Dreamyher Reviews 

68
•
TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Shipping took a couple to a few weeks, as I had anticipated. I ordered the wrong size (1 size too big) for a dress, but returning it was super easy. Of course, you have to pay your own shipping fee,... See more

Rated 3 out of 5 stars

Although the merchandise on the web site is beautiful and I have purchased quite a bit if fashion from the site, and there is so many more items I would love to buy. I just fine that the shipping co... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I ordered clothes over 8 weeks ago - according to tracking they are out to Yodel - but apparantly it has taken over 7 weeks to leave UK customs and reach a Yodel dispatch centre. Yodel have not receiv... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Hello, I’m very disappointed with service. My order DH5463639349 was placed 6/1/21 today is 6/13/21 and it got postponed already 2 times. My first estimated time for delivery was 6/8 then it was moved... See more

Company replied

Company details


Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

68 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.2

All reviews

(68)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Very slow, wouldn’t order next time

Hello, I’m very disappointed with service. My order DH5463639349 was placed 6/1/21 today is 6/13/21 and it got postponed already 2 times. My first estimated time for delivery was 6/8 then it was moved to 6/11 and now you are saying maybe into 5-7 days later. I ordered swimming suits and cover up. It supposed to be for my vacation and I’m leaving June 18th. According to previous reviews I won’t get it on time.

June 13, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Hope you have a nice day! We received your review on Trustpilot.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Stripe Triangle Halter V-Neck Sexy Plus Size Bikinis Swimsuits (202377206)(15377206) Size = L Bust = 34.75inch Waist = 32.00inch Hips = 43.25inch Color = Pink 


Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you? Or we could split your order. 

Thank you for your time. Looking forward to your reply. 

Rated 1 out of 5 stars

I placed my order on May 13

I placed my order on May 13, 2021. Order number DH3833384123 on dreamyher.com thru your ad on Facebook. I have ordered before & had great service. It’s now June 9, 2021. Where is my order

June 9, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,    

Hope you have a nice day! We received your review on Trustpilot.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Print V-Neck 3/4 Sleeves Button Up Casual Shirt Blouses (1003373422)(15373422) Size = L Color = White


Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you? Or we could split your order. 

Thank you for your time. Looking forward to your reply

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a bathing suit DH6527811945

I ordered a bathing suit, it was to small, sent it back and they sent me back the same size, I sent it back again, and it has been 2 months no word from them very disappointed linda Oxley order #DH3527811945

June 6, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,           

Hope you have a nice day. We received your complaint on Trustpilot.

We have known your main complaint and we are very sorry to hear that our service did not meet your satisfaction. 

We will initiate the refund process for you within 24 hours. We sent you an emai about the details, please check it and reply us.

Thank you again for your time. Please contact us if you need any further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Very Slow processing...

I ordered two shirts on April 29th and they are still processing. Order #DH6215796014 I was really looking forward to taking these on our bike trip in June!

May 21, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Hi Valerie,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. The following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Animal Print Figure Cold Shoulder Short Sleeves Casual Blouses (1003372300)(15372300)

Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you?

Thank you for your time. Looking forward to your reply.

Rated 1 out of 5 stars

Order not received

Order not received. Order#DH2672623107 is still awaiting processing. Its been nearly 2 months since I purchased. I have not received any confirmation to when I should expect this order. However, I am irritated that I paid for expedited shipping and still not received my order. My order was for a vacation and unfortunetly it takes place this week. Sadly it won't arrive. Please email me to when I should expect thir order.
Thank You

Great news you are replying to me. Please omit the item or items you do not have in stock. I paid for expedited shipping therfore I hope to see what can be shipped before Thursday, May 20th. Please send me confirmation to what items are being sent, so I can plan for my vacation accordingly. I leave on May 21. The entire purpose of shopping with you...

May 14, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Hi Julie,

Thank you for your reply.

We will delete the Tops (1045370003) and initiate the refund process for you within 24 hours. If you paid for the order with your PayPal account directly, the refund will be back into the Account Which You Used to Pay immediately once processed, while it will take about 30 days to receive the refund if you paid with a credit card through PayPal , depending on the bank processing time.

Once your refund is issued by us, you will receive a confirmation email. Please remember to check your account in the due time. If you do not receive the refund on the estimated date, please contact us through email. We will try to help in any way we can.

