Thedogsbutcher Reviews 116

TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 58 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the high quality of the products, noting that the raw minces and natural treats are excellent. Many appreciate the wide variety of food options, especially for dogs with specific dietary needs or allergies, and find the ordering process easy and efficient. The delivery service is frequently highlighted for being quick, reliable, and ensuring products arrive well-packed and frozen. However, some customers have experienced issues with delivery, reporting late arrivals or defrosted items. A few people also mentioned concerns about the quality of some products, citing instances of meat being discolored, containing excessive fat or gristle, or having large bone pieces. There were also comments about the packaging, with some finding the plastic containers prone to breaking and the packing peanuts messy.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with the product. Many customers praise the high quality of the raw... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality. Many reviewers consistently praise the high quality of the... See more

Delivery service

Customers consistently note positive experiences with delivery service. Reviewers frequently praise the quick... See more

Service

Reviewers mention positive feedback about service. Customers consistently praise the great and efficient... See more

Order

People report positive experiences with order. Customers consistently praise the ease of ordering,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely fantastic place, everything you need to feed a dog properly better than all the processed garbage that's out there first time using The Dogs Butcher today definitely won't be the last. Lo... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've been using the dogs butcher now for almost 2 years.. The raw minces are always of a high quality, as are the natural treats. The packs are delivered frozen and well packed/insulated. Comparin... See more

Rated 5 out of 5 stars

Always a fantastic product and the best customer service. I've been a customer for over 5 years now, and you are the only food I feed to my lovely girls. Currently weaning a litter of 6 Italian Greyho... See more

Rated 5 out of 5 stars

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ I cannot recommend The Dogs Butcher enough! After a very traumatic incident earlier this year, my dog Koda has been recovering from serious health issues. Since trying the raw packs... See more

Company replied


Company details

  1. Animals & Pets

Information provided by various external sources

The Dogs Butcher is a supplier of premium quality raw dog food to dog owners who want the most natural way for their dogs to be fed.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

116 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 66% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

A BIG THANK YOU to the customer service…

A BIG THANK YOU to the customer service - very quick efficient helpful and service - dealt with my questions immaculately and would highly recommended them for this side alone !
Thank you so much - the quality of the food is outstanding and my animals look so healthy and have so much energy - would never go back to commercial food after experiencing the difference.

February 6, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Top food - bought from authorised shop

I honestly can't comment on the customer service or the company as I have only bought thier product from a shop that supplies thier product.
My pup 🐶 😍 turned his nose up and had gone off some of the most advertised and well know raw foods.
I found a shop that stocks various brands and he will not touch foods with fruit and veg in, and other raws? This brand (and 1 other comes in small balls) he will happily eat away (last 2 weeks) but only in frozen slices? I checked the site (and others about feeding frozen) and it is very Informative (along with some others), as I'm very worried about him eating raw frozen, will slowly ween down to semi frozen. But major thumbs 👍 up to the food

October 29, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Rude and agressive customer service.

Rude and agressive customer service.
Just read the other reviews from other people.
I dont usually leave negative reviews but it has to be said that my recent experience both over email and the phone was terrible. I'm too scared to give details as I can see they respond badly to reviews on TrustPilot.
There are other companies that supply this kind of service, I suggest you use them. These guys need a management overhaul or something.
Updated: Just see the reply to my review. I am not an ex employee and I don't know what they are referring to - it clearly that it says a lot about a firm if they think that their employees (or ex-employees) are writing bad reviews about them.

August 10, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

This is a false review from a disgruntled ex employee, all because our company doesnt give references!!!! You dont even know what we do THIS KIND OF SERVICE???
Unfortunately Della the world is full of nasty people and have you have not posted exactly what your problem was I think it's fake Also you can't be that scared if you are posting replies. What a fake person you are











Rated 1 out of 5 stars

I ordered a 20kg box of food costing…

I ordered a 20kg box of food costing £63.30 on Thursday 22nd Sept and the DPD delivery payment was £9.00. I received an email on Friday saying the order was processed but didn't received confirmation of the delivery date so I called this morning to chase up. I was then told that the delivery wouldn't be arriving until tomorrow meaning I was waiting 5 days for delivery. I questioned this as £9.00 delivery fee is extortionate for the length of time I have waited. I was told there is nothing they can do so I replied that I was not happy and would not be ordering from them again.
A few minutes later I was called by 'JO' who informed me that she had 'called back' my order and it would not be delivered at all. This after me saying I had already had to buy food to see my dogs over the weekend due to the order not arriving.
The attitude of the woman I spoke with was appalling, rude and totally unnecessary. If you need a reliable food supplier who will do everything to ensure your dog has food to eat leave 'The Dog's Butcher' off your list of suppliers.

