misterwoofs.com Reviews 139

TrustScore 1 out of 5

1.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Definitely a fraud. Store link is no longer available. I've reached out via two links/email to find out where the product I purchased is (couch dog bed). Shows it was delivered, but never received and... See more

Rated 1 out of 5 stars

Not even 1 star is deserved. Ordered early Jan 2024. 5 months later nothing. Received multiple generic responses asking for my patience when request for shipping update sent was passively Angry reque... See more

Rated 1 out of 5 stars

This should be a zero review - I ordered settee protectors over a month ago - nothing received & despite several emails no response . I don’t have this kind of money to waste , just wish I had read up... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered two couch covers on 19th April. Received confirmation of order and receipt, and money left account. Since then not a word. I have emailed 3 times with no response and emails come back... See more

Company details

  1. Pet Store

Written by the company

At Mister Woof's, we’re committed to helping pet parents like you give your pup everything they need to live happier, healthier, and longer lives. Our mission is simple, full commitment to improve your pup's quality of life. In our eyes, the world is a better place with animals. That's why we carefully researched, designed and curated the best products available on the market today, to make shopping for your pups easy.


Contact info

1.2

Bad

TrustScore 1 out of 5

139 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Janice,

Thank you for bringing this matter to our attention. We value your business and we are truly sorry for the delay. We have reached out to you on a personal mail as we would like to discuss your experience in detail and see how we can improve our process.

Rest assured we are already working with our fulfillment team to have this sorted out as soon as possible.

Sincerely,
Glee from MisterWoofs

Rated 5 out of 5 stars

Walter LOVES his new couch cover

Walter LOVES his new couch cover, I was worried about having a new couch and a puppy and although he sneaks off sometimes, he actually prefers being on the soft cover.

March 1, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Teri,

Thank you so much for this great 5-star review. Your feedback is valued greatly as it helps us maintain an excellent standard of service to our customers.

We are looking forward to your next store experience with us. All the best for you and our dear furry friend Walter!

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 3 out of 5 stars

Love the cozy sofa dog bed

Love the cozy sofa dog bed. The only downside of ordering Misterwoofs products is the extended wait to get the product shipped out of China. It sits in China for days after the staff diligently fills the order and sends it on it's way. I do appreciate how responsive Misterwoofs staff is.

February 25, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Lucile,

We are glad to hear your furry friends are enjoying our products. We appreciate you taking the time to review our business. We humbly apologize for the delay, we are partnering with several distribution centers for more efficient handling of our shipments. Rest assured that all of your orders are being quality-checked to their perfection, so that you will not be receiving any defective or damaged products.

We take pride with our customer service support team and we are thrilled to receive such review, thank you!

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 5 out of 5 stars

Evie’s new chair

The couch protector arrived today. It’s just as described and the small size is just the right size for cocker spaniel. It’s like a comfy dressing gown fabric and when she’s got over the novelty, I’m sure she will settle down and sleep in it.

February 14, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Shirley,

We are happy to hear that Evie loved the product. Our team is always trying to make sure your pets will have a great time using our product, so we are happy to know that’s what happened for you and your pet!

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

Misterwoofs is a scam.

This is the worst company ever. Do not do business with them. They said my order for two dog chair protectors were shipped and received. I did not receive the order. After multiple unanswered emails to them, I worked directly with PayPal. They found that this company is a scam (they use fake shipping and tracking info). PayPal has refunded my money. I have turned Misterwoofs into the Better Business Bureau and they are now on PayPal’s hot list to not do business with.

February 11, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Ann,

I would like to apologize for what happened to your order. This is not what we want you to experience and this does not usually happen. We are doing our very best to make sure all orders are delivered accordingly. I have forwarded this matter to our email team and someone will contact you to have this matter resolved.

In incidents like this, we usually send out replacements for the missing packages. Rest assured, we will resolve this matter to your favor.

