Not in use Reviews 

191
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I ordered trainers at retail price and have been trying to contact them to send them back as the quality of the product is shocking! I have emailed them back to get a refund but no response whatsoever... See more

Rated 1 out of 5 stars

Order No. #5973 Seems like the only way to get a response is to write a review on here. Sent numerous emails, what’s apps, tried calling their ‘number’ about my order on May 27th. Was promis... See more

Rated 1 out of 5 stars

Would rate 0 if I could, Ordered a T-shirt from them which I returned, was told I’d have a refund within 2 weeks. Don’t reply to emails, calls, what’s apps or Instagram messages despite sending... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Ordered 2 Moncler T-shirt’s and Valentino Slides - items sent at different times and both later than advertised. T-shirt’s a few days late and slides nearly 4 weeks late. Emails were responded to in t... See more

Company details


Contact info

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

191 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.4

All reviews

(191)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Where is my order??

Where is my order? #6145 You are ignoring me - I ordered a pair of sliders over 2 weeks ago, the money left my account but no sign of them. Sent emails, what’s apps, tried calling you number. You promised 2 - 5 days delivery and it's now been 14. I want my money back.

June 29, 2021
Rated 1 out of 5 stars

The only thing on TRND seems to be no delivery…

Order No. #5973

Seems like the only way to get a response is to write a review on here.

Sent numerous emails, what’s apps, tried calling their ‘number’ about my order on May 27th. Was promised tracking and delivery in one short response… timeframe subsequently passed and radio silence.

Wouldn’t be surprised if the whole outfit is a scam based on the reviews below.
Shall be reporting to trading standards and suggest everyone in a similar situation does the same.

June 26, 2021
Rated 1 out of 5 stars

Never received my order. AVOID

Never received my order or any sort of communication regarding this. Ive sent them a couple of emails and not one person took the time to respond back to me.

June 25, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

Your order got delivered to you months ago https://www.dpdlocal.co.uk/apps/tracking/?parcel=15976882477967*19444&geoSession=99b844a8-5d72-4e79-9753-fcac560dec74&search.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

SCAM FRAUDS, THIEVES AVOID AT ALL COSTS!!!

SCAM, FRAUDS, THIEVES AVOID AT ALL COSTS!!!
Placed an order (5863) with these frauds and had instant confirmation shortly followed by reassurance of my delivery timeframe. Several weeks later and still no further communication or dispatch notification received. Tried leaving many calls and voicemails. Multiple emails, WhatsApp, Instagram messages but completely being ignored. This was a gift for my girlfriend who has since posted on her Instagram about the scam to which Trndz Boutique reported to Instagram to get this removed. I find it bizarre that a company wouldn’t even message about the issue as they wouldn’t of known what order she was relating to. Luckily I’ve now managed to get a refund from my credit card provider. It was only at this point, I had a response asking to retract my claim. I’m certain I would of never received my item or refund had I not paid on credit card. It’s apparent that majority of recent reviews are very similar to this ordeal and it appears they’ll be force to close this appalling business which would be throughly deserved. NEVER USE THESE SCAMMERS!!!

EDIT: Within 30 minutes of posting this review, I finally received a response after weeks of waiting. I received two emails within 10 minutes with threats of legal action and accusing me of being a liar despite them clearly knowing this is not the case. Very unprofessional but would expect nothing less from this so called 'business'.

I have email evidence advising me to remove the chargeback. At no point did I request a refund and I only received my money back from my credit card provider after I raised a case with them after a substantial amount of time exceeded the expected delivery date with no communication. They had no choice of accepting the chargeback as this is instantly automatically done by my credit card provider, after providing them of the evidence of this scam.

Would advise anyone considering purchasing from this business to read the most recent reviews as most are unfortunately similar to mine. AVOID!

Evidence attached to my identical Google review.

Edit: Surprisingly no legal action was taken despite the threating emails 3 months ago. Other than reporting the review to Trustpilot to be removed but they have also sided with me based on my evidence.

June 19, 2021
Unprompted review
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

Your order was due to arrive late and you opened a chargeback before a refund was processed. We accepted this chargeback straight away, this is also not done automatically - do your research please. Also at no point were you asked to retract any chargebacks/claims that is another complete lie.

We had one random account we had never interacted with put a story up claiming they had been scammed and then block us after so I assume that must’ve been your girlfriend.

Like I said before if you don’t delete your slanderous claims and accusations you leave us with no option but to take legal action against you.

If you didn’t know yet, lying about a business in a damaging/defamatory way like you are doing is illegal and can cost you a lot of money in damages.

Good luck trying to close our business down because your girlfriends order didn’t arrive in time.

You can continue to write as many paragraphs full of lies as you want, you will just end up having to pay us more for damages.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 4 out of 5 stars

Order 5957

Ordered 2 Moncler T-shirt’s and Valentino Slides - items sent at different times and both later than advertised. T-shirt’s a few days late and slides nearly 4 weeks late. Emails were responded to in timely manner giving update. Pleased with price and quality of all items. Only issues with delivery preventing 5 star review.

June 18, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order 6033

Order 6033. Where is my refund? The order was cancelled over a week ago and I'm yet to receive my refund. You can't speak to no one, all responses are automated and you get ignored on WhatsApp. Very horrible customer service! Where is my money??? £1320 is no joke. I need my money refunded!

Edit

I have been waiting for over 2 weeks for a refund. This is for an item that was never sent out in the first place yet it's taking over 2 weeks to refund????

