Healing Sounds Reviews 

154
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Ordered a 32" Chau Gong on June 9th. It finally came (August 13th). I recieved some of the free gifts first. You just have to be very patient and know the customer service doesn't really exist past fu... See more

Rated 5 out of 5 stars

The 9 pc Chakra Tuning Fork Set is one of quality for sound healing. Assists in release of tension and energetic blocks while being lightweight and easy to use. Each tuning fork bag keeps the forks or... See more

Rated 2 out of 5 stars

Cudnt get a straight answer regarding delivery, always in transit, finally arrived this morning after waiting over a month. Found the 9 fork set to be inferior quality compared to Sonoki, I also... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely frustrating. The CS doesn’t even deserve 1 star Placd an order HS9079 and got the product after a long wait which was never mentioned on the website about the EDD. Received the order a... See more

You should know

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

154 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 66% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(154)

68 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Not a scam, in my opinion

I ordered a number of tuning forks on April 1. I'm new to using them, but chose this company because they stressed the quality of their product. All of the forks, as well as included "freebies", came today (April 24). Although there was not a great deal of communication, I was sent a tracking number around mid-month.
The forks are all in excellent condition. I look forward to using them.
One of the free items was a tongue drum, and I have to say that it's a wonderful thing. The sounds it makes are beautiful. And it's larger than I expected. I will definitely enjoy playing this drum.
It's been debated that this website may be a scam. It is not. I do think that they could improve their communication, including saying upfront on their website that their product could take several weeks to get to you. Excellence often does take some time, and it seems this product is made to order.
At any rate, I am very pleased with all I've received, and will probably order again.

April 1, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you so much for taking the time to share your experience and for your thoughtful feedback.

We're delighted to hear that your tuning forks and complimentary gifts arrived safely and met your expectations. It's especially wonderful to know that you're enjoying the tongue drum and its beautiful sound.

We also appreciate your honest comments regarding communication and delivery expectations. Feedback like yours helps us identify areas where we can improve and provide a better experience for our customers.

Thank you for your patience, support, and for recognizing our commitment to quality. We are grateful for your trust and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order 25th March 2026 and…

I placed an order 25th March 2026 and up to this day (23rd April) no delivery.

I have emailed them, no reply.

I’m hoping it’s not a scam!

April 23, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delay in receiving your order and for the concern this has caused.

We understand that waiting longer than expected without receiving your package can be frustrating. However, we would like to reassure you that we are a legitimate company and not a scam. Occasionally, international shipments may experience unforeseen delays while in transit, which can impact delivery timelines.

We would appreciate the opportunity to investigate your order and provide you with an update. Please contact our support team with your order number so we can review the shipment status and assist you further.

Thank you for your patience and understanding. We look forward to resolving this for you.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed

Very disappointed , I ordered tuning forks and received the wrong order. Immediately contacted the company with pictures of the order that I had and they said they would rectify the problem. I’ve had several communication and they keep promising a tracking number , but know number . It’s been 3 months not a company I would deal with again. Also you can tell there responses are all AI generated.

January 6, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you've experienced.

We understand how upsetting it is to receive the wrong order and then wait an extended period for a resolution. We also recognize that repeated promises of a tracking number without a clear update can be extremely frustrating, especially after several months.

Please know that this is not the experience we want for our customers. We would appreciate the opportunity to review your case and determine what happened with the replacement shipment. Please contact our support team with your order number so we can investigate further and work toward an appropriate resolution.

We appreciate your patience and apologize again for the inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase from this company

Do not purchase from this company. I have been emailing with zero response for weeks now. It took 6 weeks for them to ship, they failed to send a complete order and what they did send was broken.

Now they refuse to respond to multiple emails with pictures for refund. This company is straight up fraudulent and does not care about customer satisfaction, retention, quality of products or service.

February 25, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delays, the incomplete order, and the condition in which your item arrived.

We understand how frustrating it must be to experience shipping delays, receive a damaged product, and feel that your concerns have not been addressed in a timely manner. This is not the experience we want for our customers.

