While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

It's so annoying that you have to check in with both wellhub and the provider for a class. I wasn't able to check-in with wellhub one time and I either had to pay a fee or wait until the following m... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

So far, using this service for the last month or so, no complaints. When I started, I was hesitant because I already had another service set up, and change is always something that people don’t like t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Although my membership was basic, it allowed me access to so many different kinds of gyms and classes closest to home. It also included body massages twice a month.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Lorenzo helped me very quickly and showed great active listening. He solved my problem efficiently. Highly recommended

Company replied

Company details

  1. Software Company

Written by the company

Wellhub is a corporate wellness platform that connects employees to the best partners for fitness, mindfulness, therapy, nutrition, and sleep, all included in one subscription designed to cost less than each individual partner. More than 15,000 companies in 11 countries use Wellhub to give their millions of employees access to best-in-class corporate wellbeing programs that are proven to drive widespread employee adoption and engagement. With Wellhub, employees can check-in with their wellbeing every day. The result is better productivity, higher retention, and lower healthcare costs. This is the Wellhub Effect.


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Be ready to NOT be treated as a valued client even on highest tier subscription

I pay 200 pounds a month for my membership and they allow only ONE late cancellation (or if you attend the class, but forget to check in on the app, they will block you for booking classes that month as well). Classpass is a similar app, but it doesn't ask you to check in both in the studio + on the app, I've asked many times why Wellhub has this policy, because similar apps work fine and don't make the client check-in twice. It's often the case that I rush to an exercise class before or after work and to allow only one time to not check-in or if there are trains cancellations and you simply cannot get there, they don't care. Customer support is terrible, it's impossible to get past the AI agent and to a real person to help you, I've been trying to get in touch for 2 days and even though I reach out during work hours, their team is not available. If you use it a lot, it's a good value for money, but all the hard rules and no support make this a service a really unsatisfactory one.

February 2, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Patricia, thank you for sharing your feedback with us. We truly understand how frustrating it is to be blocked from booking classes, especially when you’ve already checked in at the studio or faced travel delays beyond your control. At Wellhub, the requirement to check in via our app is how we validate your attendance and ensure our partners are compensated correctly, as our systems are separate from theirs. We know this extra step can be a challenge during a busy commute, so we’ve introduced a 30-minute grace window after a class ends to help members complete their check-in even if they’re rushing at the start.

Please remember that the Late Cancel or No Show recovery fee is completely voluntary, and when you reach the limit, you are still able to attend gyms and studios that don't require any previous booking.

Regarding your experience with our support team, we are sincerely sorry for the difficulty you’ve had reaching a person. We want to make this right and look into your specific situation, especially if a train cancellation or app error prevented you from checking in. We have sent you a request for additional information so we can assist you properly. Please feel free to also reach out to us via DM on Instagram (@wellhub) or X/Twitter (@Wellhubhelp) so we can assist you further and help restore your booking access.

Rated 5 out of 5 stars

Juliana was quick to respond!

Juliana was quick to respond!

March 9, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Lindsey!

Thank you so much for sharing your experience with us.

We’re so happy that Juliana was able to help you, we’ll be sure to pass your thanks along to her! 😁❤️

Rated 1 out of 5 stars

Awful platform. Zero customer service

I'm a business and since day one Wellhub has been nothing but trouble ie. zero customer service, no after sales assistance, non-payments, app issues etc etc etc. List goes on

I am in process of severing my business woth Wellhub now, and that is proving extremely vexing and challenging on Wellhubs part

I highly DO NOT RECOMMEND if you are a business. YOU'VE BEEN WARNED ⚠️

March 4, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Lena, thank you for sharing your feedback. We are sincerely sorry to hear about the frustrations you’ve encountered regarding our service, payments, and the offboarding process. This certainly does not reflect the level of support we strive to provide our business partners, and we would like to make this right as quickly as possible.

We are committed to resolving these outstanding issues and ensuring a smoother transition for your business. We've sent you a request for additional information to ensure your case is prioritized and handled by the correct specialist. We'll be waiting for you!

Rated 2 out of 5 stars

Changed membership tier without my knowledge

I've happily been a partner of Wellhub for years, until without my knowledge or consent they moved my studio up to a more expensive membership tier - meaning the vast majority of customers who used to book with us via Wellhub no longer can.

Our revenue has dropped to practically nothing overnight and it's upset lots of regular clients.

They promise a 3 hour response time on their website, but I haven't heard anything back from their customer support team in days.

I outreached to the contact who set up my partnership (Antonio Barati) who was very communicative when it came to setting me up on the platform, but once I had a complaint fobbed me off with "we do need to ensure the structure remains commercially sustainable on our side"

Very disappointing way to treat a small business

March 2, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Rhian,

We truly value your long-term partnership and understand how concerning this situation is for your studio.

We’ve checked internally and can confirm that you are already in contact with our support team, who are currently looking into your case as a priority. You’ll receive a personal update via email as soon as they have completed the review.

