Spinsamerica Reviews 130

TrustScore 2 out of 5

1.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 139 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many customers found the website to be problematic, describing it as awful and full of glitches, with some even expressing strong dissatisfaction with its reliability. A significant number of people reported issues with payments and the refund process, often encountering difficulties when trying to redeem winnings or facing declined redemptions. Reviewers consistently highlighted poor customer service, noting that responses were slow or non-existent, and that support was unhelpful or difficult to reach. Some people were dissatisfied with the lack of clear communication regarding requirements for redemption, such as wagering conditions or specific bank account types. However, some customers did report eventually receiving their redemptions, though often after long waits and persistent effort. A few reviewers also noted improvements in payout speed and customer service over time, suggesting a mixed experience for some users.

What people talk about most

Payment

Users describe ambiguous interactions with payment. Many reviewers report significant difficulties and delays... See more

Website

Customers had negative experiences with the website. Many reviewers report issues with verification... See more

Customer service

Clients express significant dissatisfaction with customer service, citing issues such as unresponsiveness and... See more

Response time

Customers consistently express dissatisfaction with response times. Many reviewers report not receiving... See more

Refund

People report negative experiences with refund. Many customers express frustration over delayed or denied... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

Support is next to impossible to get ahold of. The only option is to contact via email but its been 5 days with zero response from anyone. the kyc verification tab is pointless because even if it says... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They claim redemptions take 1-3 business days, it’s been nearly 2 weeks and no update, when you contact them they say that they can’t give you a exact date on when it will process. Just very fru... See more

Rated 1 out of 5 stars

Total scam site! Made several purchases and they are making it impossible for me to redeem. Im completely verified. They wont respond to my emails. Customer service is non-existent. Stay away the... See more

Company replied


Company details

Written by the company

SpinsAmerica is a trusted sweepstakes casino offering a safe, fair, and exciting gaming experience to players across the United States. With a unique portfolio of 1,000+ games, daily rewards, and dedicated customer support, we’re committed to making every spin fun and rewarding. Our mission is simple — to deliver top-quality entertainment and real winning moments in a secure, player-first environment.


Contact info

1.9

Poor

TrustScore 2 out of 5

130 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 39% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Horrible can't cash out and their…

Horrible can't cash out and their support is not responding. When it asks for the method to cash out there are no options and no one helps.

July 2, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

Hi Hector,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it can be when things don’t work as expected.

To clarify: prize redeem on SpinsAmerica.com is currently available via verified bank transfer only. If no options are appearing for you, it's likely that your bank details haven’t been successfully linked or verified — and that’s something we can help resolve quickly.

We’re also concerned that you haven’t received a response from support. Our team is active and responds to all incoming requests. If you haven’t already, please reach out to us at support@spinsamerica.com with your registered account details, and we’ll investigate your case right away.

We’re committed to helping you resolve this and ensuring the platform works as it should for all users.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Rated 1 out of 5 stars

*SpinsAmerica.com is not a legitimate casino

*SpinsAmerica.com is not a legitimate operation. They currently owe me $8,000. As part of their KYC (Know Your Customer) process, they required a bank statement, which I provided. However, they are refusing to approve my verification because the statement does not include my full account number and routing number.

This demand is both unnecessary and suspicious. The statement clearly shows my name and transaction history with their platform — more than enough to prove account ownership. Furthermore, I had already completed their original KYC process before depositing or playing on their site, and that was approved. I can provide documentation of that approval.

To date, I have found no credible evidence that SpinsAmerica.com pays out winnings to any users.

Since then Spinsamerica has closed my account, I have filed a complaint with the FTC, not that I expect anything to go anywhere.

I got my first ever max win in a casino on this site, and I will never see a penny of it.

May 23, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

Hi Jeremia,

We’re sorry to hear you feel this way, but we strongly disagree with your characterization of SpinsAmerica.com.

We are a fully compliant sweepstakes-based platform operating under applicable regulations, and we take player verification and responsible play policies seriously. All prize redeems are subject to a KYC process designed to protect both users and the platform from fraud or abuse.

As a matter of policy and privacy, we do not discuss account-specific details in public forums. However, we can confirm that documentation provided must meet clearly communicated requirements — including specific details needed to verify account ownership securely. These requirements are in place to comply with financial regulations and to ensure we are paying funds to the correct recipient.

