JYSK Danmark Reviews 45,659

TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I’ve had a really positive experience shopping at JYSK Denmark. I bought quite a few items for my home, and I’m very satisfied with both the quality and the prices. The products were affordable, pract... See more

Rated 5 out of 5 stars

Ordered on Friday, received the day after. Can't ask anything more than this. However, when I asked the physical shop they replied they could only get what I needed in, maybe, 2 weeks. At this point p... See more

Rated 4 out of 5 stars

I used klick og hent, purely for speed, but even though I was notified the order was ready to collect, it was not and the only reason they received a four star was because the assistant went out into... See more

Rated 5 out of 5 stars

Good and reliable service! I buy from Jysk since it opened. The quality of products is outstanding and the products are well designed. Whenever I need something for my house I know that I can find it... See more

Company replied

Company details

  1. Furniture Store

Written by the company

JYSK har altid et godt tilbud til dig indenfor alt til boligen - gå på opdagelse i vores store sortiment og se alle de gode tilbud idag!

Om JYSK

Written by the company


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

46K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very good 😊 💯

Very good 😊 💯

March 27, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Jeewan

Thank you so much for your review!

We’re really happy to hear that you had a very good experience with us 😊💯

Wishing you a great day.

//Mette – JYSK Customer Service.

Rated 4 out of 5 stars
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hej Praj

Tusind tak for din anmeldelse – det er vi rigtig glade for at høre 😊

Dejligt at din ordre kom frem til tiden, og at du har haft en god oplevelse med vores service.

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Hav en rigtig dejlig dag.

// Anne - JYSK Kundeservice

Rated 5 out of 5 stars

I recently pFinally Found the Perfect Mattress – Exceptional Service at JYSK!urchased the Reipa mattress…

I recently purchased the Reipa mattress from JYSK Tilst Store, and the entire experience has been truly outstanding.

For over three months, I had been searching for the perfect continental bed and mattress, exploring several brands and stores like IKEA, ILVA, Drømmeland, as well as stores in Sweden such as XXXLutz and Mio. After extensive research and trying multiple options, I finally chose the very popular Reipa model—and I couldn’t be happier with the decision.

A special thanks to Frederik, who assisted me at the store. He was incredibly patient, took the time to answer all my questions, and helped me find the best option at a great price with a very good discount. His approach made the entire buying process smooth and enjoyable.

I was also pleasantly surprised to receive free home delivery. The delivery experience was just as impressive—the driver was extremely kind and even helped carry the bed and mattress up to the first floor. What truly stood out was his dedication, especially as he was observing Ramadan at the time.

After using the bed for over a week now, I can confidently say I’m extremely happy with my purchase. The comfort is excellent, and the bed looks elegant and beautiful in our home.

Kudos to the entire JYSK team for such a wonderful experience!

March 27, 2026
Unprompted review
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Dileep

Thank you so much for your wonderful review!

We’re really happy to hear that your experience in our Tilst store was so positive, and that the Reipa mattress turned out to be the perfect choice for you 😊

We truly appreciate your kind words about Frederik – we’ll be sure to pass your praise on to him.

It’s also great to hear that the delivery went smoothly, and that the driver made such a helpful effort.

We’re delighted that the bed is both comfortable and looks great in your home.

Thank you for taking the time to share your experience with us.

Have a great day.

//Mette - JYSK customer service.

Rated 5 out of 5 stars

I am a very satisfied and happy customer of JYSK

What valued most to me is the courteous and supportive behavior of staff - all sales people were so helpful and went extra mile to guide and make selections. Also, the products of the company are comparatively better as compared to other companies, especially in terms of design, cost and quality. Our experience with JYSK has been great and that's why we have been there 4 to 5 times within a month while setting up our new apartment and did most of the shopping for furniture and household items from this outlet. We are very happy and satisfied with JYSK - as company as well as the products and staff. Wish you all the best.

March 26, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Sudha

Thank you so much for your wonderful review!

It truly means a lot to us to hear how courteous, supportive, and helpful you found our staff to be 😊

We’re delighted that the team went the extra mile to guide you through your choices and that you felt well taken care of during your visits.

It’s also fantastic to hear that our products lived up to your expectations in both design, price, and quality.

We’re really happy that your experiences have been so good that you visited us several times while setting up your new apartment.

It’s a pleasure to know that we could help with so much of your furniture and home shopping, and we appreciate your trust in us.

Thank you for sharing your kind words – they mean a lot to all of us.

I wish you a great day!

//Mette - JYSK kundeservice.

Rated 5 out of 5 stars

Very nice

Good job JYSK

March 26, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Emanuel,

Thank you so much for your review!

