Lampsmodern Reviews 

708
•
TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 224 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers generally find the lights stylish and modern, appreciating the fast delivery and helpful assistance when items arrive on time. Many buyers note that the fixtures look great in their rooms, providing bright illumination and good overall value for money. However, some reviewers were not happy with the unexpectedly long delivery times and packages taking weeks to arrive from overseas. Additionally, a few people experienced poor product quality, missing components, or items failing shortly after installation. Others mentioned ongoing difficulties communicating with support regarding refunds and missing tracking details.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as many reviewers highlight the beautiful design and modern... See more

Quality

Customers had ambiguous experiences with quality, as many reviewers praised the beautiful designs, good... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery service, with some reviewers praising the... See more

Customer service

Reviewers share mixed feedback about customer service, as some customers praise the prompt responses and... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, reflecting a sharp division in their purchasing experiences. While many... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

All lights received relatively promptly (a few weeks) after ordering (we were in no hurry as it was part of some alteration we were completing) although not all on the same day (there were 3 in separa... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Absolute SCAM. Product not fit for purpose. External wall light is not IP65 as advertised. Based in China, takes weeks to arrive. Refuse to provide prepaid label for return. Deliberately misleading we... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all the costs they are an absolute disgrace . Customer service is an embarrassment they never reply to your e mails even promoting as 24/7 . Their website is misleading it’s not UK based. Goo... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

If you want lights within 3 weeks do not use this company, its just a front for cheap Chinese lighting, ordered 6 lamps, first arrived after a week, then two more a week later, not as shown on the s... See more

Company replied



Contact info

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

708 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 97% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.9

All reviews

(708)

192 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great company

Great company

July 2, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hello,

Thank you so much for your kind words and for leaving us a 5-star review.

We’re delighted to hear that you had a great experience with us. Your support and feedback mean a lot to our team and encourage us to continue providing quality products and reliable customer service.

Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you again in the future.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Awful service

Awful service, rubbish product.

No reply to emails.

June 30, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hello,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your product and service experience.

We always aim to respond to customer inquiries and provide support as quickly as possible. We regret if our response did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to look into your case and resolve any outstanding issues. Please contact our customer service team with your order details, and we will be happy to assist.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Here are some snippets from our...

Here are some snippets from our correspondence, which speaks for itself. Money returned to me only via a bank dispute.

"The design of each batch of light fixtures may be slightly updated or improved, resulting in minor differences in details. Unfortunately, the images on the website have not yet been updated to reflect these changes." (They still haven't, months later, and have not published my review on their site that highlights this.)

"If you absolutely cannot accept the design update, please remove and destroy the light fixture, discard it, take photos, and send them to us. We will provide a full refund (frankly, over a hundred pounds isn't worth wasting so much time discussing)."

After my bank advised me not to destroy the item:

"You want us to handle this quickly — cancel the dispute/complaint, destroy the item, and we issue a full refund.
Or you let them take their time, which could be up to 4 months. It’s that simple."

I got my money back after less than 2 weeks after providing all details.

Do not use.

May 30, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations.

We would like to clarify that product designs may occasionally be updated or improved by the manufacturer, which can result in minor differences from previous versions. We understand that any unexpected change can be disappointing, and we regret that the updated design was not what you expected.

We always aim to work with customers to find a suitable solution. In this case, a refund was offered as part of our effort to resolve the matter. However, once a payment dispute was opened with the bank, the case had to follow the bank’s review process.

We appreciate your feedback regarding communication and product updates, and we will continue working to improve our product information and customer service.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

I would like to thank customer services…

I would like to thank customer services for all there help in getting my order redirected for some reason there was a digit wrong on postcode and they got in touch with carrier for me and got it all sorted they were very quick and speedy sorting it out thanks so so much

June 24, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,

Lampsmodern Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

I contacted Lampsmodern almost a year…

I contacted Lampsmodern almost a year after purchasing a light from them to let them know that the fitting had developed a fault. They responded very quickly and immediately offered a resolution. After a further email exchange, they kindly offered to replace the light free of charge.

Although I have not yet received the replacement, I am very impressed with how promptly they responded and the excellent customer service they provided. I was already very pleased with the product itself, and their willingness to resolve the issue so efficiently, even after such a long time since purchase, has reinforced that positive experience.

