Gurugo Reviews 119

TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 114 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people were dissatisfied with unexpected charges for courses they didn't knowingly purchase, often after an initial low-cost offer. They also reported difficulties in obtaining refunds for these unauthorized payments and found the subscription process unclear, leading to charges for services they did not intend to subscribe to. However, some customers also noted positive experiences with customer service, describing it as helpful, prompt, and professional in resolving their issues. Conversely, a small portion of people felt that customer support was unhelpful and unresponsive, especially when trying to secure refunds.

What people talk about most

Payment

People report negative experiences with payment. Many customers express frustration and dissatisfaction with... See more

Price

Customers consistently express strong dissatisfaction with pricing practices. Many reviewers report being... See more

Refund

Clients share negative opinions on refund experiences. Many reviewers report that the company consistently... See more

Subscription

Reviewers highlight negative aspects of the subscription process, with many expressing dissatisfaction and... See more

Customer service

Reviewers mention ambiguous feedback about customer service. Many customers express frustration, reporting... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I has a problem with them because they charged me for courses I didn't Buy, but I send an e-mail and they explained me the situation and gave me unlimited access for 6 months. I didn't get My money ba... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I was very unhappy to be charged $89 “subscription fee” for a subscription I did not subscribe. I only purchased one cheap program to see if it was what they advertised. I found it boring and uninsp... See more

Rated 1 out of 5 stars

Bought a $1 course. Apparently you also get a three-day trial period, after which they automatically deduct $89 and give me a "Natural Longevity Plan "PLUS" - premium" subscription. You can't get you... See more



Contact info

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

119 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 44% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Enjoying it.

The program is well structured and easy to implement. The instructor responds in a timely manner and she is very polite. The feedback that I have received has been very helpful and encouraging.

December 15, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you so much for your review! 💙
We’re glad that the program was clear and easy to use, and that the instructor was able to assist you quickly and politely.
It’s wonderful to hear that the feedback was helpful and motivating — it inspires us to continue creating high-quality materials!

Rated 5 out of 5 stars

Once logged in to my account I was…

Once logged in to my account I was astounded by the vast array of programmes I am able to access. Not only could I use the digital tools to transform
my face but I was also able to work on my body and mind. At such a reasonable price, there are only gains on this platform.

December 14, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you for your review! 💙
We’re glad you enjoyed the variety of programs and features on our platform. We always strive to create useful tools for working on the body, face, and mind, making learning comprehensive and accessible.
Thank you for your high rating and trust! 🙌

Rated 1 out of 5 stars

Scam!!!!

Scam!!!!
Do not buy the 4.99 offer
They will charge you much more, and they will not pay it back.
They took 160 dollars from me before i canceld my card.
Support is not helping me.

Stay away!
Do not fall fir their 4.99 scam.

December 8, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

We’re very sorry that you’ve experienced this situation and the negative emotions associated with it. We’d like to emphasize that charges are never made without the user’s confirmation, and all terms — including pricing and any additional offers — are clearly displayed on the checkout page before payment.

That said, we’re ready to review your specific case. Please email us at info@gurugo.online, include the email used for payment and the approximate charge dates, and we’ll check the transactions and provide you with a detailed response.

Our support team responds to all inquiries, and we’re committed to clarifying the situation and finding a solution.

Rated 1 out of 5 stars

Absolute scammers

Absolute scammers, as everyone else has advised. Do NOT even think about it.

December 11, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

We sincerely regret that you’ve formed this impression. We operate officially and do not process any charges without the user’s confirmation. All terms and actions during payment are clearly displayed before the purchase is completed.

We are open to dialogue and ready to review any specific situation. Please write to us at info@gurugo.online
, including the email used for the purchase, and we will check the details and do our best to help.

Rated 5 out of 5 stars

Highly recommended!

I recently purchased an online program and had an excellent experience with both: the product and the customer support team. At first, I noticed a few extra charges that I hadn’t knowingly agreed to. I reached out to their support, and they handled everything quickly, kindly, and with complete professionalism. They resolved the situation in a way that was not only fair, but actually ended up being the most beneficial outcome for me.