We’re really happy to hear your “Good job JYSK” – feedback like this truly makes our day 🙌✨

Have a great day!

// Annesofie – JYSK Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

This has been the worst customer…

This has been the worst customer service experience I’ve ever had.

We bought a sofa, and it arrived with the wrong pieces. I reported the issue to JYSK immediately after receiving the delivery. They told me to contact a chatbot, and after several attempts, the chat kept getting closed right when it came to actually resolving the problem.

Then they had the audacity to suggest that we could arrange the pickup ourselves — at our own time and expense — even though delivery was already paid for. We specifically spent a certain amount to qualify for delivery, and now you expect us to fix your mistake?

There has been zero compensation offered. We were told that maybe someone will come next week to collect the incorrect parts and deliver the correct ones — no confirmation, no details, nothing. So we’re supposed to wait over a week without even knowing if this will actually happen?

This is beyond unacceptable. I have never encountered such incompetent and dismissive customer service in my life.

March 24, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Daria

Thank you for your review.

We are very sorry to hear about your experience – it is completely understandable that you are frustrated. Receiving the wrong pieces for your sofa and then facing difficulties getting the issue resolved is not the service we aim to provide.

We apologize for the inconvenience caused by the chatbot interactions and for the lack of clear communication regarding the pickup and replacement of the incorrect parts. You are right that delivery should be included in the resolution when it was already paid for.

We take your feedback very seriously and will escalate this internally to ensure that your case is handled promptly and that the correct pieces are delivered without further issues. Please contact our customer service directly if you have not yet received confirmation of the pickup and replacement so we can prioritize your order.

Thank you for bringing this to our attention – it helps us improve.

Have a good day.

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

👍 Good Services

👍 Good Services

March 21, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi George

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that you experienced good service 👍

Thank you for taking the time to share your experience.

Have a great day.

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Chenqi

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that you had a very good shopping experience with us – it means a lot.

Thank you for taking the time to share your experience.

Have a great day.

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 2 out of 5 stars

There is a bit of subtle racism going on

I went in to pick up a product on March 17 at JYSK Tårnby at around 17:00. When I went to reception the employee had no smile and almost looked disturbed/annoyed that I was asking her a question.

After being guided to the warehouse front door where I picked up my product, as I was going to the exit, I saw the same employee have such a welcoming bright smile and a positive attitude towards a Danish customer that just came in.

Perhaps it is because of my race and color, perhaps it is not, but my feedback would be to treat everyone the same despite their background.

March 18, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Sungwon

Thank you for your review.

We are very sorry to hear about your experience in our store in Tårnby. At JYSK, we actively work to ensure that all customers are treated with respect and friendliness – regardless of background, skin color, or ethnicity. What you describe is certainly not the experience we want any of our customers to have, and we take your feedback very seriously.

We will follow up internally in the store to ensure that all employees meet customers with the same high level of service and respect.

Thank you for bringing this to our attention – it helps us improve.

Have a great day.

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Yet to receive my package after the…

Yet to receive my package after the stated delivery date no follow up or explanation for delay

March 19, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi David

Thank you for your review.

I’m really sorry to hear that your order has not arrived as expected, and that you haven’t received any update about the delay. That is not the experience we want to deliver.

If you send us your order number, we will be happy to look into the delivery status right away and make sure you receive an update as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards

// Anne – JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

I was there yesterday to buy a desk and…

I was there yesterday to buy a desk and a chair for my house. The service is very fast and all people I found were very gentle. I had to go in the bus station close there in order to come back with all packages and a guy, I don’t remember the name exactly it was like Kasper, helped me. Thank you guys

March 19, 2026
Unprompted review
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello Samuele

Thank you so much for your kind review!

We’re very happy to hear that you experienced fast service and friendly assistance during your visit to JYSK. It’s especially great to hear that one of our colleagues – possibly Kasper – went the extra mile to help you get to the bus with your purchases. That’s exactly the kind of service we strive to provide.

We truly appreciate you taking the time to share your experience.

We hope to see you again soon, and wish you a wonderful day!

Kind regards
// Anne - JYSK Kundeservice

Rated 5 out of 5 stars

Everything all good

Everything all good. 👍♥️

March 17, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Emmy

Thank you so much for your review!

We’re happy to hear that everything went well and that you’re satisfied with your experience. Your feedback means a lot to us.

Wishing you a wonderful day!

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

one of the best experiences

one of the best experiences

March 17, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello

Thank you so much for your review!

We’re delighted to hear that you had one of the best experiences with us 😊

We hope to welcome you again soon!