Well done, Lampsmodern, and thank you for your outstanding customer service!

June 17, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,

Lampsmodern Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Lovely looking bedroom light just what…

Lovely looking bedroom light just what I wanted. Needed a replacement part but customer service obliged and very happy with the service.

December 17, 2025
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,

Lampsmodern Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Ordered 4 solar lights and put them up

Ordered 4 solar lights and put them up. After just 7 days, one failed to work. I thought another shoddy company. However, when I mailed support ( inc photo ) within one week I got a replacement. All are working perfectly fine and look very impressive. Great support from a very professional merchant.

June 17, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,
Lampsmodern Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Light is so bright and modern

Light is so bright and modern
Flush fitting to the ceiling to allow room in the gym room.

June 19, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,
Lampsmodern Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not use this company

This is an update on my previous review.
Basically trying to get a refund on 3 external metal wall lights that have no earth on them. This is not legal in the UK, outdoor metal light fittings must be earthed.
this company are NOT UK based despite the website being .co.uk. Items are shipped from china to a PO box in Potters Bar ( a royal Mail depot ). The website says they will action returns but do not say its your responsibility to return items to CHINA !
Please be aware that these products are not in many cases legal in UK.
I am also fairly sure that i my emails are being answered by a 'bot', the answers just seem odd.

June 10, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hello,

Thank you for contacting us and taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize that you were dissatisfied with your experience. We would like to clarify that all our products are designed to meet the standards required for their intended use, and product specifications—including installation requirements—are clearly listed on our website.

Regarding the return issue you mentioned, our return process and warehouse address are clearly outlined in our terms and our shipping/return policies. For international returns, items may need to be sent back to our designated return address as part of our standard procedure.

Furthermore, we would like to assure you that all customer service responses are handled personally by our support team, not by automated bots; we are committed to providing clear and helpful replies.

We apologize once again for the disappointing experience. If you are willing, we would be happy to review the details of your order and the specific issues with the product, and assist in finding a suitable solution.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Summerhouse light

Got an outdoor light for my summerhouse. Easy to install and has really modernised my garden room! Thanks so much! 🫶

June 8, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hi,

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re delighted to hear that the outdoor light was easy to install and helped modernise your summerhouse beautifully. Your garden room sounds amazing!

Thank you again for your support and kind words — we truly appreciate it 🫶

Best regards

Rated 4 out of 5 stars

All lights received relatively promptly…

All lights received relatively promptly (a few weeks) after ordering (we were in no hurry as it was part of some alteration we were completing) although not all on the same day (there were 3 in separate boxes). Fitted myself replacing existing lighting ok. Never used these type of ‘disc bulbs’ before but they give a good light. One bulb went after 20 months but the company promptly agreed to replace free of charge - hopefully that happens. I’ve also enquired where I can source such bulbs in the uk should any need changing in the future. 4 stars based on value for money (wasn’t expecting luxury items) and experience of use so far.

June 8, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hi,

Thank you very much for taking the time to leave such a detailed review.

We’re really pleased to hear that the lights arrived safely, were straightforward to fit, and that you are happy with the lighting effect from the LED discs. We also appreciate your understanding regarding the separate deliveries.

Regarding the replacement bulb, please rest assured that we have already arranged the replacement for you and hope it reaches you soon.

As mentioned previously, these LED disc bulbs are a newer design and can be more difficult to source locally in the UK compared with standard bulbs. If you ever have trouble finding replacements in the future, you are always welcome to contact us directly for replacement parts.

Thank you again for your support and honest feedback. We truly appreciate it.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

This people are bonkers

These people are bonkers! We ordered 3 lights from what we thought - from the name - was a UK company. It isn’t - it is based in China. Fair enough we just need to wait a little bit longer for the lights to arrive. Wrong - each light was shipped separately by air freight for reasons of cost. Really! So an order of three lights will be delivered over a period of about 10 days. They also use Evri as their UK courier service so there is a 50% chance of it going to the wrong address. Three separate air freight journeys plus three separate courier journeys. Unbelievable! Don’t use this company.

Update 9 June 2026 - ordered three lights only two were shipped. Company is not responding to emails. WARNING - DO NOT USE THIS COMPANY.

