Joopzy Reviews 246

TrustScore 2 out of 5

1.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

In April 2024 I made an order costing 33€uro, I never received it and I did not get any response to my messages.

Rated 5 out of 5 stars

Other than my soda-can Seal & Sip Tops taking a tad longer to come than expected, probably my own impatience, they came, they are exactly what I hoped! (I’d had them years ago but hadn’t seen them a... See more

Rated 2 out of 5 stars

After reading the 1st few reviews I have decided against purchasing from this company, despite the 24/7helpline being pretty helpful. They have completley changed my mind. The thought of non deliver... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Scam!!!! Customer service is non reachable through phone. Email response is automated generated. Kept getting the same response. Never received my order. Fake order #. Spent 40.00 on a device. Never... See more

Company replied

Company details

Information provided by various external sources

You’ve just found the greatest online store for most of your needs. Browse our website and stay tuned to our social media for great discount opportunities. Send all inquiries to support@joopzy.com or contact us via live chat on our website. We'll try to resolve any issues as soon as possible.


Contact info

1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

246 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This site shouldn't even exist

This site shouldn't even exist. Sure the low prices catch your eye but they're not worth the agony. I purchased a bundle deal (2 items)... the tracking site was hell and never showed updates, I contacted customer service 4 times and NEVER got a specific response, they just kept telling to be patient... after 8 weeks I received ONE package, I tried customer service again and they argued I only bought one, I emailed screenshots and they still argued I purchased one... It's been almost 3 months since the purchase, I only got one item and I'm TIRED of arguing with stupid people. Not worth it. DON'T EVEN TRY IT.

September 4, 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I was so happy and the customer service…

I was so happy and the customer service was very nice. Thank you.

September 1, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Essie,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We are really pleased to hear that you were impressed with the overall service.

Hopefully, you wouldn’t hesitate to use our services again.

Best Regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Waiting for ordered item almost 2 months

August 30, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Guntars,

I am very sorry to hear that you had such a negative experience at Joopzy.

If you have ordered product and didn't receive it or have any complaints or concerns about your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "Guntars - RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

These people are the worst ever

These people are the worst ever! I would never order nothing from this so call company! They sent me the wrong wall connector for my led light mask, and its been a nightmare trying to get someone to help me on sending me the correct one, cant even get one person to contact me back!!! DO NOT PURCHASE FROM THEM YOU WILL REGRET IT

August 24, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Elsa,

As you requested, we have resent the correct plug type. According to our records and shipping company information, your order is well on the way. I kindly ask you to be patient. You will get your order in the best condition as soon as possible.

If you have any questions, I am always here to answer.
Thank you for your cooperation!

Best Regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

found a recent clone (2018)

found a recent clone (2018), not a good news, then, with "yoomoz.com", search in Scamdoc portal

STAY AWAY

August 22, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Hicham,

Thanks for taking the time to leave us a review.

I do not know what made you think like this. If you have any grounds for complaint, email to support@joopzy.com. Use "Hicham-RW" as an email topic. I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process would take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

BUY ONLY IF YOU'RE WILLING TO WAIT WEEKS FOR DELIVERY

I wish I had found this website prior to placing an order. Three weeks after placing an order for reusable produce bags, the bags still seem to be in China, a long time from arriving at my house! Never again! My actually rating is NO STARS!

August 21, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Stuart,

We are feeling pretty lucky that you have chosen Joopzy.com for making online purchases and we would like to express our appreciation.

All orders take approximately 3-5 business days to process. Our shipping time is usually within 7-10 business days to the USA, and 12-15 business days to other countries. However, it may take up to 20 business days to arrive depending on your location and how long it takes to get through customs. Kindly note that the delivery time will vary during holidays or limited edition launches.

If you have not received your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "Stuart- RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Sincerely,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Waited a month for the item then…

Waited a month for the item then received an email asking for my post code despite my supplying it when I ordered. Queried why it had taken them a month to ask for this, no answer! Avoid!

August 21, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Rebecca,

We are feeling pretty lucky that you have chosen Joopzy.com for making online purchases and we would like to express our appreciation.

