Bizbozbaby Reviews 

102
•
TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a snuz pod over two weeks ago. Have heard nothing other than confirmation email and nothing has been dispatched or arrived. Have emailed them a number of times to follow up as no dispatch... See more

Rated 1 out of 5 stars

In addition to my previous review, We put together our snuz pod, but stupidly didn’t check the cloud white noise toy that came with it until our baby was here. Surprise surprise, it doesn’t work. I em... See more

Rated 1 out of 5 stars

I wouldn’t bother, I ordered a double pram for the arrival of baby no.2. Initially the website was saying dispatch 2-5 working days, then I had an email to say it was slightly longer. Then I heard not... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

First time using this company and I definitely won’t be recommending this company to others. I’ve been left extremely disappointed! After waiting almost 4 weeks Ive only received two out of the three... See more

Company replied

Company details


Contact info

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

102 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.0

All reviews

(102)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order with the delivery…

I placed an order with the delivery date being within my time of need however, after three months of back and forth with the bizbozbaby all they can say was that it was the shipping company’s fault and took no responsibility. I needed the stroller for my baby to leave the hospital with and after and so eventually I purchased another stroller as well because I was borrowing from a friend and two months was just getting to long to borrow for. After three months and a disputed charge that was appealed by bizbozbaby the stroller finally did arrive. The company’s inn ability to take responsibility or to at least give a large discount is horrible. If I could give them less than 1 star I would.

January 18, 2023
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Sara

Thanks for your feedback and we would like to apologise that you felt your experience shopping with us was such a negative one that you had to leave us a 1 star review.

I can see that you were in constant communications with Susan from our team who has been assisting you throughout your purchase and delivery process. As you would have known, this was a pre ordered item that was due back into stock in October and as expected came back into stock at the end of that month. This was shipped into our warehouse at the start of November which I know you were aware of. Unfortunately the delay occurred when we shipped it abroad using Parcelhero, whom are usually a very credible company. In this case, you should have received your order within 5-7 working days due to the delivery method, however the date from which we shipped it in early November to the date you received it in early January, we agree was extremely disappointing. We were also very unhappy with the way it was dealt with by the courier company, which you would have been aware of as Susan provided several print screens of her conversation with the company.

As a chargeback dispute was raised half way through the delivery time we have refunded you in full and have also lost the money it cost us to ship it abroad. I am truly sorry for the delays that occurred, and we hope you can understand it has been equally as frustrating for us having to cover such a large cost. At Biz Boz Baby we pride ourselves in our customer service and as you can see from our other reviews we take this extremely seriously. We would be more than happy to discuss this further with you in order to be able to rectify your experience with our company.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Prompt service

November 18, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Mrs Davey

Thanks evr so much for your 5 star review!

As a small business it really does mean so much to us when a customer is happy with our service.

Please do let us know if there is ever anything we can ever help with in the future.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Great experience buying a buggy

I ordered the babyzen yoyo 5 days ago and it arrived today.
The delivery came in 2 parcels which were delivered a few hours apart (frame and colourpack). Before the second package was delivered I actually got in touch with bizbozbaby as I thought the colour pack was missing and the webchat was super quick to access and the person on the line was great, very helpful.

January 10, 2023
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi - Thanks so much for your review :)

We are so happy that our live chat function was able to get you the quick answer that you needed in that moment.

Please do let us know if you ever need anything else.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 4 out of 5 stars

All perfect the quality of the stroller…

All perfect the quality of the stroller and the style I like it just it's take so along time to arrive
But the staff was amaizing helpful good service thank you so much

November 30, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Khaled

Thanks so much for your review!

I know that my colleague Susan was doing her best to keep you updated on the arrival of your Doona Gold. As you know the item was ordered on a pre order and unfortunately we had the issue of delays tto all of our abroad shipments that went out on that day. Never the less, we are so glad that you were happy with our service, and would love to help with anything else you need in the future :)

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 1 out of 5 stars

Item still not received after waiting 4 weeks

First time using this company and I definitely won’t be recommending this company to others. I’ve been left extremely disappointed! After waiting almost 4 weeks Ive only received two out of the three items that I ordered. One of those appeared to have been a customer return because the box was open and the inner packaging had been zipped off.
One of the items still has not arrived despite waiting many weeks and despite numerous emails containing empty promises. I will have to purchase the same item elsewhere and my niece will have to receive her birthday present late, which could have been prevented.