I’ve followed this company for years and have purchased several of their courses in the past, always with great results. This new experience confirmed once again that they truly stand behind their products and value their customers. The program itself is high-quality, just as I expected, and their customer service was outstanding.

Highly recommended!

December 12, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you so much for your warm and detailed review! 💙
We’re glad that you’re satisfied both with the program and with our support team. It’s very important for us not only to create quality products but also to ensure honest and attentive service for every client.

Your words confirm that our work truly brings value, and we sincerely appreciate your trust and ongoing support.
Thank you for the recommendations — they inspire us to become even better! 🙌

Rated 5 out of 5 stars

positive experience

Sophie was very responsive and tried to find win win solution. I appreciate it very much.

December 12, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you so much for your review! 💙
We’re glad we could assist quickly and find a solution that worked for both sides. Your words of support truly inspire our team! 🙌

Rated 1 out of 5 stars

This company are fake

This company are fake. they don´t really exists. They take your money out of you bank account. They don´t answer emails.
You need to cancel your bank account and get a new card. They go directly in to your account and take your money.

This company are fake. they don´t really exists. They take your money out of you bank account. They don´t answer emails.
You need to cancel your bank account and get a new card. They go directly in to your account and take your money.
The website gurugo.online is not a real webshop.
Everything is fake. Names that appear with positive reviews are made up. This can be seen if you go in depth on Google and social media. The same is true of the before and after pictures.
I gave dem 1 star, because I couldn´t give ZERO.

The website gurugo.online is not a real webshop.
I gave dem 1 star, because I couldn´t give ZERO.
What a nice answer. I have send them emails several times. The never answe, and they don’t send the money back they have “taken” from your bank account.

December 11, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

We’re very sorry that you’ve had this impression. We want to emphasize that no charges are made to cards without the user’s explicit consent. All payments go through secure payment systems, and our customer support contacts are available and fully operational.

If you have any questions or issues with a transaction, we’re ready to help. Please write to us at info@gurugo.online, include the email used for the payment, and we will promptly review the situation and provide all necessary clarifications.

We value your feedback and are committed to transparency and safety for all our clients.

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Scammers.
Same experience as all below.
The only good review here must be a company insider.
I’ve spent an hour on the phone with my bank,
had to cancel my card, get a new one sent, etc. Fraudulent company.

Editing: Adding to my words after seeing their response below. A very polite response saying they only process payments after explicit confirmation - yet they set their website up so the only button you can push to continue, thinking you're continuing receiving the course content you bought, is a button that is obviously linked back-end to approving another higher payment. Its plain fraud.
Riddle me this - when I approved payment for the first very cheap online course, why did I not receive it?

December 10, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

We’re very sorry that you’ve had this impression. All payments are processed only after explicit confirmation from the user and are displayed in the personal account.

We want to look into your situation in detail and assist you as quickly as possible.
Please write to us at info@gurugo.online
— include the email you used for the payment and a brief description of the issue. We will check the transactions, provide clarification, and offer a solution.

Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

I had same expierience buying yoga face…

I had same expierience buying yoga face for 4.99$ I send them the letter and the answer was this :

Нello! 😊 My name is Sofia — I’m your personal manager.
I understand your concern, and let’s go through everything calmly.
When purchasing the $4.99 course, you agreed to the service terms. The link to them was shown on the payment page, and I’m sharing it here again for your convenience: (here was a link to the page of terms)
Also, before payment, the page clearly stated that after the 3-day trial period, the subscription cost is billed quarterly (1 month = $33, so a quarter = 3 months).

💡 Your first payment of $4.99 gives you lifetime access to the course — it remains yours forever.
And the $99 charge is a 3-month access to the program with full support from our coaches, including:
🎤 voice diagnostics
🗣️ daily exercises
💬 online meetings
💫 feedback and personal recommendations from specialists.

