Banner for From You Flowers

From You Flowers Reviews 7,547

TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 2,509 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally find the ordering process easy and appreciate the wide selection of flowers available. Many are pleased with the prompt delivery and the beautiful condition of the flowers upon arrival, often noting that the arrangements exceeded their expectations. However, some people were dissatisfied with the product quality and delivery service. Reviewers frequently mention that the delivered flowers did not resemble the pictures on the website, often being smaller, wilted, or containing different flowers than ordered. There are also concerns about delivery times, with some experiencing late deliveries or flowers being left unattended, and issues with incorrect messages on cards.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product. Many customers express significant disappointment, stating... See more

Delivery service

Clients share ambiguous opinions on delivery service. Many customers report significant issues, including... See more

Order

Reviewers express mixed feelings about their orders. Many customers report significant dissatisfaction,... See more

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality. Many customers express significant disappointment,... See more

Service

People report ambiguous experiences with service. Many reviewers express extreme disappointment, citing... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The flowers and delivery were fine. I'd give a 5 if it wasn't for From You Flowers' dishonesty. Long time I ago, I 'earned' free delivery for life, which makes me choose this company over others. Th... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

It was my best friends birthday and though the flowers were not what I purchased it was a disappointment that it did not look like the one I wanted but it was still beautiful.

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I do not like that my flowers were not delivered until between 4-5 pm. They charge $15 for same day delivery and that is guaranteed before 3 pm. I ordered for the next day instead of the same day beca... See more

Company replied


Company details

  1. Flower Delivery
  2. Florist
  3. Flower Market
  4. Gift Basket Store

About From You Flowers

Written by the company

At FromYouFlowers.com, we believe in the power of choice and affordability to brighten every occasion. Our mission is to offer an expansive array of beautifully crafted floral arrangements, plants, and gift baskets, delivered today. With a commitment to quality, speed and freshness, our diverse selection caters to diverse tastes and preferences, ensuring every gift is as unique as the recipient. We strive to make thoughtful gestures accessible with competitive pricing that doesn't compromise on elegance or impact.

We offer the convenience of same-day delivery, ensuring your heartfelt gifts arrive precisely when they're needed most. Whether it's a birthday, anniversary, or just because, FromYouFlowers.com stands as your trusted partner in delivering affordable gifts that brings smiles and warmth to any moment.

From You Flowers Guarantee

100% satisfaction guarantee

From You Flowers, LLC offers a 100% satisfaction guarantee. If you are not satisfied with our service for any reason feel free to contact us. We will either refund your money or redeliver a new product. The choice is yours! Problems are rare, but when they occur From You Flowers is available 24 hours a day to help you.

Contact info

Promotion box for From You Flowers

From You Flowers Discounts

Coupons and Discounts including our free flower delivery offer.

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

8K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very plentiful

Very plentiful. Better than the photo.

May 2, 2026
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear the arrangement exceeded your expectations and looked even better than the photo. We truly appreciate you choosing us and hope to serve you again soon!

Rated 1 out of 5 stars

They were dead.

The flowers that were delivered to my mom for Mother’s Day, are absolutely horrible and all half dead. And when I called, they can only give me a 20% refund. Even though their product is nothing like they were selling.

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the flowers delivered did not meet quality expectations, as we understand how disappointing it must have been to receive an arrangement in poor condition for such a special occasion. We regret the frustration caused by both the product and the resolution offered. A supervisor has reviewed your case and reached out to ensure your concerns were fully addressed and that an appropriate resolution was provided.

Rated 1 out of 5 stars

Total scam

Total scam. You will not get them the day you want them. Order here if you want to look like a fool

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delivery not arriving on your requested date. This is certainly not the impression we want to leave. Please know that a supervisor has already reached out to you, leaving both a voicemail and an email, to personally assist and help resolve this matter.

Rated 1 out of 5 stars

Missed the delivery and no resolution

Missed the delivery, I have been on the phone with customer service now for 30 minutes with no resolution. I would not recommend this service.