If you believe a mistake was made or if you would like further clarification on your case, we encourage you to reach out to our team directly at support@spinsamerica.com. We're always willing to review cases and ensure fair outcomes, provided the account remains in good standing.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Rated 1 out of 5 stars

They don't pay I won 1200 on sicbo and…

They don't pay I won 1200 on sicbo and they don't want to pay me...stay away they don't pay

May 19, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

Hi Geovanny,

We’re sorry to hear about your experience, but we want to be very clear: SpinsAmerica.com does pay out all eligible prize redeems in accordance with our terms and verification policies.

If your redeem has not gone through, it's likely due to a pending verification or account-specific issue. For privacy and security reasons, we cannot discuss those details publicly, but our team is always available to assist and clarify next steps.

Please reach out to support@spinsamerica.com with your account information, and we’ll be happy to review your case and ensure it’s resolved fairly and promptly.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Rated 1 out of 5 stars

Scammers!!! Crazy Rollover

I wish I had read the reviews before putting any money on the garbage site, because if I had, I would have never paid them a dime. I won $100 after buying $9 worth of sweepstakes, then a little more as well. I go to redeem, and I cannot redeem anything. Says balance is unredeemable. I message customer support, and they tell me it's because I have to buy via bank transfer for security and verification purposes. So after a few issues doing that, I succeeded and put more money on the site. I got to redeem, and what do you know? Still unredeemable! So I realize something really strange is going on and decide to check out Trustpilot and find all the negative reviews, including rollover. So I decided to keep spinning, knowing I'd probably never get my money. So after spinning threw much of my winnings slowly but surely, little bits of money become redeemable. Total scam!!!! Crazy rollover, never seen such high rollover, nor is it disclosed anywhere. STAY CLEAR

May 17, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

Hi Rachell,

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations, and we appreciate you taking the time to share your concerns.

To clarify: SpinsAmerica.com operates under a sweepstakes model, which includes rollover (playthrough) requirements for promotional purchases. These requirements are clearly outlined in our Terms and Conditions and are standard across the sweepstakes casino industry. As you play, your balance becomes redeemable gradually — which explains why you saw portions of your winnings unlock over time.

Regarding the prize redeem process, we do require bank account verification to ensure secure and compliant payouts. We understand this step can feel slow the first time, especially if any documentation is missing or delayed, but please note: once your first redemption is verified, future redemptions are typically processed much faster.

We regret that this wasn’t clearer upfront and are actively working to improve how we communicate these processes. If you’d like us to take another look at your account, please feel free to reach out to support@spinsamerica.com with your details — we’re happy to assist.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Rated 1 out of 5 stars

Yeah this is a total scam

Yeah this is a total scam. Horrible rtp and if you manage to get over 100 to cash out, it lets you but then you get an email saying you need to 4x playthrough. Why even let me do the redeem process? Do not give this site any time or money

May 8, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

Hi Mike,

We’re sorry to hear that your experience was frustrating, and we appreciate you sharing your feedback.

To clarify: SpinsAmerica.com operates under a legal sweepstakes model, and like many similar platforms, we apply a playthrough requirement to promotional purchases before balances become redeemable. These terms are clearly outlined in our Terms and Conditions and are also referenced during the prize redeem process.

We understand that being able to initiate a redeem before completing the full playthrough may have caused confusion — and we’re actively working to improve how this is communicated in the user experience.

Regarding your comment on RTP (Return to Player): our games are provided by trusted third-party vendors and operate using certified random number generators. RTP can vary by game, and outcomes are determined independently of SpinsAmerica.

If you'd like us to take a closer look at your account or help clarify anything further, please contact support@spinsamerica.com — we’re happy to assist.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam!!

Scam!!! Deposited several times like the others and won 285 bucks went to withdraw my money and they blocked my account!

April 7, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

We’re sorry to hear about your frustration. Please note that accounts may be restricted and transactions voided if purchases are returned or disputed. For privacy reasons, we can’t share details about individual accounts here, but our team will be happy to review your case directly.

Please reach out to us at support@spinsamerica.com
so we can assist you further.

Rated 1 out of 5 stars

Still owe me $1,000 DO NOT PLAY HERE!!!