According to Section 6 of our policy, you are eligible for a refund if you did not receive visible results from our programs and if all the following conditions are met:

• You contact us within 30 days after your initial purchase and before the subscription period ends.
• You have followed the program for at least 21 consecutive days within the first 30 days after your purchase (for monthly or longer subscription periods, including trial periods), and you received feedback and/or personal recommendations from a curator or coach (trainer), provided that your reports or questions were submitted on time.
• You can demonstrate that you followed the program by providing screenshots from your personal account confirming that you completed at least 21 trainings/meditations or other sessions.

Please note that the Money-Back Guarantee applies only when all these requirements are fulfilled. For clarity, this Guarantee does not apply to any other situations.

But so that this situation leaves you with a positive experience, I would like to offer you a nice bonus 💜
👉 I am extending your access to all courses on our platform for 6 months — with no additional payments.
You will have full access to all programs.

And of course they will not refund anything, because they pointed to the policy terms.

Very dissapointed, sounds like fraud nothing more

December 6, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you for sharing your experience. 💛

We never intend to mislead anyone and take concerns like this very seriously. If you have any questions or need assistance, you can contact our support team directly at info@gurugo.online, and we will gladly help you cancel your subscription or clarify any details.

Rated 1 out of 5 stars

I just got a message from my bank

I just got a message from my bank, that I have made a purchase of US 99 dollars at GURUGO.ONLINE, which I most certainly HAVE NOT!
What is going on? I have NOT signed up for anything except the cheap offer which was 4,99 Send my money back!!
Beware that there is a piece of information written in small saying, that you have this offer for free for 3 days and after that - if you love it - its 33 dollars per month paid for 3 months ahead. So even if you decline all the offers you are trapped. Tjek the conditions before you accept.
This was the offer:
Special Plus Offer Price

PLUS

$4.99

Sale

90% OFF - celebrate Black Friday

This offer ends in:

00:05:48
example@site...

Join Now for 90% Off →
Full course access forever

Enjoy this course and 300+ workouts for beauty, youth, and active longevity: home fitness, flexibility, posture, and healthy living — all in one place. Try it free for 3 days. If you love it, continue for $33/month (payment quarterly). Cancel anytime — risk-free.

December 3, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you for reaching out and sharing your situation with us. 💛

We understand that this may be confusing, and we’re here to help. You can contact our support team at info@gurugo.online
, and we will assist you with canceling your subscription or answer any questions you may have.

Rated 1 out of 5 stars

I had the same experience

I had the same experience, I thought I was buying something for 4,99 and they charged me 50 euros.

November 30, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you for your feedback and for sharing your experience. We are truly sorry that you felt there were unintended charges — this is absolutely not the user experience we aim to provide.

We understand that the interface may not have been perceived clearly, and this point has been forwarded to our technical team for improvement.

If you would like us to thoroughly review your specific transaction, please contact us at info@gurugo.pro
and include the email address used for the payment.

We are open to dialogue and committed to a fair and objective review of your case.

Rated 1 out of 5 stars

Black Friday offer turned into unexpected extra charges

I purchased a Black Friday promotional product from Gurogo.online for 4.99 USD.
The low price was appealing, but immediately after the initial purchase I was taken through several additional offer screens. I declined every one of them.

Despite declining the offers, I was still charged an additional ~70 USD for items I did not intend to buy. There was no clear final summary page showing all charges before payment, so I had no idea extra products were being added.

I contacted customer support to resolve the issue, but they refused to take responsibility or refund the unintended charges.

This was my personal experience. I recommend checking the entire checkout flow carefully before purchasing, especially during promotions.

November 28, 2025
Unprompted review
Gurugo logo

Reply from Gurugo

Thank you for your detailed feedback and for sharing your experience — it is important for us to understand where the process may have caused confusion.

We are sincerely sorry that you felt a lack of transparency and unexpected charges — this is not the user experience we strive to provide.

All additional offers on the website are optional and can be declined by the user. Information about each charge is displayed before payment; however, we understand that the interface may not have been perceived clearly. This point has already been forwarded to our technical team for review and improvement.

So that we can thoroughly investigate your specific situation and review the transaction history, please contact us again at info@gurugo.online
and include the email address you used for the payment.

We are open to dialogue and committed to a fair and objective review of your case.

Show reviews in all languages. (119 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look