Image Gang Reviews 

76
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

I booked this workshop for one of my best friends birthday and I can say it was super fun! We both have never done an activity like this before so we wanted to try something new. The staff were lovely... See more

Rated 4 out of 5 stars

I went to a jewellery making workshop, I had a nice time. The host were lovely and friendly. I found the space a little tight but I enjoyed myself. The only thing I would suggest is also having sm... See more

Rated 5 out of 5 stars

We had the best time at the jewellery making workshop! The staff were lovely, attentive and very helpful. They all set a lovely environment that felt comfortable & enjoyable. The jewellery making was... See more

Rated 5 out of 5 stars

COME BACK!! High quality, affordable pieces, I’ve been a customer since before IG blew up and they’ve always been consistently great with customer service, prompt deliveries etc. I recently mispla... See more


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

76 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(76)

10 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I now buy all my jewellery from Image…

I now buy all my jewellery from Image Gang- it’s so so well priced for the quality of the items you get- I’ve had some of necklaces for a few years and they have never tarnished. I get so many compliments on them. Also, the stuff always arrives next day even though I don’t pay for next day delivery which is confusing but great service… and all packaging biodegradable. The crystal necklaces are my favourite. Actually amazing brand for the prices.

May 24, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Second pair of earrings tarnish within 2 wears

This is the second pair of earrings that I’ve brought that this has happened to. Completely tarnished after 2 wears. Do not recommend. I purchased the earrings through ASOS but have been told by ASOS that they seem to have received a faulty batch from Image Gang. Contacted Image Gang about this previously and told to go through ASOS…. Regardless, awful quality and will not be buying again.

March 28, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

So shady

So shady. Honestly the worst - avoid at all costs. Spent over £100 on items for myself and gifts. First issue was that one item wouldn’t arrive until after Christmas - fine. 3 weeks later I chased them to find out when it would come and conveniently was shipped out that day. I wanted to return 2 anklets that were far too big (quality of everything was also terrible) but waited until I received the remainder of my order incase I needed to return that too and wasn’t paying for return postage twice for items from the same order. Was advised I could only receive a refund for the item that arrived 3 weeks late…
Paid return postage and provided proof - conveniently they ‘didn’t receive it’. All round really poor experience and customer service came across very unprofessional. Absolutely won’t be buying from them again and do not recommend at all.

March 3, 2022
Unprompted review
Image Gang logo

Reply from Image Gang

Hi Lizzy,

Sorry to hear you were not happy with the service you received.

Our fine gold range is not available for next day delivery as listed on our website and as we explained in the email we sent you when we offered you an alternative.
We explained that it would be with you in January, this was because our supplier was closed for Christmas.
They reopened on the 6th of January, once they processed our order we received it on the 10th and dispatched it out to you the very next day. I can understand this looks like a coincidence as it was when you messaged. However we did process this as soon as we could.

Our returns policy does state that we accept returns up to 14 days after receiving the items, when you emailed us it had been almost one month since you received two of the items and we hadn't has an communication from you in that time to suggest you were unhappy. However as a good will gesture we did say that we would give you a gift card for those and a refund for the other item.

When you contacted us to enquire if we had received you items we requested a tracking number so that we could chase for you. You hadn't sent the item tracked and could only provide a receipt of postage. We explained that we would need to wait to see if the item arrived.
During this time we checked with our Post Man to check for us, we also checked with the local post room and surrounding businesses to see if the item had been delivered to them in error.
However the item was unable to be located.

Unfortunately we are unable to refund orders unless we receive the items back as I am sure you can understand.

I apologise that on this occasion we didn't meet your service needs.

Team Image Gang

Rated 5 out of 5 stars

Great quality jewellery

Great quality jewellery, the earrings not only look great but they are so comfortable. Their communication is great, they couldn’t be more helpful. Great company, now my go to brand

February 8, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Always very happy

Amazing brand, amazing products, amazing service, amazing quality.

I get the best compliments when I wear my Image Gang jewellery, even had someone asked to take a picture of my earrings!

Not sure about the reviews that claim the products tarnish, as I’ve ordered several times with no issues...? Anyway. Don’t hesitate - buy now and support an awesome brand.

