While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 169 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many people appreciate the wide selection of jewelry and the ability to customize items. Customers often find the website easy to use, with good product displays and descriptions, and they consider the prices reasonable for the quality received. However, some people were dissatisfied with the product quality, noting issues like gold plating wearing off quickly or stones falling out. There are also concerns about orders, with some customers receiving incorrect items, experiencing long processing times, or having issues with tracking information.

What people talk about most

Product

Consumers find product quality to be ambiguous. While many reviewers praise the beautiful designs, reasonable... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order. Many reviewers found the ordering process easy and... See more

Website

Reviewers mention ambiguous feedback about the website. Many customers praise the website for being easy to... See more

Quality

Clients share ambiguous opinions on quality. Many customers express disappointment, citing items as cheaply... See more

Price

Customers consistently note ambiguous experiences with price. Many reviewers express dissatisfaction, citing... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I bought the Sea Life earrings for my wife . Red and blue. I really liked the purple ones same design but couldn’t order them because the website kept switching back to the red and blue, I am happy w... See more

Rated 4 out of 5 stars

Great product, great value, only issue was the tracking was not great, wasn't told when it was coming and tracking the item was not fully up to date

Rated 3 out of 5 stars

Did not offer a speedier delivery service or deliver to Hong Kong. I emailed you straight after my order was confirmed at 11:32 but have not received any response or notifications that it’s been rec... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Not a bad ring, arrived in reasonable time and fits, but .. it's really not as nice or chunky as the picture on website suggests and it's just ok. The prices are relatively high so I would hesitate to... See more

Company replied


Company details

  1. Shopping & Fashion

Information provided by various external sources

Jeulia is an designer jewelry uk online store. You can shop the classic and unique designs of engagement rings,Wedding Rings.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

440 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 10% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I have purchased a ring from this…

I have purchased a ring from this seller before and I was over the moon when it arrived, it is absolutely gorgeous and that is why I have come back to order a second ring

March 1, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We are extremely delighted to hear that you were so satisfied with the first ring you purchased from us that it brought you back for a second one! Your kind words mean the world to us. We're committed to ensuring that this new ring also meets and exceeds your expectations. Thank you for your continued support and loyalty.

Rated 1 out of 5 stars

It's not what you see that you will get.

Not at all close to what was advertised . I also paid extra for the engraving but was not included. Please be aware that what you see on their website is not what you are going to get.

March 1, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We deeply apologize for any inconvenience caused to you. If there are any issues with the product you received, please contact our customer service team in a timely manner for assistance. This will enable us to understand the specific situation and better help you resolve the problem. Thank you for your feedback.

Rated 4 out of 5 stars

Took a long time to place order

Took a long time to place order. Difficulty making payment

February 27, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We sincerely apologize for the inconvenience you encountered when placing the order and making the payment. Your feedback is very valuable to us. If you have any questions, please feel free to contact our customer service team so that we can help you solve the problem in time and improve your shopping experience.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered my fiancee earrings on the 5th…

Ordered my fiancee earrings on the 5th of February asked and paid for it to be delivered for valentines day. Now the 25th I've asked for a refund and they want to charge me 30% of the price to get a refund. Stated in terms and conditions 10-20 days processing they've had 20 days it's still processing. Was told it was because my order is being custom made it's not it's a design from their website nothing custom about it they are refusing to give me a refund or any valid reason why my order isn't even shipped yet and expect me to pay to get only some of my money back? Absolutely shocking

February 25, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We deeply apologize for any inconvenience caused to you. Before sending out each order, we need a certain amount of time to process it. The processing time has nothing to do with the shipping time. Your order has been delivered. If you still have any questions, please feel free to contact our customer service team for assistance. Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Firstly do not buy from this company

Firstly do not buy from this company, i bought my fiance a ring, its last just under a month, stones are coming off, PLATING from the band is chipping off, causes irration when wearing. All the companys fault, all manufacturering fault but refusing to give a refund because its past thirty days, so now ive paid for a ring that my fiance cant wear and had to order from a different company because its shocking quality. Oh and dont forget to mention that the customer service is digusting. So i will be taking this higher to court. Disgusting company. I even paid extra for my fiances sized ring and its not even her size!