June 6, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hello,

We sincerely apologize for your shopping experience and understand the inconvenience you encountered during the delivery process.

Please understand that some orders are shipped in batches because some items may be stored in different warehouses or individually packaged to reduce the risk of damage during international shipping. This is to ensure the safe delivery of your goods, but we also understand that the partial arrival of packages may cause you inconvenience.

Regarding the issue you mentioned about the remaining orders, we sincerely apologize for the delay in communication. We will continue to follow up and provide you with an update as soon as possible.

Thank you very much for your patience, and we apologize again for any inconvenience caused.

Sincerely

Rated 1 out of 5 stars

Terrible

Terrible! Like so many other reviews - looks UK based and is not. I’ve tried to cancel my order and request a refund to be told I can’t! Having read the reviews about wiring I will not risk installing the lights. Total waste of £135. Avoid and buy elsewhere.

May 27, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hi,

We are very sorry to hear about your disappointment and understand your concerns.

Please kindly note that our products undergo safety testing before shipment, and many customers have successfully installed and used them without issue. We also provide certification information for relevant products where applicable.

Regarding the cancellation request, according to our policy, orders can only be cancelled free of charge within the specified cancellation period before shipment processing begins. Once the order has been processed or dispatched, cancellation is unfortunately no longer possible in the same way, which is why your refund request could not be approved directly.

We sincerely apologise for the frustration caused and appreciate your feedback.

Best regards

Rated 5 out of 5 stars

Customer Sevice

In November 2025, I purchased the Creative Branch LED Living Room Ceiling Light in black, with 4+3 bulbs. The design is very modern and stylish, and it looks great on the ceiling. It gives a clean, bright white light and really adds a nice contemporary touch to the room.

Unfortunately, we accidentally broke one of the glass sphere bulbs, so I contacted Lampsmodern customer service to ask if replacement parts were available. They replied quickly and were very helpful.

Overall, I am very happy with both the light and the customer service. The product looks beautiful, and the support I received was excellent. Thank you, Lampsmodern!

June 1, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,
Lampsmodern Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not use this company

Do not use this company.
Been waiting for a month for my order and it's seemingly been lost by the delivery company.
Customer service not willing to give me a refund after asking numerous times.
Save your money and don't waste your time with this company.

May 28, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Hi,

Thank you for contacting us and informing us of your issue. We sincerely apologize for any delays and inconvenience this may cause.

What is your order number? If your package was lost due to our fault, we will process a full refund for you immediately.

Thank you very much for your patronage. We hope to resolve this matter satisfactorily to your satisfaction.

Sincerely,
Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

I’m very satisfied with their after sales service. I need some parts and they sent me without question, free of charge and fast.

April 4, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your reply and support. It’s always our pleasure to serve you.

If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help and ensure everything is resolved smoothly.

Thanks again for choosing us!

Best regards,

Lampsmodern Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

If you want lights within 3 weeks do…

If you want lights within 3 weeks do not use this company, its just a front for cheap Chinese lighting, ordered 6 lamps, first arrived after a week, then two more a week later, not as shown on the site and packaging and product details within are minimal, still waiting for 3 more lights and you just get excuses from support.

Update: further products received after 3 weeks, small units do not work larger unit stopped working after 20minutes and has a pungent smokey smell to it. My order number is 145119 for customer service. Please do not send the last unit ordered if it’s like the rest it’s not worth the postage. I just hope I can prevent others making my mistake.

May 9, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

We are sorry to hear about your experience.

Could you please provide your order number so we can check the details for you? Under normal circumstances, delivery should not take this long.

Once we receive your order information, we will investigate the situation further for you.

Best regards,
Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAMMERS IN CHINA

SCAMMERS IN CHINA. DO NOT USE!
This is NOT a UK company. Delivery takes a month or more. They are tricking customers into thinking they are a UK company but they are in China, selling cheap, poorly made, shoddy products that bear no resemblance to the pictures and descriptions on line. Customer service is terrible. You are expected to return goods, back to China, at your own expense eg costing upwards of £40. They are also selling on Amazon in the UK, so obviously have a warehouse here, but refuse returns, instead making you pay postage to China. I am reporting this Company and its practices to Amazon UK.

March 20, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your shopping experience.

