TradeXMastery 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Last year I was so profitable that I was regularly requesting payouts across multiple funded accounts in Tradexmastery. Everything was going great, but then out of nowhere in February my payout got de... See more

Rated 1 out of 5 stars

this company has been going backwards since their website upgrade .Before that they actually paid payouts and now all of a sudden the live chat is gone and all we get is automated responses. this is b... See more

Rated 3 out of 5 stars

They blocked my accounts after I passed and accused me of breaking rules their won terms allow. I couldn't reach person or get answers Everything was just shut down. I even had progress pending, and... See more

Rated 1 out of 5 stars

110 business days since requesting my payout, also still waiting on two passed challenge refunds. Tradexmastery replied to one of my previous reviews advising to contact support to request this to b... See more

Company details

  1. Educational Institution
  2. Alternative Financial Service
  3. Fund Management Company

Written by the company

TradeXMastery is a next-generation proprietary trading firm that helps traders around the world access professional capital and trade with confidence. We provide performance-based funding programs designed for every level of trader, from those building consistency to experienced professionals seeking higher capital allocations. Our platform offers fair and transparent trading conditions, fast account setups, detailed analytics, and responsive support focused on trader success. We believe in creating a collaborative trading environment where skill, discipline, and performance are rewarded. At TradeXMastery, our mission is simple: help traders master their craft, achieve funding, and grow sustainably.


Contact info

Breach of guidelines

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

A Very Disappointing and Untrustworthy Experience

One of my friends told me about a platform called Tradex Mastry. Since I own a financial services and brokerage company, I introduced this company to some clients and trainees. Unfortunately, all of them ended up losing their accounts — except for me.

I personally achieved profits of $1,965 on a $200,000 funded account. I passed the first challenge (10%) and the second challenge (5%), and even exceeded 18% total performance. It took me more than a month of consistent trading to reach these results.

But after requesting my payout, everything changed.

I waited two months without receiving any of my money, and I did not get any response from the company — not even an update about when the funds would be processed. This happened despite the company’s own policy stating that withdrawals require 21 business days.

My experience clearly shows that this company violates its own policies and holds clients’ funds, which is unacceptable. I became extremely frustrated, to the point where it affected my trading decisions and made me lose confidence in trading altogether.

November 18, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Sami, thank you for sharing your experience. We are truly sorry for the frustration you faced and for the impact it had on your trading. Based on our internal review, your payout request could not be fulfilled because your account balance dropped below the amount you requested, which made the payout request no longer eligible for processing. We understand how disappointing this feels, especially after your consistent work and strong results. Our team is ready to review everything with you through the support widget on our website so we can clarify the situation.

Rated 1 out of 5 stars

Not A Trustworthy Company

It’s important to go with a trustworthy prop firm and TradeXMastery is NOT that. I made over $10,000 in profit over a month ago without breaking a rule. Then once I requested a payout they waited over a month to deny my payout and close my account, claiming I broke a rule under section “10.3.13”

I’ve reached out to support and no one has been able to answer my simple questions. Which are:

1. If I broke a rule how come my account wasn’t closed the day I broke it?

2. How can you guys say I broke a rule when I never even got close to my daily drawdown or max drawdown? Which are THE ONLY 2 RULES you have on your website for the challenge

3. What is section “10.3.13 overleverage” mean in numbers. How can someone over leverage? (Give me an example with numbers and lot sizes) and show how I violated this.

4. How can you feel comfortable scamming people?

November 17, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Joseph, I understand how upsetting this experience has been and I am truly sorry for the frustration it caused. Our team reviewed your case in full, including your appeal, and confirmed that the account breach was due to an overleveraging violation under section 10.3.13 of our Terms and Conditions. We offered you a new challenge as a goodwill gesture, although I understand you chose not to proceed. Please reach out through the support widget on our website if you would like our team to help you further or discuss anything that could improve your experience or your overall satisfaction.

Rated 1 out of 5 stars

I have been emailing support with no…

I have been emailing support with no response about this latest challenge I am currently locked out of being able to login while strade was still active and for that reason the trade reversed without me being able to properly exit causing a challenge failure. Please get a quality customer service and deview my account and complaints until then I will not invest anymore in this company nor will I refer

November 17, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Cayleb, thank you for sharing your concerns. We are truly sorry to hear about the login issue you described and the frustration it caused. According to our records, we have not received any support tickets, so our team has not had the chance to assist you yet.