We would appreciate the opportunity to review your case and locate your previous correspondence. Please contact our support team with your order number so we can investigate the matter thoroughly and work toward an appropriate resolution regarding the missing and damaged items.

We apologize again for the inconvenience and appreciate your patience.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Bought the set of tuning forks- no…

Bought the set of tuning forks- no instructions whatsoever so how is it possible to write a review?

March 31, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the confusion regarding the instructions for your tuning fork set.

The tuning fork guide is provided as a digital guide rather than a printed booklet. If you did not receive it or are unable to locate it, please contact our support team with your order details, and we will be happy to resend it to you.

We want to ensure you have all the information needed to get the most out of your tuning forks and appreciate the opportunity to assist you.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 2 out of 5 stars

I was charged 141.25 on my chase card…0

I was charged 141.25 on my chase card days before the product arrived. It finally came. I have chronic migraines and was hopeful the device would he helpful. I can tell no difference. Would like the address for the return. Thanks.

February 14, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that the product did not provide the relief you were hoping for.

We understand how disappointing this can be, especially when dealing with chronic migraines and looking for effective solutions. We appreciate you giving our product a try.

Please contact our support team with your order number, and we'll be happy to review your request and provide the appropriate return instructions based on our return policy.

Thank you for your patience, and we look forward to assisting you further.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

I was truly impressed with my first purchase.

I was truly impressed with my first order of tuning forks. I was dealing with some back pain, so I decided to give them a try, and I was amazed at how quickly the pain went away.

Needless to say, I’ve ordered several more since that first purchase. I also can’t complain about the shipping time, because I believe the company is taking the time to ensure customers receive a quality product.

I’m sure I’ll be ordering more in the future — they’re kind of addicting 🥴.

January 25, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you so much for sharing your experience! We're delighted to hear that your first set of tuning forks made such a positive impression and that you've continued to enjoy using them.

It's especially rewarding to know that they've become a valuable part of your wellness routine. We also truly appreciate your kind words about our shipping process and commitment to quality.

Thank you for your continued support and for being a valued customer. We look forward to serving you again in the future!

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a set of 3 colored tuning…

I ordered a set of 3 colored tuning forks. Picture of them are on the order. Only received 1 silver tuning forks. Their response said my order said 1 fork. NO IT DID NOT…..
look at photo on the order. It said set of three for $49.90
and that is what you charged me. I want the correct set of three not one!

February 16, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the confusion and frustration regarding your order.

We understand your concern, especially if the product listing and images indicated a set of three tuning forks. This is certainly not the experience we want for our customers.

We would like to review your order details and the product listing associated with your purchase to ensure everything is correct. Please contact our support team with your order number and, if possible, a screenshot of the product page or order confirmation so we can investigate this matter thoroughly and work toward an appropriate resolution.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Singing bowl set never arrived-no customer service

I ordered a singing bowl set about a month ago. The item was shipped over two weeks ago, but the tracking number has not been updated since then. I have sent four emails and received the same automated response every time. The phone number goes to nowhere. I will be reporting this to my bank and asking for a cancellation of my order.

January 25, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the frustration caused by the lack of tracking updates and the difficulty you've had reaching us.

We understand how concerning it is when an order appears stalled in transit and your inquiries do not receive the personalized response you deserve. Please note that international shipments can occasionally experience delays while awaiting processing by local carriers, which may result in tracking updates not appearing for an extended period.

We would like the opportunity to investigate this matter for you and provide a proper resolution. Please contact us with your order number so our team can review the shipment status and discuss the available options.

We are sorry for the inconvenience and appreciate your patience while we work to resolve this issue.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 2 out of 5 stars

Poor quality, bad shipping…

Cudnt get a straight answer regarding delivery, always in transit, finally arrived this morning after waiting over a month.

Found the 9 fork set to be inferior quality compared to Sonoki, I also bought an Otto fork from HS at the same time which is also only slightly better quality than the 9 fork set, bracelet green in a couple of days also poor quality
Paid nearly $500 for cheap imitations
Not happy

January 22, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating the shipping delay and product concerns have been.

