Eternity Modern Reviews 

184
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

I am super happy with my Clam chair. I am in Ontario and ordered sight unseen based on YouTubes Nick Lewis' recommendation. It fits perfectly with my mid century vibe and is super comfortable. Orderin... See more

Rated 5 out of 5 stars

I bought two of the Mario Bellini-style single-seater chairs, and I absolutely love them. They look even better in person and have such a beautiful sculptural shape that really elevates the room. They... See more

Rated 5 out of 5 stars

As an Interior Designer I am absolutely elated to be able to source from such an incredible shop! Their product, quality, service and pricing is unmatched! Thank you for the stunning chairs that compl... See more

Rated 1 out of 5 stars

What horrible customer service! Ordering a custom colour chair (in white like that’s so bizarre) and not ONCE do I receive an update, progress report or anything to indicate that the item ordered... See more

Company details

  1. Furniture Store
  2. also in
  3. Home Goods Store

Written by the company

We believe unequivocally that well-considered design improves our lives and is appreciated for generations.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

184 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.7

All reviews

(184)

16 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I have attempted to reach eternity…

I have attempted to reach eternity modern rep for over 2 weeks, in order to get a confirmed status of our order which was placed and payment paid in full for item listed as in stock and ready to ship within 5-7 days or order.
Eternity Modern phone numbers are not operational per their recording which can be heard dialing 18009930903.

We have sent notice of intent to file for breach of fair trade should no we not receive a formal communication from them within 24 hours.

December 9, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Matt, my apologies for the delay surrounding your order. Your order is ready to ship and is awaiting pickup by a carrier. We first received correspondence from you over the weekend, and have been in touch with you since. However, I understand that this is a longer than expected wait, and our team is working on a solve so that our response rates will be improved. We have also been working on updating our communication channels, and you may now set up a phone appointment to book a call with us during business hours. We want to be able to serve our customers better and appreciate your feedback. Thank you for your kind patience and understanding. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

My order was said to be available to ship in 5-7 days and it’s been a month and when I reached out they said it will ship soon and it’s been a week since then. I’ve emailed 3 more times and have been ignored for a week straight. I would’ve ordered somewhere more reputable if I know I’d be waiting this long. It seems leaving this review is the only way they will give a response down there phone lines have been down for weeks for “maintenance”

December 7, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Raima, my apologies to hear about the delay surrounding your order. Your order is ready to ship and is awaiting pickup by a carrier. Our team has responded to your requests and is also currently looking into this further for you. An update will be provided as soon as it is available. As for our phone system, we want to be able to serve our customers better and you may now set up a phone appointment to book a call with us during business hours. Thank you for your continued patience and kind understanding. - Maya

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service. Have been waiting 6 days for someone to get back to me. I was sent the wrong base for my table. Have emailed multiple times and as others have said there is no option to call them. Will be contacting my credit card company to dispute the charges. Worst part is the table is actually quite beautiful and very good quality. If I could trust the company I would order from them again.

December 1, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Ari, sorry to hear that there was a mix-up with your order. I see that our team has processed a replacement base order and sent you a confirmation email accordingly. Our team is currently working on improving our response times so that our customers can be promptly responded to, and will be reviewing our processes as well. If you have any further concerns, please do not hesitate to respond back at info@eternitymodern.com. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

Contacted customer service 5 times, with NO response!

I have made an order online 4 months ago. About a month ago, I got an email telling me that the order has been shipped with tracking number. I went on the tracking site to see where my order is, but the site kept showing that ONLY the label has been created, and the item has not been picked up from the manufacturer. I have contacted customer services 5 times over the last 2 weeks, but with ZERO responses. I tried to search for their phone number so I can call to speak with a customer services rep, but they "claim" that their phone service is going through an on-going maintenance, but this has been on their website for the last 2 weeks. I think I got scammed! Stay away from this company as I am not sure if this is actually a real company anymore....