Update (Nov 19, 2025): The support email for TradeXMastery is no longer operational as we offer support through our widget on our site. This allows us to get to each request quicker, while also offering an accessible knowledge base for common questions. Please review the widget as this was resolved with login directives, as well as an account replacement with profits restored

Rated 1 out of 5 stars

One star is too much. Screenshots provided as proof.

I have been asking for a refund on two accts (that were never activated) for almost a month. You WILL NOT get support or customer service, you will be ignored, tickets closed without resolving and treated like you are a problem and they don't have time for you, no matter how polite your are. I have provided screenshots of how awefull they have been and they don't care because they are still getting paid their hourly wage. This company has to be a front for something, I don't see how they wan to be in "business" with CS like this. AND for what I am reading, they don't pay in a timely manner, even with all the money you will bring in they will take more than 20 days to pay a withdraw. STAY AWAY.
I am going to try FundedNext which seems to have very good reviews, unlike this one.

They keep closing my tickets without resolving it. They literally have been holding by btc since 10/22. Does this company not have $750 dollars to do a REFUND?? This is a scam.

I am uploading screenshots. I want to make sure more people don't go through these ordeals.

They asked if I wanted the accts, now that they found my payment after almost 3 weeks, I said no, I want a refund. This was on 11/10. HAVE NOT HEARD BACK FROM THEM, or my refund.
THIS IS HOW INCOMPETENT AND CARELESS ABOUT THE CUSTOMERS THEY ARE. Now, they are asking me about a screenshot, of what??? they had found my money!!

Hello,
This is TradeXMastery support. We apologize for the delay and our response and understand your time is valuable.
Please send us a screenshot so we can have this refund processed.
Best regards,
The TradeXMastery Support Team
Charlene • 1w
November 11

Can I please get an update on this refund??

Juliana • 6d
This is exactly why a lot of us are choosing not to do business with TXM, because of the lack of customer service and support. And sad to say, it's affecting AkashX that has put their confidence on this company.

Juliana • 6d
November 14
Do I need to open another ticket? Please tell me if I need to talk to someone else about this refund. This is THREE weeks now dealing with this.
Juliana • 3d

4 days without a response.
Juliana • 3d

AND AGAIN. It's like they are doing it on purpose now. The company losing users and the minimum wage people laughing about it.

Hello,
You have reached the support team at TradeXMastery.
We need the screenshot to be able to check your request.
Best regards,
The TradeXMastery Support Team
Charlene • 3d

November 17

I send screen shots of the conversation we had already, where Charlene asked again if I wanted the accts and I said no, I want a refund. No answer.

I opened another ticket, so someone else helps me, since Charlene doesn't want to, and the ticket was closed as soon as I opened it.

October 21, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hello Juliana, we are very sorry that this experience has caused so much frustration for you, and we understand how upsetting the delays and repeated follow ups have felt. According to our internal records, our team located the BTC payments and explained that the automatic granting failed due to a small shortfall. Even so, we offered to waive the difference and immediately grant both challenges, but you chose a full refund which we respect completely. To issue that refund, the Accounting team required a valid wallet address because the previous addresses would have redirected the funds back to the originating platform. You later provided a new wallet, and a refund for your unused challenge was processed to that address, with the standard 7 to 10 business day window for availability.

We also regret that some tickets were closed before the matter was fully resolved. Our support is not live, so responses can take time, although you should never feel ignored while waiting for updates. The repeated requests for screenshots were required so the Accounting team could match each step of the payment and confirm the correct refund path. We understand why this felt repetitive and we apologize for the inconvenience.

We truly want every part of this situation resolved for you, and we appreciate the information you have already provided. If there is anything else that could help improve your experience or encourage you to update your rating, we would be grateful to hear it.

Rated 5 out of 5 stars

Waiting for my credentials for my…

Waiting for my credentials for my funded account.

November 10, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Christine, thank you so much for your 5 star review. I am glad to confirm that your funded account was successfully delivered today. If you did not receive the credentials by email, it was likely due to yesterday’s Cloudware issue. However, everything is available for you inside your TradeXMastery dashboard including your trading account credentials. If you need further assistance or have questions, our support team is always ready to assist through the support widget on our website. We appreciate you being with us and hope you enjoy your funded journey.

