BEAUTYPRO Reviews 

58
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 38 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the fantastic selection of plant-based and vegan formulas, noting that these items bring a very noticeable and refreshing improvement to their skin. Many people highlight that incorporating these wonderful serums and sheet masks into a regular routine feels like enjoying a lovely spa treatment at home. Some people were dissatisfied with the overall quality and long-term durability of certain electronic skincare devices. Reviewers reported that specific light settings stopped functioning properly, internal batteries drained too fast, or wires broke shortly after the initial purchase.

What people talk about most

Product

Customers had positive experiences with product, noting that items like sheet masks and serums make a real... See more

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality, as many reviewers express great satisfaction, reporting... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

The online order process is seamless and straightforward. Customer service is top notch. We had an issue due to customs protocols, yet the team at BeautyPro supported and ensured that the products... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great products great service Quick to dispatch order. Very satisfied and definitely becoming a regular customer

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I really love Beauty Pro products, have bought for friends recently and they really happy with the product.

Rated 5 out of 5 stars

I think the products are really beautiful to use. I also love the way they are plant based and vegan ingredients too.


Company details

  1. Beauty Supply Store
  2. also in
  3. Beauty Product Supplier

Written by the company

We've been innovating and building our skincare brand over the last 10 years. Our mission is to help our community to achieve their skincare goals in a way that has the maximum impact on the skin and a minimal impact on the planet. All the while, adding a little luxury to your daily routine.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

58 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 62% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(58)

38 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Face Mask

I got a chance to use two of their face mask and it really did wonders to my face. I feel more refresh and relax after using it.

March 12, 2026
Rated 5 out of 5 stars

Superior customer service

Ellie is by far the most attentive human I have ever been served by. Faulty mask, addressed quickly, efficiently and with a very polite manner throughout. Thank you Ellie Hooper - New mask is working a treat :)

February 13, 2026
Rated 5 out of 5 stars

Quality products

I love the Beauty Pro products. The serums are great. Great value for money and quality products with no nasties.
I was recommended to Beauty Pro by my sister and have since recommended them to others. All rave about them.

February 2, 2026
Rated 4 out of 5 stars

beauty pro light therapy mask

I had been bought the beauty pro light therapy face mask. After a few uses the strap where the Velcro attached started coming apart and I contacted beauty pro and they sent me new straps within the week
Thank you

January 15, 2026
Rated 1 out of 5 stars

1st BeautyPro item & maybe last!

1st product of BeautyPro and maybe my last.
I purchased the Warming Eye Mask
Very disappointed in this product.
Yes warmed up (mild)
Image on front NOT as actual item.
No rounded nose area. Just a slit.
So just sits across the whole eye area and so no benefit from the mild heat
Easy to put on.
Scent - very faint/if any
Material rather stiff (as it just sits across the eye area flat instead of sitting comfy.
**unsure why Image on front is not true to the actual product.??**
For the price, etc sadly waste of money.
Not a wow for my first buy of this brand. Would I recommend- No as many other Brands offering same style product that actually fit.

January 6, 2026
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Thank you for taking the time to share such detailed feedback, we’re sorry to hear that the Warming Eye Mask didn’t meet your expectations, especially as your first experience with BEAUTYPRO.

We appreciate you highlighting the fit, warmth level, scent and material feel, as well as your concerns around the product imagery. The mask is designed to allow even heat distribution across the eye area, and the warming effect is intentionally gentle rather than intense. That said, we understand this style and sensation won’t suit everyone, and we’re sorry it didn’t provide the comfort or benefit you were hoping for.

Your comments around the product image versus the physical design are particularly helpful, and we’ll be feeding this back internally to ensure our visuals are as clear and representative as possible.

Thank you again for your honest review.

Rated 1 out of 5 stars

Faulty products and awful customer service

My Photon LED facemask that retails for £195 stopped working after a few uses because the battery pack/remote control won't hold a charge. Their customer service team are refusing to replace it and are saying I need to buy a replacement one from their website at a cost of £30. It's incredibly infuriating when them sending me one would literally cost them nothing. These products are shoddy quality but sold at premium prices.

November 24, 2025
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m really sorry to hear about the issues you’ve had with your LED device.

We always want to be as helpful as possible, I have checked in with our customer care team on your case, but to process a replacement under warranty we do need proof of purchase. This allows us to confirm the product’s purchase date and retailer. Without this information, we’re unfortunately unable to approve a warranty claim.

If you’re able to trace any details from the retailer the item purchased from, such as an order number, receipt, bank statement or confirmation email, our team would be more than happy to review it. Please feel free to email any information you can find to hello@beautypro.com and we’ll do everything we can to assist you.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointing and frustrating product, faulty and not fit for purpose… twice!!

