Banner for TOPUPlive

TOPUPlive Reviews 897

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 483 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the service for being reliable, fast, and efficient, often highlighting the ease of making purchases. Many people appreciate the competitive pricing, finding it to be cheaper than alternatives. The overall experience is often described as positive, with many intending to use the service again. However, some people were dissatisfied with the refund process, mentioning significant delays or unreceived refunds. While many reviewers found customer service to be helpful and responsive, a portion of people reported negative experiences, citing issues like unhelpful agents, closed chats, or repetitive questioning. Additionally, a few customers initially found the website to appear "sketchy."

What people talk about most

Service

Customers generally express satisfaction with the service, highlighting its reliability, speed, and... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service. Many customers report positive experiences,... See more

Website

Customers consistently note ambiguous experiences with the website. While some reviewers praise it as a great... See more

Refund

Reviewers highlight negative aspects of refund. Many customers report not receiving their money back after... See more

Price

People report positive experiences with price. Many customers highlight the super cheap and reasonable... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Would give 5 stars almost perfect experience. However, on my last purchase, an incident happened. While I was playing the game, I was logged-out abruptly. Talked to customer service and they promptly... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I’ve had a good overall experience with TopLive. The discounts are very attractive and definitely one of the platform’s strongest points. The helpdesk team is friendly, responsive, and willing to... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

At first, I was extremely skeptical of this platform, as I had never heard of it before, and the website looked sketchy. Although I was reluctant to try it out, I decided to give it a shot since it al... See more

Rated 5 out of 5 stars

The website offers very fast processing — after payment, the product (in my case, Genesis Crystals) was quickly delivered to my account. On one occasion when something didn’t go as planned, the custom... See more


Company details

  1. Gaming service Provider
  2. Game Store
  3. Gift Shop

About TOPUPlive

Written by the company

TOPUPlive (www.topuplive.com) is an independent online store focused on virtual game top-ups and digital recharge products. Our goal is simple: help players get what they need in-game with a smoother checkout, clearer instructions, and faster delivery—without the frustration of complicated steps.

We understand that every top-up matters: you might be renewing a monthly pass, grabbing a bundle before it expires, or topping up at the right moment for an event. That’s why we put extra care into order processing, status transparency, and support follow-ups. If something doesn’t go as expected, we’ll verify the order and prioritize re-processing or re-delivery. If delivery can’t be completed after verification, we’ll offer a workable solution, including a refund where applicable.

TOPUPlive is built for gamers worldwide—fast, straightforward, and service-first.

What we stand for ⚡
  • Speed: optimized flow for quicker delivery
  • Clarity: clear steps for account/server/region info
  • Support: real follow-up when you need help
Why choose TOPUPlive 🛡️
  • Secure checkout and risk monitoring
  • Not-received protection (re-delivery / refund after verification)
  • Responsive service (typically within 24 hours)

Top-Up Guarantee: Re-delivery or Refund if Not Received

If your top-up isn’t delivered within the promised timeframe, we’ll prioritize re-processing/re-delivery. If we still can’t complete it after verification, we’ll issue a refund. Contact us anytime via live chat or service@topuplive.com.

If your order is marked “Paid” but the top-up hasn’t arrived after the estimated delivery time, please double-check your account/server/denomination details and send us verification info (order number, account details, screenshots, etc.). We will prioritize re-processing/re-delivery; if we confirm we can’t complete the top-up due to system issues or supply unavailability, we’ll offer a refund or an equivalent alternative product (your choice). If wrong details prevent delivery, we’ll do our best to assist, but if the top-up has already been delivered to the details you provided, it is usually irreversible and non-refundable. For duplicate charges/payments, share payment proof and, once verified, we’ll refund the duplicate amount or provide an equivalent top-up. Some orders may require additional security/anti-fraud checks, which can affect processing time. Support typically replies within 24 hours (longer during peak times). Claim via live chat or email service@topuplive.com.

Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

897 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Customer service is on time

Customer service is on time

January 18, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Hi MOHAMMAD KIDASH Kp,

Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with TOPUPlive.

At TOPUPlive, we're dedicated to providing seamless gaming top-up services, and it means the world to us when our efforts are recognized. Your feedback motivates our entire team to keep striving for excellence.

We look forward to serving you again soon for all your gaming needs!

