Discover Access Reviews 196

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 58 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers consistently praise the staff for their friendliness and helpfulness, making their interactions pleasant. Many people highlight the excellent service received, noting that the company goes above and beyond to ensure a positive holiday experience. Reviewers also appreciate the great locations of the accommodations and the quality of the holidays provided. However, some customers were dissatisfied with certain facilities, mentioning issues like small rooms, a lack of English TV channels, and the absence of basic amenities like towel rails or toasters in rooms. A few other people also expressed dissatisfaction with the sales process for holiday club agreements.

What people talk about most

Staff

Clients share positive opinions on staff. Customers consistently praise the staff for being friendly,... See more

Location

People report positive experiences with location, often highlighting its convenience. Many reviewers praise... See more

Holidays

Consumers generally express satisfaction with their holidays, often highlighting great experiences and... See more

Facilities

Customers had ambiguous experiences with facilities. Many reviewers appreciated the clean rooms, some with... See more

Service

Users describe positive interactions with service, highlighting the helpfulness and friendliness of staff who... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Good experience overall. Booking and communication with DiscoverAccess went well. With regards to Fairways Club, our accommodation was clean and spacious. We were near the large pool and pool bar... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

We have just come back from a lovely week in Malta staying at the Mayflower hotel. After finally meeting two team members from Discover Access they were friendly, polite and explained previous questi... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Very nice hotel in a great location with very friendly staff. Breakfast was fine for the price and room was very spacious. The only downside was not being able to get an English news channel or any de... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Loved it at club las calas Great location and not more than 10 mins walk from the sea front. Great on site restaurant for breakfast/lunch & evening meals. Only downside which is being addressed... See more

Company replied


Company details

  1. Holiday Accommodation Service

Written by the company

Access Clubs is your passport to affordable holidays at quality worldwide resorts. With Access Clubs, not only does everything look simple, it is simple. We provide you with advice, choice, quality and service. As Access Clubs Holiday Owners you will have continuing entitlement to fabulous holiday accommodation at a selection of quality international resorts and you will enjoy an efficient reservations service. Simply call the Access Clubs Reservation Centre to book at any of the Access Clubs resorts or in any of more than 2,000 resorts worldwide, through our association with other developers. Enjoy also that last minute extra holiday: look out for weeks on offer exclusively to you at discounted bargain rates. We have a simple philosophy: we believe in providing you with the very best holiday… anywhere and always!


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

196 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 87% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Dealing with a complaint

Following an issue we had on a recent holiday I contacted the team and they investigated and resolved everything in a very timely, efficient and friendly manner. I cannot fault the service received.
My thanks to Pauline, Gaynor and Alexia who were all fantastic, very apologetic and understanding of the situation and keen to make sure that we were happy with the outcome ( which we were) so thank you very much.

February 17, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mrs. Walton,

Thank you very much for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that our team was able to resolve the issue promptly and to your satisfaction.

Pauline, Gaynor and Alexia will be very pleased to read your kind comments. We always aim to handle any concerns in a professional, efficient and understanding manner, and it is especially rewarding to know that the outcome met your expectations.

Your appreciation means a great deal to us, and we look forward to assisting you again in the future.

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

You can cancel within 14 days.

Discover Access asked me to clarify in this review that "the experience relates to your parents and that the matter was ultimately concluded."

To be clear, while it was my parents who signed the agreement, this review reflects my own experience managing the cancellation and ensuring a full refund was issued. I had signed authority to deal directly with Discover Access. The matter was ultimately concluded only after I challenged Discover Access using distance selling regulations and involved my bank, which refused to uphold their appeal on a chargeback. Once the bank refunded the amount, Discover Access agreed to cancel the contract. I also want to make it clear that this resolution only came after multiple refusals by Discover Access to comply.

---------------------------------------------------

I want to warn others about the experience with Discover Access.

