Caphunters Reviews 

461
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 94 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently mention that the items feature exceptional quality, arriving carefully packaged in sturdy protective boxes with delightful bonus stickers. Buyers also appreciate the remarkably fast shipping times, friendly communication via email, and a vast selection of stylish caps. However, some people mentioned that their purchases experienced significant delivery delays or failed to arrive on schedule. A few reviewers were dissatisfied with extended shipping durations and poor communication when attempting to track international packages. Others noted occasional sizing concerns or tight fits with specific hat models ordered from overseas.

What people talk about most

Product

Consumers find product satisfaction to be high, frequently highlighting the great quality and authentic feel... See more

Delivery service

People report positive experiences with delivery service, frequently praising fast shipping times and... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, frequently highlighting that the hats feel well made and look... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order experiences, as many reviewers praised the fast delivery,... See more

Service

Customers had positive experiences with service, consistently highlighting prompt and efficient delivery... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Thank you for a beautifully packed cap. It took a while to arrive but was worth it! You kept in touch all through the process which was very easy. The only thing that let you down was Royal Mail/Parce... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I feel your product are official timing was as you said.However,I wear a the same size in hats but yours fit me kind of tight so unfortunately I have to send back and hope the return comes as fast as... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

When I completed my first order I got a lovely message about my order saying the care that was being taken. When it arrived I wasn’t disappointed great quality purchase, definitely be ordering more me... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Found an exclusive 'Goorin Bros.' hat online which I hadn't seen anywhere before. I hadn't bought from Caphunters before but all good! Shipped to UK within a week, all packaged up really well, excep... See more

Company replied


Company details

  1. Headwear Store

Written by the company

Online headwear store ::: Where Hats Happen 🌍 Shipping Worlwide ::: 🧢 = 🌳 Planting trees with every purchase #StyleForTrees ::: The Best Quality - Fast Shipping ::: Contact us on our website for quick customer support


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

461 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 89% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(461)

317 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Goorin hat

About two months ago, I ordered three Goorin hats from you.
After three weeks, I found out that the hats were not in stock, so I got my money back.

Later, I ordered one Goorin hat again from you.
This time it arrived, and everything was really good.

Honestly, I didn’t expect it, but thank you very much. 🙏

February 28, 2026
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your positive feedback, we appreciate you gave us another chance :)

Rated 5 out of 5 stars

Quality of product

The cap that I ordered far exceeded the quality that I expected. Easy to use website with lots of choice.
Regular order updates including a refreshing sense of humour.

February 21, 2026
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your positive feedback, we appreciate your support!

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a cap with the standard £4.99…

I ordered a cap with the standard £4.99 delivery charge, but it didn't appear for over 3 weeks. I ordered the same cap again with their ridiculous £14.99 next-day delivery charge (for a cap, remember it's based on weight). That cap arrived the following day, and then, as if by magic, my original cap, ordered nearly a month before, appeared 2 days later. The cap is of very average quality for the cost; it's not a high-end cap by any means. Delivery is a shambles unless you fork out the £15 extra for next-day delivery. They essentially upsell you for 30% of the order value. Communication from them is nonexistent. I personally will never order from them again. It wasn't a particularly pleasant or easy experience. I've paid less for nicer hats delivered quicker from further away. So, essentially, Caphunters, in my experience, you've dropped the ball in every way possible with my order.

February 22, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great experience buying

Great experience buying from the company. The right amount of notification emails were received after purchase, with good humour too. The cap arrived in a well packaged parcel and dust bag. And it's a great product, exactly as I wanted.

February 19, 2026
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your positive feedback, we appreciate your support!

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely worst experience ever

I only gave it one star because it's the only way I could write
This. I\nOrdered a hat a month ago.. What a complete utter joke.I'm going to contact the u s secretary of commerce is office to see if we can get this far in company off of the lists of companies to do business in the united states. It's bad enough.I paid a seven dollar tariff to get this hat. Absolute joke.I'm so aggravated.I don't even care if I get it.I'm gonna contact but a bureau , google , everything I can do to mar your reputation. Extremely dishonest! And people don't know when they look at the hatch , they think it's a regular , like new era. They don't know it's some company in in the middle of spain somewhere. Bs

February 11, 2026
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We apologize for the delay. Your order placed on January 28th (two weeks ago) is currently in transit and should be delivered soon. We understand your frustration and regret the inconvenience caused by the shipping delay.