We would like to clarify that shipping times, return policies, and product information are stated on our website before purchase. Due to the size and fragile nature of lighting products, some items may require international shipping and separate packaging to ensure safer delivery.

We also sincerely regret that the product did not meet your expectations. If there are any quality issues or shipping damages, our support team is always willing to assist with solutions based on the specific situation.

Your feedback is important to us, and we will continue working to improve both our products and customer service experience.

Best regards,
Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I recently purchased some light…

I recently purchased some light fittings that were delivered to my garden, but by the time I got home, they were nowhere to be found. Lamps Modern showed no interest in providing any customer service or support, whether it was for a replacement or a refund. They simply stated they had paid the shipping fee and advised me to claim from Evri.
The service has been extremely poor; they have not made any effort to contact the courier or resolve the issue. As a result, I am now out of pocket. I definitely would not recommend ordering from here.

May 19, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

We sincerely apologize for the situation you have encountered, and we fully understand the frustration and inconvenience caused by the loss of your package.

We ask for your understanding that once the courier service marks a package's status as "Delivered," we are required to follow their internal investigation protocols to resolve the matter. However, this certainly does not imply that we are unwilling to assist you; on the contrary, we have been actively cooperating with the courier service to jointly track and resolve this delivery issue.

Given that the package was reportedly left in a location deemed secure by the courier, we recommend that you contact Evri directly to initiate an investigation request as the recipient. In our experience, this is often the most efficient approach to resolving such issues.

We once again offer our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you. We also greatly appreciate your feedback, as your input will help us further improve the quality of our services and communication processes in the future.

Best regards,
Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Cheap Chinese lights

I was looking to replace the ceiling light in my Utility room and happened upon the site of LampsModern in a Google search. They appeared to have exactly what I wanted in a Minimalism Round Led ceiling light, reduced from £59.99 to £29.99 with £5.99 P&P. Everything looked good until it arrived.

This was a poorly packaged, cheap Chinese replica of a ceiling light. The fitting instructions gave scant details, which I seriously doubt referred to this light and further entailed having to squeeze the about 4" of supplied cable between the hanger bracket and the light's frame. I consider myself to be a competent DIYer, but not that good. I then noticed the complete lack of any kite marks showing this fitting had been tested and was safe to use. At that point, I decided this light was not for me and constituted a real danger.
I emailed LightsModern, expressed my concern, and requested that they arrange its return. They did not respond, and I had to send them a second email 6 days later. This time, I did get a response. They offered me a further 10% discount if I kept it. I refused. They then sent a return address of Sixth floor, Elevator No 2, in Guangdong. When I queried why they wanted me to return an item posted to me from the UK, to China, they claimed their produce was also shipped from overseas and had to be returned there. They must have thought I came up the Yangtze river in the preverbable bubble. I tactfully declined and advised them that as my attempt to reach a resolution had failed, I would pursue an alternative approach. Two days later, they sent me an email stating that if I sent them photographic proof of the lamps' disposal, they would give me a full refund. Now I was getting somewhere. Photos duly sent, refund obtained, less P&P. No, I was not letting them away with that, and I duly reminded them of my rights under Consumer Rights Legislation and that I was entitled to P&P being refunded as well. This came through a few days later.

Would I recommend LampsModern. I believe there is less chance of burning my house down using a candle than one of their lights. This light was totally unsuitable for use in the UK. The company tried to use intimidation tactics to avoid a return and refund and appeared quite happy to totally ignore current consumer rights legislation. Keep yourself safe and avoid any grief by purchasing elsewhere.

April 30, 2026
Unprompted review
Lampsmodern logo

Reply from Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience.

We sincerely regret that the product did not meet your expectations and that the overall shopping experience caused frustration. We understand your concerns regarding the packaging, installation guidance, and communication process.

Please note that some of our products are shipped from overseas warehouses, and for certain returns, the designated return location may also be overseas. This information is outlined within our return policy. However, we understand this may still be inconvenient for customers, and we are continuing to improve both our logistics arrangements and after-sales support.

We appreciate your feedback regarding product instructions, certification visibility, and customer service response times. These comments are valuable and will be shared with the relevant teams to help improve future customer experiences.

We are sorry again for the inconvenience caused and appreciate the opportunity to address your concerns.

Best regards,
Customer Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look