GGBET.CO.UK 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

As others have pointed out, my latest withdrawal hasn't been processed, so this firm is best avoided for the time being at least. You'd imagine they're either going under or have cash flow issues... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Update - Day 14 today and still haven't heard anything back. If I don't get an update till the end of the week then I'll make a formal complaint to the gambling commission regarding this. From the u... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I've been a player with them for around 2 years, a lot of verification but not many issues until a big one the past few weeks. Usually withdrawals are relatively quick (max 1/2 days). My most recen... See more

Rated 4 out of 5 stars

THIS HAS BEEN ADHERED TOO & FIXED: However I thought I should leave my initial thoughts as it was annoying when it happened and doesn't take away from the fact it did happen. After winning twic... See more

Company replied

Company details

  1. Gambling Service

Written by the company


Contact info

You should know

All reviews

(174)

33 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

If you deposit with Apple Pay they…

If you deposit with Apple Pay they don’t let you withdraw any money unless you go and deposit more with a bank card directly. Insanely bad system, seems like a terrible company.

It also says on their pages ‘IN THE EVENT OF ANY PARTICULAR WRONG INFORMATION OR DELAY, WE TAKE NO RESPONSIBILITY.’ so that really shows how they view customers and how much of a scam they are. There’s no defending that.

Don't fall for it and don’t use these people. If I’m being completely honest after this I’m now aware how scummy betting sites are in general and won’t be using them anymore.

November 12, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear, Jack

Thank you for reviewing us and sharing your thoughts about the service.

Unfortunately, the "ApplePay" payment method is not available for withdrawals on our website at this time. However, we have the other payment options that can be used for withdrawals, such as "SEPA". The details can be found on the "Payment Options" page https://ggbet.co.uk/payment-options

Our mission is for you, as a player, to feel confident playing with us.

Also, we did not manage to find the sections from our Terms & Conditions you quoted in your review. To investigate the situation, we kindly ask you to contact our support.

Let's work together to find a solution!

Rated 1 out of 5 stars

Please do not use this site

Please do not use this site. I had no issues joining, the site actually would not let me deposit before verification, which to me was a good sign so I provided ID and address etc and then this all passed. I was then able to deposit without issue and then this is where the fun stops. The moment I withdrew I was suspended citing 1 member policy, well for one I live alone, apart from my pet. I have also never had an account with them plus as I only have one email address any normal site would instantly say "this email is already registered" and further to that as noted I had to be verified 1st and passed so how did this "extra" none existent account appear. I have concluded as per all other comments this site is fraudulent, license or not they have no intention to pay any winnings out and I would urge anyone if you fancy throwing money away go give it to a homeless person. There is a reason this reviews are negative across the trustpilot and that is because it's a shocking casino...

November 11, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. We take all feedback seriously and aim to resolve any issues promptly. Based on your description, we understand how frustrating this situation must be.

To assist you further, we kindly ask you to provide your account ID or email address registered with us. This will help us investigate your case in detail and address the concerns you’ve raised regarding your account suspension and withdrawal process.

Please rest assured that we strive to maintain a fair and secure environment for all our users. We are committed to resolving this matter as quickly as possible. Thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

cannot reply to live chat

cannot reply to live chat? sent required documents but your system cannot read them.

November 2, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

We apologize for the difficulties with submitting your documents.

Could you, please, provide us with additional information, such as your ID or email address, so that we can quickly review the issue and assist in resolving it?

We look forward to your response!

Rated 1 out of 5 stars

Fake company steer clear

This company are beyond a joke poor software delay withdrawals and breech gaming commission regulations you won’t get paid I’ve issued legal action

August 30, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

We’re truly sorry to hear about your experience.

We always strive to provide the highest level of service and adhere to all gaming commission regulations. To better understand your situation and assist you, please provide us with additional details (such as your account ID or an e-mail address) so that we can promptly review your case.

We sincerely want to resolve this matter and ensure that you will receive the support.

Rated 1 out of 5 stars

Will not let me withdraw

Will not let me withdraw m, takes money easy enough but will not withdrawn without 20 documents and when you send them the documents it’s still not enough information as they say. Wanting me to send them a photo of front and back of bank card which is incredibly dodgey.

August 30, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Connor,

Thank you for your review!

We wish to draw your attention to the importance of the verification process, which is crucial for us as a licensed casino. Its primary objective is to safeguard our customers and ensure full compliance with all regulations.

