KitchenTime.se Reviews 41,993

TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a plastic box and got a plastic box. Hats off to kitchen time for not messing that up. Feel they could calm down with the emails around that transaction though. I mean - it was just a box…. Ho... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Four stars because frying pan has some scarce on side And there is a sharp nail on handle. But It is still usable, that is why I did not give five stars. I like the frying pan I got 32 CM on sale. But... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered Peugot Madras 16cm Pepper & Salt grinders from Kitchentime. Unfortunately, there was a significant delay and after 6 weeks i contacted customer service. They looked at the case and agreed to... See more

Rated 4 out of 5 stars

Product was perfectly fine and as advertised. Communications around the purchase was fine except for the transport it self which wasn't very proactive in terms of status updates. I used budbee but ha... See more

Company details

  1. Kitchen Supply Store
  2. Furniture Store
  3. Grill Store
  4. Interior Designer

Written by the company

KitchenTime är en köksredskapsbutik på nätet där du hittar allt för ditt kök till riktigt bra priser. Vi vill erbjuda dig fantastiska produkter som gör att du både lyckas och trivs i köket. Oavsett om du är amatör eller proffs finns något för dig, och vi hjälper dig gärna att hitta exakt vad du söker.

KitchenTime

Written by the company

30 Dagars Öppet Köp
Genom vår lättnavigerade sida beställer Du enkelt inredning med leverans direkt hem till Dig. Alltid med 30 dagars öppet köp.
Tryggt & Enkelt Att Handla
Vi erbjuder många och säkra betallösningar, och är lätta att få tag i!
Trevlig Kundservice
Vi utlovar alltid kort svarstid samt ett trevligt och personligt bemötande!

Leveransinformation

Fri Frakt

På KitchenTime erbjuder vi dig att handla fraktfritt på beställningar över 495 kr.

Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

42K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Ninja cream

I placed an order with them and until now I have not received my Ninja Cream that I purchased. The customer service don’t work and the link I received has the delivery date scheduled for a week ago.

January 29, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Very great experience

Very great experience. The product was in good price, great quality, they shipped very fast and everything went very smoothly.

Only little complain: home delivery was supposed to made by Budbee but it was made by PostNord. Budbee is more customer friendly about agreeing delivery times, so I would have prefered them. But luckily everything went well with PostNord too and I got my order to home at the day what was promised when I made an order.

I will be returning customer for sure. Thank you!

January 25, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Huge let down in service

I purchased items from this store over a week ago and have yet to receive any updates on the order status or delivery. I've emailed twice with no response, and unfortunately, I couldn't find a contact number.

January 28, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Extra charge for a returned package

I ordered an item and when I decided that I want to return it I did not pick it up. So the package was automaticly returned. The item price was around 700 Kr. Then they sent me an invoice of 200 Kr. Why would I pay 200 Kr for something that I did not received it ever?

January 10, 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Ordered a toaster

Ordered a toaster , estimate delivery time oct 12, 6 days delayed and no possibility to get anything from customer service .. so far no news and I don’t see any info to track the package .
Not easy to see options to cancel the order as well
Tks

October 19, 2023
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Dålig kundservice

Order product on website and got defect product, ask return product but they said no need to return since the product is defected from manufacture and they send me new one. Waiting for invoice since beginning order i don't get any. Try to contact customer service they are no respond at all until i have to make another contact through website. Got one respond is not help at all and i got to pay invoice plus additional charge to debt company. Here i really disappointed how they just send to the debt company without check or confirmation to me. I did ask for invoice, I did send them email many times, even after this still no respond!!! So careless with the customer, are we have to do big purchase to get good respond and service??

July 15, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

No reply to my complaint

I received a broken mirror and made a complaint about it including pictures and description. So far I haven't heard a constructive word from them other than a reminder to send in further information (what information??). I get no replies from them and have so far written to them 4 times about it. Still no refund.

September 22, 2023
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

I have ordered 2 sets of plates

Edit:
It took them 3 weeks to respond. They will send a new set of plates as soon as they will get them in stock. More waiting. Changing from 1 to three stars because in general this is a very mediocre experience atm.

I have ordered 2 sets of plates - one box came damaged. wrote them immidiately and attached photos as I recieved it - 8.9. it has been now 2 full weeks and i still havent heard a single thing from them. I wanted to send the damaged goods back and get a replacement but if I finally will hear from them I will just ask for my money back. Ridiculous - especially as it was supposed to be a birthday gift.

September 8, 2023
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

i ordered a Brabantia dual bin in may…

i ordered a Brabantia dual bin in may 2022 and now it is already rusting so i asked to have a proof of purchase to make a complaint with Brabantia
i have sent several mails to Kitchentime but no answer till on 24 th of august saying they will get back to my open issue final result is i received the invoice so problem solved on 20/09/2023

August 24, 2023
Unprompted review
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hello Martin!