The contracts appear to be structured to maximise payment. Customers are encouraged to sign a longer agreement (which legally carries a 14-day cooling-off period), but at the same time a shorter contract — just under a year — is also signed. This shorter contract is then presented as non-cancellable, seemingly in an attempt to retain some payment if the customer later decides to exercise their cancellation rights on the longer agreement. Many reviews mention people signing simply to get out of the sales environment, intending to cancel later once they have had time to think clearly.

I was initially told that the shorter contract could not be cancelled. That is incorrect. I exercised my legal right to cancel within the cooling-off period and successfully obtained a full refund.

If you are approached in the street and sign up, even after being taken back to their offices, distance selling regulations apply. By law, you are entitled to a 14-day cooling-off period. The length of the contract does not remove your statutory cancellation rights simply because it is under a year.

Simply stating within a contract that it is “non-cancellable” does not override statutory consumer rights. Any term that attempts to do so is not legally enforceable.

If you have recently signed and are within 14 days, do not assume you are stuck — check your legal rights and act quickly.

I hope this helps others who are now researching this company after being caught up in their sales tactics.

September 30, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

A2L for Mayflower Hotel, Malta.

A2L now use this generic booking system instead of me sending emails with enquiries, however, A2L reply by email.....???
have to say though, there's good communication, they keep you updated and the booking experience is very good.
The Mayflower Hotel is a very good 3 star hotel, good bedrooms, very clean (but they need to invest in new towels.....immediately!) check in and staff experience is overall very good, very pleasant and helpful. Personally i would revamp the breakfast area and the boring bar area into one big more inviting area, do away with the oversized reception and communal seating area and make everything more open and inviting......just a thought!

January 31, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We appreciate your comments regarding the booking system. While we have introduced a more structured online platform to streamline enquiries, we are pleased to hear that you still found the communication clear and that you were kept properly updated throughout the process. That is very important to us.

We are also delighted to read your positive remarks about Mayflower Hotel, particularly regarding the cleanliness, bedrooms and the helpfulness of the team. Your kind words will certainly be shared with the staff.

Thank you as well for your constructive suggestions. Feedback regarding towels and the layout of the breakfast and bar areas is noted and appreciated. Guest observations are invaluable as we continuously review areas for improvement and future investment.

We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

The staff at Discover Access dealt with…

The staff at Discover Access dealt with our enquiry promptly (after we were badly let down by Booking.com). They promptly found us suitable accommodation last minute.

February 9, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr. Tweedie,

Thank you for sharing your experience with us.

We are delighted that our team at discoverAccess was able to assist you promptly, particularly after you had been let down by Booking.com. Securing suitable accommodation at short notice can be stressful, so it is especially pleasing to know that we were able to step in and find a solution for you.

Your kind comments will be shared with the team, as feedback such as yours is greatly appreciated and reinforces the importance of acting quickly and efficiently for our members.

We very much look forward to assisting you again in the future.

Warm regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

This was our first time booking a…

This was our first time booking a holiday via Discover Access. Mia Klindo was extremely helpful with our search for the right holiday for us, and we are off to Pathos in April :-)

February 2, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mrs. Lefevre,


Thank you so much for your lovely review.

We’re delighted to hear that your first booking experience with discoverAccess was such a positive one. Mia will be especially pleased to know that her support and guidance helped you find the right holiday – we’ll be sure to pass on your kind words to her.

Wishing you a wonderful time in Paphos this April – we hope it’s the first of many fantastic trips with us! If there’s anything you need before you travel, please don’t hesitate to get in touch.

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

After visiting las calas in lanzarote…

After visiting las calas in lanzarote we came away highly delighted. The resort was immaculately clean and facilities were of a very high standard. Food at the restaurant was very nice and the bar was adequate and provided good entertainment. Enjoyed the gym and swimming in the pools. There is plenty to see on the island and cannot wait to return.

August 29, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr. Piotrowski,

Thank you very much for taking the time to share such a positive review following your stay at Club Las Calas in Lanzarote.

We are delighted to hear that you found the resort immaculately clean and that the facilities met such a high standard. It is also pleasing to know that you enjoyed the onsite facilities on offer.