If you need any assistance with the verification of your account, please do not hesitate to contact our support team via live chat or email "support@ggbet.co.uk". We will be glad to help you anytime.

Thank you for your cooperation.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service trying to send…

Terrible service trying to send documents and don’t get much help you just get same old message all the time 5 days been waiting for documents to be viewed spoke to different people and same answer all the time

August 15, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

We're sorry to hear that you've had trouble with the verification process.

If you could share your user ID, we can work with you to check the current status of your account.

Rated 1 out of 5 stars

Won't send back my £812

My card was stolen and I have £812 in my account.

I am unable to withdraw my money. I have been on live chat several times to get help but their sepa direct bank transfer doesn't work. And I am being told every day to wait longer wait longer.

They refuse to refund or credit my money and tell me to wait for the specialist to contact me.

My money is being withheld which is extremely infuriating

August 14, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

We are sorry to hear about the trouble you’ve had with withdrawing your funds.

Please, provide us with your account details (user ID, email address) so that we can investigate and keep you updated on the progress.

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely terrible experience

Absolutely terrible experience trying to prove (again!) my identity. I have sent numerous crystal-clear photographs of my ID, which they keep strangely saying are not acceptable - even though they have accepted the exact same ID photographs previously. This is following a number of withdrawal attempts - and as noted by another reviewer, they never ask for proof of ID when taking the money, only when returning it. You cannot actually speak to anyone - you just get customer service agents who say they cannot transfer you to Verification and keep typing the same scripts over and over again. I will be reporting this to the Gambling Commission.

July 22, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Hello,

We are sorry to hear that you have encountered difficulties with the verification process.

We are confident that our support team will assist you with all the details and clarify the conditions required for a smooth and efficient verification.

To withdraw your winnings, you need to complete an additional verification process by submitting the requested documents in your account dashboard. This step is taken to protect your account and comply with legal requirements.

You can also provide us with your user ID, and we will be able to track the current status of your account together with you.

Rated 4 out of 5 stars

Fantastic live support service and wide…

Fantastic live support service and wide collections of slots games

July 19, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Hi! Thank you for your feedback and rating.

We are committed to improving our support service every day and adding more exciting games for you!

Rated 1 out of 5 stars

GGBET despite given the appropriate and…

GGBET despite given the appropriate and requested information numerous times.Ggbet have placed stumbling blocks in way of stopping and releasing funds whilst knowing my limited time. And so stopping useful use of any funds
Cold calculated and vindictive is my only conclusion
A warning to all!

July 18, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

We're sorry to hear that you have such an impression of our service.

We assure you that we are not interested in causing you unnecessary inconvenience or obstructing your withdrawals. The additional document request is necessary to protect your account.

You can also provide us with your user ID, and we will check the status of your verification and transaction.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE!!! SCAMMERS!!

Started off well as I was using the site and able to deposit and withdraw numerous times!

However once I started winning and tried to withdraw problems started.

I have 3 pending withdrawals totalling £2300 which they are delaying due to "Verification" issues.

The funny thing is I can still deposit and place bets using the account, so they are happy to take my money but there is no possible way to withdraw.

I have passed all the verification they have set me so far. They requested further bank statements for unrelated accounts in completely different currencies, which I provided!

They take all day to review one document before coming up with some BS reason for declining it, or asking for further information.

I have provided all my payslips, all of my bank statements, answered questions from they about my statements and they still will not verify it and refuse to process my withdrawal! Yet I can still deposit, unbelievable!

Customer support tells you that the relevant department will look at the documents manually and they are in a queue. However I have almost 12 emails at different stages saying that all my documents and account etc. has been successfully verified.

I have nothing to hide and they are still trying to find a way not to process the withdrawal.

DO NOT USE THIS SITE.

THEY ARE WITHHOLDING FUNDS AND ARE SCAMMERS.

July 17, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Liam,
Thank you for reviewing us!

We are sorry to hear that you had such an experience with us.

We would like to inform you that there may be many reasons why your withdrawal request is pending. Gambling businesses are required to conduct a variety of techniques to perform due diligence checks on customers to ensure that funds are not being used for criminal activity like fraud or money laundering. There may be some circumstances that lead to the need for extra customer checks according to our T&C clause 12.10.

Thank you for uploading the documents, we do appreciate your cooperation with us, however, as a licensed casino we have some requirements for the documents that should be met.

Also, our relevant department checks all the documents manually because we deeply care about our customers' safety.

