While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

this company is a joke!! paid for an unlock code that i never got.. emailed customer service multiple times and the address comes back as invalid or unknown or doesn't exists.. ive filed a dispute wi... See more

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE THIS COMPANY..WARNING.. After 3 months!! Order Id Brand Model Country Network Order Date Unlock Code IMEI Status 317240 ZTE ZFive USA (United States) Verizon 2019-04-05 990008... See more

Rated 1 out of 5 stars

This is a disgrace - 5 days ago I paid - keep getting spam emails - no real support - my ticket was resolved - but my problem is still there - no customer service for 3 days online - then I got some s... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Successful unlock for Samsung A10e, (At&T). It took about a week, which wouldn't have been a problem, except that they originally said that it would be 30 minutes to 2 days. If they would have just sa... See more

Company details

  1. Telecommunications Service Provider

Information provided by various external sources

UnlockNinja is providing Cell Phone Unlock Codes, Mobile Phone Unlocking and IMEI Codes. Easy and Safe Network Unlocking Service for your Mobile Phone!


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

142 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This is the absolute worst company to…

This is the absolute worst company to use they are very rude and disrespectful. I have waited for a unlock code for over a month with no response from them when I do get them to respond I tell them to refund my money immediately. It has taken me over two weeks to finally hear them say they will refund me .THIS COMPANY IS A BUNCH OF LIARS AND SCAM PEOPLE WARNING DONT GIVE THEM ANY MONEY

February 18, 2020
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Hello Connie Culver. We would like to inform you of several things about UnlockNinja.

1. None of your emails or queries were left unanswered. We have given you an update each time about the unlock code status. 2. After checking upon the IMEI number of your device, we found the phone is "active on another account" which makes it uneligible for an unlock code from any service provider.
3. You have not informed us earlier that your phone is not eligible, which we ask every user before placing an order.
4. You have placed a wrong order with a device already "active on another account", for which no refund should be initiated. Still, we have refunded you the entire amount because we do not want our user to have a bad experience.
5. We have kept you updated and communicated on every query and lastly refund you the amount. We hope that is not a fraud.
Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

This is the poorest company i have ever…

This is the poorest company i have ever used in my life..they lie lie lie and lie..they dont understand English because everything you say to them they ignore..their only efficiency is to steal your money

January 21, 2020
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Hello, Bob. We regret your experience. We apologize for the delay in service but as per the status of your emails, messages and the unlock code, we have left none of them unanswered/ignored neither did we lie about our service procedure. We hope you have gone through our policies before placing the order. Also, the code has been delivered to you along with the link for guidance. Either we deliver you the code or we initiate a full refund if the unlock code didn't work on your device. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Very bad service

Very bad service, after charge cridet card there unlock code does not work. Send dozons of email & phone call No answer.

November 5, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Takes your money does nothing for it.

Takes your money does nothing for it.
The T and C have been created to allow this. In effect they say , if we do nothing , you loose , and we keep your money.

I quote....

"The Unlock code delivered as per the rules provided on the website. However, in case of unforeseen circumstances if the order gets delayed, we are not liable to refund your money."

"unforeseen circumstances" in this case mean , "whatever we decide..."

Such a blatant scam.

Fails to respond to Tech Support , and if they do , they answer nothing but simply close your request.

DONT BUY FROM THESE LOOSERS.

I will refer this to the Better Business Bureau as this company is registered in San Francisco, California.

UPDATE: you have had 7 requests for update that you have ignored via your tech service.

UPDATE: All tech service messages were closed , without any form of resolution. Still no unlock code that I paid for , Just stalling tactics.

UPDATE: 1 week is long enough , Creditcard now notified of the fraud. Will recover money.

UPDATE: Just for info order number was 342423 , and was never fullfilled . Email is private.

UPDATE: It just gets better , now my client Login is blocked so I can no longer check the status or receive the code. What did I expect. Lets see how this plays out.

UPDATE: So I got back into my account after one week , admittedly my mistake , but here we are 13 days after payment and nothing.
They promise , but as you can see deliver nothing , no code , no refund , nothing.

Update: so here we are , over two weeks since payment , and nothing. FYI the support email address now is unknown...
NO private support address any more, they are trying to run with your money.

