Storebælt sinatur hotel. Nydelig beliggenhet og fine rom. Men best av alt er betjeningen! De strekker seg virkelig det lille ekstra for sine gjester. Datteren vår fikk is når vi tok et glass vin i b... See more
Company replied
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Storebælt sinatur hotel. Nydelig beliggenhet og fine rom. Men best av alt er betjeningen! De strekker seg virkelig det lille ekstra for sine gjester. Datteren vår fikk is når vi tok et glass vin i b... See more
Company replied
Lækkert hotel med en bedste beliggenhed. Desværre ikke noget tryk på vandet, hvilket gør det umuligt for kvinder med langt hår. Desværre ingen rengøring, rene håndklæder mellem overnatningerne.... See more
Besøgte Sinatur Storebælt på forlænget weekend for anden gang. Beliggenheden er i top, hvis man kan lide vand. Sidste år var vi dybt imponerede over restaurantens formåen og et skønt vinkort; men desv... See more
Advarsel: Restauranten på Sinatur Storebælt i Nyborg er ikke i stand til at håndtere allergener. Jeg var på kursus i september, hvor de serverede en kage specifikt til mig, hvorefter jeg fik et allerg... See more
Company replied
I Sinatur har vi skovbryn, åer og ådale, sund, bælt og strand som nærmeste naboer og udsigter, der veksler mellem det idylliske og det storslåede. Vi driver hoteller på naturens præmisser og har stort fokus på at være en ansvarlig virksomhed. Vi er mere end stolte af, at vi er den første danske hotelkæde med et GHG-verificeret klimaregnskab og tilmed den første B Corp certificerede hotelkæde i hele Norden.
Denmark
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 100% of negative reviews
Typically replies within 1 month
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Sinatur Frederiksdal
Suverænt godt ophold med virkelig personlig velkomst og behandling. Har været her flere gange med samme positive oplevelse.
Lækkert værelse med altan med udsigt til Mølleåen. Stille område og bl.a. derfor god søvnkvalitet. Pænt og rent og med kaffe/the på værelset. Iøvrigt lækkert at man kan få gratis kaffe/the døgnet rundt.
Restauranten serverer lækker mad og restaurantchefen Bjarne kom med gode forslag til drikkevarerene til menuen.
Respekt for at hotelchefen selv står i receptionen ind imellem.
De har fire Clever el-lade pladser, så det er virkelig et komplet hotel. Her kommer vi igen.
Udsøgt sted, fantastisk betjening, vidunderlig udsigt og hel igennem gennemført arrangement med alt, hvad hjertet begærer.
Kommer helt sikkert igen, tak for jer.
Jeg var i Sinatur Frederiksdal over en periode på i alt 6 uger i forbindelse med arbejde. Det var en skøn oplevelse, med utrolig søde ansatte både på hotellet og restauranten. Værelserne er flotte og velholdte, prisen rimlig, naturen skøn og maden rigtig god. Kan varmt anbefales.
- Christian
Vi var på Sixtus hotel lørdag til søndag, hvor vi lørdag aften fik deres 6 retters menu som var outstanding, smagsfuld og lækker. Super dygtige og smilende personale.
Dejlig beliggenhed nær vand og skov som indbydertil en dejlig lang gåtur eller et dyp i vandet.
ikke sidste gang jeg kommer på Sixtus Hotel
Fantastisk personale, skøn mad og dejlige omgivelser
Sinatur Nyborg, et dejligt hotel med skøn beliggenhed, meget venligt personale og fantastisk morgenmad!
Vi holdt vores bryllup på Sinatur Storebælt - vielse, reception og fest - og det var intet mindre end helt perfekt.
Smukke omgivelser og fænomenal udsigt.
Ypperlig mad, professionel service lige fra tjenere, kok og konditor til rengøring.
Dejlige værelser og lækker morgenmad.
Vi kunne ikke have fået mere perfekte rammer for vores bryllup end Storebælt.
Vi har haft en god oplevelse med receptionen på Gl Avernæs.
Vi havde booket et ophold sidste år som vi afbestilte i god tid inden opholdet. Jeg lagde desværre ikke mærke til at betalingen ikke var blevet refunderet før nu ca et år efter.
En henvendelse til hotellet blev behandlet seriøst og hurtigt. Det viste sig at årsagen var dobbeltbooking fra vores side og betalingen refunderet hurtigt.
Tusinde tak til Sixtus Middelfart for den perfekte dag. Vi havde booket Fænøsund lokalet til vores datters konfirmation med den smukkeste udsigt over vandet og fik helt fantastisk mad som alle vores gæster roste og ikke mindste den helt fantastiske service fra et virkeligt professionelt team de var 100% på og var meget opmærksomme på vores og vores gæsters behov og ønsker det var virkeligt noget helt specielt, vi var helt trygge for der var styr på alt igennem hele dagen, hvis vi havde kunnet give jer flere stjerner havde vi gjort det, vi kommer helt sikkert tilbage. De største anbefalinger herfra, og og en stor hilsnen til Sixtus tjener som var helt igennem fantastisk TAK. kærlige hilsner Michael og Lone
Havde en enkelt overnatning på Sinatur Storebælt.