We appreciate your feedback, being that said, this is certainly something that we know our customers care about, and so we are always actively working on expanding our offerings. Again, thank you for your patience and understanding. You are greatly appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

I haven’t received the item yet

I haven’t received the item yet. Seems like this is a scam. Any help would be great.

February 4, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Courtney,

We receive an email from you on the 14th of February confirming that you have received your order and your dog loves the product.

We would love an opportunity to resolve things with you and make this right in the best way we can. Kindly send an email to support@misterwoofs.com so we can do that for you. Thank you for your feedback, and we hope to earn back your trust!

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a couch protector and my pup…

I ordered a couch protector and my pup loved it. He managed to bite thru a small area but no worries. When I reached out to mister woofs they sent me a replacement and checked to see if I received it. Customer service has been wonderful. I ordered a protector as a gift and their pup loves it too.

February 3, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Loretta,

We are happy to hear that your dog loved the product. Our team is always trying to make sure your pets will have a great time using our product, so we are happy to know that’s what happened for you and your pet!

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 2 out of 5 stars

Protect from the Protector

I purchased these "couch protectors" to protect our white leather couch. The dogs love them; however, they leave an indelible imprint on the leather! Now I need to protect the couch from the protector!! The only reason I give it two starts is that the dogs love them.

February 2, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi,

We are sorry to hear that you’re having this experience. We understand how disappointing it can be when the items you receive are not like the ones you expect them to be. This is not the kind of experience we wanted you to have.

We have a 60-day guarantee policy where if you are not satisfied with the product or if not what it is as expected, you can contact us for further assistance. You can send an email to support@misterwoofs.com and we will be happy to resolve this matter with you.

We're making sure that we attend to all of our customer's concerns as soon as they send us an email. Again, we're sorry for any inconvenience this may have caused but we appreciate you for reaching out.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 5 out of 5 stars

My beagle absolutely loves her bed and…

My beagle absolutely loves her bed and miraculously doesn't chew on it! five stars!

January 26, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi R B,

We are happy to hear that your dog loved the product. Our team is always trying to make sure your pets will have a great time using our product, so we are happy to know that’s what happened for you and your pet!

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

Ordered this for Christmas and received…

Ordered this for Christmas and received it 21 days later. Tried to email the company but they just once back. I have had no success in contacting the company.

January 19, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Julie,

We are sorry to hear that you’re having this experience. Can you resend an email to support@misterwoofs.com so I can look out for it? I will be happy to personally handle your inquiry and provide you with the best possible resolution.

We look forward to your email.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service

Terrible service. Tried several times to contact the company regarding an issue and all I get is an auto reply email saying I’ve contacted them off hours. No matter what time of day it is. I have not heard back from any representative at all. Terrible terrible business!

January 18, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Melissa,

We apologize if we were not able to respond to your emails. I have gone ahead and made a follow up to our support team about this. We will make sure someone will get back to you in the next 24 hours.

I hope this does not sour ou relationship. Rest assured, we will provide the best possible solution for your concern.

Your patience and understanding are greatly appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

Ordered December 31,2021 and have still…

Ordered December 31,2021 and have still not received on January 18, 2022. I was charged on Jan. 1.

January 18, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Anne,

I am sorry to know that you haven't received your product. We have received reports about delays after the Holiday Season and unfortunately, your package must be part of this batch. Rest assured, we are working hand in hand with our Logistics partners to avoid any further delay. If in case you haven't received your package up to this date, kindly send an email to support@misterwoofs.com and we will be happy to check the package and provide a solution for this delay.

Thank you for your patience and understanding regarding this inconvenience.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 4 out of 5 stars

Mr. Woofs

I bought a blanket and two beds. My dogs love them. I like the blanket so much. I almost kept it for myself. Very soft material. Washes well.

January 15, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Valerir,

We are happy to hear that your dog loved the products, and you as well. Our team is always trying to make sure your pets will have a great time using our product, so we are happy to know that’s what happened for you and your pet!