We’d like to clarify that our team has already reached out to you via email to assist further. To better understand the issue you’re experiencing with the tuning forks, we kindly asked if you could provide a short video of you playing the tuning fork(s). This will allow our product team to properly assess the sound, vibration, and quality concerns you mentioned.

We’d also like to share that our tuning forks are made to order to help ensure accuracy, sound quality, and proper tuning. Because of this careful process, there can occasionally be a slight delay in shipping, especially during high-volume periods. While this does not remove the inconvenience you experienced, we hope it provides helpful context.

Regarding shipping, we sincerely apologize for the extended transit time and the lack of clarity you felt during the delivery updates. Your feedback helps us improve our communication.

As for your request to return the items, once we receive and review the video, we will be happy to guide you through the return process and discuss the appropriate next steps.

We are a legitimate company and we stand behind our products. Our goal is always to resolve concerns fairly and professionally, and we truly hope to have the opportunity to make this right for you.

Kind regards,
Healing Sounds Team

Rated 1 out of 5 stars

Only Received Free Gifts - Not The Products I Purchased!!

**Update 1/18/26…Received two emails from healing sounds. One email stated that they were shipped in multiple packages but they show they were delivered and asked me to look around my house and yard. (Only 1 tracking number was provided and my video and pictures show only (1) package was received. Then I received another email stating that they are in multiple shipments and on their way. However they did not provide me with any tracking numbers. I have replied to their email with several pictures of the label and unboxing I will keep this post updated if I can and will amend the review if they actually send me when I ordered. We shall see.

I’m extremely upset. I purchased several tuning fork sets just shy of $1000.00 and ONLY received the free gifts but not the product I ordered. Order shows all product was delivered. However, I have a video of the delivery of the one package that was received.. as well as pictures of the package when I opened it and the contents. I sent an email to the company. I also tried to call however, the phone number would not go through. I’ve been waiting for these products for my business and sadly I’m out money and no product delaying my business further. I feel I got scammed. Please do not use this company.

January 14, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hi Janice,

Thank you for bringing this to our attention. We’re truly sorry for the frustration and concern this situation has caused, especially since you were waiting on these items for your business.

We would like to clarify that we have already contacted you directly via email regarding your order. Your purchase was shipped in multiple packages because the tuning fork sets could not safely fit into a single parcel. The package you received contained the free gifts, while the main products were shipped separately and are on their way.

We want to assure you that Healing Sounds is a legitimate business and not a scam. We have shipping records that confirm your order was sent in multiple shipments, and we are actively working with you to ensure the remaining packages are successfully delivered as soon as possible.

We kindly ask you to continue communicating with us via email so we can resolve this promptly and provide any tracking updates you may need. Your satisfaction is important to us, and we are committed to making this right.

Thank you for your patience and understanding.

— Healing Sounds Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Very healing and powerful …

The tuning forks are of high quality and very powerful. I am using them with other sound therapies in my Chinese Medicine private practice. Clients are reporting vibrations throughout their bodies that feel even more healing than before I started using them. Thanks so much!

January 16, 2026
Unprompted review
Healing Sounds logo

Reply from Healing Sounds

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you are enjoying the quality of the tuning forks and incorporating them into your sound therapy practice.

It's especially rewarding to know that your clients are experiencing positive results and reporting such meaningful sensations during their sessions. Hearing how our products are supporting practitioners and their clients is truly inspiring.

We sincerely appreciate your trust in our products and thank you for taking the time to share your experience. We wish you continued success in your practice and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

9 Precision Tuned Weighted Chakra Tuning Forks

The 9 pc Chakra Tuning Fork Set is one of quality for sound healing. Assists in release of tension and energetic blocks while being lightweight and easy to use. Each tuning fork bag keeps the forks organized and easy to store when not in use. Sound is pleasant as the aluminum alloy construction is well made. Happy with the purchase.

January 9, 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look