Best regards,
The TOPUPlive Team

Rated 1 out of 5 stars

When I use this topup dimond to…

When I use this topup dimond to purchase mlbb dimond it was good and have discount but now I cannot purchase dimond on to my account and when I get helpline to message them they even told me 1 days wait for 24 hours and the second day that I have already reported it will takes working days 3 to 4 day and now still they have did nothing fixing my problem .I would never purchase from here no onwards.😡

January 12, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Hello, we sincerely apologize for the negative experience and truly appreciate you bringing this to our attention promptly. We understand how frustrating it must be to encounter issues with diamond top-up not being credited and having to wait longer than expected for resolution in MLBB—this certainly does not reflect the service standard we aim to provide.

To investigate and resolve the matter as quickly as possible, we have escalated your case for priority handling. When it is convenient for you, please provide the following details so we can pinpoint and address the issue immediately:

- Order number/payment receipt screenshot
- Game UID (Character ID) and server information
- Top-up amount and payment method used (e.g., bank card, e-wallet, etc.)
- Order time and a screenshot of the error message you encountered

Once we have all the information:

- We will conduct a preliminary review within 24 hours and provide you with a clear progress update.
- If official channels/payment gateways need to be contacted, we expect to provide a final resolution within 3–4 business days (during this period, we will update you daily to ensure you are not left without updates).
- If the payment was deducted but the diamonds were not delivered, we will proceed with either a top-up recovery or a refund according to our process.
- As a gesture of goodwill for the inconvenience, we will offer you a compensation benefit (such as coupons or rebates) once the issue is resolved.

In the meantime, you may also try the following self-checks (which will not interfere with our backend processing):

- Confirm that the game server and UID are correct.
- Log out of your account, clear the cache, and log back in before attempting the top-up again.
- Try placing a new order using a different network or payment method.
- If you have recently updated any account binding information, please let us know the latest details.

We have also contacted you via private message on the platform and will continue to follow up on this ticket until the matter is fully resolved. Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for your patience and understanding. If you have any additional information, please feel free to reply to this message—we will address it as soon as possible.

Rated 2 out of 5 stars

Would give 5 stars how ever they…

Would give 5 stars how ever they refunded my money for no reason at all and they could have just reversed the refund and added my gold in bloodstrike that I bought and kept the money now I must wait 5 to 7 working days for what

January 9, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration caused by the unexpected refund.

We understand how disappointing it is to wait for your Gold only to have the transaction reversed. Please allow us to clarify:

Why the refund happened: Usually, a refund is automatically triggered by our system's security filters or a temporary sync issue with the game server to protect your account. For security reasons, once a refund is initiated, we cannot "reverse" it back into a completed order.

Refund Timeline: The 5-7 working days wait is the standard processing time for banks to credit the funds back to your original payment method. We have released the funds on our end immediately.

Resolution: To make this right, we would love to help you complete your purchase successfully. Please contact our 24/7 Live Support with your order ID. We will prioritize your next order to ensure it goes through smoothly so you can get your Bloodstrike Gold right away.

We value your support and would love the chance to earn back that 5th star.

Best regards,

The TOPUPlive Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Waste of TIME and MONEY

First, their discount is not transparent. You are given 12% and 15% coupons but can’t even use them. What is the point of having the discounts then?
Second, the time for each purchase takes forever. Took me almost 2 hours for 1 purchase recently. CS keep repeating and asking same questions again when everything is already there during your purchase. Very bad service indeed.
Third, the only reason I am using Topuplive is because Lootbar is down. If not I would 200% recommend to go for Lootbar. No hidden cost and discounts. Easy and fast. Best of all, so convenient. Price obviously cheaper than Topuplive by far.

December 30, 2025
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your honesty, as it helps us identify areas where we can improve our service. We're sorry to hear that your recent experience with TOPUPLive did not meet your expectations, and we'd like to address each of your concerns directly.

Regarding the coupons and discounts: We sincerely apologize for any confusion caused by the 12% and 15% coupons not being applicable to your order. Certain promotions and coupons have specific terms (such as applying only to selected games, first-time purchases, or minimum spend requirements). We understand this can feel frustrating when it's not clearly visible during checkout. Your feedback has been escalated to our product team so we can improve the transparency and usability of our discount system moving forward.
About the lengthy purchase process and customer support: We’re truly sorry that your recent transaction took nearly 2 hours and that our support team repeated questions. This is not the experience we aim to provide. Long processing times can occasionally occur due to additional verification steps required for account security and fraud prevention, especially on high-value or new orders. We are actively working to streamline these procedures and train our agents to better review existing order information before asking follow-up questions. Your case has been noted for internal review.
Comparison with other platforms: We respect your preference for alternative services when they better suit your needs, and we’re grateful that you still chose TOPUPLive despite the challenges. Your comments about pricing, speed, and convenience are invaluable, and we are constantly reviewing our prices and processes to remain competitive while maintaining the highest standards of safety and reliability.