[update on Nov 23rd] I have finally got through on live chat, the person Haley helped me to launch a ticket with logistic, then the logistic manager (Heather) is currently investigating to see where the item is, and promised to get back to me...

[another update on Dec 1st] I have been waiting for update for over a week now, and still THERE'S no additional update from Eternity Modern - they obviously posted a response of my review here and said their logistic manager is responding to me, but NO! they told me they will get back to me, and it has been a week, and still no response. To make matter worse, they have not responded to me via a private email (which they "claim" they do not do), all these "follow ups" is from me going through their live-chat with the chat window open to ensure my messages are not lost over the last 2 weeks, and the phone line is NOT available for customers (i.e. they claim the phone line is going through a maintanance update - for the last MANY weeks!). this is the WORST customer service company I had to deal with! STAY AWAY FROM THIS COMPANY, ONCE THEY GET YOUR MONEY, THERE'S NO CUSTOMER SERVICES!

November 23, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Jane, my sincerest apologies to hear about the issue surrounding your order. I see that our Logistics Manager has been corresponding with you and also investigating this, and you will be provided with an update as soon as it is available. If you have any further concerns, please do not hesitate to respond back to our email. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

No customer service AT ALL. Ghosted.

Ordered furniture a month ago with the promise that it would be available to ship in two weeks. Contacted the company six times and NO RESPONSE. Phone line is dead. Will have to report fraud to credit card company to get refund hopefully.

November 15, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Lori, my apologies to hear that you seem to not have been receiving our earlier correspondence and for the delays surrounding your order. At this time, it looks like our team has been in touch with you and processed the cancellation request at no charge for you accordingly. If you have any further questions, please do not hesitate to reach out. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

WRONG headboard delivered on 9.8.21 - And still waiting 12.1.21// Phone has been out of service for SEVERAL WEEKS.

Update 12/1/2021 on a Quickship order from mid August.

Still waiting. I received one response below and no more updates?

Can you update me on the missing headboard.

I wrote my first review asking for help on September 8th that you shipped the WRONG headboard!!!!

( for a Quickship order placed in MID AUGUST 2021…. That’s right - this was Quickship)

You wrote below on September 17 that it would be corrected. WHEN???????

————-

Update 11/9/21-
Still waiting….
I wrote my review on September 8th and it is now November 9.

This was a QUICK SHIP order place in MID AUGUST 2021.

Can someone please get back to me?

Update 9/8/21 -

Disappointed doesn’t begin to describe this situation and I am a repeat customer.

The headboard is a very DARK gray (Upholstery: Performance Felt-Storm) and the 3 sides of the bed are very LIGHT gray. ( Upholstery: Performance Felt-Light Grey)

I received two completely different bed fabrics.

I tipped the delivery man $50

I have a contractor here that I’m paying $300 today to build the bed and it has been a complete waste of time.

Please advise ASAP. I am so incredibly disappointed as my son does not have a bed to sleep on and I’ve now wasted $350

Either ship me a light gray King headboard Or 3 dark gray King sides

Please advise. Thank you.

September 16, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Cathy, we strive to provide all our clients with a smooth and seamless delivery and we are sorry that this was not the case as there was a mix-up in labels for your order. I see that our team has been in communication with you to provide a resolution and we will be sending you a replacement and applying an additional discount accordingly. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 5 out of 5 stars

Retro Ottomon ❤️

Just received my Warren Platner Ottoman, perfection. More than satisfied with my purchase and the customer service I received. Only negative is the wait. It took forever to get but had a similar experience with another furniture online retailer. Buying furniture online is not for everyone.

September 13, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

20 weeks and still waiting …

Awful service. Placed an order with eternity modern on April 24 for two lights, one in stock one made to order - estimated delivery was 12-16 weeks. Now at 20 weeks and no definite delivery date - told it would arrive in US by the end of this week (hasn’t happened) or next.