December 13, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Dear Michelle,

Thank you for your feedback as we value all of our customers and fully appreciate all feedback given. Also we are very saddened to hear that your shopping experience has been a negative one which we can assure you that we will do our upmost to resolve. As you may or may not be aware the product you received and deemed to be unsatisfactory you should of received a refund for by now which is why it is most disappointing to receive this review. Unfortunately due to postal strikes and unpredictable circumstances we were unable to deliver the remaining item on the date quoted which we genuinely are extremely sorry for, as it was out of our control. Should you wish to discuss this order any further please feel free to contact us at Biz Boz Baby and we will make sure that any queries are dealt with immediately. We look forward to hearing from you as soon as possible so we can resolve this.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

My girl loves her lambda high chair

My girl loves her lambda high chair! Had a good experience here:)

October 1, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hey Leah

Thanks so much for taking the time to leave a review! I’m so glad to hear that your little one loves the Lambda chair. We are a team of parents and only sell products we love! So this is great feedback for us!

Please let me know if there is anything else we can ever help you with.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

5 stars

Very quick at responding to an enquiry. Fast delivery. Perfect presents. 5 stars thanks x

September 30, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Samantha

Thanks so much for your review!

We really appreciate you taking the time to leave us feedback that our customers can also see, it is always super helpful for us. We are also so glad that you loved your order.

Please do not hesitate to get back in touch in the future :)

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 4 out of 5 stars

As an oversea buyer

As an oversea buyer, they took care of some mistakes by the manufacturer and let me have my products as soon as possible.

November 5, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hey Jun

Thanks so much for your kind words, we really appreciate your feedback.

If there is anything else that you need please let us know!

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service!

I've made online purchases with biz boz baby and was very satisfied with the efficiency of the delivery. I also visited their pop up shop on Kings road where I was greeted by a smiley Nylah & Leyla, I'm expecting my first child and couldn't be more happier with my purchase of a Doona from biz boz baby. Customer service was amazing and I will continue to use their services in the future!!

October 26, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Lenayah

Thanks so much for your kind words, we are so happy that you were able to join us at our store in Kings Road and we look forward to welcoming you back as a customer in the future.

Please let us know if there is anything else we can help with in the future.

All the best

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Lovely company

Lovely company, ordered a couple of things, one was discontinued and they not only refunded straight away but even sent a really sweet little apology gift! Would definitely order again :)

October 28, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Natalie

Thanks so much for your kind words!

We are really happy that you liked your gift. As a small business we do our very best to not let our customers down.

Please do let us know if you ever need anything else.

Best Regards

Team Biz Boz Bbay

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service

Fantastic customer service!

Susan was so efficient in dealing with my enquiry and kept me in the loop throughout! I’m grateful to have found this company…will definitely be using it again!
Thank you, Susan!

October 17, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hey Jemma

Thanks so much for your kind words! We really appreciate you taking your time to leave us such a lovely review. We will be sure to share this with Susan so she can see how much help she was. Please do get in touch if there is anything else you need in the future!

Best Regards :)

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely brilliant customer service…

Absolutely brilliant customer service from start to finish - after getting messed around by another company, I contacted Biz Boz Baby and dealt with a lovely lady called Susan, who went especially out of her way to help me order the jacket I was after and gave me advice on the sizing etc. Two days after placing my order (which was also cheaper than anywhere else I found out there!) my jacket arrived and is absolutely perfect.

Big shout out to Susan for the excellent customer service on this one - thank you! I’ll definitely be using this company again on the back of this experience.

September 26, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Dear LDG

Thank you so much for your kind words, especially those said about Susan. We will be sure to let her know :)

Please let us know if there is ever anything else that we can help you with at all?

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Very good company to deal with and…

Very good company to deal with and excellent after order customer service :)

August 10, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Joni

Thank you so much for your kind words, we really so appreciate that you have taken the time to leave us a review. We are very glad that we were able to resolve your matter in good time! Please get in touch if there is ever anything else we can help you with.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Great communication and good price

Great communication and good price. Would definitely order from them again.