Lanzarote truly has so much to offer, and we are thrilled that your experience has left you eager to return. We very much look forward to welcoming you back to Club Las Calas through discoverAccess again in the future.

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

Approached on the street and taken in…

Approached on the street and taken in to a hotel with no clear understanding about what we were being taken to. Explained that I was hard of hearing and failed to grasp the full presentation. Asked for details in writing to study at leisure but was told this was not possible. Started to feel being put under pressure and that the only correct thing to do was to back out. This may well be a good deal but the lack of detail in writing gave me severe cause for concern as was the compulsion to sign on the spot with no opportunity to consider at leisure.
Adding following your reply. I did not suggest that there was pressure applied I said I began to FEEL under pressure because I couldn’t hear what was being said most of the time. My main point of hearing loss and not getting fully to grasp with your presentation and not having the option of studying something in writing when you can’t hear what is being said or having time to consider was totally ignored in your reply.

February 2, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear sir/madam,

Thank you for your feedback.

Our marketing policy is clearly explained several times before and during the presentation and is entirely optional. Attendance is by choice, guests are free to leave at any time, and there is no obligation or pressure to proceed. This structure exists to keep costs low and is a key reason our members receive enhanced value. All promotional gifts are honoured regardless of the decision made.

Introducing written marketing packs or repeat visits would significantly increase costs and remove one of our unique selling points and member benefits, which is why our process is designed as it is.

We appreciate that this type of membership is not for everyone; however, describing an informational presentation as “pressure” does not reflect how our business operates or the experience of the majority of our members.

We conduct thousands of presentations each year, and the small number of negative reviews on this platform are predominantly from non-members who have never used the product. As this review is not product-related, it can create a misleading impression.

We respectfully suggest reconsidering whether this review is appropriate, as it does not relate to the membership experience or the benefits enjoyed by our members. If the reviewer wishes to raise a specific concern, we invite them to contact us directly so it can be reviewed properly rather than through a brief public statement.

FURTHER REPLY:
We would like to acknowledge that our initial response did not adequately address the point you raised regarding your hearing difficulties, and we apologise for that omission. We fully recognise how this could have affected your ability to follow the presentation, and no offence or disregard was intended.

We take this feedback seriously and will review our procedures with regard to accommodating guests with hearing difficulties, so we can handle similar situations more appropriately in future. While our presentations are designed to be verbal and interactive, we understand that this format may not be suitable for everyone, and choosing not to proceed in such circumstances is entirely understandable.

We appreciate you clarifying this point and allowing us the opportunity to address it properly.

Kindest regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

Total pressure do not engage timeshare…

Total pressure do not engage timeshare reinvented

January 27, 2026
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Sir/Madam,

Thank you for your review.

We would like to clarify for readers that discoverAccess provides a holiday membership giving access to year-round travel benefits, including the ability to book multiple holidays per year subject to availability and standard booking terms. There is no obligation to proceed at any stage, and guests are free to leave a presentation at any time.

Our role during a presentation is to explain the structure, benefits, and long-term value of the membership so individuals can make an informed decision. Thousands of members actively use their memberships each year and continue to do so because the product suits their travel preferences.

We appreciate that this type of membership is not for everyone, however describing an informational presentation as “pressure” does not reflect how our business operates or the experience of the majority of our members.

If the reviewer wishes to raise a specific concern, we invite them to contact us directly at: customerservices@discoverAccess.biz. so it can be reviewed properly rather than through a brief public statement.

Kind regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

The staff are so friendly and helpful

The staff are so friendly and helpful. So far, its Mia who we have dealt with the most. When we had a problem with a previous hotel she immediately sorted it out. Our recent trip to Alicante found us lodged in a lovely appartment hotel in a great location.

December 27, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Mrs Spalding, thank you for your continued trust in our team!

We are delighted to hear that Mia was able to resolve your previous issue promptly and that you enjoyed your recent stay in Alicante. It is always our pleasure to assist in creating memorable holiday experiences for you.

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

Contract end date, how to cancel.

