Bestelling van lotus bloem zaadjes niet ontvangen.Daarop gaan mailen met de klantenservice.Je krijgt van die standaard excuus mailtjes en ze zeggen dat het pakketje bij me is bezorgd.Vervolgens zegg... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Zeer slecht n bij mail krijg je standaard reactie terug diverse malen. Kerssenboompje mijn reet, verdroogde tak zonder leven geënt en slecht getapt… dubbel met bubbel plastic n een luchtdichte zak kom... See more
Ook ik bestelde2 schitterende kersenbomen welke na enige tijd (snel) kersen zouden geven. Ontvang 2 uitgedroogde stokjes.Daarna pas de reviews gelezen, te Laat!! kan me alleen maar aansluiten bij de... See more
Oplichters , kauw beren besteld , binnen 5 min stuk , terwijl ze adviseerde dat ze niet stuk gingen, stoppen met roken ook iets wat nep is , werkt ook niet, pakket van kleurpotloden, verf, markers enz... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Waardeloos bedrijf, Moon-Vital
Waardeloos bedrijf, waardeloze produkten
Op Facebook een reclame gezien van Moon-Vital betreffende een Zuid-Amerikaanse kersenboompje.
Gelijk enthousiast en het product besteld.
Na weken, zo niet maanden tijd ontvang ik een rolletje bubbeltjesplastiek met daarin een takje.
Een DOOD takje.
Contact opgenomen met Moon-Vital waarbij de dame me vertelde dat ik geduld moest hebben en dat deze nog tot leven moest komen.
Nou snap ik veel maar iets tot leven wekken is niet aan de mensheid.
Mogelijk heeft het takje de lange reis van weken niet overleefd.
Vriendelijk verzocht om deze tak te vervangen door een levensvatbaar exemplaar.
Diverse mailwisselingen verder wordt er alleen aangegeven dat op termijn deze tak wel gaat groeien.
Niet dus. Een dor stukje hout, behoorlijk aan de prijs, €42,-.
Aangegeven dat ik op Trustpilot mijn relaas ging plaatsen wanneer ik binnen een paar weken geen ander exemplaar mocht ontvangen.
Dus bij dezen, om anderen te waarschuwen.
Laat dit bedrijf links liggen, oplichters zijn het.
Koop niets !!
De bee-wax voor het opknappen van meubels nooit ontvangen. Heb er met verzendkosten ruim €27.00 voor betaald .
Verschillende mails gestuurd maar nooit iets op gehoord .
OPLICHTERS !!!
OplichtersWat ging er mis of wat te doen om het…
Wat ging er mis of wat te doen om het bedrijf te verbeteren? Tjonge hoe durven ze dit te vragen. Oplichters zijn het. Heb ook een bestelling gedaan. In het begin ging het goed met e-mail. Maar daarna heb ik niks meer van hun gehoort omdat ik ook zoals zovelen dooie takken hebben gekregen. Meer vatsoenlijke woorden heb ik niet voor hun over.
Opgelicht staat blijkbaar netjes
Hier kunnen we niet anders dan ons aansluiten bij de nare ervaringen van alle anderen op deze site: door deze firma werden we bekoord door een mooi aanbod: na betaling incluis verzendingsverzekering (!) ontvingen we een correct ogende e-mail met de bevestiging van de betaling en de bestelling: de tracking liet een weinig geloofwaardig parcours te zien ook langs de douane, daarna kwam dat volledig tot stilstand vanaf 28/04/2025: na onze e-mail van 17/05/2025 met de vraag tot terugbetaling, kwam er een vriendelijke mail op 20/05/2025 waarbij je werd aangeschreven met de voornaam om vertrouwen te wekken, met de vraag geduld te oefenen. Melding gemaakt bij de politie: dat is een eenvoudige PV, daar gebeurt voorlopig niets verders mee, maar zit in het systeem en kan op termijn wegens de modus operandi van pas komen: de onverlaten opereren blijkbaar vanuit het UK. Bestelling 10/04/2025 en PV op 28/05/2025.
OPLICHTERS!!
OPLICHTERS!!! koop NIETS bij dit bedrijf!! voor 30 euro per kersen boompje (= 2 dooie takken) kreeg ik steeds instructies om de kersenboompjes beter te verzorgen. in het begin nog emailcontact gehad, maar na aanhoudend klachten gestuurd te hebben, laten ze nu NIETS meer weten!! WEG 60 euro!!!
mensen, KOOP NIETS VAN MOON-VITAL!!!!!!! ze zouden vervolgd moeten worden: Wie weet hoe dit aangepakt kan worden?
Zelfs 1 ster is teveel
Zelfs 1 ster is teveel, al maanden bezig met dit bedrijf om geleverd te krijgen of mn geld terug. En jullie raden het al...
Een snel groeiende Kersenboom besteld.
Een snel groeiende Kersenboom besteld.
Ik dacht doe eens een gok. Slechte gok geweest
Ik snap dat ze niet een BOOM sturen maar ik ontving 2 uitgedroogde takken slecht verpakt zonder vochthouden materiaal en veel te lang onderweg.
Heb hier melding van gemaakt maar tot dusver weinig reactie
Dit is pure oplichterij
Dit is pure oplichterij! Lotusbloemzaden besteld, nooit toegekomen. Na die bestelling kreeg je de mogelijkheid om een vloeistof aan te kopen die de groei vd bloemen zou bevorderen. Dat had ik wel toegekregen, 3 flesjes groene vloeistof, zonder enige uitleg en bij 2 ervan werd het groen gewoon blauw dus lijkt me niet zo veilig. Ik heb verschillende mails verstuurd naar Moonvital...eerst weten ze zogezegd van niets en moet je zelf de leverancier contacteren, daarna geven ze een uitleg dat de zaden niet voorradig waren en je daarom die substantie aan sterk verminderde prijs kon kopen. Zij vonden dat het hiermee opgelost was! Niet dus want ik heb voor beide zaken betaald. Wat is dit voor een oplossing? Dit zijn echt wel malafide praktijken!