May 9, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the missed delivery and the frustration you experienced while trying to reach a resolution, as this is not the level of service we strive to provide. A supervisor has reviewed your case and reached out to ensure your concerns were addressed and that a resolution was provided.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered $125 Flower. Got a rubbish product & poor service…

Ordered flowers on the weekend fro $125 AUD and chose the Monday for delivery as it was available. Flowers had not arrived by Wednesday so I sent email as no phone number was available on website. No response from email addressee but another email from Bloomex arrived later. I found a Bloomex phone number and called them spoke to a lady who said she would escalate my query. Did some researching and found out that I ordered through a virtual web store. Received another email from Bloomex stating that my order was delayed as it was a special order. I advised them I did not order a "special order" and anything to be added that would cause a delay. No reply. Then I receive an message from Aust Post saying my order is with a courier and will be delivered on Friday FIVE days late. The order arrives and the special order delay was a packet of Milk Coffee bikkies ! . . So the delay was because they forgot the order then came up with a BS reason for it and what arrived was obviously from the end of day cuttings off the floor or from the bin. Do not use anything associated with Bloomex Australia. Rubbish service, rubbish quality and operate dishonestly. I voiced my concern and they offered $20 dollars off my next purchase with them . . Like that's ever going to happen. Use another service provider and avoid this poor excuse of a business

February 2, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered same day delivery flowers…

I ordered same day delivery flowers before noon. After 5p I received an email the flowers would be delivered the following day. Day 2 no flowers i contact customer support was told they would be delivered the following day by 6pm. Day 3 NO FLOWERS, by this time I had contacted customer support 2 more times inquiring about the flowers. 7p comes around NO FLOWERS, I contacted customer support that said the flowers were delivered at 652p they told me to contact the person receiving them.I contacted my daughter who stated she had not received them and pulled camera footage half hr before up to current time to verify no delivery. I requested a FULL refund. At 9p two scrappy "complimentary" bouquets of wilted flowers were delivered. If I could give ZERO stars I would

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for taking the time to share such detailed feedback regarding your experience. We sincerely apologize for the repeated delivery delays, the inaccurate delivery confirmations, and the condition of the flowers that ultimately arrived, as this is not the level of reliability or quality we aim to provide. We appreciate you bringing this situation to our attention and for allowing us the opportunity to review what occurred and work toward improving our delivery coordination and customer service processes moving forward.

Rated 5 out of 5 stars

On time delivery

On time delivery, every time.

April 28, 2026
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We appreciate your review and appreciate you taking the time.

Rated 1 out of 5 stars

MISSLEADING & MONEY GRAB



My husband ordered flowers for Mother’s Day as a surprise . however there are multiple issues with the order and it has completely ruined what was meant to be a special moment from him and our children.

He paid $75 in total, however the flowers are nothing like the advertised photo. They are tiny, half dead, and extremely poor quality. Unfortunately, because this was arranged as a surprise while he is away for work, he trusted that what was advertised would actually be delivered.

This is extremely disappointing and feels like false advertising and a complete money grab.

May 9, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 1 out of 5 stars

I mean no star

I mean no star

First time ever used the service that caused my break up

The product was not received and they don’t want to refund me

Do not trust this company

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We don't have any record of your order with our company based on the information provided in your review. If you could share additional details, we would be glad to continue our search and, should we locate an order, provide further assistance. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Ordered flowers for mother's day

Ordered flowers for mother's day, put my order in well in advance and even picked a Friday delivery knowing Sunday would be busy. Got an email late Friday evening saying they couldn't complete the order until the following week and "maybe" they could refund the same-day delivery fee. Completely unacceptable

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused, especially after you placed your order in advance and selected an earlier delivery date to avoid delays. We understand how important timely delivery is for occasions like Mother’s Day, and we regret that we did not meet those expectations. A supervisor has reviewed your case and has reached out to ensure your concerns were addressed and that an appropriate resolution was provided.