Rated 1 out of 5 stars

Scam

Ive bought multiple times from this website and they chargeback which just leads to the customer being scammed out of their money, do not buy here.

November 7, 2025
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Just like with your last negative review, provide the order number. Why are you afraid to provide it?

Rated 1 out of 5 stars

Avoid you waste time & need to provide personal security data

Have used this site on four separate occasions…each an extremely painful process to buy just one pack…even low value packs take a minimum of 25 mins…plus you have to provide them with all your personal security and log on details and often do not respond through the process…much better sites out there.

January 4, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Dear customer, we are truly sorry for the frustrating experience you’ve had. We understand that a 25-minute wait is far from the "instant" service we strive to provide.

Regarding the delay, our system occasionally flags orders for manual review to ensure transaction security, which can cause "Order Stuck" issues. About the login details, we only require them for direct top-up services that necessitate manual entry by our team.

Could you please provide your Order ID here? We want to investigate your specific case and offer a resolution. We are continuously optimizing our delivery speed and hope to regain your trust.

Rated 1 out of 5 stars

Tried to buy a package yesterday and…

Tried to buy a package yesterday and they told me to wait and I did for 20 min. I asked chat what's taking so long when it went inactive. You told me they're backed up and I have to wait another 35 minutes. I did and asked them if they'd reach out and they said for me to. I reached out after that and again another new person came asking for the order number. Then they told me to wait and I did with no reply this time. I asked for a refund at least with lootbar you get in through their virtual system in the game make the purchase and log out. Then go back to your game.i realize for 35 cents on a $7 order it's best to not worry and have a hassle free experience.

January 2, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Dear Customer,
I'm truly sorry for the delay and the repeated handoffs you experienced. We understand how frustrating it is to wait and not receive timely updates. Yesterday our queue was unexpectedly backed up, but it’s our responsibility to keep you informed.
To resolve this for you immediately, here is what we can do:
- We can prioritize your order right away and confirm progress within 15 minutes.
- If you prefer a refund, we can process it immediately and it will reflect within 7 business days.
- I will be your single point of contact to avoid further handoffs.
Please share your order number and the account used for purchase so I can verify and resolve this promptly.
We appreciate your feedback about alternative platforms and are reviewing our flow to reduce wait times and improve transparency.
You can reply directly to this message, or reach us via live chat; I’ll monitor and respond within 15 minutes.
Sincerely,
TOPUPlive Support Team

Rated 1 out of 5 stars

a waste of time

The worst website. I paid through PayPal. They told me I needed to go through verification to continue because there were risks. I provided photos of my documents, and they simply refunded my money...They just steal your passport information.

January 3, 2026
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Dear Customer,
I’m truly sorry for your experience with verification and the subsequent refund. I completely understand your frustration and concern regarding your personal information, and I sincerely apologize for the inconvenience this process has caused.
Please understand that verification is requested only when risk signals appear. This process is strictly in place to protect our customers and prevent potential fraud or unauthorized chargebacks. Because the verification was not completed or potential risks remained, we did not proceed with the order and immediately issued a full refund to your original payment method.
Regarding your data privacy: We do not use your document images for any purpose other than verification. We do not sell or share them for marketing. Access is limited to authorized personnel and handled via secure channels.
We want to resolve this for you. You have two options moving forward:
- Re-review Order: If you’d like to proceed, we can re-review your order and provide an update within 15 minutes.
- Finalize Refund: If you prefer, the refund will remain as final and no further action is required.
Please share your order number and the account used for purchase so we can assist right away.
You can reply to this message or reach us via live chat; we’ll monitor and respond within 15 minutes.
Sincerely,
Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I'm still waiting for my in-game bundle…

I'm still waiting for my in-game bundle to be purchased for $5. I've been waiting for this for over 12 hours. And they keep telling me the same arguments that I don't see as valuable, just a huge delay for no reason. I've already provided them with everything, but each time I have to talk to a new person and start from scratch with the steps, and the package isn't being purchased.

December 31, 2025
Unprompted review
TOPUPlive logo

Reply from TOPUPlive

Dear Customer,

I am sincerely sorry for the 12-hour delay and the frustration caused by our repetitive support process. This is certainly not the experience we want for you.

To resolve this immediately without making you repeat yourself again, could you please provide your Order ID right here or in our private chat?

Once I have the ID, I will personally follow up on your $5 bundle with our technical team until it is completed. I will be your single point of contact to ensure you don’t have to start from scratch with anyone else.

We are ready to fix this as soon as we hear from you. Thank you for your patience.

Best regards, TOPUPlive Senior Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look