September 26, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

You rang the office today and asked when your order would be delivered. You spoke to one of My hardworking staff from our office who explained that the cut off time was 10am on Thursday so next delivery would be tomorrow. All this information can be found on the website. Millie was very polite and kind but you told her you had no dog food, our company was a joke and you were not using us any more. Not once did you say sorry I havent read the delivery information and you think WE are the joke.
First, I am a raw dog food producer who has a passion about raw dog food and providing the best quality I possible can BUT it is not MY responsibility to make sure your dog has food to eat, its YOURS!!!! We do NOT make a penny on delivery, DPD have recently put their prices up but we have not, so we are losing money on delivery as we dont charge for the boxes either!!! I rang you back and said I was recalling your order and giving you a full refund. The moral of the story is treat others how you wish to be treated!!!

Rated 5 out of 5 stars

First class!

Delighted to have discovered TDB many years ago. I was looking for a high welfare company that also met my exacting ethical standards. I have had many dogs thrive over the years on Jo’s excellent quality food. Nothing has ever been too much trouble and customer service is consistently excellent. TDB just gets better and better. Highly recommend.

August 5, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

It is so great to know that all our hard work is appreciated, Thank you

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding service and the best Raw Dog Food on the market.

I have been raw feeding for over 10 years. After diy-ing and trying many different brands and being disappointed with the quality of the food, some of which my dogs refused to eat, I stumbled on Facebook where I got talking to Joanne of The Dog's Butcher. She was just starting out and I decided to give her raw food a go and I haven't looked back since. In the 10 years I have been using the dog's butcher I have never had any major issues with the food. On the rare occasion that something was wrong, the customer service was outstanding. I was either given a refund for the product or offered a replacement on my next monthly delivery.

I have had food delivered by courier and on the monthly The Dog's Butcher's van. The food always arrives frozen, and stays frozen even after it being left out on the doorstep for several hours when I was not home when the delivery came.
I can not fault The Dog's Butcher, and I will not go elsewhere for my dogs food. Simply outstanding!

August 4, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

Thanks so much

Rated 1 out of 5 stars

Awful shipping practices. Even worse customer service.

Very disappointing experience with this company, and very unlike most of the lovely raw food providers we have dealt with in the past.

Our order was delivered at around 8 pm at night totally defrosted. The stuff had just been thrown in the box loose with no thought. We had to bin most of the product including pots of frozen liquid that had been packed loose in the box, not secured, and had opened and poured all over everything. We did have dried food included in the order and we admit they say on the website that this may cause things to defrost more quickly however, why on earth would you allow this if this is a risk? Totally non sensical. Every other company we have used has included freeze packs in the order to keep it colder. This order just came in a polystyrene box. The shipping practices are not fit for purpose when delivering orders all over the country. Might work locally but not on a national basis.

However, the biggest problem with this company is the customer service. The manager wasn't prepared to listen to anything we had, insisted on not allowing us to get a word in, and offered no solution other than "you should have read the website". She was abrasive and impolite and eventually said she didn't want to listen or discuss anything with us and hung up.

I'm not sure how they retain customers, and by the looks of the other reviews here we aren't the only ones who have had a bad experience. We sure won't be using this company again and would advise anyone else who is thinking about it to use one of the many other really lovely providers of raw food products out there.

August 3, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

You ordered frozen food and pet shop items, It clearly states on the website that if you want them boxed together you can, to avoid 2 delivery costs but the unfrozen food could compromise the temperature of the box and we accept no responsibility for this. You didnt read the website and we can and will NOT be responsible for this. YOU WERE SCREAMING!!! your poor husband had to take the phone away from you as you were screaming so loud down the phone. I asked him to email and then I hung up as I could here you screaming and swearing in the background

Rated 5 out of 5 stars

Feeding raw food for 47 years I mainly…

Feeding raw food for 47 years I mainly did diy however through work commitments I had to find a supplier I tried them all none of them where great some where ok but I needed the best and finally 9 years ago I found it The Dogs Butcher have never let me down all my dogs thrive on the food and I’ve weaned all my litters on it too will never use anyone else !!!!!!

August 2, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Customer service skills improvement needed

They need to learn more about customer service. They are neither polite nor helpful.

response to store:
I feel sorry for you, that this was your take away. You have twisted and highlighted parts from what I said and forgot to mention the issues on your side.
I wonder how does your company still operate and how many customers you are losing with this attitude.
Anyone reads this trustpilot page is not going to order from you. I honestly hope that you consider to change things.