Rated 1 out of 5 stars

I stay off of Facebook but for the love…

I stay off of Facebook but for the love of God, avoid this company at all costs. I had flowers ordered yesterday to be delivered today. I called “customer service” 6 times and they told me the flowers would be delivered by 12pm, then 3:30pm, then 6:00pm, and now the delivery date is 3 days away. Just in time to miss the whole reason I needed the flowers. From You Flowers should be ashamed of themselves. You want flowers to show up after the occasion? Order from them. You want to be bounced around from 17 different customer service reps that can tell you absolutely nothing? Order from them. Got a special party or birthday or event planned for the end of the month? Order the flowers now and you might get them by the end of the month. Save yourself the headache, skip the middle man, and use your local florist. This company and their “service” is an absolute joke. Never again.

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 1 out of 5 stars

False advertisement total scam!!

Terrible I ordered the most expensive premium bouquet package that was supposed to come with a pretty purple keepsake vase and they sent my mom the most janky small bouquet with a cheap vase from the dollar store that looked nothing like the photo absolutely ridiculous!! Only offered a partial refund. Wouldn’t have even paid 20$ for the flowers!!

May 6, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 3 out of 5 stars

I’m extremely disappointed with my…

I’m extremely disappointed with my experience ordering flowers from this company.

The website heavily advertises same-day delivery at no extra charge, yet when I placed my order, I selected next-day delivery and still paid additional fees for expedited/weekend/holiday delivery. The arrangement was supposed to be delivered to a business before 5 PM, but by 6:05 PM nothing had arrived and the business was already closed.

When I called customer service to ask if they could check on the order status, the representative responded very rudely with, “What do you want me to do about it?” That level of customer service was honestly shocking. I asked if the flowers could instead be delivered to the recipient’s home over the weekend or if I could receive a refund. I explained that her home was an hour away and might require coordination with another florist, but the representative repeatedly just said she would “let the florist know.”

By the end of the weekend, the flowers still had not been delivered, so I requested a refund. I spent over 30 minutes on the phone being repeatedly told to “wait” while the refund was supposedly being processed. At one point, the experience felt so unprofessional that I genuinely questioned whether this company was legitimate. I later noticed I had actually received the refund email 7 minutes earlier while still being kept on hold.

I completely understand that Mother’s Day can create delays and complications. However, advertising same-day delivery and then being unable to deliver an order within four days is unacceptable. Had I known there would be delays, I could have planned differently or at least informed my family ahead of time.

At this point, I’m not sure I would order from this company again, primarily because of the extremely poor customer service experience. What I “wanted” the representative to do was simple: ensure the product I paid for was actually delivered

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the non-delivery, and the level of service you received, as this does not reflect our standards. We understand your frustration and regret that we did not meet expectations during such an important occasion. A supervisor has reviewed your experience and reached out to ensure your concerns were addressed and a resolution was provided.

Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointed

May 8, 2026
Sir,
Very Disappointed in fromyouflowers.com The flowers my sons ordered from your company arrived May 7th (Thursday after 6pm). The packaging was over kill and the flowers inside were packed so tight all the sunflowers were crushed, and the roses had already started to turn brown on the tips of the petals. My son who lives in California called last night and asked if the flowers had arrived. Lying through my teeth I said, “Yes, and they are beautiful”. But they aren’t and I dread sending them a photo of the Mother’s Day flowers fromyouflowers. I know this bouquet was NOT cheap but for the flowers to arrive in this condition is deplorable. By Mother’s Day the flowers will already be in the trash. I should be honest and tell my sons not to order from your company again, but I don’t want to tell them that your company doesn’t deliver fresh and presentable bouquets of flowers. I would never recommend fromyouflowers to anyone.
Susan Wilson 379 Johnson Ave Gloversville, New York 12078
PS: Sending you 3 photos so you can see what you call “Our Fresh
Flower Arrangements.” Laughable !!! and copy of the shipping label.

May 7, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We do not have any record of an order associated with the details provided in your review. If you could share additional information, we would be happy to continue our search and provide further assistance if an order is located.