Our 10 year contract comes to an end very soon.

I've emailed and asked, what are the correct procedures to ensure that this is NOT renewed, but they can't even answer this simple task, they over complicate it.

I get the impression, that they want you to forget and then they sign you up for another contract.

Can you just provide a simple answer so that I and everyone else can have clear instructions.

December 1, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Sir/Madam,

Thank you for your comment.

We would like to clarify that we did in fact reply to your email at the time it was received, providing the relevant information requested.

Should you require any further clarification or if you are unable to locate our response, we would kindly ask that you contact our Customer Services team directly at customerservices@discoveraccess.biz , where we will be happy to assist you further.

For privacy and data protection reasons, we are unable to discuss individual account matters in a public platform.

Kind regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

Very Helpful A2L Representative

We arrived to sub-standard accommodation at the Qawra Point Holiday Complex which requires total refurbishment. We immediately contacted our representative with photographic evidence after we had sorted out a different room.
This first hotel was not what A2L had been led to believe.
First thing the next morning she contacted us to confirm she was making arrangements to transfer us to another hotel, The Primera Hotel at Bugibba, which she did. After a day of settling in, she made contact to see how we were and if we were happy with the new accommodation, which is 100% superior to the first.
The Primera Hotel, Bugibba has friendly, helpful, professional staff. The rooms are very clean and close to bus stops and other amenities. We are enjoying our stay here.

December 8, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Ms. Cocks,

Thank you very much for taking the time to share your feedback and for your kind words regarding the assistance provided by our A2L representative.

Whilst we are genuinely pleased that we were given the opportunity to assist you promptly and to relocate you to alternative accommodation that better met your expectations, we do regret that your initial resort experience was a disappointment. This was not reflective of what we had been led to believe, and we fully understand how frustrating this must have been upon arrival.

We are, however, grateful that you brought the matter to our attention immediately, allowing us to act swiftly to resolve the situation. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are pleased to hear that you are now enjoying your stay at the Primera Hotel and that it has proven to be a significant improvement.

Thank you once again for your understanding and for allowing us the opportunity to assist you in the most appropriate manner. We wish you a well-deserved and enjoyable remainder of your holiday and very much look forward to welcoming you again in the future.

Kind regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

Reply to discoveraccess

Primera hotel bugibba Malta.
As said yes we were told that they were not asking for money. Just look around a budget hotel and for a cheap break it’s fine and when they’ve finished updating it, itll be fine.
But the end spiel the big guns THEY ASK you to sign upto €1200.
The rep trying to prove her point they can offer cheaper breaks once you sign up and you won’t pay more than 495 brought up several examples. But scrolled down a little too far. And there was a couple of even cheaper deals with other hotels.
The look on both faces when we stopped them mid sentence saying we WASNT going to sign up and PAY anything until I researched them so people do your homework first before signing up for €1200 read reviews don’t complain afterwards that you can’t get out of it.
THERE ARE good reviews about the hotel itself it’s the timeshare aspect although they don’t use that discription

December 2, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mrs. Allard,

Thank you for your comment, but does this genuinely warrant a 1-star review?

• You attended a voluntary presentation in exchange for gifts, which we provided in full.
• You were clearly shown the product, you chose not to purchase, and you left with everything promised.
• You were not misled, pressured, or charged anything. You simply declined—exactly as any visitor is free to do.
• Reviews should reflect actual customer experience, not a personal opinion about a sales offer you chose not to take.

Leaving a 1-star review for a product you never bought or tried only distorts the platform and misleads genuine customers who want real feedback.

Thanks and regards,

discoverAccess

Rated 1 out of 5 stars

Misled and pressured — surprised to see so many positive reviews

My husband and I were approached in the streets of Malta offering prize ticket prize and taken to the Discover Access representative office, where we were kept for over three hours, given beer, and pressured into signing what they claimed was a “holiday club”.

It turned out to be a timeshare-style contract we could never afford. We only paid £100 to escape before our airport transfer.