Have been in constant communication with customer service and this is now causing delays in completing my home. I asked if we could the in stock light delivered ahead of the other given the massive delays - was told there would be additional delivery cost to do that.

Insanely frustrating- would hope there would be some accommodations given the excessive delays we have encountered.

Won’t order from them again.

September 11, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Jc, sorry to hear about the extensive delay surrounding your order. Due to global shipping volumes, we have been facing delays and are working to ship all orders as soon as they land at our warehouse. Please email us with your order number at info@eternitymodern.com and we will be happy to assist. Thanks and take care. - Maya

Rated 1 out of 5 stars

4 months after having ordered this high…

4 months after having ordered this high end expensive storage bed it arrived dumped into my driveway!
Having tried previously with numerous phone calls and emails to both them and the shipping company, that were pretty much ignored or I was fobbed off with the "covid" excuse.
There it is sitting in the driveway too heavy to deal with whilst I am trying to find an assembler!
Finally the assembled product does look nice yet is so heavy I am unable to move it.

It arrived without assembly instructions, parts missing and imagine my surprise when the shipping label actually sais in black and white "curbside only do NOT move indoors!". That is plain and simple NOT what I had been unsuccessfully trying to arrange and the company was and is fully aware.
Now to add insult to injury, they bombard me with advertisements and I would very strongly advise you to find a real company that values customer service, not this online order taking outfit, hiding behind pretty pictures.
Do yourself a favour and don't bother with them!

September 7, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Miriam, my sincerest apologies to hear about your negative delivery experience. As per our FAQ which elaborates on delivery type, curbside delivery does not include bringing your order inside. White glove delivery is available at checkout for an additional charge if required. As for the missing instructions, I see that my team has emailed the PDF version to you for reference. We did not receive notice regarding the missing parts for your order, please email us at info@eternitymodern.com for more assistance regarding this. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

Garbage quality

We purchased the Hiroshima chair in "oiled walnut" and could not be more disappointed in the quality. The stain appears to have been applied by a child with splotches, brush marks, and clearly missed spots covering the entire chair.

We thankfully only purchased 1, but getting our money back is proving to be difficult. Between their restocking fee, only allowing exchanges for defective items, and not paying for return shipping, we’ll be losing 70% of the cost just to return the chair. Customer service is useless as they will gladly open a ticket and never respond because they "are currently receiving a high volume of tickets."

Don't even bother with this company.

September 5, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi BT, my sincerest apologies to hear about the defective product received. We are currently facing a high volume of tickets and are working to respond to everyone as soon as possible. As per our resolutions team, we have extended the offer of a full refund at no cost to you. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 5 out of 5 stars

Worth the wait, good quality Togo

Yes yes, delivery takes forever, but the “white glove service” was great when it finally got here. Quality of my Togo reproduction is way better than I expected. I really wish they made a matching love seat - do they?? I think it took 5 months to get this chair. But c’est la vie.

September 5, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

TERRIBLE SHIPPING

TERRIBLE SHIPPING! This review is focused on the terrible shipping and customer service I received from Eternity Modern. When I ordered my sofa for QUICKSHIP, I was told it would ship in 5-7 business days. It has now been over 3 weeks, and I still have not received my sofa or any notification that it would delivered soon. Customer Service at EM has not been helpful at all and told me that there was nothing they could do to help with the delay. They showed no concern or care. I have been given the run around about where the sofa is and why it's taking as long as it is. Don't get the white glove delivery if you want to receive your sofa ever. Quickship is a scam, and there is nothing quick about it.