If you need any further updates, please contact our customer service team with your order number.

Rated 1 out of 5 stars

I read all comments and they are…

I read all comments and they are scammers!!! I bought a cap they send me Fake one.Scammers online 💩🤬🤬🤬 Waiting for my refund and I get bull 💩 reply 🤣🙈

January 26, 2026
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We want to be clear that we are not scammers and we do not sell fake products. We purchase all our caps directly from brands and official suppliers. All our products are 100% authentic.

If you have concerns about your order, please contact our customer service team with your order details so we can address this properly.

Rated 5 out of 5 stars

Very fast

I ordered a New Era snapback from them. Seeing the bad reviews I was hesitant, but the package arrived at my house 36 hours after I made the purchase. And the hat is original. They shipped from Spain working with UPS and I am in Greece. I notice that the bad reviews are all from UK/Canada/US buyers, so my guess is that they haven't yet found a way to make their service reliable outside of the EU. Anyways, I am more than happy with my experience!

December 31, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your positive feedback! We appreciate you taking the time to share your experience.

Happy New Year!

Rated 1 out of 5 stars

chinese knock off junk

The edges of the cap are not finished, they are jagged plastic mesh cutting into my ears. I paid tarriff and shipping and to return it they want me to pay that freight as well. DO NOT BUY FROM THEM.

November 1, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We want to clarify that we only sell authentic caps from official brands and suppliers. All our products are genuine, not knock-offs.

If you're not satisfied with your purchase, you have the option to return it in accordance with our return policy.

If you have any other concerns, please contact our customer service team with your order details and we'll be happy to assist you.

Rated 1 out of 5 stars

So disappointed with this company

So disappointed with this company. First, it's out of Spain, with no clear explanation on their .ca website. Second, delivery dates were Dec 19-23, I still have not received the hat.

December 28, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We sincerely apologize for the delay with your order. Canada Post is currently experiencing significant delays due to the peak holiday season, which has impacted delivery times across their network.

We are in contact with the shipping company and working to get your order delivered as soon as possible.

We apologize for the inconvenience and appreciate your patience during this busy period.

If you need any further assistance, please contact our customer service team with your order number.

Rated 1 out of 5 stars

Never buying from them again

Website makes it seem like the hat is being delivered domestically but it’s international shipping with tariffs, customs delays and very misleading website and poor business practices. How they are still in business I have no idea because they have a lot of complaints online.

December 1, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Our website clearly indicates that we are based in Spain and ship internationally. Shipping information, including customs and potential tariffs for international orders, is available during the checkout process and in our shipping policy.

We understand that international shipping can sometimes involve customs procedures and fees that are beyond our control, as these are determined by each country's customs regulations.

If you have specific concerns about your order or experienced any issues, please contact our customer service team and we'll be happy to assist you.

Rated 1 out of 5 stars

Order from elsewhere!!!

Ordered on the 28th November and selected Royal Mail 48 hours. Still hasnt been delivered on the 10th December! Even kept being told by email that I hadn't selected 48 hours but I did. Absolutely shocking and won't be ordering from them again.

UPDATE : now it's the 20th December and still no sign of my order! Tracking states delivery to be on the 10th December. Its now the 20th December and I ordered on the 28th November! Customer services said that I need to contact the courier! As I replied "it's not my responsibility to do that!" It's the sellers responsibility to chase up orders that haven't been fulfilled!

December 10, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you for your feedback. We'd like to clarify that there seems to be some confusion regarding the shipping method selected. According to our records, you chose standard shipping with Royal Mail at £3.99, not the 48-hour express service.

Our express shipping option is provided through UPS and costs £14.99, which guarantees faster delivery. Royal Mail standard shipping, which you selected, has a longer delivery timeframe.

