mengotticouture.com 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Everything went better than expected. The fragrance came well-protected, which showed good attention to detail during shipping. The glasses are also great quality—strong yet comfortable for everyday u... See more

Rated 1 out of 5 stars

I am writing to report a fraudulent experience I had with Mengotti Couture. I purchased a pair of sunglasses for nearly €1,000, but I did not receive an order confirmation. It took a week of... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They are scamming everyone; after placing an order, I received the notification that it was unavailable. I was supposed to receive a refund of the total amount, but I still haven't received it. They a... See more

Rated 5 out of 5 stars

Sadly, my favourite Armani shampoo is no longer produced. Early in February 2024 I discovered that Mengotti Couture had some in stock, so I ordered a case. One bottle was delivered immediately. The ot... See more

Company replied


Contact info

Breach of guidelines

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

They have products on their webpage that are not available

I bought a sunglasses on July 22nd and after 2 days they contacted me saying that unfortunately the product was not available, I request a refund and until today (almost 2 months later) I don't have my money back, they say that the company bank should send a confirmation but that is not true... I canceled one order in ebay around the same time and I saw my money back almost immediately... this is a fraud to me!!!

July 22, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t Trust, save your money

First week of August, I ordered Century/Dunhill. Site advertised in stock and ready to ship. Received email saying it was out. They asked if I wanted something different. No I just wanted my refund. After several emails asking if I wanted something else. No, just refund, I still have not received refund! 25 days later and still no refund! This company are liars and thieves, don’t give them any money!

August 16, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Dear Mr Tyler

Thank you for your feedback. Please always check your spam folder before assuming no response. Your order was $31 for perfumes, and it’s hard to believe we wouldn’t process such a refund. We still appreciate your kind words.

We do our best in pleasing our customers.

Best regards

Rated 5 out of 5 stars

Updated review

Updated

Initially, I experienced poor communication for about a month before posting my review. However, on the same day I wrote it, I received a call from a very polite representative who offered me a refund and, as a goodwill gesture, the same item delivered free of charge if it’s available in stock. The review should have been updated at that point, but I’m still waiting to confirm with my bank whether the refund has arrived, and the delivery of the sunglasses is yet to be confirmed. I’ll provide an update once I have a clearer picture.

August 29, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do Not Order From Mengotti Couture

I placed an order on August 16, 2025. I have been emailing the company and seem to be getting the runaround. I sent an email again and stated if order hasn’t shipped to cancel. I keep checking my order and there is no status of shipment as of today. I will not order again from this fraudulent company.

August 16, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Dear

We tried to contact you, but the phone number provided is invalid. Shippments cannot be shipped to a Invalid number.

We also responded to your email 1 hour after you wrote, Even not in working hours.Regarding the cancellation

We have already processed your refund.

Kindly check your inbox before posting a review, as we believe in resolving all matters fully through clear communication.

Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Do not order from this website

Do not order from this website. I never get an anwser from whatsapp or e-mail and never get a tracking on e-mail after the order.

August 8, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Hello,

We take all feedback seriously, but we could not verify you as a customer. You have not provided any order details or contact information within the to confirm your experience. Without this, we cannot investigate or address your claim.

We believe this review is not genuine, as any real customer would cooperate in providing proof of purchase. Our team responds promptly to verified customers through email and WhatsApp, and all orders receive tracking information.

Mengotti Couture Team

Rated 1 out of 5 stars

They "send" my package but they did not

They send me an email saying they send my package. It´s been 16 days so i messaged them on email. Now they are saying what I ordered is not available and that they wrote back "To resolve this as smoothly as possible, we kindly ask you to reach us via WhatsApp" if they did not have this in stock they themselves could have contacted me earlier, and not me after 16 days. It took this review for them to get back to me. I did get a refund, but i hope they can communicate better and early on instead

June 1, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Hello Esther,

We processed and refunded your order without delay once you confirmed, and we responded through multiple channels to assist. While we always aim to deliver the best service, we thank you for your kind words despite our genuine efforts.

Mengotti Couture Team

Rated 2 out of 5 stars

No response on Placed Order

Order 260424 ordered on the 16th of April and i received an email stating order had been received. Have had no correspondence after this despite repeated emails. Now two weeks since i placed the order and have no idea if i will ever see the product i ordered or if i am going to get my money back. Be very careful ordering from this company. I will update this review if i receive any correspondence in the near future. Was contacted after this review. Told product i ordered was not in stock and was offered a completely different product as an alternative. Refused and asked for a refund. I was sent my money back four days later.

April 16, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Hi Tom,

Thank you for your feedback.

We truly apologize for any delay and at first. The most important point is that we are a loyal and trustworthy company — and as promised, your full refund was processed.

We always aim to please every client, but we understand that some situations are harder to resolve smoothly.

We appreciate your patience and hope to serve you better in the future.

Best regards,
Mengotti Couture Team

Rated 2 out of 5 stars

Customer service is awful

Customer service is awful!! They post items as available on website, when in fact they are not. I purchased sunglasses from them in August of 2024, did not receive until October. I will say they were authentic, so if you’re up to waiting…beware. I tried again in December only to receive the same response/excuses about shipping, not in stock, etc. I reached out to them before each purchase to ask if the items were in stock, and each time was told yes and that shipping will take 3-5 days. Unfortunately, in February 2025 I had to reach out to credit source to get my refund after writing to check in stock availability and telling company this was a Christmas gift. Mengotti tried sending me to Cashapp to order from their source, which was unacceptable to me. This company should be upfront about available stock, shipping, as well as being upfront about shipping due to war to let potential customers decide if they don’t mind waiting months for the items. Again, my sunglasses were authentic.