For the rest items, we will arrange the shipment for you as soon as possible. Once your order is shipped, you will receive a notification email including the tracking information. 

Thank you for your time. Please contact us by email if you have any problem with your order. 




Hi Julie,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Print Spaghetti Straps Sleeveless Tank Tops (1045370003)(15370003)

Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you? Or we could split your order. 

Thank you for your time. Looking forward to your reply. 

Rated 1 out of 5 stars

Still have not received my order

Re: order# DH5443347413

Where’s my order? Still shows processing. Order date 4/27/21. Today is 5/12/21.

Thanks,
Wayne

May 12, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Hi Wayne,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Solid V-Neck Sleeveless Tank Tops (1045371098)(15371098)

Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you?

Thank you for your time. Looking forward to your reply. 

Rated 1 out of 5 stars

I ordered two items order number…

I ordered two items order number DH5349261640 all is am seeing is processing . I hope I am not scammed. All it kept saying is order processing

May 9, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Hi Z,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. The following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Tank Tops (1045371665)(15371665)

Would you mind if we delete the item(s) out of stock and ship the rest for you?

Thank you for your time. Looking forward to your reply.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a white lace dress from them

I ordered a white lace dress from them. It did come in on the schedule time, but when I opened the package....omg. The dress was terrible. The lace was rough and stiff just like the old lace curtains you used to see in kitchen windows. The sewn in slip was sewn inside out. The floral pattern in front was not lined up in the center. It was over to the left about 4 inches. The zipper in the back is about 18 inches long and every inch or so, it would get stuck and you would have to fight with it to open it another inch and it would get stuck again. Basically, it looked like an 8th grader made it as a first project in sewing class. So, I summited a ticket to return. It's been a month and it still says processing. Very very poor quality materials and poor costumer service. I would strongly advise anyone not to order any type of clothing on that site.

May 3, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear Carole,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are very sorry to hear that our product did not meet your satisfaction.

To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Buyer beware

Order#DH4614903154

Ordered five shirt a MONTH ago and paid for expedited shipping. Still has not left processing even though website stated will recieve in 10-15 days with expedited shipping. When I try to contact customer service, it is nothing but automated run around of how to track orders and please wait 1-2 business days for change in order status. Trying to get ahold of someone over the phone "in person" is impossible. I will never again order from here. The event I needed two of these shirts for was a wedding that passed yesterday and still have not seen any change in the order since order was placed.

Edited to add: if the items are not in stock they should not be able to be ordered by other potential customers, as that seems to be the reoccurring issue I am reading.

4/21 update: since there is no way to reply to the response, I have already emailed back from my personal email to split the order and ship out the rest. Still have not heard a reply back.

April 19, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Sorry for our delayed response. We will urge our processing team to ship the finished item to you first.

We apologize for the delay, the items that are ready are now being prepared and we will email you as soon as possible with the tracking details of your first package being shipped. Check your email regularly for updates.

For the Blouses (1003348493)(15348493), we are sorry that the exact process time of this item can not be guaranteed. You could contact us to delete it if you do not want to wait for it.

Thank you for your time. Please contact us if you need any further assistance.





Hi Amanda,

Thank you for your review.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Blouses (1003348493)(15348493)

Would you mind if we delete the item out of stock and ship the rest for you? Or we could split your order. 

Thank you for your time. Looking forward to your reply. 

Rated 2 out of 5 stars

I ordered from this app

I ordered from this app. When I track my order it says that it has delivered, but I have no received my order. When I try to track on the carrier site it says the tracking number does not exist. I just want my order or money back. I tried to contact customer support but it is an automated thing and won't let you type anything to ask questions.

April 18, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 5 out of 5 stars

These tops were

These tops were. perfect and the quality and style was exactly what I expected! They fit exactly like a medium should! I’m very happy and I will order more from this website!! Thank you!!

April 16, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear buyer,

Thank you for your comment. Your encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Best Regards!

Rated 1 out of 5 stars

I place my order on June 5

I place my order on June 5, 2020. I get an email today March 12, 2021 stating that my order has been shipped out????? We shall see when it actually arrives. Will never order from Dreamyher again and I will tell all of my friends how horrible this company is. I will update this review when my order arrives.