July 26, 2022
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

Update. Hi fanni Not one thing is twisted
i can post every email in sequence please dont feel sorry for me I can assure you theres no need. Maybe people should read our google reviews as a lot of trustpilot reviews are from from friends of one lady, who was spiteful and nasty. You ordered at 8am, asking if we could, in your words, could just put it in a garbage bag or similar so the paperbag doesn't get wet. As you didnt want polystyrene like you did the first time you ordered. At 9.07 I said sorry DPD would not accept raw food, which could take 48hrs to be delivered put in a garbage bag. We heard no more so your order was packed. At 11.41 you cancelled but your order had been picked and packed and booked in. You did know our packaging before you ordered but you still ordered anyway. In our terms and conditions it does state that if we have packed an order then you cancel we will add an admin charge. I charged you half of that charge £5. I then explained why we charge an admin fee You then, in your words If you do keep £5 for admin fee, I will write a google and a trustpilot review about my experience. (It doesn't feel great does it? That's how you make your customers feel with this admin fee - you do more damage than what this £5 is worth).
Your order was picked by one member of staff and packed by another member of staff, It was booked in by another member of staff, then you cancelled at 11.41, so then it has to be put away by another member of staff then the stock has to be put back on the website by another member of staff. We charge £10 for admin fees and we are charging you £5. We do have to pay staff to do all the things Ive mentioned above as unfortunately they dont work for free. Do you think that maybe if you wanted your order delivered in a garbage bag you should have asked before hand?? which would have saved my staff wasting their time and it would have saved us having to charge you and it would have saved a negative review

Rated 5 out of 5 stars

I had the worst experience with a…

I had the worst experience with a stockist (the issue does NOT involve TDB) and needed some advice. Jackie at TDB was super prompt to reply to me and asked questions to understand the issue further. I received more response from them than from the unscrupulous stockist.

TDB products are really good, never had an issue with them. My dog has always thrived on them. I feel they are a reference for raw feeding food. I thought this was worth a review for them. Thank you!

May 19, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fab!!

Fab!!! Service
I’m lucky enough to live close enough to visit the shop and click and collect. Never had an issue.
I swapped my cats from pouches to raw due to health issues initially, the known social media groups for feeding cats raw can be a little overwhelming so I asked the lovely lady in shop for some advise, she was honest that she wasn’t sure as it was cats but called someone in who does have cats and does feed them raw! So much help given in what seemed like such a minefield at the time.
My cats have thrived on raw and love their food from here.

January 5, 2022
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

I have screen shot but don't know how to atrach

Second time this has happened. Checked the website for opening times, stated 9 till 5 yo get there and find it is shut. Sooooo annoying. Please sort the shonky admin. Also whenever you go on website it says a lot of frozen is sold out to find out when i attend there is plenty in stock.

December 31, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Great product, terrible customer service

Great product, terrible customer service. I have had a few interactions with the owner and her daughter and couldn’t say a nice word about either of them. I don’t know if it is on purpose or if these people just have no idea how to talk to people with any kind of decency but every enquiry and/or issue seems to be met with immediate hostility. It is really rather a shame as the product itself is wonderful, unfortunately no product could be good enough to redeem the terrible treatment of customers.

REPLY TO OWNER: It doesn’t surprise me in the slightest that you don’t remember me. It must be hard to keep track of all the people you talk to like they are nothing, if all the other reviews reflect reality (which you seem insistent they don’t).

November 23, 2021
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

Reply to Alecs' update; What a ridiculous statement to make. My customers are everything to this business and we work extrmely long hours and we bend over backwards to make them and their dogs happy. Some are not happy I will never please everyone but I find it very strange that someone who has influence on social media who wanted a job with us and was very annoyed with us as our factory isnt on a bus route, so annoyed in fact, she phoned us 5 or 6 times shouting abuse down the phone, and even had the man she was with shouting abuse down the phone too,so the phone was put down on her 3 times, she isnt even a customer but has left a review, she then spreads lies on social media and out pops the reviews. If I am wrong I do apologise, If you can email me with dates and times you recieved bad customer service. I will look into it and apologise on here. thedogsbutcher@gmail.com. Our policy is we take zero abuse, the phone gets put down on anyone who is abusive. And if someone comes into our shop, I ban them and threaten to call the police. It does happen, Its usually those people who leave reviews but I will not change our policy

Rated 1 out of 5 stars

⛔️ WARNING READ ALL ⛔️

⛔️ WARNING READ ALL ⛔️

My first trip to the dog butchers was one of positivity. I was dealt with by a young girl, I had been recommended by a friend of mine who told me this was the best pet shop for cheap and basic products. A bit like the primark of pet shops, looks great, cheap and lasts for a short while until you can afford to get a better product. Wow it was just great, I got the dog bed and it lasted 3 months. Very good for £49.99.