June 27, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Jade

Thank you so much for your 5* review, we really do appreciate your kind words!

We hope that we are able to help you find what you need again in the future.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking service.

Absolutely shocking service.

I had no end of issues with when the order was supposed to arrive. They eventually reached out to say it wouldn’t be shipped in time and asked if I would like to cancel. I confirmed I would but they went ahead and shipped the order anyway.

I then had to jump through hoops trying to arrange a collection with them. When it was eventually collected, three hours later than the three hour time slot they gave me, I let them know and they had the cheek to tell me the courier had tried in the morning. I spoke to the courier when he came and he told me they don’t even offer a 3 hour pickup service in my area.

I’ve never had such a poor experience.

What I’ve described above is the tip of the iceberg. I’ve never written a bad review but as they’re selling baby products, I’d never want another mum to have to endure the same level of stress - especially when the item is expensive and money’s tight.

June 22, 2022
Unprompted review
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hello Sophia

First of all, I want to start by apologising on behalf of all of our team that you feel that your shopping experience with us has been a negative one. At Biz Boz Baby the customer is always right.

We use what we believe are the best couriers to deliver our products, and meet our customers expectations. However, in this instance there has clearly been some confusion, hence why we sent you proof of collection. Thank you for sharing the drivers response as this is not the service we were informed by the courier they would provide. You will see this by the documented proof of collection, which I am happy to send you again so that you can understand where the confusion has come from.

If you would like to discuss this further with us, we are more than happy to. We want to show all our customers how much we value them. We ourselves are a team of Mums and are completely aware of how stressful organising quality products can be, this is why we pride ourselves on giving the best customer service possible. I hope that we will be able to rectify this for you in some way.

Best Regards

Team Biz Boz Baby


Rated 4 out of 5 stars

Easy website, good product, competitive prices

Easy website, good product, competitive prices. Shipping time took longer than usual (a bit over two weeks) so just be sure to order the product you need in good time.

June 21, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Ariele

Many Thanks for your review, as a small business we find these super helpful!

I am sorry that our quoted delivery time was not clear enough, we sold the product you ordered on a 10-14 working day lead time, which gives us up to 3 weeks to ensure that our customer receives the order. We always do our best to deliver sooner than this, in your case we managed to fulfil that and ship it before the time frame that was originally quoted.

I hope that we have been able to clear up any confusion. We would love for you to shop with us again. If you ever have any questions surrounding an order you can contact us over the phone, on live chat or via an email for updates :)

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 1 out of 5 stars

After my order was placed I received an…

After my order was placed I received an email saying the item was no longer in stock and I was given a refund.

June 18, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Helen

We are sorry that you feel disappointed by our services.

We pride ourselves on customer service which is why we made sure to inform you of the product no longer being available the day after you had placed your order.

If you would like to discuss this further you can contact us on email, live chat or over the phone.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Great company buy with confidence.

item delivered in the stated time frame, by UPS who carried it in for me.
package is in excellent condition, we haven't unpacked it yet

June 14, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Colin

Thank you so much for taking the time to leave a review. Your kind words really do mean a lot for us.

We hope that you enjoy using your pushchair.

If you ever need any more help please just get in touch.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

The customer service was absolutely…

The customer service was absolutely excellent. I needed my pushchair for holiday and they went above and beyond to make sure it got to me in time. Thank you so much to everyone there!

June 9, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Lucy

Thanks so much for your kind words. We try really hard to ensure that all of our customer needs are met. Customer service is hugely important to us. Have a wonderful holiday, please let us know if you ever need any help with anything else.

Best Wishes

Team Biz Boz Baby

Rated 5 out of 5 stars

Great company

Great company, friendly and informative customer service. Would buy again from them

May 30, 2022
Bizbozbaby logo

Reply from Bizbozbaby

Hi Tintyava

Thanks for your kind words. We are really glad that we were able to help you in your decision to what pushchair to buy :)

Please let us know if there is anything else we can help with in the future.

Best Regards

Team Biz Boz Baby

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look