Ik heb Lotus zaden besteld
Ik heb Lotus zaden besteld. Tweekeer zelfs… en nooit iets ontvangen. Moon vital geeft DHL de schuld maar die weten natuurlijk ook niks. Ik geloof er niet meer in en geld terug storten doen ze ook niet. Ik zit hier stevig van te balen. Kan mijn geld leuker uitgeven.
Lara
Een grote bedriegden boel
Een grote bedriegden boel
Een grote bende OPLICHTERS zijn het
ECHT SCHANDALIG
en wanneer je mailt voor een oplossing verstaan ze in eens geen nedelands meer
Oplichters!!!!!
Oplichters!!!!!
Dode takken geleverd gekregen. Domme antwoorden op mijn klachten. Wat nou geld terug! F#ckers
Moon-vital kersenboom OPLICHTING!
Zeer slecht n bij mail krijg je standaard reactie terug diverse malen. Kerssenboompje mijn reet, verdroogde tak zonder leven geënt en slecht getapt… dubbel met bubbel plastic n een luchtdichte zak komt t binnen. Na mail nr 1: foto’s sturen… 2de mail moet je de plant beter verzorgen… 3de mail weer standaard mail nr 1…. Geen geld terug, geen fatsoenlijke reacties… BAHHH oplichters en op hun site verkopen ze dezelfde artikelen voor n hoofdprijs, die bij een Temu nog niet een paar cent kosten!!! Dus OPLICHTERS!!
Lotus bloemen bestel
Lotus bloemen bestel, ik bleef maar wachten en kreeg niks, ik ging toen eens kijken op de track en trace en zag dat deze geleverd zouden zijn, ik ben de hele dag thuis en de buren hun pakjes worden ook bij ons geleverd aangezien wij een winkeltje hebben en dus steeds open zijn, alle leveranciers weten dit dus ook. Ik heb meerdere keren gemaild en begonnen met de tekst niks ontvangen terwijl er toch geleverd staat, maar ze antwoorden steeds hetzelfde dat het pakje geleverd is, ik heb hen een laatste mail gestuurd met juist het woord oplichters, waarop ze terug stuurden, dat het geleverd is, ja wat kan je daaraan doen, pure oplichterij, en ons geld kwijt.
Alles ging fout
Alles ging fout. Ik bestel de lotusbloem op 18 maart, maar ontvang ineens 2 piepkleine flesjes waarvan ik niet weet van wie die afkomstig zijn (er stond geen afzender bij) en ook niet waarvoor deze dienen. na een maand stuur ik een mail dat ik mijn pakket niet ontvangen heb. Krijg ik te horen dat alles goed verlopen is en dat mijn pakket afgeleverd is. Blijkbaar kunnen ze de lotusbloemen niet meer leveren omdat de douane deze niet meer laat door gaan, dus hebben ze zelf beslist dat ze me maar een groeiversneller opsturen. Ik antwoord dat ik dat niet besteld heb, dus daar ook niet voor moet betalen en dat ik mijn geld terug wil. Krijg ik een mailtje dat ik de flesjes mag houden en iets anders mag kiezen van hun site. Ik laat nu al 4 x weten dat ik mijn geld terug wil, maar nu ontvang ik geen antwoord meer. Het is gewoon een bende oplichters. En ja, ik ga klacht indienen bij de politie, ook al weet ik dat dit niet zal helpen.
Het is gewoon schandalig oplichting
Het is gewoon schandalig dat je na zoveel inspanning om je pakket te krijgen gewoon zelf moet bewijzen dat je het niet hebt gekregen oplichting is het en niet anders. Heb veel geduld gehad maar deze sote geeft ik aan op elke site waar ze oplichters zoeken veel succes met het stelen van mensen
bedriegende site Moon Vital
Op 19/03 heb ik ook lotusbloemen besteld. Ik heb zeker al een 8-9 mails gestuurd. Ik krijg dan veel te laat een antwoord waar het pakket is afgeleverd. Dat was dan 2 dagen te voren terug gestuurd naar de afzender.
Als ik dat dan schrijf en zeg dat ze desnoods mijn geld terug storten. Geen reactie meer. Ik heb 2 keer een antwoord gekregen van een Chiela. Hoe kan ik die mails hier zetten?
Ook ik bestelde2 schitterende…
Ook ik bestelde2 schitterende kersenbomen welke na enige tijd (snel) kersen zouden geven. Ontvang 2 uitgedroogde stokjes.Daarna pas de reviews gelezen, te Laat!! kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Ik ben opgelicht. Zeer slecht bedrijf. Snap niet dat bedrijven welke dit soort zaken een podium geven dit goedkeuren. Ook zij helpen mee om dit soort oplichtingen in stand te houden.
Ik heb op 18 maart Lotus zaden besteld
Ik heb op 18 maart Lotus zaden besteld, na meerdere mails wanneer ik mijn bestelling mag verwachten komen ze met de ene na andere smoes, tot op heden geen lotus zaden/ bollen.en mijn geld willen ze niet terug storten !!!
😡😡
mijn bestellingen op zenden is alles…
mijn bestellingen op zenden is alles wat ik vraag
Gewoon een takje
Pas na een mail, kreeg ik de tak binnen.
Gewoon een takje.
En volgens de rivier binnen een week bloesem, haha
Schandalig en dat voor zoveel geld
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








