Montering av IKEA-kök
Montering av IKEA-kök. Tyvärr utfört slarvigt och inte enligt order. Man fakturerar för material som inte levererats, man fakturerar för bil men skyller fel i leverans på bilbrist, man tar utan att fråga med material hem som beställaren betalat för. Vägrar att åtgärda stora, kostsamma fel med motiveringen att det är beställarens sak att övervaka hantverkarna och på så sätt hindra att felet uppstår. Sänder delfakturor utan att detta är avtalat. Påför avgifter som "uppstartskostnad" vilket innebär att man vill ha extra betalt för att man bär in sina verktyg. Rekommenderas ej!