September 3, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi David, sorry to hear that you experienced a longer wait time than expected. Your order was shipped on Aug 22, of which transit time typically takes about 1-2 weeks to arrive at your local WGD location based on your shipping address. They will then do a final check before arranging a delivery appointment. Your order currently shows as delivered. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

Cheap cheap rock hard foam

I purchased the Cleo couch. Worst piece of furniture I’ve ever bought. The couch is the most uncomfortable thing I’ve ever sat on - it is rock hard. Cheapest foam used in it.
Do not recommend. Also noticed that their site does not allow one to post reviews from consumers unless vetted by them thereby only 5 star reviews exist on their site.
Stay away. Spend your money elsewhere.

August 10, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Kaye, sorry to hear that you are not enjoying your new purchase. We utilize durable high-density foam in our sofa which will soften with use, but also maintain its shape over time. However, we definitely understand that comfort may be subjective and you may start a return process if you wish. As for reviews, all verified reviews are posted accordingly. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

I purchased the Husk Sofa from Eternity…

I purchased the Husk Sofa from Eternity Modern and it broke within a week. It couldn’t support two people (of average weight) sitting on it. They did reimburse me but I lost the $350 delivery cost and tax so was out over $400. I should have known better than to buy from a company that specializes in knockoffs

July 21, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Doug, my sincerest apologies for your negative experience with our product. We understand that poor quality is the worst that a company can offer and unfortunately, you received a defective item of which we do not wish to provide our customers. I see that my team has been in correspondence with you to provide resolutions, of which you will be refunded in full for the item. Unfortunately, the initial delivery cost is non-refundable. No tax was applicable for your order. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

only glue holds the daybed together!

I bought a pavilion daybed from them. It is beautiful, but the wood frame that the cushion sits on is only glued together(!). No dowels, no splines, no screws, no nails...just glue. There is zero support under the two horizontal pieces (head and base of the bed), so when someone sat on the bottom edge, it fell apart. I emailed the company, and eventually they just told me to buy some glue to repair it myself. Their website touts that their furniture "is built to last." Um...no.

Response to their response: My review is for the benefit of folks considering buying this daybed or other wood-framed pieces. Please know if you order the daybed, the ends will break off it. Had they responded, "It is out of warranty, but we will get with our manufacturer and ensure this is changed going forward," I would have been satisfied and not written a review. Instead they are fine that it is falls apart.

July 6, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi there, sorry to hear about your negative experience. Unfortunately, your order did not qualify for our warranty claim after assessment. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care. - Isabel

Rated 1 out of 5 stars

This company is an scam

This company is an scam, dont waste your money and time here it will take forever to get you money back.
AVOID

June 21, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Arv, sorry to see that you seemed to have had a negative experience with us. I was unable to locate any orders under your name, feel free to reach out to us at info@eternitymodern.com and we will be able to assist you accordingly. Thanks and take care. - Amie

Rated 1 out of 5 stars

Once they have your money, they don't care what happens.

I purchased a table that was in-stock (which was confirmed by chat and by phone) and would take a couple weeks to deliver across Canada. But once I completed the purchase, Eternity Modern told me that the base of the table was out of stock and needed to be shipped form China, which would take several weeks. Later, it turned out it was not only the base, but the whole table. And it took 5 months. -- That's not all. -- Eternity Modern never mentioned that the tabletop weight is close to 400 pounds and the delivery man came alone; he was unable to carry it up to our level, then left the table on the side of the street and left. Despite several calls from me and the delivery company, Eternity Modern never picked up the phone during that incident to help. I had to rent chain blocks and round up friends to hoist the tabletop up to the top-level of our building. Bottom line: Eternity Modern had no consideration for its customers, once they took the money.

June 1, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Max, my sincerest apologies to hear about your negative purchase and delivery experiences.

Due to an inventory error surrounding your order and also global shipping volumes, we have been facing delays and have since taken steps and updated our production lead times accordingly.

As per our FAQ which elaborates on delivery type, curbside delivery does not include bringing your order inside. White glove delivery is available at checkout for an additional charge if required.

However, I understand your frustration that you were not provided more information and have passed along your feedback to our team. We appreciate all feedback, whether it is positive or negative, as it helps us to improve going forward.

