Yorkshire Blinds Reviews 79

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Have now had two failed appointments to measure for blinds. The first occasion we were told they found no one in when there was someone here throughout. Second appointment also a no show. Have had n... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Shane from Yorkshire Blinds arrived to measure as requested before Christmas, plenty of choice of clolurs and materials. Knowledge of quality of blinds really good. Shane was easy to talk to, orde... See more

Rated 5 out of 5 stars

I cannot rate Yorkshire Blinds highly enough. Shane went above and beyond to sort our order. We needed 6 blinds for a set of bifolding doors and Shane sorted everything including additional cassettes... See more

Rated 5 out of 5 stars

We had received a number of quotations for a particular brand of blinds but unfortunately all had very long lead times for delivery. Looking further came across Yorkshire Blinds and not only did the... See more

Company details

  1. Blinds Shop

Written by the company

Yorkshire Blinds are here to show your windows some love, we look forward to helping you transform your homes with beautiful blinds, curtains and shutters. Excellent quality, easy-to-fit blinds which transform windows and conservatories throughout your home or place of work at a great price. Over forty years’ experience in the window blinds business means we have accumulated a vast array of satisfied clients


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

79 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Two no-show appointments - not recommended

Have now had two failed appointments to measure for blinds. The first occasion we were told they found no one in when there was someone here throughout. Second appointment also a no show. Have had no messages of follow up or apology and can’t get through on any of the phone numbers provided. Complete waste of time.

Thanks for your response to my review, Yorkshire Blinds. Just to be absolutely clear, I didn’t receive a call from you this morning to confirm your visit in advance. And I haven’t spoken to anyone in your office today - let alone been rude - as I wasn’t able to get through on any of the numbers. Finally, if Halifax is outside of your catchment area then you only have to be clear at the outset it’s too far - which yes, is exactly what I do in my business.

February 18, 2026
Unprompted review
Yorkshire Blinds logo

Reply from Yorkshire Blinds

GOOD MORNING MR ROBINSON,

THANKS FOR YOUR EDITED REVIEW, I ALSO SENT AN EMAIL AT THE SAME TIME, YOU CHOSE NOT TO REPLY TO THE EMAIL BUT TO ENGAGE ON THIS PLATFORM, THIS SHOWS ME YOUR TRUE CHARACTER, AND WE HAVE TRULY HAD A LUCKY ESCAPE.



Thank you for your feedback. We're a small business based in Bridlington, primarily focused on online sales and fittings for customers within our local catchment area. Halifax is well outside our usual service radius—over a 100-minute drive each way, making it a three-hour round trip that incurs significant costs in time, wages, and fuel (around £80 for the initial visit alone). We're not typically set up to handle measure appointments this far out, which is why we emphasize local service.

For the first appointment, we made the long drive out, but unfortunately, no one was home when we arrived—resulting in a complete waste of time and resources for both of us.

Regarding the second appointment, we called ahead to confirm before setting off, but there was no answer. We wouldn't make such a lengthy journey without confirmation, so we proceeded with other local customers who did respond. We did notice calls from you later in the afternoon, but we were occupied with other appointments at the time and unable to pick up.

We understand you spoke with a team member this morning and were very rude during the call. They may not have been fully briefed on the details—our apologies for any confusion there. That said, given the distance and our operational focus, it seems we may not be the best fit for your needs. Mr. Robinson, as someone who runs a garden design business in Hove, would you drive to London for an appointment under these same unconfirmed conditions? We wish you the best in finding a more local provider.

Rated 1 out of 5 stars

Would not recommend

Would not recommend. Spent over £3000 on shutter blinds and electric blinds and almost 8 months later and 5 failed visits to correct the errors and still not right. So very disappointed. Poor and would advice caution if you do use them and don’t pay in full until satisfied. Shocking.

January 30, 2026
Unprompted review
Yorkshire Blinds logo

Reply from Yorkshire Blinds

Thank you for your honest review, and I’m truly sorry for the poor experience. 2025 was a tough year for me personally (bereavement and health issues), but that’s no excuse—I take full responsibility.

I’ve now brought in extra staff to make sure this doesn’t happen again. If you’re willing, I’d love to speak directly and put things right.

Your feedback matters and I’m determined to make it up to you.
— Shane

Rated 5 out of 5 stars

Amazing from start to finish again

Amazing from start to finish again, we have had blinds fitted in a few houses now and can’t fault the reliability and expertise. Would recommend to anyone, great quality and customer service.