As the item returned back because of incorrect postcode, we had to ask the correct one again and shipped the item. According to our records and shipping company information, your order is well on the way. I kindly ask you to be patient. You will get your order in the best condition as soon as possible.


Best Regards,
Emma


Rated 4 out of 5 stars

I ordered an astronomical ring and I…

I ordered an astronomical ring and I received the wrong size. Then, after some e-mails they understood the issue and sent me another one, with no charges. Regarding my experience, was good. They replied and fixed the situation.

August 19, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Carol,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We are really pleased to hear that you were impressed with the overall service.

Hopefully, you wouldn’t hesitate to use our services again.

Best Regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Shoe boxes

I ordered their shoe boxes on Instagram... what a mistake I made. I should have known better than to trust a company with ads on instragram but this was my mistake. My shoe boxes arrived 2 weeks after ordering with no instructions how to assemble and the wrong color. I tried to contact them on multiple occasions but no response. Buyers be aware of this online company. The shoe boxes displayed looked like they fit a size 10-12 shoe needless to say they fit a size 6 shoe. They lured me in with these nice solid shoe boxes at a cheap price but I guess you get what you pay for and now I’m out $150+ dollars (I should have ordered 4 to start to see what quality I was getting, my mistake).

August 16, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Peter,

I am very sorry to hear that you had such a negative experience at Joopzy.

If you have ordered product and didn't receive it or have any complaints or concerns about your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "Peter - RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Scrath remouver. SCAM

I recieved my product for car scrath remouver, the bottle was half empty, no seal on the bottle. Tried the product, doesn't work at all. Don't buy this, its a scamScrath

August 16, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Marc,

I am very sorry to hear that you had such a negative experience at Joopzy.

If you have ordered product and didn't receive it or have any complaints or concerns about your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "Marc - RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

I wouldn’t even rate Joopzy as one star…

I wouldn’t even rate Joopzy as one star but your system wouldn’t accept that. I was drawn in by nice Facebook and Instagram adverts and decided to make an Order. The advert showed a nice looking large radio control excavator. I made the order for my son. Several weeks later I couldn’t believe what arrived. A very very small cheap toy one!! Can’t believe I was sucked in by these scamming jokers!! Asked for a refund but it instantly go put on hold. Moral of the story I guess is to just buy from places you know won’t trick and scam you and pay a little more to get good stuff. Here I have ended up paying almost £40 for probably less than £4 toy. Not happy and urge people to avoid this place!

August 15, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Adam,

You purchased Construction Vehicles Toy, which is a very educative toy for your child. It is mentioned in the description that "this toy is a model car that cannot be remotely controlled, please, kindly note that".

Thank you for your understanding!


Best Regards,
Emma


Rated 1 out of 5 stars

This website does sell your data (your…

This website does sell your data (your name, your street address, your email, the product you bought) to advertising companies. They also save your credit card details and can charge it again at any time without your approval. Avoid this scam.

August 11, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Thanks for taking the time to leave us a review.

I do not know what made you think like this. If you have any grounds for complaint, email to support@joopzy.com. Use "Buster-RW" as an email topic. I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process would take no longer than 1 business day.
Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Don't order from Joopzy !!!!!

Don't order from Joopzy !!!!!! SCAM !!!!!!
I was so excited to see how much products this company has. I ordered the leather restoration cream which has 5 stars rating and excited to use on my furniture. They took about 3 weeks to send which is not a big deal but they sent me a no name brand not the picture online....it was totally a different brand, wasn't a english brand so couldn't read instructions and it didn't work....Customer Service was nice at 1st and asked me to take photos to send them to prove it , which I did....then they reply...its ok because it does the same job and would not send me the product I paid for.... if I pay crest toothpaste, I don't want a no name brand.....then they told me to video using the product and on and on....end of the day, after 10 emails back and forth....I knew they will not replace it to refund me....This company is from China and they have imitation brands which don't work....so beware and I would use another company.

July 23, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

I am very sorry to hear that you had such a negative experience at Joopzy.

