Bestelling geplaatst nooit ontvangen en…
Bestelling geplaatst nooit ontvangen en reageren op geen enkele e-mail wat je stuurt, ze zetten wel zo mooi in de tekst dat ze altijd binnen 24u reageren, nou niet dus, helemaal geen enkele reactie. 1ste en laatste keer meteen geweest.
Goede raad, bestel hier niks op deze site!!







