Jollyroom.fi Reviews 8,125

TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

It,s a nice place for shopping specially for babies and children. There are a lot of options to choose. Sometimes great discounts also available. Delivery came fast and reliable. Nice packaging. Great... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Ordered items arrived well-packaged, and within specified delivery period (every item in good condition). Placing the order was easy enough, good follow through comms, and provides order tracking. Tha... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Total waste of time and money, missing parts that they say they deliver, but actually dont, messages go un answered, 3year reklamation time is a flat out lie, i bought a bike cart that had a part miss... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Its really good website delivery is so fast and i can easily rely on this website for anything

Company replied

Company details

  1. Baby Store
  2. Children's Clothing Store
  3. Children's Toys Store
  4. Maternity Store

Written by the company

Ei ole mikään ihme, että Jollyroom on Pohjoismaiden suurin lastentarvikeliike! Meillä on kaikkea mahdollista kaikenkokoisille lapsille, vastasyntyneestä aina 12 ikävuoteen saakka, sekä lisäksi paljon tarvikkeita vanhemmille. Valikoimamme täydentyy uusilla tuotteilla päivittäin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Toimitusaikamme Suomeen on 4–8 arkipäivää ja tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100 euron tilauksiin, hintatakuun koko valikoimastamme sekä 365 päivän avoimen kaupan.

Pohjoismaiden suurin valikoima lapsiperheille!

Written by the company


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

8K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Disney Minnie bag

I ordered a bag for 44,90e and 2 days later the same bag was selling for 36,80. I felt disappointed.

September 26, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Sabine,

Thank you very much for your feedback! 🍓

This is totally normal and we will happily help you further! We offer our customers a price guarantee since we update our prices on our website very often ⭐

Kindly see the following link for more information regarding our price guarantee https://www.jollyroom.fi/asiakaspalvelu/tilausehdot or you can always contact us at asiakaspalvelu@jollyroom.fi via e-mail and we will happily help you 🧡

Wish you an amazing start for the week! 😊

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Good!

Good service! This is not my first time shopping here.maybe the 7th time

September 17, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Chinyere,

Thank you for your kind feedback!

Great to hear that you´ve been happy with our products and services. We´re happy to have you as our customer in the future aswell 🌷

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Always found the perfect thing with a…

Always found the perfect thing with a good price. fast delivery and good quality products

September 14, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Jahra ,

Thank you for your feedback!

We´re super happy to hear that you´ve been happy with our products and services. 🌷😍💎

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Good service!

September 4, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Zan ,

Thank you for your kind feedback!

We´re super happy to hear that you´ve been happy with our service. We´re happy to have you as our customer in the future aswell 🌷

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 3 out of 5 stars

poor support

Delivery was fast however the product seem to came with a wrong part. Support ticket submitted but no answers after 3 days. No answers to the followup emails either.

August 25, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Mahmoud,

Thank you for your kind feedback!

Sorry to hear that you are experiencing problems with your order. Our processing times for claims are 3- 10 days, but at the moment the response time is unfortunately little bit longer. We will contact you in that email chain and help your further! 🌷🌺

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a product a week ago and…

I ordered a product almost two weeks ago and still no sign of it, have been writing to customer service with no reply.

August 25, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi ,

Thank you for your feedback!

Sorry to hear that you haven't received your order yet. Please note, that our delivery time is 3 - 7 working days, counted from the following day from your purchase. If your order won't arrive in time, please contact our customer service at asiakaspalvelu@jollyroom.fi 🌺🌷

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Very nice bike for age 4+

Very nice bike for age 4+. Easy to fold and ride.

August 21, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Irina,

Thank you for your nice feedback!

We´re so happy to hear that you´ve been happy with your order. We hope our bike will bring a lot of joy into your days ⭐😊

Wish you a great start for the week!

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 2 out of 5 stars

Fees for returning items

The products arrived quickly and payment was easy, however one of the items was clearly defective (Bad design rather than an issue with the item).

Not Jollyrooms fault and the manufacturer told them that it was meant to be the way it was I.E. Terribly designed as to be basically unsafe.

That meant that we were not eligible for a refund under the manufacturer guarantee.

Returning the product under the return policy meant that we were deducted a fee for postage and packaging. 79 Kr.

I am unhappy about the return policy charging for delivery and will not be using the website again as they do not truly hold their third parties accountable for bad products.

August 10, 2021
Unprompted review
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi ,

Thank you for your feedback!

Sorry to hear that you are not pleased with our services. Unfortunately guarantee covers only defect items and we have to contact our suppliers when processing the claims.


Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 1 out of 5 stars

I ordered stuff from website 2 weeks…

I ordered stuff from website 2 weeks ago and still did not get it !
Just because they sent it to the post boxes and it does not fit there. So my order stuck somewhere on the way and now I have to solve the problem myself with post office
Is it really that complicated to organise delivery correctly?

August 7, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Natalia,

Thank you for your feedback!

Sorry to hear that you are not pleased with our service. Unfortunately there has been some delay in delivery and we apologize the inconvenience. We have contacted Posti and everything should be OK with your shipment now. You are going to get SMS from Posti as soon as the parcel is ready for pick up. 🌷📦

Please, contact our customer service at asiakaspalvelu@jollyroom.fi if there's anything else we could help you with 🙂

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Gabriela,

Thank you for your kind feedback!

We´re happy to hear that you´ve been happy with our products and delivery time. We´re happy to have you as our customer in the future aswell 🌷

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 1 out of 5 stars
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Zhenlei ,

Thank you for your feedback!

Sorry to hear that you haven't received your order yet. Please notice that our delivery time is 3-7 working days, counted from the following your purchase.
Please contact our customer service at asiakaspalvelu@jollyroom.fi if you don't receive your order within our delivey time so we help you further. 🌷🌷📦

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

All good!

All good! Fast, nice and all good service always.
Last times extra fast delivery.

July 30, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Pille,

thanks for leaving us a review. 💛

We are happy to hear that you have been satisfied with our service. 🤩💎

We wish you warm summer days!

Regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Product received exactly as descibed

Product received exactly as descibed. Fast (5 days) and nice delivery (no damage, good packing). Kid (6 years old) loves it.

July 19, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Jonathan,

Thank you for your feedback.

Great to hear that you were happy with the product.
We are happy that the deliver was fast and your kid was happy with the product.

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 4 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery. Wide variety of selection. The big Rabbit bean bag that they shipped was not as good as it looks in the picture

July 18, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi,

Thank you for your feedback.

We are happy to hear that delivery was fast with your order.

If you would like to give more feedback about the products you were not that happy about please contact us here;
https://kundservice.jollyroom.se/fi/support/home

Have a great week! 🌸

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Very fast and the packaging is very…

Very fast and the packaging is very sturdy

July 11, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi,

Thank you for your feedback!

We are happy to hear that delivery was fast with your order.

Have a great week! 🌞

Best wishes,
Team Jollyroom

Rated 4 out of 5 stars

Ok.....

Ok....................

June 24, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hei Kalle,

Kiitos paljon palautteestasi!

Kiva kuulla, että olet tyytyväinen asiointiin verkkokaupassamme.🙂

Aurinkoista viikkoa! 🌞

Terveisin,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi ,

Thank you for your kind feedback

Great to hear that you are pleased with our services. We´re happy to have you as our customer in the future aswell 🌷 😍💎

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 1 out of 5 stars

Can’t be sure that you will get what…

Can’t be sure that you will get what you ordered. I ordered Bumbleride Indie, Clay and got instead Sea Glass. Had to wait several days for an answer to their error and did not receive a reasonable solution, just send it back at their expence, because they do not have color Clay anymore. Like my time and fuel do not cost anything. Why send the wrong color at all if you do not have right one. So disappointed.

June 19, 2021
Unprompted review
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Nele,

Thank you for your feedback!

We are sorry to hear that you have had problems with your order and we apologize for the inconvenience. We have recently reformed our customer service system and it has caused some delay in response. Unfortunately the item you ordered is currently out of stock and we are not able to issue a replacement order. 🌺🌷
I can see that my colleague at customer service has helped you with returning the wrong item, please contact us again if we can help you further 🙂


Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Ordered Bosch Autokorjaamo for my son

Ordered Bosch Autokorjaamo for my son. I liked the toy, the details are not small. With pleasure it assembles and disassembles.

June 17, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Elena,

Thank you for your kind feedback!

Great to hear that you´ve been happy with your purchase. We hope your son has wonderful time playing with the toy 🌷😍

Have a nice summer! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

Rated 5 out of 5 stars

Excellent

Excellent service and the products are fantastic

June 16, 2021
Jollyroom.fi logo

Reply from Jollyroom.fi

Hi Daniel,

Thank you for your kind feedback!

We´re happy to hear that you are pleased with our products and services. We´re happy to have you as our customer in the future aswell 😍💎🌷

Have a nice week! 🌞

Best regards,
Team Jollyroom

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look