While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 309 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people were dissatisfied with the customer service, finding it unhelpful and difficult to reach a real person. They also encountered issues with orders, including products not arriving as expected, missing items, or incorrect deliveries. The refund process was often problematic, with customers reporting delays or difficulties in receiving their money back. Some customers also experienced problems with product quality, such as items breaking down or being faulty. Delivery services were frequently criticized for being unreliable, with missed deliveries, lack of communication, and extended waiting times. Conversely, a small portion of people were satisfied with the product quality and found the customer service to be responsive and helpful, leading to quick resolutions and refunds.

What people talk about most

Product

Consumers find product experiences to be ambiguous. While some reviewers are very happy with their purchases,... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery services. While some reviewers reported... See more

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order experiences. Many customers report significant delays in... See more

Customer service

Users describe negative interactions with customer service, often citing a lack of communication and... See more

Refund

Customers had ambiguous experiences with refund. While some reviewers reported receiving a full refund, with... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The treadmill, so far, is good. The problem was with waiting longer than promised, poor customer service and a delivery agency that made me wait in 4 days for the delivery. On the second occasion of... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I had no idea when my almost £300 treadmill would be delivered, I was at the park with the kids and got a random call from the delivery driver who was at my house! The box was slightly damaged and... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Ordered on 16 Jan 2026, no delivery date issued. Emailed customer support and was told due it it being a reorder item and will get a delivery date soon. This was last week, and still no updates to... See more

Company replied


Company details

  1. Fitness Equipment Store

Written by the company

DeerRun, founded in the USA, has expanded its presence to over 10 countries worldwide. Treadmills, smart rowing machines, smart bikes, and more—all equipment is seamlessly integrated with our independently developed competition software, PitPat, enabling a smooth fusion of virtual and real-world interaction for a smart and immersive fitness experience.


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

342 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Ordered the halloween treadmill

Ordered the halloween treadmill, the delivery took a few days and was quite slow, but once it arrived it was all in tact. Though the delivery company did lean it up against a wall in the rain so the box got wet and soggy. The instruction manual fails to say how to activate it as it didn't start at first until I turned to Reddit and found the answer on how to "unlock it". I'll post how below for anyone else struggling. Annoyed that it was weirdly locked when started and I had to turn to the internet to find out how to unlock it, so it loses a star for that. But otherwise seems all good.

Turn on the treadmill, take out the remote control

Press the deceleration button (minus) three times (short presses).

Press the acceleration button (plus) once (short press).

Press and hold the acceleration button (plus) for two seconds.

When you hear a long beep, the activation is successful. Then, press the middle button to check if the machine responds. (Mine didn't do the long beep, but it worked anyway).

November 3, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

This was a drunk purchase that was…

This was a drunk purchase that was encouraged by friends! It has turned out to be one of the best purchases I’ve made. Although was bigger than expected and a little complicated to put together it was worth it. Has made such a difference to my daily routine of managing my osteoarthritis. Walking every day is a game changer to managing the pain.

October 11, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Extremely Bad service!!!

My order number is UK-DR29186 you will see my email address on my order

Ordered my walking pad 16th October. Was sent a tracking link after waiting for over a week. Tracking doesn't track, no idea where the package is neither does the company! Emails, messages and keep getting the same generic email. £379 taken out of my account and coming to 2 week no delivery, spoke to someone on the phone and she didn't even know where it was so I asked for a refund and was told it would be done, now its gone silent. This is disappointing to say the very least. Quick to take my money shame you cant be quick to sort out the item I have paid for!

October 16, 2025
Unprompted review
DeerRun UK logo

Reply from DeerRun UK

We sincerely apologize for the great disappointment and inconvenience caused by the delayed delivery of your walking pad and the unsmooth follow-up process. It’s totally unacceptable that you haven’t received the item nearly two weeks after placing the order, and the tracking information is unavailable, let alone the silence after you requested a refund.

Our customer service specialist has already sent a detailed solution to your email address associated with the order (UK-DR29186). Please kindly check your inbox (including the spam folder) at your earliest convenience. We will strictly follow the solution to resolve your issue promptly and ensure you get a satisfactory result.

Once again, we express our deepest apologies for the trouble this has brought to you. Please feel free to contact us if you have any questions after receiving the email.

Rated 5 out of 5 stars

Its a treadmill

Its a treadmill.
What's to celebrate. It's going to be used to put me to work.
But I ordered it, it arrived, I unboxed it and tested it works.
Now it's turned into a clothes horse.

