Godex Reviews 

1,005
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I completed a crypto exchange on Godex and sent the coins as instructed. Hours later the order is still not finished and I have received nothing. I contacted support through the website contact... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I'm editing my original 1 star and agitated review to 5 stars and high praise for Godex tech support. I had a $500 swap go awry because I failed to enter the exact number of tokens being swapped. I... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This trasactitton has processed perfect. Unfortunately I have been trying to contact regarding a trasaction on 19/10/22 and although it looks completed the XMR is not in the wallet. I really need h... See more

Rated 1 out of 5 stars

I Go to Web site and use the converter to see how many Monero i would get for 1 BTC, it says 250 approx, I Go To Google and check How Many MONERO For 1 BTC and Says 259, RIGHT THERE I Would SAY They... See more

Company replied

Company details

  1. Currency Exchange Service
  2. also in
  3. Financial Consultant

Written by the company

A private and fast cryptocurrency exchange platform with no registration required. Swap over 893 coins in a couple of clicks securely and anonymously.


Contact info

You should know

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 63% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(1,005)

19 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

SCAMMERS WATCH OUT

Fkn scammers someone drained over 1k usd from my metamask(address 0x9576495206B2602915364410F6Da75473Eb5B96b) and it ended up in their wallet in which it stays to this day wallet address 0x1a31df52BB0BC938b47652A91d3045e5681eb6aD
Give me my money back tommorow I’m filling a police report

May 6, 2024
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Dear Mikołaj

We are sorry to hear about the unfortunate situation you’ve experienced. It’s distressing to hear that your funds were stolen. As a responsible platform, we take such incidents seriously. Please know that we are committed to cooperating with law enforcement and assisting you once we receive an official request. If you haven’t already, I recommend filing a police report promptly. We’ll do our best to support you during this difficult time.

Rated 1 out of 5 stars

Godex Crypto Scam, Don’t Be Tempted by Good Rates!

Initiated a Swap of 41,641.104 Old LOOM tokens for ETH though Trezor Exchange and accepted the offer by Godex.io for about 1.3 ETH. The Godex address I was provided to send is 0x1a31df52BB0BC938b47652A91d3045e5681eb6aD



After about 12 hours from sending, my exchange order showed Failed status even though my sent tokens were already confirmed. I contacted support and was told old LOOM tokens are deemed "invalid" tokens, even though they are swappable 1:1 for new LOOM tokens.



On-chain, I can even see that my old LOOM tokens have been sent onwards to 0x28C6c06298d514Db089934071355E5743bf21d60, a Binance account.

Therefore, not only were my tokens not swapped for ETH, but they are not sending back my old LOOM tokens that they deem "invalid", which have a market value of about USD$4,000+ when swapped for new LOOM. (Maybe slightly lesser now due to crypto market falling since)



People, be careful and not be tempted by their good swap offer rates. I picked Godex.io to swap because they were showing the best rates, but I know why they can do so now, that is because when your swap value is high enough they will receive your tokens and send you nothing back.



*reply to Godex's reply: Yes the token swap started three years ago and can STILL be swapped today at https:// wallet .loomx .io . In fact, I just swapped for new LOOM tokens today. If you won’t swap, you shouldn’t provide quotes, seems like simple business logic, even worse is not refunding after deciding not to swap. Seems criminal

April 10, 2024
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Dear Scott,

Thank you for sharing your experience with Godex.io. We understand how frustrating it can be when an exchange order fails, and your warning about old or unsupported tokens is valuable for other users. We appreciate your vigilance.

Regarding your specific case, we apologize for any inconvenience caused. It’s true that some legacy tokens, like the old LOOM tokens, may not be supported due to various reasons. However, we take such situations seriously. After long communication with our partner, we were able to resolve the issue and refund your unsupported old LOOM tokens. We’re pleased to confirm that your coins have been successfully refunded to your original wallet address.

If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out to our support team. We’re here to help!

Best regards,
The Godex.io Team

Rated 2 out of 5 stars

Tx rejected

Tried to exchange my btc to usdt but tx was rejected on their end ..... 3 msgs sent & still no trace/reply where my $$$ is, hope for them to resolve this asap.
Update: refund was issued minus gas fee (17USD)

March 13, 2024
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Dear Paul,

Thank you for reaching out to us regarding your recent experience with the BTC to USDT exchange. We apologize for any inconvenience you faced during this process.

We have investigated your transaction, and I’m pleased to inform you that we have successfully resolved the issue. Your funds are now available in your BTC wallet. However, we understand that the gas fee can be frustrating, and unfortunately, we cannot directly influence this aspect of crypto transactions.

Additionally, we apologize for the delay in our response. Due to an increased volume of support requests, our team has been working diligently to address each inquiry promptly.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. We appreciate your patience and understanding.

Rated 3 out of 5 stars

KYC May be necessary

Funds will be refunded without KYC, Worth a try if they have a specific coin pair you need.

March 12, 2024
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Dear John,

Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize that your experience did not meet your expectations. Our team strives to provide a seamless process for our users, and we regret any inconvenience you may have faced.

Regarding the refund process, we appreciate your patience. Rest assured, we are continuously working to improve our procedures and enhance user satisfaction.

If you have any further concerns or need assistance, please feel free to reach out to our support team. We value your input and hope to serve you better in the future.

Thank you for giving us a try!

Rated 1 out of 5 stars

Funds did not arrive

I made an exchange in my wallet and chose this exchanger because of the best rate. BTC - USDT-ERC-20. The funds were sent, there were 8 confirmations on the network, but USDT never arrived in my account, although the site says 1 confirmation. ID 65c5e380da1fc

February 9, 2024
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Hi dear Сергей,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent exchange.

Upon reviewing your case, we have taken immediate action. We understand the frustration this situation may have caused, and we appreciate your patience. As a resolution, we have issued a full refund for the transaction.

Please feel free to reach out to our customer support if you have any further concerns or require additional assistance. We value your trust and hope to serve you better in the future. Thank you for choosing our service.

Rated 4 out of 5 stars

Changed $650 dollars of BTC to USDT as…

Changed $650 dollars of BTC to USDT as a test first and took 10 minutes so that was great! Then did 3k and took a couple of hours so got a little worried however all came through in the end as promised. So do not worry too much as networks may be busy at times

January 25, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Timely and Amazing Support

Initiated an ETH to BTC exchange through Trezor Suite's interface to Godex. For some reason, it failed. I contacted support, who helped complete the transaction and got the BTC I wanted. 10/10 would recommend a friend.

January 8, 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Rates are way off the actual market…

Rates are way off the actual market price - using $ZIL incase this needs to be stated.

The process worked fine though!

December 22, 2023
Unprompted review
Godex logo

Reply from Godex

Hi Liam J,

Thank you for taking the time to share your feedback!
We apologize for any inconvenience caused by the discrepancy between our rates and the actual market price, and we will take your feedback into consideration as we continue to improve our services.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look