Stedet er intet mindre end fremragende!
Værelset var lyst, rent, pæn størrelse og med udsigt over Storebælt.
Hele hotellet var rent, nydeligt, lyst og med god energi.
Morgenmaden var utrolig lækker og uden tvivl meget lækre råvarer samt meget varieret.
ALLE de personaler vi så/talte med var smilende og meget kundemindet.
Tak for et meget positiv oplevelse 🙏
Sinatur Storebælt. Super hotel med meget servicevenligt personale i receptionen. Jeg skulle tidligt af sted næste morgen, før morgenmadsbuffeten startede kl 7. De lavede en madpakke, som jeg kunne hente i receptionen 6.15. Sådan! 🙂👍
Meget dårlig oplevelse. Booker ind med gavekort på 2000kr. Viser sig så at der ikke er åbent for aftensmad da der er selvskab. Så vi skal ud i byen og spise. Det gør vi så i lyngby. Det koster så en små 600kr for 2 Pers. Et ophold med morgenmad koster 1200kr og derfor vil vi gerne ha en en form for kompensation. Det kan de ikke give. De kan give gavekort til nyt ophold eller vin. Vi vælger vin. Der er kun vin til 400kr og opefter. Så vi tager en vin til 475kr. Vi er ikke vin mennesker og har ikke styr på vin. Men googler efterfølgende at denne vin vi har fået som kompensation koster 90 kr i Bilka. det er dårlig service. Kommer der aldrig igen.
Lækkert hotel med en bedste beliggenhed.
Desværre ikke noget tryk på vandet, hvilket gør det umuligt for kvinder med langt hår.
Desværre ingen rengøring, rene håndklæder mellem overnatningerne.
Desværre, hvilket vi ik havde forventet i 2022, 2 enkeltsenge på et dobbeltværelse.... som skiller på midten,,,, øv øv.
Desværre kun gulerødsboller og groft franskbrød til morgenmad også søndag,,,,,en t birkes, en fynsk brunsviger, en håndværker havde været ønskeligt. Når man er på ophold vil man ikke altid kun det sunde men også gerne noget af det forbudte... også gerne en lidt bedre, smagfuld skæreost og måske pålæg der smager af mere end frisk luft, men ellers en lækker og rigtig flot anrettet morgenbuffet.
Mvh
Lene & Kenneth
Vi var på Hotel Sixtus lørdag/ søndag den 2 og 3 april 2022 hvor vi fejrede guldbryllup sammen med børn svigerbørn og børnebørn og vi havde den mest pragtfulde oplevelse. Vi blev mødt af meget søde Anja i receptionen, fik det dejligste runde bord lige ved vinduet og en utrolig dygtig tjener og fik den mest udsøgte betjening hele vejen igennem og overnattede på dejlige værelser - dejlig mad også - så alt helt i top så TAK FOR DET.
Mvh. Hanne Dalsgaard
Beliggenheden er fantastisk, men kvaliteten på maden er desværre faldet.
Besøgte Sinatur Storebælt på forlænget weekend for anden gang. Beliggenheden er i top, hvis man kan lide vand. Sidste år var vi dybt imponerede over restaurantens formåen og et skønt vinkort; men desværre er a la carte nu erstattet af en buffet med mad af tvivlsom kvalitet og vinkortet er også skiftet ud. En skuffende oplevelse. Jeg ved ikke, om det er en reaktion på en hård tid med corona, men det er virkelig synd.
Skønt ophold, alt var bare i topklasse👍
Vi kommer helt sikkert tilbage 😀
Fantastisk ophold ved Storebælt.
Sødeste personale og hjælp. Smil og god kommunikation mellem personalet som giver et skønt boost.
Fantastisk morgenmad og forret, lidt øv med buffet til aften, som gør at “top kvaliteten” falder lidt til jorden.
Dejlige senge og værelser samt badebro til at hoppe i vandet😍👏🏻
Kan klart anbefales!
Hold jer væk fra deres kantinemad. Jeg er blevet nægtet erstatning af min knækket tand grundet sten i deres katinemad. Jeg fremviste stenen til personalet og fik direktørens mail som jeg ku klage til. De har afvist erstatning af min knækket tand. Det er sku for dårligt og dårlig service. Kan ik anbefale dette sted!
Overnatter tit på Sinatur Hotellet ved Frederiksdal i Nordsjælland. Når jeg er til fødselsdag på Sjælland. Godt hotel
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.