January 20, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

So bad

So bad, I bought a necklace that completely rusted after few months and lost the playboy charm who was obviously not fixed correctly. Never again !

December 20, 2021
Unprompted review
Image Gang logo

Reply from Image Gang

Hi Lauren.

Thanks for taking the time to leave us a review, we're so sorry to hear your experience was less than positive.
I've managed to find your order from December 2020 in our system but wasn't able to find any emails from you regarding your faulty jewellery.
All our jewellery is non-tarnish but unfortunately sometimes we may come across a faulty piece. In this case we make sure the customer receives a replacement as soon as they contact us.
Please send us an email at Liz@imagegang.co.uk so we can have a chance to resolve this for you.
Happy holidays!

Rated 5 out of 5 stars

I’ve always had great experiences…

I’ve always had great experiences shopping with ImageGang. On one recent occasion, I received a faulty pair of earrings. Customer service were quick to respond and solve this issue by sending me a replacement pair. Love this brand and what they stand for and I continue to have only good experiences with them, even after experiencing an issue with my purchase.

December 17, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Love love love

Love love love
Image gang, always my go to place for jewellery. Weather that be everyday statement, occasion etc. Quality is amazing, prove is reasonable, shipping is quick. Over all a great shop to shop for jewllery for both adults and children. Highly recommend

December 1, 2021
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Not great

I bought two pairs of earrings from this company. They look way too shiny and fake in the flesh. They also caused a reaction in my ears which after some persistent use, subsided. But most annoyingly, one pair has already gone green. The company claim they are tarnish free but this hasn't been my experience.

October 22, 2021
Unprompted review
Image Gang logo

Reply from Image Gang

Hey Daniela,

We're sorry to hear that you haven't had a good experience.

Our jewellery is gold filled, nickel and lead free meaning it shouldn't tarnish or give a reaction, it sounds like you may have received a faulty pair on this occasion.

I have checked with the customer service team and we can't seem to find any communication from you regarding the faulty item. Please do drop us an email at liz@imagegang.co.uk so we can sort this for you.

We'd love the opportunity to resolve this issue and look forward to hearing from you.

Rated 5 out of 5 stars

Listennnnnn I loveee this brand 10/10

Listennnnnn I loveee this brand 10/10
I’ve brought 2 pairs of earrings so far and I can’t wait to purchase more!!
I receive text messages when there’s a deal and discounts so able to purchase at a discounted price, but truth be told the jewellery I’ve brought at a discounted price is worth the full price. 100% facts. I’m so happy to support and wish the owners nothing but success!!
Congrats on the concession in Selfridges! The quality and designs are great because they look and even sound like real gold (when the earrings clink together lol). I also love that the bit that goes into the hole in your ear is designed like real gold earrings which I love and adds to the authenticity of the style! Even the delivery package was tooo cute, my second pair came in a cute pink satin branded pouch. The attention to detail is on point! I’ve had a great buying experience and will continue to be a loyal customer. Go purchase your jewellery NOW!

October 14, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Always gorgeous quality and amazing service

You can't go wrong with Image Gang - beautiful pieces, affordable, always on time, always gorgeous quality. I have bought a few pieces from Image Gang and they've become staple items that don't fade in quality. Definitely recommend!

October 1, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

😍😍

I just love the image gang jewelry. It's so beautiful and the quality is very good. I have ordered quite often and have never been disappointed once. Please keep up the good work.
Much love🥰

(Since english is not my native language please excuse my mistakes😅)

September 27, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This ain’t it… Really bad quality jewellery

Really bad quality jewellery. Actually so disappointed… Spent over a £100 on a ring, couple necklaces and a keychain and it’s all tarnished to the point that it’s brown and the ring turns my finger green and the necklaces caused a massive allergic reaction on my neck and the gold plating comes off we easily that the neck of white t-shirt I was wearing one day was orange. It was actually so embarrassing. I contacted them - they took no fault or blame, no apologises but they did send a new chain which does the exact same thing. I actually wish I hadn’t wasted my money. I don’t believe it’s 18k gold plating or nickel free at all. I wish I could leave this review directly attached to their brand but of course they don’t have that.