Best regards,

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

25-year warranty is a scam! Avoid JYSK GOLD mattresses

I bought a premium GOLD foam mattress with a 25-year warranty, but JYSK's guarantee is a total fraud. When the mattress sagged, their 'expert' inspection consisted of placing a spirit level on the BACK of the mattress, suspended in the air, with zero weight applied.

They claim it’s 'perfect' because the bottom is flat, while nobody is lying on it! Even their HQ Communications Director confirmed this ridiculous 'in-the-air' measurement as a global standard. Do not be fooled by the 'GOLD' label or the long warranty—it is impossible to claim it. Save your money and go elsewhere

February 12, 2026
Unprompted review
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello Diane

Thank you for sharing your experience.

We’re very sorry to hear that you are dissatisfied with the warranty process for your GOLD mattress. We understand that the inspection method you described has caused frustration, and we appreciate you bringing this to our attention.

Our goal is always to provide clear and fair guidance regarding warranties, and we take feedback like yours seriously to review our processes and communication. If you haven’t already, we recommend contacting our customer service team directly with your order and inspection details so we can revisit your case and ensure it is handled appropriately.

We apologize for the inconvenience and hope we can find a satisfactory solution.

Best regards,

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Shocking Experience with a Supposedly ‘Trusted’ Brand


Absolutely terrible experience with JYSK.

My order arrived incomplete, with several items missing. When I contacted customer service, they had no idea what was missing from the package — which is completely unacceptable. The only reason this was resolved at all is because my wife had taken a photo with the delivery driver. I had to provide proof myself just so they could figure out their own mistake. This unnecessary back-and-forth delayed everything by an entire week.

Then came the sofa bed — and that was an even bigger disaster. Right out of the box, the lounge section was cracked. On top of that, the back support holes didn’t even align with the screw holes, making assembly impossible. This clearly points to poor quality control and manufacturing defects.

As a result, I wasted 8–10 hours assembling and then disassembling a completely defective product. Now I’m expected to repeat the entire process again when (and if) the replacement arrives. On top of that, I’ve spent even more time chasing customer service to fix issues that should never have happened in the first place.

Overall, this has been a frustrating, time-consuming, and completely avoidable experience. Extremely poor product quality, lack of basic coordination, and a customer service process that puts the burden on the customer.

Not what you expect from a brand like JYSK — and definitely not something I would recommend .

March 18, 2026
Unprompted review
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello Satya

Thank you for taking the time to share your detailed feedback.

We sincerely apologize for the extremely frustrating experience you’ve had with your order, both regarding the missing items and the defective sofa bed. This is certainly not the standard of service or product quality we aim to provide.

We completely understand the inconvenience of having to provide proof yourself and the time lost in assembling and disassembling a faulty product. Your feedback highlights areas where we clearly need to improve, including quality control, order handling, and our customer service processes.

If you haven’t already, we strongly encourage contacting our customer service team with your order details so we can ensure the replacement is handled as smoothly as possible and prevent further inconvenience.

We truly appreciate your patience and the time you’ve spent providing this feedback, and we hope we can make things right.

Best regards,

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Very happy with the furniture

Very happy with the furniture
We can now have guests

August 28, 2025
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hi Ian

Thank you so much for your review!

We’re really happy to hear that you are pleased with the furniture – and that you’re now ready to welcome guests 😊

Wishing you a great day.

//Mette – JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

God service

Hurtig levering. Billig pris. God service

March 11, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hej Haydie.

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er det skønt, at det hele lever op til dine forventninger. 😊

Jeg håber du får en god dag.

//Caroline JYSK Kundeservice.

Rated 4 out of 5 stars
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hej Ellin,

Tusind tak for din anmeldelse😊 Det glæder os rigtig meget at høre, at du var tilfreds med både prisen og den hurtige levering🙌

Vi håber, du bliver rigtig glad for dine varer, og vi ser frem til at byde dig velkommen igen hos JYSK💙

//Huyen - JYSK Kundeservice

Rated 5 out of 5 stars

Good service

Good service

March 11, 2026
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello Matthew

Thank you so much for your review.

We’re delighted to hear that you experienced good service at JYSK. Feedback like yours means a lot to us.

We look forward to welcoming you back again soon.

Have a wonderful day.

// Anne - JYSK Customer Service

Rated 5 out of 5 stars
JYSK Danmark logo

Reply from JYSK Danmark

Hello Melina

Thank you so much for your review.

We’re delighted to hear that you experienced quick delivery and friendly service at JYSK. Feedback like yours means a lot to us.

We look forward to welcoming you back again soon.

Have a wonderful day.

// Anne - JYSK Customer Service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look