The Stephen Wiltshire Gallery Reviews 565

TrustScore 1 out of 5

1.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Scam.. money taken.. email confirmation sent then immediately deleted.. untraceable.. no contact from email or phone or text numbers either obsolete or being ignored.. what a shame such a talented man... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a framed panoramic print and paid £790, no email confirmation or order number or anything? Tried to contact through the website a number of times, no reply. The contact number on website is... See more

Rated 1 out of 5 stars

Placed an order online, payment taken but no confirmation email received or receipt for payment. Now reading terrible reviews of similar situations on here and wondering if this company is now... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered and paid, no confirmation received so tried to query. No answer to online query or email. Tried to phone, number no longer in use! Beware, hopefully it’s just a blip and it will be sorted!?... See more

Company details

  1. Art Gallery

Information provided by various external sources

Stephen Wiltshire is an artist who draws and paints detailed cityscapes. He has a particular talent for drawing lifelike, accurate representations of cities, sometimes after having only observed them briefly. He was awarded an MBE for services to the art world in 2006. His work is popular all over the world, and is held in a number of important collections. The Stephen Wiltshire Gallery displays and sells artworks created by Stephen Wiltshire MBE exclusively.


Contact info

1.1

Bad

TrustScore 1 out of 5

565 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Scam.

Scam.. money taken.. email confirmation sent then immediately deleted.. untraceable.. no contact from email or phone or text numbers either obsolete or being ignored.. what a shame such a talented man.. do not buy on website.

May 13, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order Not Received

Placed an order online for two pieces. Money taken from account but nothing received and no response to emails. Phone number appears to be out of use.

January 31, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Online ordering system problems.....terrible customer service

Placed an order online, payment taken but no confirmation email received or receipt for payment. Now reading terrible reviews of similar situations on here and wondering if this company is now a scam? Tried email ...no response, phone number....not known. Has anyone received their order recently? Is this poor admin or a scam???

I have just received an email from Annette Wiltshire to confirm that they have received my order and are having problems with their online ordering system and are dealing with orders manually. Fingers crossed my order is just delayed.

7 weeks on and no delivery and no further responses to my email requests for updates. Not good enough!
These are not cheap pieces

Pleased to say that my print has now arrived

December 2, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Paid but nothing received

Ordered a framed panoramic print and paid £790, no email confirmation or order number or anything? Tried to contact through the website a number of times, no reply. The contact number on website is invalid. This really is a joke, I love Stephen Wiltshire's art and its such a shame he is being let down by his management/gallery. DO NOT ORDER FROM WEBSITE.

November 2, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Are they still trading?

Ordered and paid, no confirmation received so tried to query. No answer to online query or email. Tried to phone, number no longer in use!
Beware, hopefully it’s just a blip and it will be sorted!? I have little confidence

October 10, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Order for 2 prints

I ordered 2 prints and was very happy with both of them. I phoned Zara a few times whilst ordering and she was extremely helpful and professional, even though the Gallery was in the process of relocating to Notting Hill and things were chaotic.

December 28, 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

The genius of art.

Beautiful art, I have two already and I’m going to get a third next week. Packaging is carefully done and postage is very reasonable. Thank you Stephen for Sharing your genius and making our walls less boring.

December 27, 2019
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Incorrect Item received.

I received an item different from what I believe I ordered. This was supposed to be a Christmas gift, I emailed the website to see what could be done but did not receive a response. This was very disappointing as I knew it would be my husbands most special gift.

December 23, 2019
Unprompted review
The Stephen Wiltshire Gallery logo

Reply from The Stephen Wiltshire Gallery

Dear Joanne,

Thank you for your email and valued purchase. Glad to hear that your parcel arrived safe and sound.

I am sorry to hear that you feel that we sent you different item as oppose to what believe you ordered.

I have indeed looked at the details of your purchase and browsing log and concluded that we in fact sent you the exact item you ordered. Thank you for confirming this. (Please note, your browsing log can only be requested for inspection by the management, no member of staff has access to it.)

I have enclosed your invoice for your attention in my email response. As the purchase process on our website is automated, no manual addition or deduction took place from any of our staff members during or after you chose the product, added to your basket, chose your payment method, observed our estimated despatch date and completed your purchase.

In fact, the last visited web page you clicked on the 'buy now' button was of the calendar you ordered on the 6th of December at 4:44am GMT (8:44pm your time the previous night) before proceeding to your payment.

Additionally, you mistyped your email address while adding your billing and shipping details on the website, hence you didn't receive our updates and direct response to your complaint in a timely manner, as all these communication was sent to the wrong address given by you. Let me know if you'd like me to forward the original email address that includes extra commas and the left out top level domain as well (.com). However, after a bit of searching, we did indeed figure out your real email address and managed to contact you directly earlier.

Our office is also closed on Sundays, as our published closed days on the website / google also show, hence the one day delay in responding to you.

Also, in the meantime, you left us with a 2 star review, we don't feel we deserve, a low score we have never received from any of our customers in the history of our online trading (since 2001).

In the light of the above, may I suggest to take your time when ordering online, it may help to avoid misunderstandings and your experience may also be much more pleasant in the future.

Best regards,

Zoltan Szipola

Rated 5 out of 5 stars

Delighted

The second print we have ordered for our home. This one is for our little boy for Christmas, he is absolutely obsessed with the guards outside Buckingham Palace! We are delighted with our purchase.

December 13, 2019
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look