January 24, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We deeply apologize for the inconvenience caused to you. The material of the ring you purchased is 925 silver. Is your wife allergic to silver? We offer a 30-day return policy. Please check the details of the return policy on our website. You can communicate with our customer service team to get a better solution. Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

They charged for faster delivery and…

They charged for faster delivery and this did not happen. It took over a month for the product to arrive even though I paid for express delivery. Within 2 months the ring set were flaking on all 3 rings. No they weren't exposed to water/perfume etc! Contact customer service and they say they aren't able to be returned despite having a supposed 1 year warranty, they offer to exchange and then want them sent back first! Lies all the time from this company. Still not sorted nearly 3 months after ordered.

And now they want me to return it at my own cost!! Send a prepaid envelope, very simple! Another change to what they have said! Now "apparently" they can repair them! Not happening obviously!!!

November 29, 2024
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We deeply apologize for any inconvenience caused to you. We offer a one-year warranty. We can either exchange the ring for another style or repair it for you, but you need to send the original ring back. Please send the ring back to the address we provide you with so that we can solve the problem for you and proceed with the next steps. Thank you for your cooperation and understanding.

Rated 4 out of 5 stars

Good selection of products

Good selection of products. Found what I was looking for easily and a good price

February 18, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

Thank you so much for your positive feedback! We're glad that you found our product range satisfactory and were able to easily locate what you needed at a great price. Your satisfaction is our motivation to keep improving. Looking forward to serving you again.

Rated 3 out of 5 stars

Ring is currently on order and showing as processing for 14 working days. No Customer service response

Ring is currently on order, its showing as processing for 14 Working days now. I have messaged Customer Services twice in the last 3 days asking what stage of processing my order is at, its a simple question to ask really.. no response to both of my messages for 3 working days now.

I just expected to know how close to dispatch the ring is at.

January 29, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We deeply apologize for any inconvenience caused to you. Thank you for your feedback, and we will strive to improve so that we can do better. Upon inquiry, your order has been successfully delivered. We hope you are satisfied with the product you received. If you have any other questions, please feel free to contact our customer service team so that we can resolve your issues and enhance your shopping experience.

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality, impossible to return, expect you to send to the US at customers expense.

Been really disappointed with this company, the necklace received was smaller and different to pictured online, have tried to return it and they claim I can’t as ‘it’s personalised’ even though i ordered exactly what came up in a google search. They don’t reply quickly, they confuse details or your request, will not provide a complaints process. 30 day east return is a myth and they expect you to send items back to the US at your expense even though they appear to be a UK company. They are not, i have reported to trading standards, Amex are also investigating. Do not buy from those company.

December 19, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I ordered the wrong ring and they have…

I ordered the wrong ring and they have offered to exchaned the ring with no problem at all I just payed the extra for the price ov the ring Ty for the easy transaction I will deffonitly shop with you again

February 6, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We're so glad to hear that the exchange process went smoothly for you! Thank you for your kind words and for choosing us. We always strive to make every transaction hassle - free for our customers. Looking forward to serving you again and helping you find more beautiful rings in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Appalling experience

Appalling experience. Order placed in December 2024. It didn't have the correct address on it so Evri couldn't deliver and it was supposedly returned to Jeulia. I've asked for a refund but it's been refused. 22 emails back and forth and still no resolution. Definitely will not order from this company again.

December 17, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Love this website

February 4, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

Thank you so much for your love and support! We're delighted that you love our website. Your positive feedback is what keeps us motivated to continuously improve and offer you an even better experience. If you have any suggestions or need further assistance, feel free to let us know. We can't wait to serve you again!

Rated 1 out of 5 stars

Partner ordered 20th january

Partner ordered 20th january. Order not even dispatched yet and he paid £4.95 for quick delivery. All emails are being ignored, just want a refund 😬

February 3, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We apologize for any inconvenience caused to you. Delivery Time= Processing Time + Shipping Time. We need some time to process each order before sending it out. Processing time differs from product to product. After you choose the size or item amount, you can check the processing time on the product page. Could you please offer us your order number or the name/email you used to place the order? So I can find your order and assist you better. Thanks.