To get more details about the situation and solve it, we kindly ask you to contact our support team. We are available 24/7.

Rated 1 out of 5 stars

worst experience of my life no help at…

worst experience of my life no help at all same scripted chat awful

July 8, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Hello,
We are sorry to hear about your negative experience.

To help us investigate the situation thoroughly and assist you in resolving the issue, please share your user ID or email address.

Rated 1 out of 5 stars

caught them stealing money from my account, and then they closed my account

won 2 bets totalling return of £250 roughly, but account only showed £150, asked them about it, they kept saying it was correctly paid, which i believed their integrity, but when i asked them to help me find out how the money missing, they refused and made me fill out long complaint forms, and eventually still not answering my question directly, i did all the maths, betting wise i only lost £3xx this month, but it's saying my net deposit is £750 this month, when my bank statement is showing £950, so something was clearly off, told them that, and they said there was some tech issues and would be fixed, and it's still not fixed today, and they only asked me to answer security questions (to avoid telling me where my money went), and this morning i suddenly got my account suspended for "verification needed" which i just completed fully last month, and as soon as i submitted, my account got officially closed for reason "9.1 company can close your account without reason" asked them to provide my account data for back up which they claim to be working on it, but its been 2 months now and nothing was given to me still and they cannot provide a timeframe for it

July 1, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Yuet Fei,

Thank you for your review.

We are terribly sorry that you had such an experience with us. Please note that we are doing our best to fix all the issues as quickly as possible. Unfortunately, sometimes it could take a little time to do it, but our team always keeps our clients up to date.

If you would like to discuss your situation and get more details about it, please contact our support team which is available 24/7.

Your understanding is highly appreciated!

Rated 1 out of 5 stars

Refuses welcome bonus after depositing

Refuses welcome bonus after depositing

June 23, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Hi,

If you encountered any issues, please provide us with your account details (user ID, email address) so that we can investigate and assist you further.

Rated 5 out of 5 stars

Good morning

Good morning

June 17, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Hello, friend!

Thank you for your feedback.
Have a nice day!

Rated 2 out of 5 stars

Not processing withdrawal

Not processing withdrawal - Not paying
Everything ok (deposit, betting) until I tried a 100£ withdrawal. Now 8 days I have made a 100£ withdrawal and still pending. No documents asked, nothing. Customer service totally useless claiming fake verifications needed based on regulations just to avoid paying, they did not even ask me anything. Deposit was made with debit card very standard way.
So you can deposit, play, but they never pay you. Avoid any cost. Shame cause rest of website was good.

UPDATE
It tooks 11 days but after my review payment was processed. Upgrading to 2 stars

May 9, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Fabien,

Thank you for reviewing our services.

Actually, there may be many reasons why your withdrawal request is pending. Gambling businesses are required to conduct a variety of techniques to perform due diligence checks on customers to make sure that funds are not being used for criminal activity like fraud or money laundering. There may be some circumstances that lead to the need for extra customer checks according to our T&C clause 12.10.

For any details regarding your case, we do ask you to contact our customer support team. We are available 24/7.

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely the worst casino I have ever…

Absolutely the worst casino I have ever come across. I signed up and deposited 250. I could not play any games because each time I tried to launch a game I got a popup message saying the maximum amount of real money you can bet is 1 pound. Are you kidding me? How does that even make any sense when the table minimum is 50. I am concerned that this may just be a site created to collect and steal identity data. The live support advertised doesn't even work. When you click on it nothing happens. Yikes. STAY AWAY

May 9, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Shaukat,

We are sorry to hear that you faced some negative experience with us.

Let us underline that ggbet.co.uk is a licenced casino and we are registered in UKGC under the account number 56377. If you have any issues accessing our games, please contact our support team at support@ggbet.co.uk. We will be happy to assist you with any issues you may come across.

Thank you in advance for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this website!!

They encourage you to deposit and take there promotions but if you actually win from the promotions they take them away and stop you playing. They only want losing players! Avoid if your playing cos you want a win!

May 3, 2024
Unprompted review
GGBET.CO.UK logo

Reply from GGBET.CO.UK

Dear Benjamin

Thank you for your review.

Please note that we have all the required responsible gambling practices set by UKGC in place to never allow our customers loose more than they can afford. As for our games, they are all based on the random number generator which implicates that we cannot control the outcome of the game round and it solely depends on the luck.

Do not hesitate to contact out customer support team in case you have any other questions regarding your account.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look