SCAM! SCAM! SCAM!!!!! I played on this new sweeps site, made several deposits and managed to end the night with a $1,000 redemption! The next day I logged in and a big "ACESS DENIED" page popped up! I sent several emails to support and even posted on Facebook messenger! Absolutely no response!!! I was able to get in to the site on my cell phone but it forced me to create a new account! I don't want to be banned for a duplicate account so I simply messaged them on the site asking for support! Still no response! SpinsAmerica owes me $1,000!!! I HAVE SCREENSHOTS TO PROVE IT!!! DO NOT PLAY HERE!!!
***I was verified on March 27,2025...Hi CINDY,
Congratulations! Your account has been successfully verified, and you’re all set to enjoy everything Spins America has to offer.
Here’s what you can look forward to:
🎰 Full access to our exciting casino games
🔥 Daily bonuses and special offers
🏆 Participation in challenges and rewards
👉 Log in now and start spinning!
Thank you for verifying your account and being part of our community. If you ever need assistance or have questions, our friendly support team is here for you 24/7.
***My Withdrawal request was received on March 28th, 2025
Hi CINDY,
We’ve received your withdrawal request and are processing it now! Here are the details of your request:
💵 Amount: 1000
📅 Request Date: 03/28/2025
Our team is working to ensure a smooth and secure transaction. Withdrawals typically take [Processing Timeframe, e.g., 1-3 business days] to complete, depending on the payment method.
Once your withdrawal is approved and processed, you’ll receive a confirmation email.
If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to contact our support team. We’re here to help!
Thank you for choosing Spins America, and we hope to see you back spinning soon!
***They responded on April 4th, 2025
Dear Customer,
Thank you for reaching out and for being part of our soft launch! We truly appreciate your participation and feedback as we work to fine-tune the experience.
First of all, apologies for the late response. Due to technical issues you were able to register and deposit on our pre-launch platform where you deposited 179.94 USD and had your win.
We are currently investigating the 1000 USD Redemption you requested and for this we would like to kindly ask you to send us a Bank statement proof that the six 29.99 USD deposits were actually deducted from your bank account. A screenshots/s from your Online banking would be just fine. Please note we need to see your name and our Company name. Please rest assured your Sweep Coins are safe and can't be lost.
Once again apologies for the inconvenience. Looking forward hearing from you.
We appreciate your patience and look forward to assisting you!Best regards,
The Spins America Team
See you in the game,
The Spins America Team
*** I provided ALL requested documentation and Then I was told that I was part of a prelaunch and my winnings don't count!!!
Dear Cindy,
Thank you for contacting us.
I am writing to you about the balance that you had in our pre launch website.
I am pleased to inform you that in case you did some deposits on our pre launch platform we will refund these except any possible winnings. In order to proceed with this I kindly ask you to provide a proof of payment where your name, the transactions and the name of our company are clearly visible.
Meanwhile, if you need any other help feel free to contact us and we will be happy to help.
We appreciate your patience and look forward to assisting you!
Best regards,
The Spins America Team
***THIS was my response to them and then they blocked my account!
There is absolutely nothing in my documentation that says I was playing in a soft opening where winnings don't count! Your system showed that my deposits were processed and for all intents and purposes I was playing with real funds! I won $!000!!!! After I win you tell me that I was part of a soft opening where wins don't count! Sounds like you got in over your head and just decided to cancel out the deposits so you didn't have to pay any winnings!!! If this was a soft opening and strictly for fun it should have been stated on your website! As far as I am concerned you still owe me $1,000!!!
IF THEY ARE NOT A SCAM SITE THAN MY WINNINGS SHOULD BE HONORED!!!!!



March 28, 2025
Unprompted review
Spinsamerica logo

Reply from Spinsamerica

HiSpookycat,

Thanks for your feedback. However, we’d like to clarify that SpinsAmerica.com officially launched on April 1st, 2025. If your experience occurred before that date, it may have involved a different website or an earlier use of this domain before it was acquired by our team.

We take accuracy and fairness seriously, so if this review was posted in error, we kindly ask that you reach out to support@spinsamerica.com so we can help clarify — or consider updating the review accordingly.

Kind regards,
The SpinsAmerica.com Team

Show reviews in all languages. (130 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look