trading time of 3 minutes,” we acknowledge this particular trading rule exists to prevent potential irregular trading practices, rather than indicating any absence of liquidity-provider integration. In fact, our platform collaborates closely with globally recognized liquidity providers, ensuring fairness and transparency in order execution. Comprehensive details regarding trading conditions and the rationale behind these rules are also clearly provided on our official website.

We understand your dissatisfaction and concerns and genuinely hope you'll allow us another opportunity to communicate further and clarify this matter for you. Please kindly provide your trading account details or contact our customer service team directly, and we will handle your issue promptly and appropriately.

Once again, thank you for your understanding and patience. We look forward to hearing from you soon and promise prompt and thorough assistance.

Sincerely,TOPONE Markets Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

after pleading for month for refund the…

after pleading for month for refund the board Rose Lane GP was gracious enough to solicit for my repayment

February 15, 2025
Unprompted review
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear Loretta Bianchi,

Thank you very much for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience and frustration you experienced due to the delay in your refund process.

Typically, our platform processes refund requests on the same day they are received. However, delays can occasionally occur due to third-party payment processing or banking procedures. We completely understand the inconvenience caused by waiting during this process and sincerely apologize for it.

We are pleased to know that your refund issue has now been resolved. We are also actively working on optimizing our refund procedures and improving communication with payment channels and banks to prevent similar delays in the future.

Should you require further assistance, please feel free to reach out to our online customer service or contact us directly via email at cs@top1markets.com. We will be glad to assist you promptly.

Thank you once again for your patience and valuable feedback. We remain committed to providing efficient and satisfactory service.

Sincerely,
TOPONE Markets Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Top1 took all the profits without any email or explanation.

I am a customer of Top1 with account number 1116965. I started depositing money to trade NGAS almost two weeks ago and was invited to use bonuses or overnight fee reimbursement programs. But I did not participate in any of them. I traded very normally without any errors and achieved a profit of 5582 USD. Then they suddenly closed my account without any notification or anything. When I contacted customer support via live chat to ask why my account was locked, they told me to figure it out myself, then banned me without further explanation. I ask, is this a scam? No email or notification, and suddenly they lock the customer's account and take the customer's profits. I hope the community can take note and stay away from Top1. I hope someone can help me get back the above amount. Thank you.

April 28, 2024
Unprompted review
TOPONE Markets logo

Reply from TOPONE Markets

Dear CommonRule Which,

Firstly, please accept our sincere apologies for this delayed reply. Thank you very much for bringing your concerns about your account closure and the removal of profits to our attention. We deeply value your feedback and understand your frustration and concerns.

Regarding your mention of bonuses or overnight fee reimbursement programs, our platform automatically issues these strictly based on clients' actual trading activities, ensuring no manual or improper allocations occur.

Concerning your assertion of normal trading activities without violations, we strongly encourage you to contact our customer support or risk management team directly. They will provide detailed explanations regarding the reasons for the account restriction, accompanied by clear transaction records and evidence, ensuring transparency and fairness throughout the process.

We also firmly declare: TOP 1 Markets is a strictly regulated platform, fully compliant with applicable laws and regulations, always committed to the safety and security of clients' funds. We categorically deny ever withholding a client's deposited funds or profits without valid reasons.

Thank you again for your understanding and patience. We look forward to communicating with you soon and assisting you in resolving this matter. Should you need further assistance, please feel free to reach out via our online customer support or email at cs@top1markets.com.

Sincerely,
TOPONE Markets Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Really Good One

TOP1 Markets is a good broker, offering a wide range of options, from forex and shares to stocks, futures, and indices. If you want to trade everything, go for this broker.

May 29, 2023
Rated 5 out of 5 stars

TOP1 Markets is the company for all!

My experience with TOP1 Markets has been educational and customer-friendly, making trading exciting. The company delivers what it promises. I highly recommend it! You've got nothing to lose, but so much to gain!

May 21, 2023

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look