You directed me to email messaging which I did. Last email I received from you lot was nearly a week ago asking me to contact my bank since you had processed the refund to which I responded, asking for the return process date as requested by the bank. I got no response, then I sent another reminder over 2 days ago, still no response. You call that responding to emails?
Where is my money????

June 14, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

As per our e-Mails to you prior to your review we have processed your refund as requested.

We have also responded to all your queries so I’m a bit confused as to what made you write that you can’t speak to no one at all and have been ignored ?

If there are any issues with your refund you can just contact us like you did before, we respond.

Regards, TRNDZ Boutique

Update:

We processed your refund the same day you got your notification and it went through with no issues, if you haven’t received this yet please contact us with proof if you want us to take any further action.

Rated 1 out of 5 stars

Brutal service

Bought a hat on the 9th of May. Order just says pending and there has been absolutely no contact of any updates on this order

June 8, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

Could you please get in touch with your order/contact details?
Thanks in advance.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

Red flag...Ordered trainers goin on 2 wks now with…

Ordered trainers goin on 2 wks now with no contact or update.. there are afew red flags with this i feel.. ive emailed 4 times with no reply av called 10+ times no one ever answers just a recording sayin leave time wel call u back.. no one ever does.. says shipping is usually 2-3 days uk .. yet wen i go inline to the site n track.. my order is still pendin wen theyve took my money.. not happy at all .. it is getting looked into.

June 7, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

Could you please get in touch with your order/contact details?
Thanks in advance and our apologies for any inconvenience caused.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

I’ve still not received a refund or…

I’ve still not received a refund or size exchange, and it’s been over 2 months now, I’ve tried to contact so many times

June 6, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

We've processed your refund.
Our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us if you have any further queries.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

Order not fulfilled but yet I have been charged!

I placed an order over 2 weeks ago, order no. #5947 I received an email order confirmation. I have checked my credit card and have been charged for the item, yet the order on your website still states pending and no response to my emails, phone calls, voicemails. As far as I’m concerned you can cancel the order and I will be in touch with my credit card to request the payment be void. Horrendous customer service.
Regards Rachael

June 6, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

We've emailed/Whatsapped you, please check your messages when you get the chance so we can proceed with your order ASAP.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

Awful company

Awful company, was advised the item would be shipped and wasn’t, then after several emails, whatsapp/Instagram messages I was advised my order was cancelled and would receive a refund. Still waiting this refund, it’s been a week and nothing. I’ve emailed and nothing. It seems they only respond if you leave a bad review, strange. Were is my refund?

June 1, 2021
Unprompted review
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

After double checking on this I can confirm your refund went through fine days ago.
We informed you of the delays which you said you were fine with according to you but you then later changed your mind and said you wanted to cancel your orders instead, we processed your cancellations with no issues.

From your review it seems like you received no replies, that your order randomly got cancelled and that you are still awaiting a refund when you know that is not the case.

If you're frustrated about something about something by all means voice your opinion but I don't understand the need to twist the course of events.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 4 out of 5 stars

Update: Good Service

Since writing my original review, I have been promptly contacted by the service team who have swiftly resolved my order and refund. They have been very efficient and have provided a timely update on refund and delivery of item.

May 26, 2021
Unprompted review
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

Your order is on track to be delivered within the longer than usual delivery timeframe stated at checkout, on your order confirmation and on your invoice. If you had any confusion or questions regarding this you could have possibly dropped us a message and waited for us to get back to you.

Regarding the refund, that’s been processed now - a reminder would’ve been enough, it’s a lot easier than going through your bank to get the funds back.

Please try to be patient with us since we have a lot of queries to respond to daily, I can assure you we will always get back to you as soon as we can.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

Bad company. Terrible Communication

Bad company. Terrible communication.
Placed an order (5890) on Saturday 15/5/21.
Trndz Boutique states delivery is 2-5 working days by DPD Local.
I had not received the item by Thursday 20/5/21 and I needed the item by Friday 21/5/21 latest.
I tried to WhatsApp message Trndz Boutique several times during the day and got no response.
I proceeded to email and received an auto response stating they would review my concern as soon as possible. I emailed a second time an hour later, but this time I asked for a refund simply because I would not receive the item in the time I needed it and said this is bad customer service.
Trndz Boutique replied, I quote: “Refunding me is no issue, I just want to understand how that is bad customer service?”
I have decided to share my experience in this review to provide better understanding.
As a customer if you state your delivery is 2-5 days I expect the item in that amount of time.
What could be improved is implementing a better parcel tracking service for customers as the system you currently use just stated my order was “pending” for 4 days.
I am waiting to receive my refund.

May 22, 2021
Rated 1 out of 5 stars

I’m madly annoyed been nearly two weeks…

I’m madly annoyed been nearly two weeks ans no T-shirt. No communication,
Nothing.....

I’m not sure I’ll even get my T-shirt....

A Dior T-shirt worth £500... thanks

May 18, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

You’ve ordered from us multiple times with no issues and not left a single review but the one time there is an issue that’s your first resort.

Just contact us via the contact details on our website next time if there are any issues please.

Regards, TRNDZ Boutique

Rated 1 out of 5 stars

Delivery wasn’t on time even though I…

Delivery wasn’t on time even though I paid for Saturday delivery

May 2, 2021
Not in use logo

Reply from Not in use

Hi,

As stated at checkout, on your invoice and on your order confirmation delivery for your order was next working day, at no point were you promised or did you pay for Saturday delivery.

We appreciate your feedback but think it’s a little harsh considering this.

Regards, TRNDZ Boutique

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look