Kjøpt to Shorts til 600,-.............. fra KINA!!!
Kjøpt to Shorts til 600,-
Så får jeg beskjed om at de kommer fra KINA!
HAR NÅ SENDT KANSELLERING, så sier de sikkert at de ikke kan kansellere siden varen er sendt fra Kina.
I tilfelle må jeg betale frakt. Noe jeg gjør.
Forbaska SCAM som jeg rapporterer til Forbrukertilsynet!!
Se reklamerer og med 5 stjerner hos Trustpilot.
Noe dere kanskje bør reagere på siden det bare ligger 3 her med EN stjerne...?








