Zymme Pillow Reviews 42

TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Pillows didn't inflate When I contacted them they bounced me around then finally advised they would replace after contacting Trust Pilot. However, still they have not replaced and constantly say w... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Pillow is too small, it almost seems like a travel pillow instead of a standard size pillow. Also Company states 30 Day Customer Satisfaction, I requested a refund due to pillow being too small,... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Zymme Pillow-- CONSUMER COMPLAINT RESOLVED Thanks to Zymme Pillow for fully refunding my order. The two pillows have been donated to a homeless shelter. Consumer persistence is paramount-- if we're... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Update: Thanks to my review the Zymme pillow contacted me, apologized and refunded money for extra pillows they made me order. They said to keep the pillows. Joan has been very helpful and pleasan... See more

Company replied


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

42 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

PILLOWS DO NOT INFLATE THEY ARE PANCAKES

My sister bought myself and my partner two of your pillows, she also bought two other pillows, these were given to us for Xmas, after taking them out of their packaging, and waiting over a week, it is now nearly 3 months, and they still remain uninflated, and after a claim having been put in with promises NUMEROUS, that the new pillows WOULD INFLATE TO CORRECT SIZE and not stay flat as a pancake, WE STILL DO NOT HAVE THE NEW PILLOWS after many, many emails regarding this, and conversations had about this issue, i would NEVER EVER buy a pillow from you guys, and i would like to warn everyone to NOT BUY FROM THIS COMPANY the pillows do NOT inflate, and getting your money back, or replacement for same, is now nearly 3 months into waiting for it DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

December 25, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Helen,


Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us.

We reached out to you via Trustpilot to fix this issue. However, you have not responded to our inquiries.

If you haven't gotten the emails but would still like us to help you, you may get in touch with us using the contact form at: customercare@zymme-pillow.com

Please provide the following data so that we may access and verify your order:

Email address where the order was placed
Order Number
Full name

We appreciate your contributions to our development and growth. We are hoping to hear from you shortly.


Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Pillows didn't inflate

Pillows didn't inflate
When I contacted them they bounced me around then finally advised they would replace after contacting Trust Pilot. However, still they have not replaced and constantly say we are working on it now 6 weeks in and still nothing. They called and then offered a further discount for my delays but in the past 10 days i've sent numerous emails and NOTHING from them. This is a SCAM company clearly and not reputable at all.

Zymme have sent a response but here we go again on another merry go round. Why don't they just fix this disaster and make good of faulty products???

December 28, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Jacqui,


We apologize for the issues you faced and understand how discouraging this must have been for you.

We will take all necessary steps to resolve your case.

In order to help you and solve this situation please provide us with the following details:
Email address
Order number
Full name

You can also contact us via contact form at customercare@zymme-pillow.com

Please note, we have also contacted you via Trustpilot.

Looking forward to hearing back from you and resolving this matter.


Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Pillows didn't inflate..... infuriating lack of care and replacing

Pillows didn't inflate...... I brought them for friends 1 in Sydney 1 in Melbourne so 4 pillows in total same issue as others got scammed actually order Delila pillows and then these rocked up go figure....... They would not do anything then. Once i gifted they didn't inflate they are giving me the run around. first they wanted pictures which I sent now they want a picture of the 4 pillows together seriously now i have to get them back from Sydney and do all 4 pillows......... It is a SCAM I'd steer clear and i can only hope they do the right thing and replace the pillows or give back my money so fingers crossed watch this space...... My review might change if they action correctly coupled with if the friends love the pillows but for now wasting my time and totally embarrassed when you think you are gifting something special and it ends up a nightmare
UPDATE
So i got a response asking me to contact them but it lead to nothing on the link.
I then sent email with photos again and still nothing seriously what is wrong with this company
just sort out this issue and replace the pillows not a big ask when you have taken my money.

January 9, 2025
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi,


We hope this message finds you well. We have made attempts to reach out to you through Trustpilot regarding your recent issue, but unfortunately, we have not yet received a response.

If you have not received our previous emails and would like our assistance in resolving your case, we kindly ask that you contact us directly through the following link: https://zymme.com/contact


To assist you efficiently, could you please provide us with the following information to verify your order:
1. Email address used to place the order
2. Order number
3. Full name

We appreciate your cooperation and look forward to assisting you further.

Thank you for your understanding.



Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

At this point I wouldn’t even give a…

At this point I wouldn’t even give a one star however I had to in order to add text to the dialogue box. I am currently being charged for 4 pillows when I ordered 1. They offered me additional products to keep the order for 4. I don’t want or need 4 pillows! They told me that they couldn’t modify my order even though I contacted them within 1hour of placing my order. When I contacted them they made it seem like it was my error but after reading the reviews I see that this scam is common practice for them. The link I was provided for their return policy takes me directly to advertisements for their company. Extremely frustrating and disappointing!!!

December 27, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Good day,

We have done our best to resolve this issue by reaching out to you over Trustpilot. However, we have not heard anything back from you.