We are currently facing higher call volumes than usual and invite our customers to reach out via live chat as an alternative. Our phone hours are Mon-Fri between 9am-5pm PST, and our live chats are Mon-Sat between 6am-9pm PST from Mon-Fri and 9am-9pm PST on Sat.

If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us. Thanks and take care.

- Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

If you are reading this before making a…

If you are reading this before making a purchase - I highly recommend you find another vendor to purchase from. The staff - who I think is always the same person - is not helpful or empathetic.

I made a purchase on 5/2 for an item advertised as quick ship (5-7 day shipping).

Placed my order and was so excited. After 7 days I had finally received tracking information, a few days later CEVA their logistics partner called to confirm a delivery. On that date I missed work to be home to accept the delivery. An hour before the delivery I receive a call stating that the item purchased was actually not yet in transit. Obviously this was very frustrating.

They rescheduled a delivery for 5 days later. I take off from work and miss another day. An hour past the delivery window I reach out to logistics company partner again to inquire the status of the delivery. The response was that they weren’t sure where exactly in transit the item purchased was. And they ask if we can schedule it for two days later; but also could not confirm where the item was in transit.

I call eternity modern directly and speak to the same lady who always answers, and explain the issue, which is only an issue to me, she didn’t think anything was wrong with me being inconvenienced multiple times. She also said that the website doesn’t say 5-7 days quick ship (if you go on the website, you will notice that a lot of items do display this).

She did not offer any solutions or show any empathy towards someone who was a frustrated yet respectful customer.

I would not suggest anyone makes a purchase from this company and finds alternative options instead.

I have also escalated this common experience with better business bureau; and hope that this company learns how to deliver better service for expensive replicas. Must I not forget, I only purchased a $3,850 couch; she corrected me when I rounded up. And told me “actually you only purchased a $3,850 couch”

Save your money

May 18, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Keenan, my sincere apologies to hear about the experience you’ve had thus far.

As per our site, all orders are shipped out within 5-7 business days, and transit time varies depending on the freight carrier. We have since taken your feedback and modified our phrasing to “ready to ship in 5-7 business days” to avoid any future potential confusion.

Regarding our customer service provided, we aim to provide both helpful and friendly service, and I am sorry to hear that you did not feel supported. I have investigated this further and there was no mention of our customer service team stating “actually you only purchased a $3,850 couch”. Our team had offered to look into the issue for you as we did not have more information on hand since we do work with third-party shipping carriers, of which we do not have access to their schedules nor have control over.

However, I fully understand that the purchase experience has been a frustrating one and it’s not something we wish to happen, and once again, I do apologize for this.

At this time, our Logistics team has followed up with CEVA Logistics again to have them reschedule a confirmed delivery appointment date with you accordingly. We look forward to you receiving your order.

If you have any further concerns, please do not hesitate to respond back at info@eternitymodern.com and we can discuss from there. Thanks and take care.

- Mikaela

Rated 1 out of 5 stars

BUYER BEWARE

I ordered furniture- a sofa and two chairs from this company on November 13,2020. The furniture was a custom order with a 8-12 week lead time. It is now May 4, 2021 and I STILL DO NOT HAVE MY FURNITURE!!! That is a 6 month lead time. Completely unacceptable. They have no legitimate excuse for my furniture being this delayed. When you call customer service, they are very "apologetic" but offer no real recourse for their horrific service and misleading lead times. STAY AWAY from this company, its not worth the aggravation.

May 4, 2021
Unprompted review
Eternity Modern logo

Reply from Eternity Modern

Hi Arendse, sorry to hear about the extensive delay surrounding your order. Due to global shipping volumes, we have been facing delays and have since updated our production lead times accordingly. I see that my team has assisted you with your questions and concerns, and your order is currently en route to you. Please email us at info@eternitymodern.com if there's anything else you need. Thanks and take care. - Maya

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look