Back in the UK, we are now being chased for over £12,000 by Daniel Silverman's Solicitors/debt collectors acting on behalf of Nest Developer Services Ltd.

The whole matter has been reported to the MCCAA.

We are just ordinary working people, I work in a hospital as a healthcare assistant barely taking home £1900 after tax and this whole experience has left us feeling shaken, embarrassed, and heartbroken that our lovely holiday turned into months of stress and fear.

I hope this helps warn others to be careful.

November 27, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr. Aird,

We’re sorry to hear you feel this way, but your account does not match our records.

At no point did you raise any concerns with us until after you received notice from the debt collection agency. In fact, we attempted to contact you several times by both phone and email, and you did not respond.

All presentations are voluntary, no one is kept against their will, and alcohol is not provided during contract discussions. Every agreement is supported by signed confirmations stating the product was clearly explained and no pressure was involved.

Debt recovery only begins when a verified contract goes into default after repeated unanswered contact attempts.

If you would like to discuss your file, please contact us directly with your contract number so we can review this accurately.

Kindest regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

Qawra is now an up and coming beautiful resort

Travel to Malta regularly and over last 3yrs stayed at the Mayflower in Qawra
The Administrative Staff have always made sure the booking is done efficiently and any requests done.
The Mayflower is a boutique style hotel and all the staff are friendly and helpful. The rooms are comfortable and bright and are cleaned daily to a high standard. It is in a perfect location within walking distance of all the local amenities

October 20, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Carole,

Thank you so much for your kind words and continued loyalty over the years. We’re delighted to hear that your stays at the Mayflower have consistently met your expectations.

Your appreciation for our administrative team means a great deal — they take pride in ensuring every booking runs smoothly and that all requests are handled with care.

It’s wonderful to know you enjoy the hotel’s comfort, cleanliness, and convenient location. We truly value your continued support and look forward to welcoming you again on your next visit to Malta.

Warm regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

Great holiday

Had a great holiday at mayflower hotel all arranged by the great team at discover access again thats 5 years of bril hols and fun they can’t do enough for you and your family can’t wait to book next holiday everything is taken care of no hassle thanks again 🌝🌝🌝🌝

October 16, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mrs. Mickowski,

Thank you so much for your wonderful feedback and for being a loyal member over the years!

We’re absolutely delighted to hear that you’ve enjoyed another fantastic holiday, and especially pleased that our Reservations Team could make the booking process so smooth for you and your family.

Your continued trust means a lot to us, and we look forward to helping you plan many more memorable holidays ahead.

Warm regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

Superb and helpful

Fantastic location and secure accommodation

October 8, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr Clark,

Thank you for your kind words!

We’re delighted to hear you enjoyed the location and felt secure during your stay.

We look forward to welcoming you back soon!

Kindest regards,

discoverAccess

Rated 4 out of 5 stars

Great value for money

I thought it was about time I wrote my review of our experience with Discover Access.
For us it started with a pretty awful first trip to Malta in 2018, we had a week off and needed a break, we had planned Turkey but couldn't get the flights and Malta was suggested so we had a week in Qawra with Teletext Holidays staying at the White Dolphin. On arrival our hands sank and could have easily taken the taxi back to the airport as the accommodation was such a dump.
Tried to find representative who were next useless.
Anyway second day of holiday and we were stopped on the front at Qawra and invited to a presentation.
Being aware of the hard sell of timeshares we planned to listen and stick our guns as I expected it to be way too expensive.
Anyway we listened and had the tour of the Club Riza (sadly no more RIP!) and we were incredibly surprised at the price, unlimited weeks and no maintenance fees, seemed too good to be true.
Decided to work out some figures and taking in account the two free weeks we were offered I established that we only needed to use it a handful of times to get our money's worth so actually was a no brainer, especially with discounted UK breaks too which we expected to make use of too.
In the end we tried to negotiate a room at the Riza for the rest of stay as our own accommodation was so awful, but sadly the Riza was fully booked, however we negotiated a day pass to allow to use the pool and facilities at the Riza which we truly made use of, only sleeping in our dump.
There was no hard sell and we could have walked away had we chosen to do so.
Thanks to Discover Access we salvaged something from our 2018 holiday.
Unfortunately through no fault of Discover Access it would 4 years before we returned as sadly my wife was taken ill just before our 2019 holiday and diagnosed with cancer and despite coming through we then had the global pandemic.
In 2022 we returned and payed a small fee which gave us back those lost years and we had a wonderful stay.
The Riza was wonderful accommodation and the best apparthotel I've experienced. We were therefore gutted that 2022 was it's last year.
We have since returned and stayed at the Mayflower a few times, the most recent being in one of the penthouse rooms which along with the excellent breakfast package has been a wonderful stay, although we still miss the spacious suites at the Riza and would like to see a decent apparthotel option.
We have also made use of UK breaks too with an excellent 7 night stay in Scotland.
We are looking forward to making up for last time and making the best of the club.
It has worked out for us and has been excellent value for money.
The only word of caution is the meetings during each stay in Malta when they will try and sell upgrades, just need to stick to your guns if it doesn't work for you.
That being said overall we have happy.