Rated 1 out of 5 stars

No success to log in

November 14, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi there, thank you for sharing your experience. I am sorry to hear that you faced issues logging in. Our records show that no request has reached our support team yet, and the login assistance on our site is always available through the support bot or by creating a ticket without needing to log in. Our team is ready to help resolve this so you can access your account smoothly. Your experience matters to us, and we are committed to helping improve it moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

tradexmastery is a big scam

tradexmastery is a big scam. nobody tells you about their consistency rule 15 %. big scam

November 13, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Ogochukwu Anekwe, I am sorry to hear about your frustration and I understand how the consistency rule may have felt unexpected. The consistency requirement is clearly displayed on our product page and in our FAQs, although I regret that it was missed during your review of the details. Our team is here to help clarify anything and assist you further. Please reach out through the support widget on our website so we can understand what went wrong and work toward resolving this for you. We are always ready to improve your experience and help increase your satisfaction.

Rated 1 out of 5 stars

I can't withdraw because I'm no longer…

I can't withdraw because I'm no longer an Akashx member, and I don't think it's a good idea. I worked hard to earn some money, and I can't withdraw because I'm no longer a member. I think it should be possible to withdraw without being a member.

November 13, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Thank you for sharing your concerns. I understand your frustration and I’m sorry this felt disappointing.

Your account was gifted to you as part of the AkashX promotion, and their terms require you to keep an active subscription to continue participating in the challenge. Your access ended in phase 1 when your AkashX subscription ended, which meant the account couldn’t progress to the funded stage so a withdrawal wasn’t possible.

You can still join our programs without being an AkashX member by purchasing directly on our website, and our current BOGO offer might help. Our support widget is open if you need help, and you’re welcome to share anything that could help improve your experience or increase your rating.

Rated 1 out of 5 stars

Mastery of Scam..!!!

November 13, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Jess, we’re sorry to hear you feel this way. We take feedback seriously and want to make this right. Please reach out to our Support Team through the support widget on our website so we can review your experience together. We are committed to improving your experience and raising your confidence in our service.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t do instant funding it plays…

Don’t do instant funding it plays completely different than the actual market ! Complete scan

November 13, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

We are sorry to hear about your experience with the Instant Funding account. What you described is not the outcome we want for anyone, and our team is ready to take a closer look. Please reach out through the support widget on our website so we can review the details, work toward a resolution, and improve your overall experience, including your future rating.

Update (Nov 13, 2025): After reviewing your account, our records show the daily drawdown limit was breached, which caused the loss of your account. Our team can walk you through everything if you reach out through the support widget on our site.

Update (Nov 14, 2025): We see that you reached out, although no support ticket was created. An agent has sent you an email so we can assist you properly. You can also reach our team through the support widget on our website. Our team would be happy to assist you further and work on a clear resolution with you. We appreciate knowing anything that could help us improve your experience or increase your rating.

Rated 1 out of 5 stars

I didn't use any kind of copy trading…

I didn't use any kind of copy trading but still my account got blocked and my withdrawal is cancelled which was pending from 2 October for 35 days without any reason and without sharing any detail they just send a mail that you voilate rule 10.3.1 ...which I didn't

November 7, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Qasim, I understand how upsetting this feels and I’m sorry for the frustration. Your withdrawal was declined under section 10.3.10, and our team shared those details by email along with an offer for a new account so you could continue trading. Please reach out through the support widget on our website if you need us to review anything with you and help you move forward. Let us know anything that could improve your experience or increase your rating.

Rated 1 out of 5 stars

I passed my challenge fair and square…

I passed my challenge fair and square and was then told that I did not pass correctly! I traded hard and put all my effort. I want my refund or give me my funded live account!!! Stop robbing me.

November 12, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Bianca, thank you for sharing what happened. We reviewed your case and confirmed that your account was failed incorrectly during verification. Our team has reached out to you by email to apologize, and we included an additional account as a gesture of goodwill. We understand your frustration and want to resolve this fully for you, so please check your inbox so we can move forward together. We’re here to help and want to make your experience better.

Rated 5 out of 5 stars

I like the flow

I like the flow, of it simple straight foward

November 11, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Thanks Shon! We’re happy to hear you enjoyed the simple and straight forward experience! 🙌

Rated 1 out of 5 stars

Shitty experience

Shitty experience, you cannot hold customers payout for 21days and come up with false claims not to pay

November 10, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi there, we’re sorry to hear you felt this way. Our payout timelines are guided by standard verification and compliance steps that apply to all customers. Delays can sometimes happen when additional checks are needed, but our team is always happy to help. Please reach out to our Support Team using the support widget on our website so we can look into your case and sort things out as soon as possible.

Update (Nov 12, 2025): After reviewing your case, your KYC verification was unfortunately rejected, which means a payout could not be processed under our compliance policies. Additionally, our system flagged prearranged or synchronized trading activity, which is strictly prohibited under section 10.3.10 of our terms. If you’d like to clarify or appeal this outcome, please reach out to our Support Team through the widget on our website so we can review it together.