We understand the confusion and apologize if the shipping options weren't clear during checkout.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact our customer service team.

Rated 3 out of 5 stars

Reason the time it takes also the box…

Reason the time it takes also the box is not sealed so easy for anyone to open

November 24, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We are currently working on improving our packaging to ensure the boxes are properly sealed and prevent this from happening in the future.

We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for helping us improve our service.

Rated 1 out of 5 stars

I have a feeling my hat will not…

I have a feeling my hat will not arrive. Order in United states a Goorin Cap. I think they might be a scam website. Ordered weeks ago and appears that it never reached the US, paid around $90 for a hat.

October 6, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We're sorry to hear about your concern. Without your specific order information, we're unable to provide more detailed updates on your shipment. However, we want to assure you that we are a legitimate business.

Recently, new tariff regulations have significantly delayed shipments to the United States, which may be affecting your delivery. This is unfortunately beyond our control but is impacting many international shipments.

Please contact our customer service team with your order number so we can look into your specific case and provide you with more detailed tracking information. We're here to help resolve this situation.

Rated 5 out of 5 stars

Unbeatable !!!! Regular customer now !!

I’ve ordered 3 times now over 3 months
The prices are unbeatable!! The service is also as good as it gets ! Product range is exquisite, my favourite (Goorin bros) are just wow! I cannot wait to get another one! Problem is the endless stunning selection !
Cannot recommend more I will continue purchasing these unique finest quality hats you won’t find in the high street !!!

September 10, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your feedback! :)

Rated 5 out of 5 stars

Facil

Facil, rapido y sencillo. Envio a UK en 7 days

September 12, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

¡Muchas gracias por tu comentario!

Rated 1 out of 5 stars

Email sent to me to follow up is in Spanish smh

Their email and follow up link to my order is in Spanish
I don’t speak or read in spanish not sure why these guys sent that email to me in spanish to follow up with my order ! (I understand it comes from Spain but they have English speaking customers and should accommodate accordingly)

I asked to resend email and follow up tracking email link to me in English that would be greatly appreciated but their “help” option to send the email is glitchy

Also their website does not give an option to convert to English maybe they should want to program the website to have this option

And still waiting for my order also

August 16, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We apologize for the inconvenience with the language settings. There appears to have been an error with your account settings.

To clarify, our website does have the option to change the language to English - you can find the language selector on our site. We have now updated your account information to ensure all future communications will be sent to you in English, and we will monitor this to make sure it works correctly.

Regarding your order, it is currently in transit and you can track its progress through your order history on our website.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any confusion caused.

Rated 1 out of 5 stars

Delivery time is a joke, don't bother!

I ordered a cap from this site on 31/07/25 and delivery was expected between 5th-7th of August. Now on the 8th, they have taken my money and when i track my order it has only been requested from the supplier on the date i bought it and there has been no updates since. I was looking to have the cap by the 20th, assuming that 3 weeks would be enough but it doesn't even look like i will receive it all. Had no update from CapHunters as to why it is taking so long and i can't find any way to get in touch with them on their website. If it's not here by 20th i don't want it!

August 8, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

We sincerely apologize for the delay with your order. We understand your frustration with the extended waiting period. We're pleased to confirm that your package was delivered on August 20th, which means it arrived just in time as you had hoped. We're happy that despite the delays, we were able to get it to you by your deadline.
We apologize again for any inconvenience caused by the shipping delays and communication issues. Thank you for your patience throughout this process.

Rated 5 out of 5 stars

Completely Satisfied Customer

I cannot say a word against this Company, I ordered the product I wanted and paid and once processed received the now mentioned comical response from them including the piece about it being dispatched on July 31 which was a Sunday so not a lot would have happened and following its journey through Spain to The Netherlands before finishing up in a mail centre in London for a couple of days then my local mail centre so in all it took 8 days so I am more than happy with the service I got and wouldn’t think twice about buying from them in the future

August 8, 2025
Unprompted review
Caphunters logo

Reply from Caphunters

Thank you so much for your feedback Andy! We really appreciate it :)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look