So last week I thought I’d use them for some raw dog food. My first time ordering online, the website wasn’t great. So I called, a lady called Sadie answered the phone and when I asked for help on the website she told me it was very easy to use and to figure out myself as she was about to close in 5 minutes. So I waited for my son to come home and he helped me place the order. 3 days later I call up to chase. Sadie answered and was very rude AGAIN, she says to be patient , that I was a nuisance. I asked to speak with the manager and I was told “ the manager is my mum JO so I don’t think that will achieve anything” she laughed and put me through to JO.

JO kindly chased my order.

When my order finally arrived, it was 7kg short and some of the food wasn’t frozen. The actual box it was packaged in had a old newspaper scrunched up init which smelt of animal faeces. When I unpacked it all, there was visable animal faeces all over the newspaper that was used to layer the package.

When I complained, I was told by the owner JO she isn’t a stupid women and she will take action against me if I told the truth.

Since hearing a really bad story yesterday on a famous Instagram account, I thought I should speak out as well. I will be sharing this on my husbands LinkedIn and he is friends with the owner of weatherspoons who lives up the road in Chudleigh.

Enough is enough let’s not be scared to review these people because they come from the Irish traveler community. Everyone is equal. I have many friends I have made over the years who come from the Irish traveller community and aren't bad people. JO I've been informed is second generation traveller, she's really not making a good name for her community.

Mrs Holt

November 23, 2021
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

What the hell is this all about. My dad was from oldham and my mum born and bred in the midlands. My married name is Mcmahon and my father in law was half irish and half scottish. Sorry to disapoint you. We have NEVER used newspaper in our courier boxes. I havent spoken to you. I am sure i would remember!! This is a false review created by a sick individual with too much time on their hands

Rated 1 out of 5 stars

Awful, horrible company!

Applied for a job with this company on indeed. They invited me in for a interview. I was excited as I was a perfect fit for the role and had over enough experience.

I replied on indeed but didn’t get a confirmation message back. So I rang them and asked to speak to the lady ‘Jo’ who I was speaking with. To rudely be told on the phone by a abruptly rudely spoken girl with no telephone manners. ‘Erm why do you need to speak to her. What’s your business name. I can deal with you’. She was so blunt nasty and bitchy. Obviously has no passion or interest in the business neither customers.

I have just recently moved to Devon. I was travelling to my interview. When I travelled for 40 mins I was told to get of the bus at the bottom of the road and to walk up the hill. I started to walk up the hill with no pavements and it was a 30 min walk to the dog butchers. I was panicked as when I looked the night before it said it was 8 minutes away. I rang the company to inform them I was going to be late. For the same lady to speak to me rudely with attitude and a not bothered attitude. Saying well everyone mainly walks up that hill there’s no issue we’re not that far away. Just a very nasty blunt lady. She literally made me cry how rudely she spoke to me. She put me off even wanting to come to the interview. She is the nastiest rudest person I have ever spoken to over the phone.

I rang back to tell them I didn’t feel comfortable attending the interview as the walk was so dangerous i nearly got hit by a car 3/4 times! Also i felt so uncomfortable after being spoken to like a piece of rubbish. Also the money wasn’t that great I’m also just over qualified for this position.

For the lady to shout and swear abuse at me. To tell me to stop calling the company otherwise they are going to report me to the police for harassment. She then threatened me telling me she knows where I live and she’s going to report me to Indeed so I can’t apply for anymore job roles.

I don’t no if you think this is acceptable? It’s bullying. You’re a very sad lady. Personally I feel extremely sorry for you. I’ve read all you’re bad reviews online and I wouldn’t want to work for a company like you. Previous colleges saying how abusive and nasty your company is.

It’s literally awful. I’m so shocked with how I got spoken to. I was so excited to meet the team and this job was totally up my street! However I will never be treated like this by anyone. How dare you threaten me, swear at me and scream at me?…

I will be leaving this review everywhere I possibly can. I’m also going to take to social media where I have over 10 thousand followers on my dog nutrition account.

I’m sure the owner will replying saying this review isn’t true! Like she has to everyone else’s bad reviews. Doesn’t seem like she likes the truth about her awful company.

I hope you loose business and have a horrible day. So nice dealing with such nasty people.