Rated 1 out of 5 stars

Please Avoid this Scammers they Denied…

Please Avoid this Scammers they Denied 7k Payout whit no Reason and then blocked my accounts I dnt want losing my Time again so Guys so Care Fully

November 1, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Mohamed, we’re sorry to hear about your frustration. We take payout concerns very seriously and never block accounts or deny withdrawals without a clear compliance reason. Our goal is always to ensure account security and follow proper verification procedures. Please contact our Support Team through the support widget on our website so we can review your case directly and help resolve it quickly.

Update (Nov 13, 2025): After reviewing our records, it appears that your payout request from October 20th, 2025 was rejected due to over leveraging which is a violation of Clause 10.3.13 of our Terms and Conditions. Our support team is happy to go over everything with you through the support widget on our website, and we are here to help improve your experience if anything still feels unclear.

Rated 5 out of 5 stars

Very effective and efficient trading…

Very effective and efficient trading platform.

October 29, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Thank you, Dulacha! We’re glad you find our trading platform effective and efficient. We appreciate your support! 🚀

Rated 1 out of 5 stars

Thank you for responding here

Thank you for responding here, but this information is not accurate.

I have never received any evidence or “supporting references” regarding this alleged violation. In fact, your own Support Team has repeatedly told me that my case is still “pending review”, not finalized — I have that message in writing.

I have requested specific proof multiple times (trade IDs, timestamps, comparison data, or any audit log showing prearranged or synchronized trading), and none has been provided. Without that, your claim remains unverified.

Until your compliance team provides verifiable evidence and resolves this contradiction between your public and private messages, I stand by my original review.

Please be transparent — send the actual documentation of this alleged violation, or acknowledge that my case is still under review as your support messages indicate.

November 7, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

No answer to this question yet…

Some people made this question and they didn't get any answer.
WHY we cannot use the account when we wait to get the money after a withdraw request? I work with another company and you get your money the next day.

November 7, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi George, thank you for sharing your concern. We completely understand your question. Traders can still use their accounts after submitting a payout request, but if the profits being withdrawn are lost during that time, the payout will be rejected because the requested amount would no longer exist in the account. This policy helps keep payouts accurate and fair for everyone. Our Support Team can give you more details through the support widget on our website if you’d like further clarification.

Rated 2 out of 5 stars

does not take open positions

does not take open positions, there are technical nuances with the platform

November 7, 2025
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Thank you for sharing your experience. It sounds like you encountered some technical issues when trying to open positions, which isn’t the experience we want for our users. Our team can review your account and resolve any platform issues right away. Please reach out through the chat support widget on our website so we can look into this together and make sure your trading experience improves.

Rated 3 out of 5 stars

Trustpilot hide my 3er opinion

This is my third review for this Propfirm (Don't know why Trustpilot Hide my original 3erd opinion. I sent all the images and things they requested to republish my opinion but they didn't). So, Based on my previous review, I've already received my fourth withdrawal credit, so I'm giving it a 3-stars rating. General context... My first 3 withdrawals were made in less than 11 days (3, 5, and 11, respectively); therefore, I had a 5-star rating in my first review. For my second review, frustrated by a wait of more than 21 business days, I gave it a 2-star rating, assuming I had already received payment for 3 withdrawals. This time, I'm upgrading to 3 stars, considering that after 34 calendar days, I finally received my 4th withdrawal. I can also attest that the platform does pay, but there's still a lot for improvement in terms of payment times and execution (this is the most important thing for a Propfirm and the main reason its clients look for it). I hope to be able to write a next review, positively reaffirming they improvement in effective withdrawal times, since in accordance with its policies, Until withdrawals are effective and the account balance has been updated, it is recommended not to operate the account to avoid withdrawal denials. In my case, I had to keep my funded account unused for over a month.

This opinion and experience was from octuber 8th; when finally TradexMastery confirm the 4th payout.
Actually I'm close to reach my second 100K acount. And as I said, if they improve the time to make withdrawals I put again another 5 stars.

Thank you

October 8, 2025
Unprompted review
TradeXMastery logo

Reply from TradeXMastery

Hi Fabio, thank you for sharing such a detailed update about your experience. We truly appreciate your continued trust and patience with us. We’re glad to know you’ve received your fourth withdrawal and that you recognize our commitment to fulfilling payouts. We completely understand your point about processing times and are actively working to improve efficiency in this area. We’d love for your next experience to be even smoother. Please feel free to reach out via our live chat if there’s anything we can do to further assist you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look