Nordlyliving Reviews 

2,101
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I oredered a ASWEI ice maker. The product was presented as to operate at 220-240 V (standard outlet). Today I received my order and it doesn't operate on electric power. It is a simple plastic box to... See more

Rated 5 out of 5 stars

Very good customer service. it takes bit long time for delivery but it due to Christmas & New Year holiday, so is well understand. When received the goods, one part was broken, contact customer ser... See more

Rated 2 out of 5 stars

Products we ordered were much lower quality than they looked in the pictures and quite difficult to put together. Directions were not written clearly or accurately in some cases, leaving us to need to... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I bought a cabinet that was so low quality. It had cheap plastic legs so I wanted to return it. Return process is so difficult, time consuming and costly. Very late replies from customer service and I... See more

Company replied

Company details

  1. Furniture Store

Written by the company

Nordly Living er et nordisk online univers, hvor vi har fokus på lækre kvaliteter og skandinavisk design. Vi følger tidens trends og holder os opdateret med de nyeste kollektioner og brands.


Contact info

2.3

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.3

All reviews

(2,101)

8 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Godt produkt

Godt produkt og god service men lang leveringstid og ingen brugsanvisning til montering.

March 12, 2023
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hej Jette

Tak for din feedback. Den sætter vi pris på.

De bedste hilsner
Nordlyliving.dk

Rated 1 out of 5 stars

Bought a couch

Bought a couch. Had to wait two month for delivery. The couch finally came but broke after not even one week.

I've been in contact with their custom service with barley any help after writing to them... I'm still waiting for their to response. It's been 1,5 week now...

March 2, 2023
Rated 5 out of 5 stars

God service

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

March 2, 2023
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hej Anja

Tak for de fine stjerner :)

God dag.

De bedste hilsner
Nordlyliving.dk

Rated 2 out of 5 stars

Ordered something beginning of March

Ordered something beginning of March, haven't received anything yet. The delivery company is DSV. So I'm not sure who is to blame here. Nevertheless, the rating represents my overall experience. The two stars they get is only because they have been "trying to help me" and offered a 10% refund.

March 5, 2023
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hi Ali

We apoligize for the troubled delivery. DSV has been struggling, and we have been working hard to solve everything for and with them. I expect my colleagues to have solved your situation soon.

Have a great day.

Best regards
NordlyLiving.dk

Rated 1 out of 5 stars

Worst buying experience ever, DO NOT buy from this store

I would give 0 stars, or even minus stars if it would be possible. The worst buying experience I ever encountered in Denmark. Ordered 2x sets of plates (together for almost 3.000DKK) - the sent us a completely different product, and they arrived broken, chipped, and defective. Contacted customer service on phone, and they told me to reach out through email and send photos. I reached out through email (obviously sent photos too), and waited for an answer for almost a week. Their answer was basically about nothing. Then I asked for a solution ASAP, since we got defective products - this was a week ago, and no one is answering me at all, or offering a solution. Worst customer service ever. Definitely DO NOT buy from this online store.

March 17, 2023
Unprompted review
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving


Hi Dennis,

I am very sorry for the experience you have had and that you have received a defective item. Unfortunately, we have been a little behind in our mail due to illness, but we are doing what we can to get to the bottom of it.

Unfortunately, I can't find your order in your name, but you are welcome to email kas@nordlyliving.dk with your order number, so I can check on it.

Have a nice day!

Kind regards, Nordlyliving.dk

Rated 1 out of 5 stars

Half a year wasted waiting on Nordly to not deliver

They sell things they don't have on stock. After purchase they ask me to wait half a year for a cabinet. 6 months later and multiple reminders they've promised 3 times it is being packaged and delivered very soon. Multiple reminders later and a few days out of work waiting for delivery (it was a 100 kg closet) I found out they've never sent anything and it didn't seem they've intended to. Half a year wasted waiting on these people to not uphold their sales contract.

January 1, 2023
Unprompted review
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hello,

I am very sorry for the experience you have had. We always write on our page if the item is not in stock. The fact that you have had to wait for it for half a year is of course very regrettable.

If you email our customer service, I will of course be happy to check up on your order. Unfortunately, I can't find anything for you based on your review.

Have a nice day.

Regards, Nordlyliving.dk

Rated 2 out of 5 stars
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hej Poul.

Tak for din anmeldelse.
Jeg kan se du har bestilt en vare fra Loto Living, som har angivet leveringstid på 10-25 hverdage.


God dag.
NordlyLiving.dk

Rated 1 out of 5 stars

Nothing delivered

I ordered something more than a month ago and didnt recieve it.
They told me that I can track my order with a link, they gave to me.
When I use the link, it's only written "Label Created for shipping".
So they dont want to tell me more informations about it or reimburse me.
I'm still waiting something from them, really disappointed.

March 5, 2023
Unprompted review
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hello.
I just sent request on order number, so we can check why you havent received.

Looking forward to hearing from you.

Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Christmas gift to 7-year old still not here end February

Long time in advance before Christmas and with expected delivery before Christmas eve, we ordered a bed for our 7-year old. Now by end February, we have still not been able to assemble the bed to our now 8-year-old. girl.

First, the bed did not arrive until end January. Just about one monthlate! Then, the transporation was kind of a circus. They asked us to be home in a week day (you know - people typically work on these days). And then, it was not even delivered on the day where we took time off from work. Then we said they should deliver it to us in the weekend. We were supposed to pay for that, however, they accepted that it was not our fault and we should not pay for the weekend delivery since we had already been home one time.

Then Friday late at night, we got a text message saying that it would not be dlivered on Saturday anyways, but on Monday in stead... were we are working. My wife got very mad and send an angry e-mail. Then suddenly on Saturday, the bed was delivered... at least part of it. The rest came on Monday. My god...

We tried to assemble the bed just to find out that one of the parts (wood) had an error. We contacted the company that said they would order a new one. After a few weeks, my wife asked - when does it arrive? Well, now we were told that the sparepart had arrived in their warehouse and they would ship it with GLS. Thank you for selecting another carrier than the first one.

Since nothing still happened, my wife asked during this week when it will be delivered. We were told that it would be delivered this Saturday.

Guess what... it is still not here. If it is not coming now, we want our money back.

My god you need to
- find some higher quality suppliers
- get a better transportation deal
- communicate much better

February 25, 2023
Unprompted review
Nordlyliving logo

Reply from Nordlyliving

Hello Puqgaard.
We have just sent request about the order number, so we can check up if this experience has been at us.

We are looking forward to hearing from just, so we can help you fast.


Best regards.
NordlyLiving.dk

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look