March 12, 2021
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you have not received your order. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Complete Fraud

I ordered lots of clothing the end of Dec and have still not received it. Tracking shows they attempted delivery .... they did not as I work where I live and they cannot prove they attempted delivery nor tell you what delivery service delivered it. They are refusing to refund me the money for product I paid for and did not receive. I will continue to tell everyone about the horrible customer service from this company until I get my money back. Was actually looking forward to the beautiful items but fact of the matter is I did not receive them and should get my money back not a 50 % discount on next order when I didn't get an order this time why would I order again. Will never order from this company again and suggest others not to as well....complete fraud.

March 9, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on January 12/21 and…

I placed an order on January 12/21 and still haven't received it. Wrote to company 5 weeks ago and heard nothing back.
When I go into tracking my purchase, it doesn't even look like it's left.
So very disappointed. I spent $168 and I want my money back. It's too bad the items I ordered looked so cute.

As of March 14th, the company finally got back to me, said they had 6 of my 8 items in and could send them. I decided I wanted my money back. They gave me e a full money back for my purchase.

March 8, 2021
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered from this company in…

I ordered from this company in December. I finally received my order today and we are in March . The photos of their clothing is so misleading . The sizing is ridiculous. I ordered small and these are so huge my husband was able to put it on . There is no way these are a small and they absolutely don’t correlate to the sizing chart provided . I’m so upset . The fabrics and quality are horrible . Nothing like what you see in the photos . I went to their website to see about returning the items and of course I can’t even click on the option to learn how to do this . I regret this purchase so much .

I was unable to reply to your review. I am editing this one to include my order number . So this is the order #
DH8661397830

March 2, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Clothes I have been waiting for my order for at least 2 months. Send my order or refund me

I have been waiting for my order for a list 2 months. I need for you to send ASAP or refund my money back. Not happy with this company. I know a lot of people in this town and will relay the messages to all.what else do you want? WHERE IS MY ORDER. TODAY 3/17/2021. My order no. Is DH1848245706. I figured

February 28, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 2 out of 5 stars

Not happy about not getting my order in 15 days

I placed an order on 1/30/21 and I see it still processing. When I ordered it, it said standard business day 7 to 15 days. I don't think I am going to get in time for my vacation. If they say 15 business days 2/19/21 I should of had the dresses.

order DH7576647843

February 25, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Update:

Hi Sharon,

Hope you have a nice day! Thank you for providing us your order number.

We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

We do apologize for the inconvenience caused. Most items of your order were ready, the following item(s) is still under processing because the business in the whole world is affected by COVID-19.

Casual Dresses (199312764)(15312764)

Would you mind if we delete the out of stock item and initiate the item vlaue refund process for you? You could reply us in the Ticket#16525214652764

Thank you for your time. Looking forward to your reply.




Hi Sharon,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

I like so many just want my money back

I like so many just want my money back. The three items I did receive are okay especially the jeans and one of the tops. The one top was completely misled and looks like something my grandma would wear. I also don't understand why it's taking so long for me to receive the others and I just want my money back at this point because every time I make an order items are out of stock!!

February 1, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help us solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

IMPORTANT: Please Do Not Trust Any Phone Number Provided In the Reviews.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service, almost a month and order has not shipped.

On Dec 26 I placed an order. Almost one month later it has not even been shipped yet. The company claims that because there is a tracking number that indicates a shipping label has been created, they consider it shipped. Even Canada Post notes in the tracking that they have not received the shipment from the company. I have submitted several ticket inquiries and keep receiving the same false information that my order has been shipped. They took my payment very quickly but I am beginning to doubt I will ever see my order. No one will give me a truthful answer. I do not recommend this company.

January 21, 2021
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your review. After checking, your package was transported to Canada Post. You could track it on https://www.canadapost.ca/trackweb/en#/search?searchFor=1023038718444432 directly.

Hope you could wait for a few more days, your kind understanding will be highly appreciated.

Thank you again for your time. Please contact us if you need any further assistance.

Rated 5 out of 5 stars

Pleased with my order

I ordered 4 tops and they all got perfect. Received my order in 10 days. They emailed me when they got the order. Emailed again when it shipped and emailed again when it was delivered.
Very pleased.
So sad all the bad reviews for this company. Maybe they finally got it right now.

December 2, 2020
Unprompted review
Dreamyher logo

Reply from Dreamyher

Dear customer,

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look