In the meantime, we’ve also shared your feedback with our Partners team to make sure your concerns about the membership tier are fully taken into account. Thank you for your patience while we work on this for you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

The idea behind the creation of Wellhub is fabulous

The management helped me in solving the problem I was facing while registering. The best part is that the top management is approachable and relentless follow up regarding solving the issue faced by me.

March 2, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Thank you for the fantastic feedback! We are very pleased that our team’s follow-up helped resolve your registration hurdles. Customer satisfaction is our top priority, and knowing our leadership made a difference for you is wonderful to hear. We're glad to have you with us at Wellhub! 🤗

Rated 5 out of 5 stars

Juliana was able to help and assist me…

Juliana was able to help and assist me right away. I can’t thank you enough for helping me! Thank you for your speedy responses and actions!

March 2, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hello Yuri, thank you very much for your review. We are happy to have helped you, and we will be sure to pass your kind words on to Juliana! ❤️

Rated 5 out of 5 stars

Wellhub subscription is an absolute steal!

Wellhub subscription is an absolute bargain! I go to the gym 2 to 3 times a week, as I'm only starting out, but there is one very near to work, and it's perfect for me locationwise. I have signed up the whole family, and you can even have different plans from each other, so it someone needs different locations, or facilities, the plan can be tailored to their needs. I am very impressed, and I haven't really explored all the available apps yet!

February 28, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi there!

Thanks so much for the amazing feedback! 😍 We’re so glad to hear that Wellhub is a hit for the whole family.

It’s awesome that you’ve already found a convenient spot near work. Whenever you have a moment, definitely dive into the partner apps, there’s so much more to explore!

Welcome to the community and enjoy your workouts! :)

Rated 5 out of 5 stars

Quick response time

Juliana had quick responses & helpful information! She gave me reassurance that the app issue will be fixed for further use & I will not be charged for this mistake on the gyms end.

February 25, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Thank you so much for the 5-star review! We’re thrilled to hear that Juliana was able to provide quick, reassuring support!

Rated 5 out of 5 stars

I love that they offer $6 per month…

I love that they offer $6 per month membership options to the local YMCA!

February 25, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

We love to hear that, and we couldn't agree more! The YMCA is such a staple in the community, and we’re thrilled that your membership is making it so accessible for you. ✨

Don't forget that your plan also includes a variety of wellness apps and other local partners to keep your routine fresh. Thanks for being part of the Wellhub community!

Rated 1 out of 5 stars

Crazy !!!!!

It was great when it was Gympass now it just feels misleading.mThe app frequently doesn’t work, and you often can’t check in. There are constant technical issues. If you miss just one check-in in the app, they cancel all your upcoming classes and block you from using the service until the next month even if you checked in at the gym’s front desk. The only way to restore access is to pay a fee.What’s worse is that there’s no customer service available on weekends. You end up having to pay even when the issue is clearly on their end. The only real option is to take videos and photos as proof and open a dispute with your bank.
This situation happens often and creates unnecessary stress. An app that’s supposed to support wellbeing ends up becoming a nightmare and a major source of frustration instead.

February 21, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Pamela,

We are truly sorry for the stress and frustration you’ve experienced. We want to clear up some misunderstandings regarding our policies.
When a Late Cancellation or No Show occurs, the system may temporarily limit your ability to book future classes.

However, paying the fee is optional: it is only required if you wish to instantly restore booking privileges. Even without paying, you can still use your plan for walk-in visits to any gym in our network.

We have verified that you are already in contact with our support team, who are currently reviewing your case to provide further assistance. They will be in touch with you shortly to help resolve this :)

Rated 4 out of 5 stars

Like but could be better

I like the optionality for attending gyms. The available apps and access to those apps is not straightforward. I would much prefer to see all the options available to me via an online website to easily navigate and read details. Trying to find everything via the app is clunky.

February 20, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Lizette!

Thank you for the 4-star rating and for your honest feedback. We're glad you enjoy the variety of gyms we offer!

We hear you regarding the app navigation. If you find it easier to browse on a bigger screen, you can definitely check all the gyms included in your specific plan via our website here: https://wellhub.com/en-us/search/

From there, you can easily filter by plan and city to see exactly what's available to you. 🤸

Rated 5 out of 5 stars

I am loving the use of other gym swim…

I am loving the use of other gym swim sauna classes etc

February 20, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Thank you so much for the 5-star review! 🌟 We’re thrilled to hear you're enjoying the variety within our network.

Rated 5 out of 5 stars

I definitely enjoy the option of being…

I definitely enjoy the option of being able to utilize multiple gyms. I do believe WellHub would be much more beneficial if they added a few other gyms because NJ members seem to have much more access.

February 17, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi there, Corinne! We love that you're making the most of your membership! We’re constantly working to expand our reach. If you have a favorite local spot that’s missing, please use the 'Refer a Partner' feature in the app. It’s the best way to let our partnerships team know where we should head next. Thanks for helping us improve!

Rated 3 out of 5 stars

More gyms needed

There is only 6 free gyms in the whole of Dublin. We need more dublin gyms. Thank you

February 16, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Gary,

Thank you for sharing your feedback with us. We understand how important it is to have a wide variety of options nearby, and we hear youwe definitely want to see our network in Dublin grow as well.