If you have not received the emails and still would like to let us help you with your case, please reach out to us via contact form on https://zymme-pillow.com/contact

We need following information to access and verify your order information:

Email Address used to place the order
Order Number
Full name

Thank you for helping us grow and learn.


Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

"Accidental" adds to Basket

We ordered 2 Pillows and when paid it showed they added 2 Items. I thought everything's all right when they contacted my wife (who bought the items) to tell her they told me its no problem to erase those two additional items. The same day I got an Email with an offer, that if I take the extra items I get some Detox and Cooking Book for free. Should have read the reviews earlier and avoided a lot of anger. I suspect some kind of scheme here when I compare the reviews. Hope this will help as it did with some of the other users

December 7, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Good day,

We have conducted a comprehensive review of your case and can confirm that our customer support team is actively investigating the matter. Should you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us; we are here to assist you.

We appreciate your valuable feedback and thank you for your patience as we worked to resolve your concerns. Your experience is instrumental in our ongoing efforts to enhance our services and grow as an organization.

Thank you once again for your contribution to our continuous improvement and learning process.


Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Ugh I wish I had read these reviews…

UPDATE 2/3/25
I have received a full refund from the company.
*************************
Ugh I wish I had read these reviews before purchasing! I like many others tried to order 1 pillow and got 4 instead. Immediately contacted company and was told already shipped - BS! Wait for order to arrive and return hassle free they said. Contacted company for a refund after they arrived as they have a “hassle free” return policy. Items have to be unopened and unused which mine were but that means you can’t try them and return. My return shipping label has to go to Germany so probably going to cost more than I paid for the pillows. Will be reporting to BBB as well! What a scam!

November 12, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Good day Kelly,

Thank you for providing us with your valuable feedback. We are pleased to hear that your concern was addressed to your satisfaction and we truly appreciate your input towards our continuous improvement.

Should you have any further inquiries or require assistance, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to help.

Thank you once again and we wish you a wonderful day ahead.


Zymme Support Team

Rated 3 out of 5 stars

Thanks to trustpilot my issue was resolved

Update:
Thanks to my review the Zymme pillow contacted me, apologized and refunded money for extra pillows they made me order. They said to keep the pillows. Joan has been very helpful and pleasant. I’m grateful they responded quickly.
By the way I like the pillow, however overall experience unfortunately is for 3 stars.

Scam company. Don’t buy anything from them. I’ve ordered 1 pillow, but was charged for 4. I thought it was my mistake. I called to support them and Ryan told me he modified my order. But the next day I received an email saying they couldn’t modify the order. And now it appears that return address is Germany. Obviously cost of return is more than cost of those pillows. Terrible experience. I wish I called my bank instead their support that day however, I’ll open a dispute and ask my bank to refund me my money, because it’s a scam.

October 3, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Diana,

Thank you for your feedback.

We apologize for any inconvenience you may have experienced.

We want to let you know that we have received your response on Trustpilot. Please be assured that we will look into your concern promptly.

We kindly ask that you  check your email for any update.
 
Thank you and have a wonderful day!
 

Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I bought a new Zymme pillow last night

I bought a new Zymme pillow last night, as usual i opened it up and waited more than 15 hours but still it didn't puff up !
What is the problem ?

August 30, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Good day Housain,

Thank you for providing us with your valuable feedback. We are pleased to hear that your concern was addressed to your satisfaction and we truly appreciate your input towards our continuous improvement.

Should you have any further inquiries or require assistance, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to help.

Thank you once again and we wish you a wonderful day ahead.


Zymme Support Team

Rated 5 out of 5 stars

A Great Cooling Effect

A high quality cooling pillow that works very well and at a reasonable price.

August 24, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Louise,

Thank you so much for your positive review of the Zymme Pillow! We're thrilled to hear that you're enjoying the cooling effect and finding it to be high quality at a reasonable price. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.

If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out. Happy sleeping!


Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

unsolicited emails

They send unsolicited emails, which is a GDPR violation.

July 30, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Alexandr,

We appreciate your feedback.

We attempted to resolve this issue by contacting you via Trustpilot. However, we have received no response from you.

If you have not received the emails and still would like to let us assist you with your case, please, update your review or contact us via contact form on https://zymme-pillow.com/contact.

In order for us to access and verify your order details, kindly provide the following information:

Email Address used to place the order
Order Number
Full name

Thank you for helping us grow and learn. We look forward to hearing back from you soon.


Zymme Support Team

Rated 3 out of 5 stars

Pillow is too small

Pillow is too small, it almost seems like a travel pillow instead of a standard size pillow. Also Company states 30 Day Customer Satisfaction, I requested a refund due to pillow being too small, Customer Support informed me has to be returned in undamaged original packaging. How can you tell you like the pillow and how it feels if you don’t open and try it out. Buyers be aware!!
Zymme reached out to me in an email, (07/30/24)granting my request for a refund of the pillows I had purchased. Thank You Customer Care for making this right!!

July 26, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Michael,

Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us.

We are glad to know that your concern was taken care of and we appreciate your contribution to our development.