August 19, 2021
Unprompted review
Image Gang logo

Reply from Image Gang

Hi Kisha,

Thankyou for taking the time to leave your feedback, I'm so sorry to hear your experience has left you unhappy so far.

We’ve reviewed the communications between yourself and the team, and can see Liz had expressed how sorry we were you experienced this issue with our jewellery before sending you a new one right away. There doesn’t seem to be any further communications regarding this purchase or any past purchases in our mailbox but if you have received faulty products please do contact the team and we’ll have this sorted out just as quickly as last time.

All our jewellery is Nickel free and is either gold plated, gold filled or solid gold. This is very important to us as this lessens the risk of our customer having reactions to our jewellery (plus it is required by law to do so), and we've managed to make this possible for all our pieces by testing them and being 100% transparent in our communications on our website.

Again we apologise you’re experience hasn’t been the best, and for taking the time out to contact us so we can improve on our products.

Rated 5 out of 5 stars

10/10

I have so much love and respect for Image Gang. Not only are their products beautiful and size inclusive (cmon!) but their customer service is exceptional. I had an issue with the plating on a ring I purchased a few months ago, I raised this via email with IG and the following morning a replacement ring arrived. I’ve never known customer service quite like it! Responsive and caring. This experience means I’m certain to make further purchases and recommend the brand wherever possible! Big love 🙌🏼X

P.S months after purchasing I still get compliments on my Image Gang pieces!

August 5, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I was really excited to receive my…

I was really excited to receive my image gang jewellery but have been so disappointed so far. Cheap quality, terrible customer service. Also, I ordered the Kill them with kindness necklace. It caused an allergic reaction in a couple days. They advertise as hypoallergenic and nickel free when this is clearly not the case. It caused a rash to form around my neckline, clearly a reaction due to the necklace. When I messaged customer service asking for a refund or an exchange the person I spoke to was very unhelpful and dismissive of the allergy. They said is was probably caused by something else and said they weren’t responsible, even though the red, stinging, itchy rash that’s currently formed in a line around my neck is 100% from their jewellery. Never ordering a necklace from this place again.

July 19, 2021
Unprompted review
Image Gang logo

Reply from Image Gang

Hey Adrianna,

Thankyou for taking the time to leave your feedback, I'm so sorry to hear you were unhappy with the service you received.

Making sure all out jewellery is Nickel free is very important to us as this lessens the risk of our customer having reactions to our jewellery (plus it is required by law to do so), and we've managed to make this possible for all our pieces by testing them and being clear on our website about the metals and finishing's we use. We've had very few customers contact us regarding reactions so we're very surprised to hear about your experience.

We understand not all customers are the same so we're investigating further into your case internally to see if there are any improvements that can be made. We can also see you have made previous orders with us and not had an issue before which is great. We offer our Barely There collection which is 9kt solid gold and may be a better option for those with sensitive skin.





Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service and beautiful high quality pieces

I ordered a curve bundle pack and accidentally got 2 of the same items. Kennedy was an absolute angel and helped me out with getting a new one sent out to me. She kept me. Updated and was so kind and great!

The items are amazing quality and beautiful pieces. I haven't taken them off since I've had them.

May 20, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Beautiful necklace, still no tarnishing!

I've had this necklace for about 6 months now, I try not to wear it in the shower, but I have a bunch of times and I wear it every day, but there is still no tarnishing on it at all! Really beautiful necklace, I'm so happy with it. Will be buying from them again.

May 16, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

❤️By Women, for women❤️

I absolutely love Image Gang. Have now bought several pieces from here and have been very happy with each piece. Everything is packaged beautifully and arrives quickly. The jewellery is fabulous, lasts and doesn’t tarnish and is excellent value. I love everything about the store - it’s aesthetic, it’s ethos and I’m so happy to support a black, female owned business who lifts up and supports other women with a message of inclusivity. Viva La Image Gang ❤️❤️❤️

May 13, 2021
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

I love my rings from there…

I love my rings from there unfortunately the sweetheart earrings broke in about a week and a few weeks later I am yet to hear about a refund. I didn't want to buy from there again after this but I just love the rings which I am happy with.

April 28, 2021
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look