Rated 1 out of 5 stars

This was the absolute worst experience

This was the absolute worst experience. DO NOT ORDER FROM HERE. The customer service is ridiculous. They don’t assist you let alone admit when they are wrong or messed up a delivery. Wouldn’t recommend. They tried to make it right and couldn’t even accomplish that. This experience has been a nightmare and headache. DO NOT ORDER!!!!! If I could put no stars I would!

May 6, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 1 out of 5 stars

They accepted an order for a funeral…

They accepted an order for a funeral service and did not deliver. This s not an occasion that is possible for a do-over. Not trustworthy, would advise to stay away.

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.

Rated 1 out of 5 stars

Wrong item delivered & unsatisfactory customer service

Wrong item delivered. Ordered pink azalea bonsai for $89.99, a little potted $15 outdoor bonsai was delivered. This was a mother's day gift. Will never use this company again. I requested to return the item and requested a full refund I was refunded $14.89, I guess thats all that plant was worth to them

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We sincerely apologize that you received the wrong item and for the frustration with the refund provided, especially as this was intended as a Mother’s Day gift. A supervisor has since reached out and left both a voicemail and an email to help resolve this for you. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to make this right.

Rated 1 out of 5 stars

Flowers Looked Nothing Like What I Ordered

I ordered from You Flowers for the first time and purchased flowers for my mom for Mother’s Day. The flowers arrived on time; however, they were not the arrangement I ordered. I paid for the large option, but not only was the arrangement smaller than expected, it also looked nothing like the photos online. The arrangement did not look presentable, and overall I was very disappointed with the quality. I would not recommend this company. The flowers were delivered in Las Vegas, NV.

Update: ForYouFlowers offered me a full refund.

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the arrangement you received did not match your expectations in size or appearance, as we understand how meaningful this gift was for Mother’s Day. While our substitution policy allows florists to make adjustments based on availability to ensure timely delivery, the final arrangement should always reflect the overall value and style selected. We regret that this was not your experience. We appreciate you noting that a full refund was provided. Additionally, a supervisor has reviewed your case and reached out to ensure your concerns were fully addressed.

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely not reliable service

I placed an expensive order (around $200) for my niece’s 21st birthday. I live in Belgium and she lives in Atlanta, so I ordered a gift package including wine for delivery in the US.

The day after placing the order, I received an email saying they could not verify my purchase because I have an international billing address. Fair enough — I immediately replied and offered multiple solutions: I asked whether they could contact my sister in the US (the recipient’s mother), or whether I could send a copy of my Belgian ID to verify my age.

Their response? They asked for a phone number and said someone would call me “as soon as possible.”

No one ever called.

My sister then took the initiative to call customer service herself and was told that everything was fine and that the delivery would proceed as planned.

The very next day, I received another email informing me that my order had been canceled and refunded because they were “unable to verify” my information.

When my sister called again, customer service confirmed that the order had indeed been canceled and casually suggested that I simply place another order.

Why would I do that when your team already failed to process the first one despite multiple attempts to resolve the issue?

This was for a milestone birthday, and thanks to your disorganized customer service and contradictory communication, the gift never arrived on time.

It honestly feels like customer support has no coordination whatsoever and gives inconsistent information depending on who answers.

You lost a $200 order and, more importantly, a customer. I would not recommend this company for important occasions.

May 6, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the confusion, lack of follow-up, and the cancellation of your order especially given the importance of the occasion. A supervisor has reviewed your case and reached out to ensure your concerns were addressed and a resolution was provided.

Rated 1 out of 5 stars

This company is awful!

This company is awful!! When you either call or chat with their alleged "customer service", they don't answer your questions, they don't know what the status on any order is and they repeatedly ask how they can help after you've already told them to problem. Never, never use them!!

May 8, 2026
Unprompted review
From You Flowers logo

Reply from From You Flowers

We sincerely apologize for your experience and the frustration you encountered with both our service and communication. We have since spoken with you directly and appreciate the opportunity to address your concerns. We’re glad we were able to resolve the matter and that you’re satisfied with the outcome. Thank you for your feedback.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look