December 1, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Quality and honesty

Straight forward pricing without any seasonal gimmicks that are based on inflated prices. Happy to come out and measure and provide free fitting.

December 20, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Blinds

We have used yorkshire blinds twice for our blinds at home, very professional service from placing our order to delivery and fitting excellent service would highly recommend this company.

December 20, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Ive just had my full house done with…

Ive just had my full house done with shutter blinds. I am over the moon with them! The gentleman was lovely from start to finish, and when there were a small problem i wasn’t happy with, he happily sorted it for me, which i really appreciate! Thank you so much for your fast and lovely service! Im so happy with my shutters.
Thank you!

December 13, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Avoid not at all professional

My first appointment was supposed to be 1 week before.
I waited in from 5pm all night no one turned up. Tried to call Shane no answer ,then on recalling him back it kept going to the answering machine.
I would have been more understanding & grateful for an explanation as to why you couldn't attend an appointment that had been set up over two weeks.
Before this there was no correspondence as to when would be ready I had to call to find out & then get an appointment.
Trying to contact anyone in the company is difficult but once you get through they are helpful & polite. But no explanation as to why missing my appointment.
Was given another a week later, this time Shane did turn up but didn't have the correct tools for the job.
The blinds upstairs was flush to the indoor window frame & just didn't look nice, we did mention this & he mentioned not having the right drill hence why there. To be told he'd not got it on van & would have to come back another day. My partner had to lend him his.
So the blinds were put where they supposed to be.
Only problem then was we had a lot of plaster come away from the corner of the top frame. I wasn't told I had come across it myself to then be told ill sort it I have plaster in my van.
Went to van oh I don't have any I can go get it now or knock off cost which by this time we wasn't happy or confident in the ability of the job being done right so went with the small discount.
The kitchen blind stitching isn't upto standed & stands out.
I would definitely not use this company again.

December 10, 2025
Unprompted review
Yorkshire Blinds logo

Reply from Yorkshire Blinds

Thank you for your feedback, and I’m genuinely sorry to hear about your experience. I strive to provide a high standard of service, so I take your comments seriously.

Regarding the missed appointment, I sincerely apologise for the lack of communication and any inconvenience caused. This is not the level of service I aim to deliver, and I’m reviewing my processes to ensure this doesn’t happen again.

On the day of fitting, it’s true I didn’t have the correct drill for the upstairs blinds, and I offered to return the following day to complete the work properly. You preferred that I finish the job that evening, and I did my best to accommodate. When I discovered the plaster issue, I offered to go out and get the materials needed to repair it, but you opted for a discount instead.

I appreciate your honesty about the kitchen blind stitching, and I wish you’d called me about this so I could have sorted it for you. I always want customers to be happy with the finished product.

Your feedback helps me improve, and I’m sorry we didn’t meet your expectations on this occasion. If you’d like to discuss anything further, please feel free to get in touch.

Best regards,
Belle

Rated 1 out of 5 stars

The worst experience I have ever…

The worst experience I have ever encountered with a purchase.
I ordered 12 blinds off Yorkshire Blinds, after shopping around they worked out around the same price overall as others - but the thing that swung it for me was the free fitting service they offered.
The first thing that went wrong was the appointment made to come and fit the blinds. They didn’t turn up, not for the first appointment made or the second, third, fourth, fifth. Each time I would stay in and wait for them to arrive, and they just didn’t turn up. They were never available on the phone, just didn’t bother answering. After the second missed appointment I was sure to ask them to let me know if they would not be able to make it or if any changes were needed to what had been arranged. They didn’t bother and missed the next two appointments.
Eventually someone did show up (around 4 hours late) with the blinds ready to install them. The installer had come without a spirit level, straight edge, or means of measuring – all of which were needed and so I lend him mine. The installation was completed albeit with odd brackets as he did not have enough of the correct type. Some were white and flush others protruded around 50mm and were black – it looked an awful mess. Two of the blinds were manufactured incorrectly and had to go back evidently, they didn’t bother checking before setting off. The brackets that were installed to hold the blinds up each have three screw holes but only one was used.
So then started a battle to get the replacement blinds back and the correct brackets. Many more promises and missed appointments until I threatened them with the small claims court. I got 8 of the 10 correct brackets and fitted them myself at the same time refitted all the others as they had already started to come loose and were no longer straight.
Horrendous experience, it is hard to believe they remain in business.