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic very unusual

Fantastic very unusual

January 8, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

Thank you so much for your kind words! We're thrilled that you had such a fantastic and unusual experience with us. Your positive feedback means the world to our team, and we look forward to serving you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Absolute shambles of a company

Absolute shambles of a company. Ordered 2 rings both same size, 1 fits but 1 doesn't. Ordered them as wedding rings to see which one suited best , wanted to return the one that doesn't suit at all but told I'd only be given partial refund, that I'd have to pay tracking to return to AMERICA , the other ring that actually suits style of my engagement ring doesn't fit despite being marked same size as 1 that does fit. I've been told I can only recieve credit for that 1 again minus 35% plus the shipping charge so basically they would receive the ring back and I'd receive nothing. They state 30 day easy refunds, I've spent 6 days trying to get return information from them and now they are being quite rude. I have sent pics of BOTH rings one fitting the other not. But again been told I've measured wrong (same size ring apparently, and same finger but 1 doesn't fit) stay well clear.

January 18, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We apologize for any inconvenience caused to you. We tried your name to find your order but without luck. The customer should pay the return shipping fee to return the package back, and we will reimburse the return shipping fee only if customers receive the wrong items or deductive items. Please check the refund policy details on our website. We want to try our best to give you a better shopping experience. Please stay in touch with our customer service to find a better solution. Thank you very much.

Rated 5 out of 5 stars

Everything was straight forward

Everything was straight forward

January 17, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

Thank you for sharing this positive feedback! We're glad that every aspect of your experience with us was straightforward. Our team has made great efforts to simplify processes and ensure clarity, and it's rewarding to know that we've achieved this for you. If you need anything else in the future, please don't hesitate to reach out. We're committed to providing you with seamless experiences time and time again.

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful wedding and engagement rings

I decided I would like a new wedding set in silver, I chose a wedding band engagement ring and eternity ring, I was quite sceptical because the cost is so low, I replaced my original set at the cost of just under £300, so didn't expect any real quality. I thought well I can always wear them as costume jewellery if they aren't as advertised. Just wow! I am so pleased with my purchases they look great, the quality is first class and it would be hard to distinguish between these and more expensive rings and they come with a 1 year warranty. I would highly recommend Jeulia jewellery

January 16, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We're absolutely thrilled to receive such an amazing review from you! Your initial skepticism turning into high - praise means the world to us. Our team has worked tirelessly to offer top - notch jewelry at affordable prices, and it's rewarding to know that we've met your expectations. Your recommendation is invaluable, and we hope that your beautiful Jeulia rings will accompany you through many precious moments. If you ever need anything else, be it for yourself or as a gift, we're here to assist. Thank you again for choosing Jeulia!

Rated 1 out of 5 stars

What you see is not what you get

Bought a dragon necklace advertised as 45mm. In reality it is 13mm. It is too small to gift to a child and not worth a fraction of £105.
Once I refused an exchange the company stopped replying to my messages, then used delaying tactics of ‘please send a photo’ etc
Suffered £11.70 return postage cost and they are deducting £10 to penalise me for not having an exchange voucher despite the necklace still being in its packaging so I am £21.70 out of pocket.
Pay by PayPal to protect yourself

January 11, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

We're sorry to hear that you had an unpleasant shopping experience. According to your description, the 450mm you mentioned refers to the length of the chain. Nowhere on our website is there a marked size of 45mm. According to our return policy, for returns caused by the customer's own reasons, the return shipping fee should be borne by you. You can check the details on our website. You can continue to communicate with our customer service team so that we can solve your problem and improve your shopping experience. Thank you for your understanding.

Rated 4 out of 5 stars

Ordered an intertwined love knot very…

Ordered an intertwined love knot very beautifull ring. Although can not establish for certain if it is solid silver under gold plate as not hallmarked. Have to see what happens in time. If its not silver then its expensive.

January 10, 2025
Unprompted review
Jeulia UK logo

Reply from Jeulia UK

Thank you for your feedback. Our silver jewelry is 925 silver. If you have any questions about the product, you can contact our customer service team at any time and we will help you solve the problem. Thank you for choosing us.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look