While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order for 3 tops on December 5th, 2023. I never received these items, were charged for them and they have not replied to multiple contact requests. Aggravating!

Rated 5 out of 5 stars

easy to order online. Chat online easy to use. I placed an order for two items about an hour ago and need to replace one item for another item in another size. Chat online responded immediately let... See more

Rated 5 out of 5 stars

I recently purchased a knitted cardigan in Khaki colour in a S/M It exceeded what I thought it was going to be, quality is great, colour and size were true to description and size. I’m a 10 and I w... See more

Rated 4 out of 5 stars

It is a bit confusing with all of the coupons to use- easier with a straight 15% off everything Also reviewed order in Canadian dollars which makes a huge difference unfortunately😞 I love the it... See more

Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

Bellelily is a one-stop online shop featuring the latest in women's fashion, accessories, home decor and more. Our affordable collections are all about redefining trends, design excellence and exceptional quality to satisfy the needs of our customers. Our professional customer service team is always available to help you. If you have any questions, please feel free to contact us.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Coupon codes didn't work.

October 12, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, Julz,
We are sorry for the inconvenience caused to you.
We are committed to providing shoppers with affordable products and satisfactory services.
About the issue you mentioned, we attached great importance to your feedback.
Since we cannot contact you now, in order to solve your problem further, could you please contact directly to our customer service: service@bellelily.com. Yours sincerely!

Rated 1 out of 5 stars

After almost 2 weeks my order still had…

After almost 2 weeks my order still had not shipped. I have asked them to cancel the order and refund my money. Each time they have replied with the option to choose different items and they will ship in 1-2 business days. I do not want to choose different items, I want a refund. This was my first and last time using Bellelily and I would not recommend them to anyone!

September 30, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, Nicole Freeman,
We apologize for the inconvenience.

We are committed to providing shoppers with affordable, high quality and one-of-a-kind fashion products.

We are sorry that our services did not satisfy you. We apologize for the inconvenience and we take your question very seriously and we're committed to making things right for you. We can cancel and refund the order for you.

We can't locate your order and email under your name, could you contact us via our email account: service@bellelily.com?
We will try our best to help you solve your problem.
Yours sincerely!

Rated 3 out of 5 stars

The pictures of the clothes are very…

The pictures of the clothes are very deceiving. I ordered about 10 shirts that appeared to be cotton, flannel or sweater material. All of them look like dry fit clothing. I was going to try and return them, but after reading how complicated it is, I will donate them instead. I do realize they aren’t expensive but the material is pretty awful (unless you like your clothes to look dry fit).

September 27, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Refund process almost impossible, received 60% of value after negotiation

I sent for a few items and was probably happy with half of them. Quality wasn’t great but they were cheap. Tried to return the items I disliked and met with numerous bargaining e mails offering the clothes cheaper or a percentage refund. Eventually negotiated a 60% refund for clothes that went into the bin. Will never use again.

June 25, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, Julie Webster,
We are sorry for the inconvenience caused to you.
We are committed to providing shoppers with affordable, high quality and one-of-a-kind fashion products. Our products are basically the same as the pictures.

After verification, we are sorry that our product did not satisfy you. We apologize for the inconvenience and we take your question very seriously. At present, we have truthfully reported the situation to suppliers, and strive to provide buyers with better products.

If our products do not meet your expectations, we will do our best to help you reduce your losses.

In order to protect the privacy of your personal information, we have sent you other detailed plans by email, please pay attention to check the email.

If you have other questions, please reply directly to our customer service: service@bellelily.com. Yours sincerely!

Rated 5 out of 5 stars

Cute clothes great drals

I have purchased many tops and 3 bathing suits. Very good quality and the fit is fabulous! Cute clothes for a small price ! I highly recommend using this company. No problems with shipping either .

September 20, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

LOVED my dress

Some beautiful products, love my dress. Very quick delivery. Would definitely recommend. Thank you very much. Will definitely be ordering again. X

September 11, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

My package was missing

My package was missing, never received. I emailed bellelily with tracking number, address. I had fast response from bellelily and a few days corresponding with them, my package was delivered. Thank you. I felt they were very worried and wanted too help.

September 13, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

I recently bought a pair of sandals. I love them and they look great but the were unfortunately the wrong size. I received excellent customer service to sort out a solution. Highly recommend. Thank you!

September 12, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BOTHER! Cheap Chinese crap

DO NOT, I repeat DO NOT purchase from here. The items are not what's pictured, the company uses stock photos and not photos of their own items. The quality is beyond substandard, the customer Serv is atrocious and it's an absolute circus trying to get anything returned to them. Return address is in China and they will offer you measly 30% refunds to avoid accepting accountability for false advertising. I purchased £36 of items plus £10 postage and I am still in an ongoing battle with PayPal to get a refund, it's cost me another £22 to return these unwearable, ungiftable items after waiting a month for a response from the seller, they ignored my requests to return the items FIVE TIMES. I am now a total of £68 down and I have to wait fo the absolute melts to confirm receipt of the items before I get the original £36 back. I'll still have lost an overall amount of £32 and about six days of my life arguing with these absolute fruits.

September 12, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, missperditaalice,
We are sorry for the inconvenience caused to you.
We are committed to providing shoppers with affordable, high quality and one-of-a-kind fashion products. Our products are basically the same as the pictures.

After verification, we are sorry that our product did not satisfy you. We apologize for the inconvenience and we take your question very seriously. At present, we have truthfully reported the situation to suppliers, and strive to provide buyers with better products.

If our products do not meet your expectations, we will do our best to help you reduce your losses.

In order to protect the privacy of your personal information, we have sent you other detailed plans by email, please pay attention to check the email.