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

I still have not received my order

I still have not received my order. I ordered at the end of December. I am having trouble finding contact info. It just directs me to tracking. The tracking shows that it hasn’t moved location for at least a week! I am thinking about a refund at this point.

January 14, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Angie,

I have checked the package and it is showing delivered on the 22nd of January. We greatly apologize for the delay in receiving your order. This is not what we want you to experience and this does not usually happen.

Rest assured, we are working hard to avoid any further delay. Your patience and understanding are greatly appreciated.

I hope this does not sour your opinion with us and we are looking forward to a great news that your pet loved our product.

Sincerely,
MisterWoofs


Rated 5 out of 5 stars

Great bed!!!

Received the dog bed as described. My puppy loves it!

January 7, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Tammy,

I am glad to know that you have received your order and that your puppy loves it. Hearing feedback like this makes us the happiest.

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 5 out of 5 stars

Amazing Covers

These covers are amazing and the fact that you have kept us informed where there have been supply issues (as with everyone right now) has been fantastic - we will be purchasing another one for our other sofa - many thanks.

January 5, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Trish,

We are happy to hear that you loved the product. Our team is always trying to make sure your pets will have a great time using our product. Hearing feedback like this makes us the happiest.

Thank you again for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated. Looking forward to your next order.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

Purchased on 11/16 and still have not…

Purchased on 11/16 and still have not received my nearly $200 order. I have emailed them repeatedly and gotten the same response “we are a small company and got overwhelmed.” I asked that my money be refunded if I did not receive by a certain date. They ignored me. The online tracking is either fake or a joke, not sure which? But the product came directly from China and was all over China for nearly 2 weeks. Think I will be calling the Better Business Bureau this week.

January 4, 2022
Unprompted review
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Tricia,

First of all, we would like to apologize for the delay in receiving your order. We have two warehouses - one in Australia and one with our partner manufacturer overseas. Because it's peak season, we are currently shipping directly from the manufacturer overseas so we can get our order to you as quickly as possible.

Upon checking on your order, it is showing delivered on the 5th of January. Please let us know if you had other issues with regards to the order and we will be happy to assist you. Kindly send an email to support@misterwoofs.com.

Again, we're sorry for any inconvenience this may have caused but we appreciate you for reaching out.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi John,

First of all, we would like to apologize for the delay in receiving your order. Upon checking, your order is showing delivered on the 5th of January. Kindly let us know if you had an issue with regards to receiving it.

Thank you for your support and patience and we appreciate you for reaching out.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 2 out of 5 stars

The sofa cover is NOT as it looks like…

The sofa cover is NOT as it looks like in the picture online.

January 3, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Pamela,

We are sorry to hear that you are disappointed with the product. We have a 60-day money-back guarantee where you can return the product for a full refund as long as it is within the 60-day period. You can send us an email at support@misterwoofs.com and we will be happy to assist you further.

A lot of customers are loving the beds and I hope your pet would love it too. You can give it a try for another couple of weeks. If you still want to return, just let us know.

Again, we're sorry for any inconvenience this may have caused but we appreciate you for reaching out.

Sincerely,
MisterWoofs

Rated 1 out of 5 stars

i cannot review an item that hasnt yet…

i cannot review an item that hasnt yet arrived!

January 3, 2022
misterwoofs.com logo

Reply from misterwoofs.com

Hi Penny,

We are sorry to hear that you’re having this experience. We apologize for the delay in receiving your order. I have sent the delivery details to you via email. Rest assured, we are already working with our logistics partner to have the package delivered in a timely manner.

Please note that our estimated delivery to the US is 8-15 days depending on your local courier's volume of packages. Kindly check our shipping guide here: https://misterwoofs.com/pages/shipping-guide

We appreciate your patience and understanding regarding this matter.

Sincerely,
MisterWoofs

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look