November 22, 2021
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

You are a friend of a sacked employee I think Layla, we have just found your profile on facebook with her on your friends list and you do mention that in this review, funny that . She has given me a review too.
Bullying is a very stong term to use when it was you ring us up and giving us abuse. Are you a bully? I doubt it, and neither am I for threatening to report you, as you kept ringing us up. Not once have I rang your mobile
I hope you have qualifications for in being a dog nutirtionist as I doubt this very much. I will be looking at your dog nutritionist account and leaving the same reviews!!
You rang 6-8 times this morning, we have the phone records to prove it. Twice to tell me you were on your way but you would be late, once to tell me you were on your way.Then you rang to say You didnt want to walk up the hill to where we are situated, you were told not to worry, we do have some people who walk but you didnt have to come in for an interview, . I wouldnt want to walk up that hill either. You started getting very difficult and I could here you shouting down the phone to my colleague from the other side of the office about how dangerous it was to make people walk up the hill. You then rang again, this is phonecall number 5or even 6, this time you had a man call my collegue names, the phone was put down on you and your friend. You then rang again and I took the phone off my colleague and told you we did not want you ringing up again, so it could be 7 or 8 phone calls. You then phoned again. You were screaming down the phone. I told you if you rang again I was going to contact the police due to harrasment and threatening phone calls and that I was going to contact indeed and repot you and if I see any reviews or any slander I WILL CONTACT MY SOLICITOR!!!! I cant believe people like you walk the earth

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting rude and very unprofessional customer care.

My goodness I wish id come here and checked out reviews before engaging with this company. Im a little relieved im not the only person who has been subject to the most abominable customer service I have had from a company ever. Please avoid its like playground bullying. I cant even begin to express how rude, sarcastic and foolishly this company treat any complaint. Avoid at all costs is my advice very unprofessional. I found a code on google with money off which I applied at check out, it worked, usually a sign the code is valid. Without notice after e mails confirming the order and a further e mail confirming the order had been processed it was cancelled. No phone call no chance to put it right no pre warning it would be cancelled.. just cancelled. Apparently the code which went through was not valid I would have been more than happy to pay the extra had they given me the chance. When I expressed how inconvenient this was I was bombarded with the biggest lot of drivel you have ever heard. I was shocked at the responses to e mail. Rude sarcastic and even said we know who you are, we have your e mail we will discredit you, told me I was full of self importance it really needs to be seen in its entirety to be believed. Then accused me of slander if I used my right to free speech over a factual experience with there customer service and the after handling of the situation. I have never had such unprofessional and disgraceful treatment. Looking at reviews it seems others have been subject to the same treatment and by the same individual. Id shop elsewhere if I where a new customer somewhere that has good customer relations a polite and friendly customer service. The final word from them was treat others as you would want treated yourself. They would be well advised to heed their own advice. Shocking company AVOID REPLY TO THE DOGS BUTCHERS RESPONCE BELOW.... Why would I waste my time using a code that would get my order cancelled I did not find the code on your site I googled it. No where was I aware the code would invalidate my order. I honestly don't know if I feel sorry for you or if its laughable but the more you respond either via e mail or to all the comments here on trust pilot the more this highlights the unhelpful, rude and sarcastic service you offer. Scroll other reviews and read back your response honestly this is not making you or the dogs butcher endearing to the people who would potentially be custom for you. I cant see why your not seeing this its screaming for all to see.

October 27, 2021
Unprompted review
Thedogsbutcher logo

Reply from Thedogsbutcher

You took a code from our website. it clearly states what the code is to be used for. The website says " When ordering Shop stock, for courier delivery i.e. dehydrated treats or supplements you may be charged twice, as shop stock is not posted with perrishable goods, i.e raw food. If you want shop stock delivered with your Raw delivery and not seperate and there is enough room in your box, we can not accept any responsibility if your order defrosts quicker because you have non frozen items in your box ( which will compromise the temperature of the box) please add this in comments and add the coupon code PSSC7, which will deduct the shipping code for shop stock. Shop stock can be ordered on our own van delivery service, at no extra cost . ANY ABUSE OF THIS CODE AND WE WILL REFUND WITHOUT NOTICE". We actually emailed you and refunded your order. You then sent US a threatening email saying you were going to go on all the raw feeding groups and tell everyone how bad we are at customer service. I said that my customers would inform me of this and I knew your name so letts put things in the right context!! I hope you tell everyone how you abused the code as you wanted to get money off your food. So you made the mistake ( or you got caught) and we get the blame. it really does show what type of person you are

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look