October 20, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great under desk treadmill

Great under desk treadmill, very silent (after you remove the buzzer) and does not require any subscription or anything. When you first start it you have to link it to the app with Bluetooth but then you can delete the app no subscription or anything required. Also the price was very good value given the build quality and how much shipping must have cost.

October 20, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Such incredible service when I had…

Such incredible service when I had issues with my pad, they tried to resolve but offered a full refund or replacement when all efforts failed. Such great continous service and real empathy shown.

August 31, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

DeerRun A5 Pro Smart 2-in-1 Folding Treadmill

There was a significant dicount on the treadmill, and was not sure what to expect. It was easy to order, and it arrived on time, and was very happy with the build and quality of the unit. My wife is very happy with it, and she is able to move the unit with ease, and has a quick release clip, to lower the safety bar for storage. It has large digital floor screen, to dsiplay relevant details, and comes with a remote control to manage speed as well. It is being used more for fast walking, than running.

Would definately recommend.

October 24, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great machine

I was a little dubious about ordering a treadmill as there were mixed reviews online. The purchase and delivery experience was really smooth and the treadmill arrived within 3 days, no issues at all. It’s a great little machine with a variety of speed settings to use for walking or running. I’ve only had it a couple of weeks, but really enjoying it and will definitely make more use of it over the winter months. Great value for money. The app is another good addition for tracking progress.

October 20, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Really not good 🙃

I ordered a treadmill from here on the 22nd September and it arrived relatively quickly, however when opened it was faulty. The model I chose had a raising handrail and when raising it, the metal was crunching together and it wouldn’t lock up on one side.

I contacted customer service and sent a video of the issue. The troubleshooting wasn’t great and even though I’d sent a video clearly showing the fault they still kept directing me to a video and asked me if someone else had tried to do it in case I was doing it wrong. Except they’d already seen the video clearly showing the fault.

I asked to return it and had to wait almost a week for it to be picked up so had to have this massive box sitting in my hallway.

It was picked up over a week ago now on a fast delivery service and I’ve heard nothing from the company so I’m still £220 down and very very frustrated.

Fancy website and all that but it just feels like a cover for something so much cheaper.

October 16, 2025
Unprompted review
DeerRun UK logo

Reply from DeerRun UK

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We completely understand how disappointing this must be, and please rest assured, we will do everything possible to help resolve the situation.

To move forward quickly and verify your order details, could you please provide:
1. Order Number
2. Email address used when the order was placed

I will immediately escalate your case to our After-Sales team. They will review the records and work with you to find a satisfactory solution as soon as possible.

Thank you for your patience and cooperation—we are committed to making this right.

Rated 3 out of 5 stars

***UPDATE***⭐ 1 Star - Worst Customer service Ever

**UPDATE**
Since writing the below review, I received an email from a gentleman named Jack who sorted my return and refund promptly. Although in total, the return process took 4 weeks, Jack did his best to efficiently solve my problem as soon as he took my case. I am still receiving emails from other staff telling me my email has been passed to the relevant department so there is a clear lack of communication/system in place. However I am pleased I have received the correct support and I received my refund within 5 days of the order being collected. If this review was for the equipment and the staff member - Jack - who solved my problem, it would be 5 star. Simply due to the rubbish in between, I am giving 3. Thanks again, Jack!
⭐ 1 Star – Absolutely shocking customer service. Do not order from this company!
I recently placed a bulk order of 11 bikes and 11 mats from DeerRun. I hadn’t read the reviews beforehand, and when I did, I immediately panicked and emailed them to check my items were in stock. To my surprise, they replied quickly to confirm everything was available and would be shipped soon.
I then received an email saying the goods would be delivered the next day – which was a bit inconvenient as someone needed to be home to sign for them with less than 12 hours’ notice – but I was just relieved they were actually arriving given the negative feedback online. The delivery went ahead with no issues, which was great.
However, due to a change in circumstances, I could no longer keep the order and emailed DeerRun three weeks ago to arrange a return. Since then, the customer service has been absolutely appalling. I’ve had a different person emailing me every day, all repeating what the previous person said or claiming the matter had been passed to “the relevant team.”
Eventually, I was told I’d have to pay £130 to return the items, which I agreed to, as the return was my decision. But then I received another email offering me £30 per bike to keep them “to save the hassle of returning.” I replied clearly that I don’t have space for them and want to return everything for a full refund.
They then confirmed the return would be collected on Friday, so I even took a day off work to be home for it. It’s now Thursday, and I’ve just received yet another email asking again if I’ll keep the order for £30 per bike. This is absolutely ridiculous.
I’ve wasted time, money, and now a holiday from work because they’ve gone back and forth without ever following through on what they promised. I will not be paying the shipping bill when this has cost me a full day’s pay.
Do not order from this business. The products may arrive, but the customer service is beyond shocking. Please, someone at DeerRun — if anyone with any sense works there — just process this return and refund properly!