July 31, 2025
Unprompted review
Yorkshire Blinds logo

Reply from Yorkshire Blinds

I will provide a more detailed response shortly, once I have had the opportunity to verify the facts. In the interim, I recommend reviewing the other reviews Mr. Lloyd has posted regarding various companies before forming a judgment on this one.
Regards,
Padraig

Rated 5 out of 5 stars

He came on what day we wanted him too…

He came on what day we wanted him too he was efficient and polite he did a few extras obs willing what wasn't his job and I would recommend this firm and this guy to anybody .if you want a friendly company and top service and top blinds then Dont hesitate yorkshire blinds are the one .take care jayne taylor

August 31, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Yorkshire blinds

Excellent company , listened to what to was wanting , attention to detail by Mel brilliant, love my new blinds,

August 1, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointing Service

Very Disappointing Service

We had a terrible experience with this company. Shane was the fitter who attempted to install our blinds, and the results were far from acceptable. One window had multiple fitting attempts, leaving raw plugs exposed and causing significant damage to the plaster.

Some of our windows are quite large, requiring more than one blind. However, the gaps left between the blinds were so wide that they completely defeated the purpose of having them.

Once the blinds were installed, we were extremely disappointed with the cheap-looking top trim. It didn’t line up properly and looked very poor. I raised the issue, and they agreed to return and replace the trim as well as a damaged pulley caused during installation. They told us this would be sorted the following week.

That was three months ago. Despite repeated follow-up calls—many of which were ignored—we’re still waiting.

This is completely unacceptable, especially for a £900 job. We have more blind requirements coming up, but we won’t be using this company again.

March 4, 2025
Unprompted review
Yorkshire Blinds logo

Reply from Yorkshire Blinds

Subject: Update to Previous Review Response

Dear Dan,

Following our previous correspondence, I am writing to provide an update on the matter concerning the service appointment and subsequent review.

On the scheduled date, I attended the property at the agreed-upon time to repair the blinds. Upon arrival, no one was present, and I was instructed to return later, which I promptly did. I acknowledge that my demeanor during the interaction may not have met our professional standards, as it was a reactive response to feeling verbally confronted. However, I must clarify that many of the complaints outlined in the original review were inaccurate.

Subsequently, our company reached out to Dan via email, requesting an updated review to reflect my attendance and the service provided. In response, we received a message that could be interpreted as an attempt to extort payment in exchange for removing the review, accompanied by additional unfounded accusations. This correspondence has been forwarded to South Yorkshire Police for further investigation.

The matter has been resolved as of the appointment date, and no further contact is necessary.

Thank you for your attention to this matter.

Sincerely,

Shane



Dear Dan,

Thank you for your feedback, and I’m truly sorry for the disappointing experience you’ve had with our service. We take your concerns seriously and want to resolve them to your satisfaction.

Regarding the large windows, as discussed prior to ordering, we noted that three blinds would be necessary due to their size, with gaps aligned with the window frame for a balanced appearance. We explained that these gaps were unavoidable due to the window dimensions and the uneven recess caused by the property’s age. I’m sorry if the result still fell short of your expectations, and I’d like to work with you to address any ongoing concerns about the appearance.

On the issue of the exposed raw plugs and plaster damage, I was unaware of this until your review, as it wasn’t mentioned in our recent conversation. Could you please share photos or further details so we can address this during our scheduled visit next Friday? I apologize for any oversight on our part.

I also regret the delay in replacing the damaged pulley and top trim. While we initially planned to resolve this the following week, an unexpected personal loss—my mother passed away a few weeks ago after a brief illness—caused disruptions. I’m sorry if our communication during follow-up calls felt inadequate, and I appreciate your patience. We’re committed to completing these repairs next Friday to meet your standards.

Your satisfaction is our priority, and I’m disappointed we haven’t met your expectations. For any future blind requirements, I’d like to offer a discount on our services as a gesture of goodwill, should you consider working with us again. Please contact me directly with any further details or concerns. Thank you, and I look forward to resolving this for you.

Best regards,
Shane

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant!

Great service.
Great blinds that look absolutely perfect.
Friendly.
Good advice
Good knowledge on the product.
Thanks to Shane who measured up, made the blinds and returned to fit them. Top man.

April 5, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look