If you have other questions, please reply directly to our customer service: service@bellelily.com. Yours sincerely!

Rated 1 out of 5 stars

Items are not true to size

Items are not true to size. Orders an size 7 shoe and what I got was more like an 8 or 9. The shirt was very disappointing

September 9, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, Erica Givens, We apologize for the inconvenience.

We are committed to providing shoppers with affordable, high quality and one-of-a-kind fashion products. Our products are basically the same as the pictures.

After verification, we are sorry that our product did not satisfy you. We apologize for the inconvenience and we take your question very seriously. At present, we have truthfully reported the situation to suppliers, and strive to provide buyers with better products. Could you have any chance to keep these 2 items?

We support returns and refunds, and if our products do not meet your expectations, we will do our best to help you reduce your losses. To start a return, please read our return policy:
https://www.bellelily.com/returnsandexchanges.htm.

In order to protect the privacy of your personal information, we have sent you other detailed refund plans by email, please pay attention to check the email.

If you have other questions, please reply directly to our customer service: service@bellelily.com. Yours sincerely!

Rated 5 out of 5 stars

I bought a medium

I bought a medium. It was a little too big. But beautiful! The color was vibrant. The lace lovely. The customer service was fabulous said they’d send me a new one. Just waiting for me small now!

August 1, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

U pay and u get nothing

U pay and u get nothing. It is a scam. Try calling the number they say is theirs. It’s a joke. Their reply is untrue. Never got a shipping notice. When I went on their site and saw tracking number . I put the number in and my reply was not valid received items today.
Received items today.

August 13, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, kathy bolt,
We apologize for the inconvenience caused.

We take your feedback very seriously and hope to further verify your order for you.

Once the order ships, the customer will receive a shipping email. Please check the inbox at your registered email address. If you can't find it, the email may have been incorrectly marked as spam. Please check your spam folder and be sure to add our email address to your safe list.

We'd like to track down your order, but we can't find your order number using your name.

In order to protect your privacy, if you have any other questions, please reply directly to our customer service : service@bellelily.com. Best regards!

Rated 1 out of 5 stars

Why is it so hard to return unused…

Why is it so hard to return unused items for a full refund? There’s no one to call and it takes days to get one response through email. Now I’m getting the run around.
I’ve had these items for almost a month and keep getting the run around when wanting to return items because they are too big or too thin.
They wanted pictures of everything and then pics of QR codes, now they want to offer 20% cash back and me keep the items.
I don’t want the items, I just want to know where I can ship them back to for a full refund. This is absolutely horrible.

August 30, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi, Natalie Partridge, We apologize for the inconvenience.

We are committed to providing shoppers with affordable, high quality and one-of-a-kind fashion products. Our products are basically the same as the pictures.

After verification, we are sorry that our product did not satisfy you. We apologize for the inconvenience and we take your question very seriously. At present, we have truthfully reported the situation to suppliers, and strive to provide buyers with better products. Could you have any chance to keep these 2 items?

We support returns and refunds, and if our products do not meet your expectations, we will do our best to help you reduce your losses. To start a return, please read our return policy: https://www.bellelily.com/user/help/list/id/8.

In order to protect the privacy of your personal information, we have sent you other detailed refund plans by email, please pay attention to check the email.

If you have other questions, please reply directly to our customer service: service@bellelily.com. Yours sincerely!

Rated 5 out of 5 stars

I love their clothes and customer…

I love their clothes and customer service. I was surprised how much trouble they went through to track my package when I didn't have my apartment number on it and it was being returned. They were able to track it down and get it to me.

August 25, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I love their clothes

I love their clothes! They also have great customer service. They helped track my package when I didn't have my apartment number on it and it got returned. I will be ordering from them again real soon.

August 25, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bought a dress from Belle Lily

Bought a dress from Belle Lily. when it came it was terrible quality so I asked for a returns label, I was told I had to pay for the return postage back to China and that the item would not be tracked. After going back and forth I decided to go open a case through PayPal. within minutes I had a email from them asking me to close the case and they would refund me half of the money and to keep the dress which was fair enough It meant I wouldn't have to pay for the postage to China. I stupidly agreed and closed the case. This was 4 days ago and I have been ignored ever since. There are plenty of other sites with far better quality clothes so please think before using this company. They clearly new what they were doing when they asked me to close the case with PayPal. lesson learnt I suppose. I never once said the dress didn't fit me, I said the material was cheap and nasty and see through. I have emailed Belle Lily stating that I am Bessy now let's see if they reply to my email now that they no who I am

August 28, 2023
Unprompted review
Belle Lily logo

Reply from Belle Lily

Hi , Bessy,
We understand that this can be disappointing that the item is not fit for you and we apologize for any inconvenience caused.

We are committed to providing shoppers with lower price, high quality, suitable, and exclusive fashion products. Our products are basically the same as the pictures. If our products don't meet your expectation, we will do our best to help you reduce your loss.

We support returns/exchanges. To start a return, please read our return policy: https://www.bellelily.com/user/help/list/id/8.

Since we cannot verify the order with your name, we still hope to contact you to further verify the status of your order so as to provide you with a suitable solution.

We understand it can be difficult to be patient and understanding in these circumstances, and we thank you in advance for your cooperation and understanding. Your support and loyalty means a lot to us and we are committed to providing you with the best service and products.

Any further issues, please respond to our customer service: service@bellelily.com directly.
Best regards!

Rated 4 out of 5 stars

will be a repeat customer

The clothes I have gotten are great quality and customer service has been fabulous with me, there are only a few that have been smaller than expected and they responded quickly to me with a refund and or exchange . Will be a return customer !

August 25, 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look