Please don't hesitate to let us know if you have any other questions, we'll be more than happy to assist you.

Thank you and have a great day!



Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I‘ve cancelled within the deadline my…

I‘ve cancelled within the deadline my order and got the answer that instead I can get other products (like a recipe book) for free. This is not professional at all.

July 25, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Mr. Seidensticker,

We wish to inform you that our customer support team successfully resolved your case on July 26, 2024. We kindly request to please check your email for any update.

If you have any other questions or need further assistance, please reach out to us.

Your feedback about your experience is important to us, and we appreciate your continued support.


Zymme Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Stiff neck relief

Balanced support of both the neck and head.

July 20, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hello Brent,

Thank you for sharing your experience with the Zymme Pillow! We're glad to hear that it provided you with relief for your stiff neck and offered balanced support for both your neck and head.

We strive to create products that improve the comfort and well-being of our customers, and feedback like yours helps us know we're on the right track. We appreciate your support!


Zymme Support Team

Rated 3 out of 5 stars

Zymme Pillow-- CONSUMER COMPLAINT…

Zymme Pillow-- CONSUMER COMPLAINT RESOLVED
Thanks to Zymme Pillow for fully refunding my order.
The two pillows have been donated to a homeless shelter. Consumer persistence is paramount-- if we're not satisfied, make a lot of noise!

July 11, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Michael,

Thank you for sharing your thoughts with us, we truly appreciate your feedback. We are pleased to hear that your concern has been addressed and we value your input in helping us improve.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are here to assist you in any way we can.

Thank you once again and we hope you have a wonderful day!


Zymme Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Trust pilot helped so much!

Like others, I ordered 1 pillow. When the invoice appeared a few hours later, it showed I had ordered 4 pillows and charged me for them. I sent multiple emails and 2 weeks later finally spoke to a real person. No satisfaction at all. They offered me 70% off the pillows. I don't want the pillows and will not pay to return them. Yesterday they said a Supervisor could call me back, which never happened. Today I am contacting my credit card company.
Thank you Trust Pilot & Zymme.
After I posted this review Zymme contacted me within hours. They have refunded the amount, and told me to keep the pillows! Thank you to Zymme and Trust Pilot! I appreciate your help and prompt response!

July 10, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Gail,

Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us.

We are glad to know that your concern was taken care of and we appreciate your contribution to our development.

Please don't hesitate to let us know if you have any other questions, we'll be more than happy to assist you.

Thank you and have a great day!



Zymme Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 1 pillow, charged for 2! 😡

I ordered 1 pillow and when I looked at my statement it said that I ordered two pillows. I sent messages to customer service right away asking to cancel the order and they said that they are very sorry and they will adjust it. They credited me for one pillow and I messaged them again that I want to cancel the entire order and Was still charged for one pillow and did not receive a pillow at all. They are a terrible scam company.

April 28, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Julie,

Your case was resolved by our customer support team on July 9, 2024.

If you have any additional questions or require further assistance, please feel free to reach out to us.

We appreciate your feedback and thank you for your continued support as we strive to deliver the best service.


Zymme Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Just ordered this pillow and only…

Just ordered this pillow and only ordered1! Just looked at my email and it said that I ordered 2. This company is a scam! I should have coke to trust pilot before making this mistake! I have sent them an email and expect to be refunded.

Zymme got back to me fast and have refunded my money. They are also sending me a gift. I would give them 4 stars now! Their customer service was excellent!

June 24, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi,

Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us.

We are glad to know that your concern was taken care of and we appreciate your contribution to our development.

Please don't hesitate to let us know if you have any other questions, we'll be more than happy to assist you.

Thank you and have a great day!


Zymme Support Team

Rated 5 out of 5 stars

The best pillow for me to date

The best pillow for me to date! So far, very restful sleep and no neck pan the morning after!

June 10, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hello Diann,

Thank you for sharing your positive experience with the Zymme pillow! We're thrilled to hear that it has provided you with restful sleep and relief from neck pain.

It's always great to find a product that truly makes a difference in your daily comfort. We appreciate your feedback and hope you continue to enjoy the benefits of your new favorite pillow.

Sweet dreams!


Zymme Support Team

Rated 4 out of 5 stars

I was surprised that I have woken up…

I was surprised that I have woken up each day without the usual neck headache I was having every morning.

May 15, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Sherrie!

Thank you for sharing your experience with the Zymme pillow!

We're thrilled to hear that it has helped alleviate your neck headaches and improve your quality of sleep.

It's always rewarding to hear such positive feedback from our customers. If you have any other comments or questions, feel free to reach out to us.

Enjoy your pain-free mornings!


Zymme Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Quality pillow for a good night's sleep! I received what was promised in the…

I received what was promised in the purchase of my new pillow!

May 1, 2024
Unprompted review
Zymme Pillow logo

Reply from Zymme Pillow

Hi Gil,

Thank you for your review! We're delighted to hear that you are happy with the quality of your new pillow and that it's providing you with a good night's sleep.

If you have any more feedback or need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Sweet dreams!


Zymme Support Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look