October 19, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr. Soul,

Thank you sincerely for taking the time to share such a detailed and thoughtful review of your experience with discoverAccess. It was a pleasure to read about your journey with us — from your first introduction back in 2018 to your most recent stays in Malta.

We’re delighted to hear that discoverAccess helped turn around what started as a disappointing holiday and that your membership has continued to provide excellent value and memorable stays over the years. It’s also heartening to know that you enjoyed your experiences at both Club Riza and The Mayflower, and we truly appreciate your kind words about our team and accommodation options.

We completely understand your sentiment about missing Club Riza — it certainly held a special charm for many of our long-standing members. Please rest assured that we are continually working to expand and enhance our portfolio, including identifying properties that offer that same spacious, home-from-home feel.

We also appreciate your honest feedback regarding upgrade presentations. While these meetings are intended to keep our members informed about new benefits and opportunities, we fully respect that participation in any upgrade is a personal choice.

Thank you once again for your loyalty and for taking the time to share your story so openly. We’re thrilled that you’ve been able to make such wonderful memories through discoverAccess and look forward to welcoming you on many more holidays to come.

Warm regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

We've had some great holidays

We've had some great holidays, all of the resorts have been clean and very will equipped with everything you need and great locations.
Would recommend

October 16, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Ms. Atkinson,

Thank you so much for your lovely feedback!

We're very happy to hear you’ve enjoyed your holidays and found our resorts clean, well-equipped, and in great locations.

We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you again soon!

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

Hotel Roma Tor Vergata is located in a quiet residential area

Hotel Roma Tor Vergata is located in a quiet residential area. It's clean and well cared for, staff are friendly and helpful. Rooms are well equipped, has coffee machine, kettles can be requested at reception. Plenty shops, cafes and supermarkets within ten minutes walk. Will need to buy a rechargeable card for public transport brought and topped up at train stations, all roads around hotel have great bus links, just tap on /off.

August 30, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Ali,

Thank you so much for sharing your experience at Hotel Roma Tor Vergata.

At discoverAccess, we take pride in giving our members access to quality resorts, and it’s wonderful to know that we were able to provide you with such an enjoyable stay.

We’re delighted that you found the hotel clean, comfortable, and conveniently located, with friendly and helpful staff to make your visit even better.

We look forward to helping you discover more great getaways in the future.

Warmest regards,

discoverAccess

Rated 5 out of 5 stars

A2C are a great holiday time share

A2C are a great holiday time share, helpful. I did not used it to it's full potential

September 18, 2025
Unprompted review
Discover Access logo

Reply from Discover Access

Dear Mr. Colin,

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear that you’ve enjoyed your experience with A2L. It’s great to know you’ve found our holiday club helpful, even if you feel you haven’t used it to its full potential just yet.

We’ll be here to help you make the most of your membership whenever you’re ready to explore more.

Warmest regards,

discoverAccess

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look