Office Outlet Reviews 4,632

TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Aaron was so helpful in resizing my photos and working with me to get the photos sent in and printed out thank you so much. If you need help with a specific project I would for sure recommend him.

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting rip-off company who use misleading images on the website. I purchased the Complete Harmony Light Desk and Bookcase Pack - Sonoma Light Oak Product code: 439112 that clearly has a picture sh... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Ordered 'Vinsetto Massage Recliner Ergonomic Gaming Heated Home Office Padded Velvet-Feel Fabric & Swivel Base Office Chair - Grey' on a Sunday night and it turned up on the next Tuesday. Can't faul... See more

Rated 5 out of 5 stars

I bought genuine Epson printer inks online for in-store collection. Nice and easy website and collection process. I took advantage of a 15% online discount which actually matched another high street s... See more

Company replied

Company details

  1. Office Supply Store
  2. Computer Store
  3. Data Destruction Equipment Store
  4. Office Furniture Store
  5. Prints and Signs Store
  6. Stationery Store

Information provided by various external sources

Office Supplies, Stationery, Furniture, Print Services, Business Technology, Paper, Filing, Folders, Ink, Toner, DHL, Mail & Ship. Huge brands at great prices. (Some stores include Card Factory & kikki k stationery – see our website for details)


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

5K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

i have been buying my stationary from…

i have been buying my stationary from your old kent road branch for over ten years but my second to last trip i bought about £500.00 worth of stationary only to be told at a later date that the company has gone to receivers and i can not return some of the items .
hope your service will improve in future.

June 14, 2019
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Are you kidding me

Are you kidding me, I just went to one of your stores, for a place that is closing down your items are over priced even with the deals.

April 17, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good morning,

Thanks for the feedback we will pass it on to the administrators.

Kind regards

Maria

Rated 1 out of 5 stars

the cabinet was badly damaged and…

the cabinet was badly damaged and dented. Was told would get refund and now they have gone in to administration so cant get money back. Avoid

April 1, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good afternoon Charlotte,

Thank you for your review. I am sorry to hear of the damage to your filing cabinet, I regret to inform you that as of Monday 18/3/19 Office Outlet went into administration. As a result of this we are unable to do exchanges and or refunds on any products purchased on or before that date as we are under strict instruction from the administrators. I do apologise that you have been caught up in this process and apologise for any inconvenience this may have caused.
You can try to obtain a refund via charge back from your bank if you paid by card , alternatively i would suggest you take further legal advice .

Kind regards

Maria
Customer service team

Rated 1 out of 5 stars

Con artists

Con artists. Took my money under false pretences. The Directors should be imprisoned and banned from office.

March 29, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good afternoon Mrs Staples,

I am very sorry that your furniture order has been caught up in the administration process . I did email you yesterday with an update explaining the situation. Unfortunately we were informed of the administration at 5 pm on 18/3/19 . As your furniture was due for delivery after the date of administration, your order was put on hold by the administration team . No goods can be dispatched, exchanged or refunded prior to that date . I am very sorry for any inconvenience this may cause.

Kind regards

Maria
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

Great service very helpful staff.

March 23, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Hi Stan,

Thank you for leaving your review . We are very pleased that you were happy with the service you received .

Kind regards

Maria
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

Very efficient,next day delivery.

Very efficient,next day delivery.
50% cheaper than rival
Excellent quality

Perfect

March 22, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Morning Michael,

Perfect!!!We really appreciate your feedback and thank you for the 5* reviews.I 'm glad you found our pricing acceptable.

Kind Regards
Misbah
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

Very Reliable Service

First time ordering online from Office Outlet and the filing cabinet arrived on the date with no problems whatsoever.

March 20, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Morning Kim,

Excellent!!! I am really pleased to read this today,Its great to hear you had no problems with your order.Thank you for the 5*.

Kind Regards
Misbah
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

Great Fast Service

Perfect shopping experience.

March 19, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Afternoon Alex,

Many thanks for the 5* and review,I am pleased to hear you had a perfect shopping experience.

Kind Regards
Misbah
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service in store and given time to make purchase without pressure. Really happy. Make sure you always check out the deals on their website as they often offer the competitive edge.

Love the ability to try the furniture prior to purchasing.

Definitely would recommend.

March 19, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Afternoon Karl,

Great feedback thank you for shopping with us we are glad to be at your service. Thank you for the recommendation.

Kind regards
Misbah
Customer service team

Rated 5 out of 5 stars

No issues

No issues, delivere day after ordering.

March 18, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Morning Steve,

Thank you for the 5*.I am pleased to read you had no issues when ordering.

Kind Regards
Misbah
Customer service team

Rated 1 out of 5 stars

Item took a long time to be deliver.n

Item took a long time to be deliver.
It had to be returned because it was damaged, replacement was also damaged. Still waiting for reply from customer services

March 18, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Afternoon Mrs Morgan
I have just tried to call you regarding the damaged cabinet. I would like to discuss the options and how we can resolve this issue for you . I do sincerely apologise for this trouble you have had. I am looking in to other alternative methods to get the cabinet to you.

Kind regards
Martin
Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Good price for quality paper and was…

Good price for quality paper and was delivered on time.

March 18, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Afternoon Nick
Many thanks for the review and the 5*'s . I am really please to hear that the delivery was on time and that you were please with the price for the paper!
Thank you once again
Kind Regards
Martin
The Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

EXCELLENT,

EXCELLENT, I LOVE THE PROMPT SERVICE AND REASONABLE PRICE.

March 18, 2019
Unprompted review
Office Outlet logo

Reply from Office Outlet

Good Afternoon Mr Sohail
Thank you for your review and the 5*'s. It is nice to read this after coming back from my lunch break. I am glad you think our service is excellent and that you are happy with our prices.

Kind Regards
Martin
Customer Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look