December 2, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I do not know what these people sell

I do not know what these people sell, but there is nothing in stock and do not tell you.

I had to file a CC dispute to get my money back.

Buyer beware!

March 29, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Hi Cristian,
Thank you for the great feedback — it's always interesting how some people are quick to leave negative reviews when there’s an issue, but stay completely silent when they receive their order on time and get excellent service.

At Mengotti Couture, we always process refunds when needed and handle every case with honesty. We do our best to satisfy all clients.

Best Regards Mengotti Couture

Rated 1 out of 5 stars

I purchased some eyeglasses on line on…

I purchased some eyeglasses on line on 5th November , 2024 and it took ages for my glasses to arrive. When they did arrive they were not the ones I wanted. We have been communicating since then and have received many emails of apology and promises it will be fixed vey soon . it i snow March and still no refund or communication. This outrageous i WANT MY REFUND! shocking service.
To add further insult to injury. They have threatened they will refund my money only after I remove this review. Are you kidding. This company is a sham!

November 5, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great work

Hello everyone!
I want to share my experience of buying perfume on the Mengotti website.

I accidentally came across a rare perfume—Bang by Marc Jacobs, which is almost impossible to find nowadays. On impulse, I placed an order and paid for it. The price was very reasonable. Normally, I don’t shop this way and am very cautious with online purchases, but this time, I placed the order first and only then started reading customer reviews and checking Mengotti's Instagram. It didn’t inspire much confidence.

Nevertheless, I decided to wait. A week later, the order status was updated, and two weeks later, the item was shipped via DHL. I had already started to relax, but then DHL returned the package to the sender. I became worried, but communication with Mengotti via WhatsApp and email was quick and clear. They apologized profusely, and the package was resent.

Until the very last moment, I expected something to go wrong. But on March 13, I received my order, and I’m happy! It took only a month from the time I placed the order. Many thanks to Mengotti and their team for their great work!

I want to emphasize once again: despite everything that initially seemed untrustworthy, it all ended in the best possible way!

March 13, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I had my review taken down as it stated…

I had my review taken down as it stated that I had submitted had infamatory information. 🤔 Placing an order and paying for a perfume in March 2024 which was not in stock..TRUE.. continuous correspondence in regards to my refund..TRUE.. saying that another section deals with refunds to me..TRUE..went online to find something else as I had no refund as yet and saw the same perfume I was told was out of stock still being advertised as in stock..TRUE.. sent a few more desperate attempts this month to get my refund but now they don't even reply.. TRUE.. hopefully some of the public take note of this as it is NOT defamatory is unfortunately ALL TRUE I only gave 1 ⭐ to be able to send another review

February 9, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid this company - Big RED flag

Ordered a fragrance which was in stock on the website, and was contacted a few days after saying that it's actually not in stock. Requested cancellation/refund and got stuck in a loop where the Mengotti says that the refund was processed on 3rd of January, but I still did not get it, nor my bank has any information on the refund. I think I am going in circles with them and that I'll have to request a chargeback from the bank.

UPDATE: They've refunded me via Western Union since the refund on my card was stuck. It took me almost 3 months to get this resolved.

January 29, 2025
Unprompted review
mengotticouture.com logo

Reply from mengotticouture.com

Dear Leni T,

We truly regret the delay you experienced, Our team processed your refund via Western Union to ensure you received your money back without the need for a chargeback. Due to the war in the country your order was being shipped from, there were unavoidable delays, but we remained committed to resolving this for you. While we strive to make every customer happy, we understand that not everyone will always be fully satisfied. We appreciate your patience throughout the process.

Best regards,

Mengotti Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

No updates or contact

It's been almost a month without any update for my order, and now it's been a week since they last responded to any of my emails. The website is still saying my order is processing. I see other reviews about trouble getting a refund. I'll just wait a bit longer and claim a dispute directly from my bank.

January 24, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

No refund after 9 months

If you notice, the good reviews for them are all short, sweet, and direct to the point. All bloated reviews. But if you see the number of negative reviews, then you will know their business model.

MAR 2025: Still no refund. They've asked for my bank details already, twice (the second time they said "We were asking about your bank details" but I have sent it way before). They keep on not responding when being asked about updates on the refund. They will not reply for weeks.

DEC 2024: It's been 5 months, and they haven't refunded the money yet. We are just going in circles and they keep on delaying and delaying.

JULY 2024. I ordered a perfume back in July but it was out of stock. I have been religiously following up with them, and they keep saying that the refund has already been processed with the payment company, EVEN THOUGH THEY HAVE NOT REFUNDED THE MONEY YET.

November 25, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Still waiting ……

I ordered a pair of sunglasses on the 14th October. It took over seven weeks for the order to arrive which was a little worrying. However, they arrived today and I’m delighted with them. Excellent quality and they look great. I would recommend this site.

October 14, 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look