Thank you for your patience. We sincerely apologize for not responding to you, or meeting your expectations. We've recently changed our system in the warehouse while simultaneously relocating our office, and unfortunately, this transition hasn't been completely smooth. No excuse, just an explanation.
If you have an open ticket we’ll get back to you as soon as we can. Otherwise we ask that you register a ticket through the form on our website.
Once again, we apologize for our service, and even more so if the delay of your package has caused you any inconvenience.

Best regards,
Leo
Customer Service
KitchenTime

Rated 1 out of 5 stars

No delievery after a months wait

I made an order on July 25th, which I a month later still haven`t received.
There`s no telephone number or chatbot to contact customer service through and no one answers my online complain abort the missing goods.

July 25, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid! Plenty of other shops where you will have smooth experience!

I received a gift card for this shop as a present, else I never purchased from them and never will again. The customer service is non existing and after returning wrongly purchased item I did not hear from Kitchen time for over a month despite multiple emails and calls. On call the personnel was clueless to what to do and never seem to get around solving refund. Every time I was promised the issue will be solved same day and I will get email.. now one and a half month later I still cannot get help and refund. Will never purchase from this shop again, the experience is shocking and something I never came across purchasing from other shops.

July 4, 2023
Unprompted review
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hello Olga!

Thank you for your patience. We sincerely apologize for not responding to you, or meeting your expectations. We've recently changed our system in the warehouse while simultaneously relocating our office, and unfortunately, this transition hasn't been completely smooth. No excuse, just an explanation.
If you have an open ticket we’ll get back to you as soon as we can. Otherwise we ask that you register a ticket through the form on our website.
Once again, we apologize for our service, and even more so if the delay of your package has caused you any inconvenience.

Best regards,
Leo
Customer Service
KitchenTime

Rated 1 out of 5 stars

Broken piece of wood base in the wok…

Broken piece of wood base in the wok set. I registered a claim using their website, they first responded after 3 days and asked me to register the support case using yet another online system, so I did that. Customer service told me that they would send me another piece of wood base, but next day i was informed that it was out of stock and i would get that next month. It has been more than two months, i never heard from them nor did i get the replacement. Totally rubbish customer service. Never going to buy from them again

April 9, 2023
Unprompted review
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hello!

Thank you for your patience. We sincerely apologize for not responding to you, or meeting your expectations. We've recently changed our system in the warehouse while simultaneously relocating our office, and unfortunately, this transition hasn't been completely smooth. No excuse, just an explanation.
If you have an open ticket we’ll get back to you as soon as we can. Otherwise we ask that you register a ticket through the form on our website.
Once again, we apologize for our service, and even more so if the delay of your package has caused you any inconvenience.

Best regards,
Leo
Customer Service
KitchenTime

Rated 5 out of 5 stars

Love this website

Love this website! They always have good prices and interesting deals and delivery is always easy especially since they have Instabox and Budbee!

March 15, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

super good

Quick, efficient, well packaged, convenient pick up so it's all good

February 21, 2023
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hej!

Stort tack för ditt omdöme.

Vad roligt att du är så nöjd. Det värmer verkligen.

Varmt välkommen tillbaka igen.

Allt gott!


Kundservice

Rated 3 out of 5 stars

Nice plates, but have had issues with damages.

Hey!

I like the plates design wise, so on that front I am happy. However, some of the items sent to me were damaged. I have been sent a replacement which was hassle free, so again great, but the replacement was also damaged. It did not seem in either case that it was damaged in transport. The packaging it was sent in was secure, and the plates were well protected and securely wrapped. I could not find any chips or broken pieces in the packaging, so I can only assume the damage happened before packing. I am now awaiting another replacement, which, again, I appreciate, but I hope that this time the items will be undamaged. In which case, I would be willing to give a higher rating.

February 14, 2023
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hi,

Thank you for review. We are very sorry that the goods you have received are defective. We hope that the replacement order is intact and that you will be satisfied with your products.

Don't hesitate to get back to us if there's anything else that we can assist you with.
Best Regards Therese

Rated 4 out of 5 stars

No compliants

I received the products and they were well packaged. Customer service was also prompt in replying to my queries. I would have given 5 stars but the products were shipped a week after my order which wasn't indicated at the time of purchase.

January 31, 2023
Unprompted review
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hi,
Thanks for your review. We are sorry that you had trouble receving your order. We hope you will be satisfied with your product. Have a nice day! Best Regards Therese

Rated 5 out of 5 stars

They solved a problem in a positive way…

They solved a problem in a positive way and quick as well.

January 21, 2023
KitchenTime.se logo

Reply from KitchenTime.se

Hi,

Thank you for your review. We are happy to hear that your satisfied with shopping experience.

Welcome back to us!
Best Regards Therese

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look