Our Gym Partnerships Team is constantly working to expand our coverage. In the meantime, did you know you can suggest your favorite local gyms directly to our team?

You can do this easily via the app:

You can do this easily in the app by going to Profile, then Settings (⛮), and under Account, scrolling down to Support to select Refer a partner. We appreciate your patience while we work on bringing more locations to Dublin! 🤸🏋️‍♀️

Rated 3 out of 5 stars

Disabled user can’t pick my spot in the class

As a disabled user who has just signed up I find it frustrating that I can’t select my ‘spot’ in the class that I’m booking into at 1Rebel. I was a direct member and chose a spot in classes that worked for me in terms of accessibility and now I can’t do this. I’ve only signed up to Wellhub as I save a decent amount of money but please allow ppl to choose their spots in the classes! I’m now trying to see if the studio will manually change my spots but I wish I had the autonomy to do this myself. Please look into this

February 15, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi Alia,

Thank you for reaching out and sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience this may cause.

To clarify, the inability to select a specific spot at 1Rebel is not a system error; it is simply how the current integration between our platforms is designed to function. The booking system is structured to manage access to the class as a whole, rather than individual spot assignments.

For the time being, contacting the studio directly for a manual adjustment remains the only way to secure a spot that meets your accessibility needs. We truly value your autonomy and understand how important this feature is for you. We have registered your feedback regarding this limitation.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Read this before you buy any membership…

Read this before you buy any membership from this company. I had an awful experience with them and they have not been helpful.
I made my own account, all good. When I added a family member, I got their email wrong. I was unable to edit the email, so they were unable to get login credentials, of course. Then I made another account with the correct email, but this time they got an error every time they tried to log in. Has not worked for days, and tried to contact them. Are you ready for the good part?
They have automated chat only. No contact number. Getting to a human is a time sink and a pain. When I finally managed, they failed to solve either of my problems (cancel the duplicate account and refund it, plus help to gain access with the correct account). 4 days later nothing was sorted. Trying to chat again, no way to connect to a human.
The app is atrocious and contacting them, even via email, returns an AI message (sending you links to unrelated issues). Be warned if you decide to put any money in this garbage customer support.

February 13, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hello Andrei! We are very sorry for your experience.

Regarding the cancellation of your dependent's duplicate account, we have already processed the cancellation and requested a refund. It seems that the request made in your first contact was not completed correctly; we apologize for this! You will receive confirmation of the refunded amount in your email.

Now, regarding the registration process for your dependent, we recommend that you try copying and pasting the link sent directly into your browser; this should resolve the issue!

We are very sorry for your experience and are available via Instagram DM (@wellhub) or Twitter (@wellhubhelp), where we can assist you with any other questions you may have!

Rated 1 out of 5 stars

Disappointing


Very disappointing experience. I made two reservations at my usual gym and attended both sessions. However, after each visit, the system incorrectly marked me as a no-show and automatically blocked my account, preventing me from making new bookings.

Trying to contact support was extremely frustrating. The chat makes it almost impossible to reach a real person, and when I finally managed to escalate the issue, I was told support is available Monday to Friday from 9 a.m. to 9 p.m. I was contacting them at 9:30 a.m., within their stated hours.

I have already paid for the service, yet I am still unable to make reservations. This has been a waste of time and very frustrating.

February 13, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi David,

Thanks for your feedback. We are truly sorry for the frustrating experience you've had with our support service.

We want to look into your case to verify your account. We have just sent you a message via Trustpilot requesting more details regarding your registration email.

Please reply to that request so we can investigate further.

Thank you for your patience.

Rated 5 out of 5 stars

I used to pay $99 for my gym…

I used to pay $99 for my gym membership. Now I pay $65 for the same gym, AND I get access to premium versions of apps that I wasn't paying for, and I can try out gyms across the city and the country. Couldn't recommend Wellhub enough!

February 11, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

We love reading stories like this, Drue! 😍 Thank you so much for sharing your experience.

We are thrilled that you’re enjoying our app and that you have the chance to explore new gyms and take advantage of our partner apps.

Welcome aboard and enjoy your workouts! 🚀

Rated 2 out of 5 stars

not much varieties

for me i previously had urban sports club with bentifits from my previous company ( i paid less and could enter many places like sauna and dance courses).

with my basic plan i can barely enter low gyms (that doesn't have sauna for example).

February 10, 2026
Unprompted review
Wellhub logo

Reply from Wellhub

Hi there! Thank you for sharing your feedback. We understand that everyone has different priorities when it comes to their fitness routine, and we appreciate your perspective.

It’s important to note that Wellhub isn't just a membership to a single gym; it’s a comprehensive wellness platform. Even on our Basic plan, you have access to a huge variety of different gym brands, boutique studios, and a robust suite of wellbeing apps for mental health, nutrition, and sleep.

While certain premium amenities like saunas may be more common in our higher-tier partners, our goal is to provide a versatile ecosystem where you can mix and match your physical workouts and digital wellness tools every day.

If you have any questions or need help finding a specific activity, please reach out via our Help Center or send us a DM on Instagram (@wellhub) or X (@Wellhubhelp). We're here to help!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look