I am on my second BeautyPro LED mask, which was purchased for me in December 2024. I had to request a replacement in January 2025 as some of the lights had stopped functioning, after a long back and forth with the retailer, I eventually got my replacement in March. This worked brilliantly for 5 months, using it every second/other day until suddenly in September, the battery life dramatically reduced, I could only use it on the Red setting for 20 minutes (for two uses) before it needed to be fully charged again. If I attempted to use any of the other settings, the blue or purple for example, it lasted less than the 10 minutes before needing a charge again. This was annoying but I figured I’d stick with red only as I was seeing results and then in October, two areas of lights stopped working again. More areas of lights keep breaking now since. I’m extremely disappointed and reckon it must be cheap for this reason. Save your money and invest in one of the others as this is just not fit for purpose it seems.

November 24, 2025
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Thank you so much for taking the time to share your experience, and I’m really sorry to hear how frustrating this has been for you. This isn’t the experience we want anyone to have

We’d really like to look into this for you and make things right. Based on your purchase date, it does sound like your LED Mask may still be within its warranty period, so our team can review this in more detail and support you with the next steps.

Please could you email us at hello@beautypro.com with your order information? Our customer care team will be able to assist you directly.

Thank you again for reaching out, and we’re here to help get this resolved for you as quickly as possible.

Rated 1 out of 5 stars

I purchased the BeautyPro LED Mask with…


I purchased the BeautyPro LED Mask with high expectations, but the experience has been absolutely terrible. The remote control has broken twice, and now the main wire has completely stopped working. Despite contacting customer service, I was told they would not replace or repair the item, even though these are clearly recurring faults in their design.

I’ve taken great care of the mask, so there’s no reason it should be failing repeatedly. It’s unacceptable for such an expensive product to stop functioning after so little use. Now I have no choice but to pay out of pocket for a private repair, which is both inconvenient and unfair.

I’m extremely disappointed and want a refund for this faulty device. I would strongly advise others to think twice before purchasing this mask until the company improves the product quality and their after-sales support.

October 13, 2025
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Dear Fatou,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with the LED Mask.

Our LED Masks are covered by a 12 month warranty, and as your purchase falls outside of this period, we’re unfortunately unable to offer a replacement or refund on this occasion. We truly value your feedback, as it helps us to continue improving our products and service.

Kind regards,
The BEAUTYPRO Team

Rated 1 out of 5 stars

Horrible aftercare service

Horrible aftercare service. Remote was broken down twice. I have replaced it myself paying for it but it’s broken again after three months and I am refused to have a replacement. It’s seems to be a very crapy quality with absolutely no aftercare service at all.

September 19, 2025
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Dear Alex,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about the issues you’ve experienced with your LED Mask remote.

Our products are covered by a 12 month warranty, and we aim to ensure that any faults are resolved quickly and fairly. Please email hello@beautypro.com with your remote control proof of purchase and we will look into this for you.

We truly value our customers and your feedback helps us improve both our products and our aftercare service. We hope to resolve this for you as soon as possible.

Rated 2 out of 5 stars

Small faces only fir dace masks

Hilauraunic acid face mask

Only for people with small faces. Has to cut the nose bridge and around the mouth to make it vaguely fit.
So much serum it ran into my eye, had to take it off to wash my eyes. Total waste of money!

August 9, 2025
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Hi Roz,

We’re sorry to hear the mask didn’t meet your expectations. Our sheet masks are designed to suit a wide range of face shapes, but we understand that everyone’s features are unique and fit can vary. We include a generous amount of serum to maximise hydration, though it should never cause discomfort, and we appreciate you sharing your experience.

Your feedback is important to us and will be passed to our product development team.

Kind regards,
The BEAUTYPRO Team

Rated 5 out of 5 stars

Nice Place

I have been here 2 times now, and each experience has been very pleasant.
Kelly is a very nice young lady. The atmosphere is inviting. I plan on returning.
Best Regards
Monique

November 23, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing service

I had an issue with my mask and my wire stopped working, I reported this to the beauty pro team and Abbie Rogers responded within an hour and got me a replacement mask sent out after sending proof over.

She was unbelievably helpful and I am so greatful for such a brilliant service and would highly recommend!

Thank you again Abbie!

November 21, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product, skin looks so much better. I’ve ordered from Beautypro a few times now and the service has been excellent

October 4, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I had a very bad experience with this Led Mask

I had a very bad experience with this BEAUTYPRO LED MASK

I bought this BeautyPro LED Mask through lookfantastic,however today was my very first time using it. For a trial I only leave it on for 10 mins on RED LIGHT this burned my skin leaving me with a spotted face all over.

I contacted Lookfantastic straight away telling them what’s happening!!!
One of the team gave me a return label,not even caring about my wellbeing whatsoever.

Telling me I need to send back the faulty product and wait 14 days for a refund.
This is a total joke.
I’m all burned out and only God knows how long it will take to get my natural ski
n back.


Extremely disappointed with the service all together.

May 29, 2024
Unprompted review
BEAUTYPRO logo

Reply from BEAUTYPRO

Hi Farah, I am so sorry to hear about the issues and service you have experienced. Thank you for flagging this, I would like to reassure you that we will look into this with the utmost importance. I have requested a little more information from you on this and we will be in contact with you directly, not via LOOKFANTASTIC, to ensure we can investigate this further.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look