October 16, 2025
Unprompted review
DeerRun UK logo

Reply from DeerRun UK

Reading your experience fills us with deep regret and self-reproach. The repeated contacts, conflicting information and missed commitments that followed your order have cost you valuable time and money; we offer our unreserved apology.

To make amends quickly, we have assigned a dedicated after-sales specialist to expedite your case. From now on this one point of contact will keep you updated at every step. Should you have any further questions or requests, please write to us and we will respond without delay.

We apologise once again and thank you for giving us the chance to put things right. We look forward to resolving this for you as soon as possible.

Rated 2 out of 5 stars

Very Poor Communication

Numerous emails with no answers to questions asked just standard responses like "we have already notified our highest department regarding the status of your order"
I have cancelled the order now, awaiting a refund.

October 15, 2025
Unprompted review
DeerRun UK logo

Reply from DeerRun UK

I’m truly sorry for the string of copy-and-paste replies you received. You deserved clear, personal updates, and we failed to give them.

After a fresh review our customer-care team found the root cause: your delivery address exceeded the character limit our courier’s label system accepts, so the parcel was never able to leave our warehouse.

Action taken:
1. Your order has been cancelled in full (done).
2. A full refund has been submitted to your original payment method; it will appear within 3–5 business days.

As a small apology, if you decide to shop with us again we’d like to offer you £15–£30 off your next purchase.

How to claim: simply place a new order, then email our after-sales team at treadmill@pitpatpower.com with your new order number once the parcel has arrived. We’ll credit the difference back to your original payment method (you can choose any amount between £15 and £30; just let us know).

Thanks for your patience, and again, I’m sorry we put you through this.

Rated 5 out of 5 stars

The product is exactly as described

The product is exactly as described, not too heavy and so can be moved around easily and very good quality. The only thing I would have liked is a reverse option so that I can walk backwards on it but otherwise it is perfect for me when using my standing desk at work.

October 14, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Great treadmill shame deerun can't sort the delivery address label

The treadmill is great but the problems easy to assemble great to run on but we had with getting it to us delivered was a bit of a nightmare any address over 32 Letters and they can't deliver no other delivery company has had this problem caused a bit of stress had to delivery to my 80 year mother luckily my the driver pushed it into the house as she's very frail

October 2, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

A5 Pro-Smart folding Treadmill

I purchased the A5 Pro-Smart folding treadmill after lots of research. I absolutely love it, it fits under the bed in my case but a sofa if you have one high enough off. the ground and can easily be moved around on wheels. I decided to get this instead of the walking pads because of the speed levels and I’m glad I did. 6kmph is the top speed on a walking pad which is the speed I comfortably walk at so there would have been no room to improve on that. With the treadmill I can jog and when I get fitter will be able to run on it too as it has a good top speed. It’s comfortable on the joints and isn’t noisy so I can listen to music without having to turn it up. The PitPat App is also good because it controls the treadmill so if you want to do interval walks or runs it does it all for you adjusting the speed etc. All in it’s a great bit of kit.

September 25, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I purchased my DeerRun Z10 Incline…

I purchased my DeerRun Z10 Incline treadmill directly from the showroom where Denny provided exceptional service. I left with the treadmill, a water flask, and a running mat, and the entire experience felt personal and professional from start to finish.

After a month of daily regular use, I can confidently say the treadmill has exceeded my expectations. I am used to commercial gym equipment, yet this compact design has impressed me with its stability, strength, and smart incline feature. It required a brief adjustment to shorter strides, but once accustomed, the movement feels natural, fluid, and effective.

The incline range is excellent, offering a true challenge that engages the calves and lifts the heart rate while remaining smooth and comfortable. I use it daily and easily reach over 10,000 steps, making it a vital part of my fitness routine, especially as the weather turns colder.

The build quality is outstanding. It feels sturdy, reliable, and well made. The mat beneath the machine enhances stability and reduces vibration. My only minor note would be the sound of the remote beeping, which I wish could be softened or muted, but it is a very small detail in an otherwise excellent design.

After extensive research, I chose this model for its incline capability, reliability, and design integrity, and it has delivered on every point. The aftercare and support have been equally impressive.

For anyone considering a home treadmill, I highly recommend visiting the showroom before purchasing. Seeing and testing the models in person made all the difference to my decision.

A superb product, beautifully engineered, and one of the best investments I have made this year.

September 3, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look