If you have ordered product and didn't receive it or have any complaints or concerns about your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "JO - RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

PATHETIC

If i could give them ZERO stars i would. Ordered a bag from them on 21st June, it is now 21st JULY and they have yet not delivered even thought they say “within twenty days”. all their tracking links show different places and its so pathetic. When you reach out to them on live chat they either send you an email either with whatever you spoke to them about typed again OR send a mail saying your order is well on the way. I dont have more patience, joopzy if you are reading this send me my order NOW. And to everyone else , dont waste your time with this website. Pathetic service . Payed so much for ONE BAG and they wont deliver it.

July 21, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Jasleen,

I can understand your concern, however, according to your tracking number your items delivered.

So, if you did not receive the item, please contact your local post office and inform them about this problem. Also, please keep us informed, too because it is essential for us to deliver the highest quality of service.

Best Regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

Thanks for the reviews

Thanks for the reviews! Sounds like a made in China scam. Definitely won't be ordering from joopzy.

July 16, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

I do not know what made you think like this, but I assume that you have not get our usual 5-star experience yet. If you have any grounds for complaint, email to support@joopzy.com. Use "LJ-RW" as an email topic. I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process would take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

The worst service ever!!!!

The worst service ever, I did place and order they charged me right away and they sent the product to the wrong address and did not have the curtesy of refund or placed an order again very disappointed.

July 15, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Joel,

Buyers are allowed to make changes to orders placed, within 24 hours of making their purchases and before the orders are fulfilled.
Unfortunately, your order had already shipped to the address which you indicated, so we were not able to correct it.

Thank you for your understanding!

Sincerely,
Emma

Rated 1 out of 5 stars

worst TITAN HEAVY SNEAKERS/ COMPANY ever

worst buy ever, I bought the Titan Heavy Duty Sneakers, well one big lie, they are not safe at all, they have got no protection in the toes, if I would have worn them for work and something would have fallen on my foot, my toes would have been broken, and the antibacterial lining, well what a joke, nothing there, wish I could put the photo's on here, I send them photo's and they wanted to give me 40% back and I could keep the shoes , well they aint no good, wanted to send them back but cost £16 for recorded and tracking to China, as they send email after email asking for tracking and recorded number ,so P&P is more then the shoes are worth, so asked them to send me the 40%, well got 30% back, not 40%, worst pair of trainers I ever bought, they not safety shoes, would not even try to jump on nails like they show in the video, would be to dangerous, hope one day one person will and take them to court, be a big legal case, I wrote this review on their website as well bet they dont print it as they got all 5* and one 4*, I even wrote int he review, if you an honest company you would print my review, watch their space, Oh and JOOPZY dont send me a silly answer back, trying to get in contact with you solving the problem, asked for a full refund and you could not be bothered to give it to me, you know them shoes are not safe, you should be ashamed

July 14, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Read the small print

Was about to make a purchase but thank goodness I read the reviews first, thank you to all those for leaving great negative feedback to help us save our money, but sad you had to lose yours to make everyone else aware 🙏😤

July 9, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Meme,

I do not know what made you think like this, but I assume that you have not get our usual 5 star experience yet. If you have any grounds for complaint, email to support@joopzy.com. Use "Meme" as an email topic. I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process would take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 2 out of 5 stars

Read the reviews 1st before hitting 'buy'

After reading the 1st few reviews I have decided against purchasing from this company, despite the 24/7helpline being pretty helpful. They have completley changed my mind. The thought of non delivery, unable to return unless a huge cost outways purchasing anything at all.
I guess that's what reviews are for. So glad I read some before I made the transaction complete.
So thank you all you reviewers.

July 8, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Lynn,

I do not know what made you think like this, but I assume that you have not get our usual 5 star experience yet. If you have any grounds for complaint, email to support@joopzy.com. Use "Lynn" as an email topic. I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process would take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

Rated 2 out of 5 stars

Joopzy deliverZ

June 30, 2019
Unprompted review
Joopzy logo

Reply from Joopzy

Dear Cowabunga,

I am very sorry to hear that you had such a negative experience at Joopzy.

If you have ordered product and didn't receive it or have any complaints or concerns about your order, email me your order number to support@joopzy.com. Use "Cowabunga - RW" as an email topic.

I will do my best to investigate this issue as soon as possible. The process should take no longer than 1 business day.

Hopefully, we can work out this issue. Looking forward to your reply.

Best regards,
Emma

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look