They promised they had now returned my money... of course they have not.. Liars , cheats , scumbags of the worst order.

MY FINAL ADVICE:
AVOID THESE SCAMMERS , THEY STEAL YOUR MONEY WITH FALSE PROMISES.

So Here we are over a year later , Phone still locked , no money refunded.. JUST PLEASE EVRYBODY LEARN FROM THIS , THESE 'EXPERTS' ARE ONLY GOOD A TAKING YOUR MONEY. STAY AWAY!

The reply says refund issued... believe it when I see it.

Update: 2 years on... no code , no refund , and now my order has been erased. Perhaps the tax office should audit these jokers now as they are NOT keeping sales records for the legally required periods.

Just do yourself a favour , boycotts these crooks.

September 13, 2019
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Hi Gordon,

We have replied to your query via tech support. As only one ticket is to be considered for one customer, therefore we have closed the other queries.

As informed to you earlier, the order is under process and the delay is because the service is down at the code supplier's end. It's been 5 working days(except Sat-Sun) the order has been placed. We request you to kindly wait for a couple of days as we are following up with the code supplier to get the code ASAP.

Also, We would like to assure you that your money is completely safe with us. We either deliver you the unlock service or refund your full amount back is with our a 100% money-back policy.

Hi Gordon,

Please share your unique email ID and password provided by UnlockNinja at tech support email ID.

We have initiated a full refund for this pending order. We would request you to kindly contact your bank for further updates. Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Fast service faster goodbye

Got my codes quick took money even faster wasn’t clear on “unlock app” for MetroPCS I was under the impression that a hidden menu was accessible.

It was not

SCAM

July 17, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE THIS COMPANY..WARNING..

DO NOT USE THIS COMPANY..WARNING..

After 3 months!!

Order Id Brand Model Country Network Order Date Unlock Code IMEI Status
317240 ZTE ZFive USA (United States) Verizon 2019-04-05 990008943209580 Waiting

i paid more than 3 months ago
no return email answered. no code No refund!!
scammers
I am calling PayPal and hopefully this site gets shut down very soon.

July 2, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

THEY SCAMMERS AFTER PAYING 45$ ALL I…

THEY SCAMMERS AFTER PAYING 45$ ALL I GET IS NOTHING. THEY CLAIM TO HAVE SENT AN UNLOCK CODE, BUT I DIDNT SEE ANYTHING.

May 8, 2019
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Dear Ellen,

We have send you the unlock code for your phone with complete set of instructions (how to use the unlock code )
Hope this would have resolved your issue.

Rated 1 out of 5 stars

The Service Did Not Work

The Service Did Not Work
I paid for an unlock code which my phone rejected. I asked for help. They ignored me for a couple of days until I asked PayPal for a refund. Then they provided some extra instructions which also did not work. They have refused a refund and provided nothing of value.

March 22, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

1month and NOTHING. DON'T DO IT.

Sent order 2-12-19 for unlock. Received.....NOTHING
Have written three times via their online 'Contact us". A total joke

When you have composed and sent the email you get a notification saying 'The support staff will be in contact within a couple of hours"

Then a couple of seconds an auto-responder email saying
"Dear _________
Thank you for contacting us will contact you very soon.
Thank you
UnlockNinja Team"

I have three of these. Nearly a month. They took the money. No unlock. ZERO response.

You will notice that the split between customers that have had an "Excellent" experience (assuming they are legit reviews..a big assumption) and those who have had a one star "BAD" experience is basically 50/50.

So do you want to take a 50/50 risk you will be scammed?

DON'T DO IT.

March 8, 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They took my money but phone was never…

They took my money but phone was never unlocked. I contacted the customer service but they were lesss than helpful. They kept requesting video of phone while I attempted to unlock. Sent the video but they kept asking for the same video. I don't think it was an actual person, probably just a generic email to try and keep you in a loop until you give up. They stole my money. Do not use their service. They are crooks.

February 10, 2019
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Dear Daniel,
We already sent you the unlocking service with the proper instruction to unlock your phone. if you face any error to unlock your phone with the device unlock app. We request you to send us a video of all the steps you are following to unlock it. We will check it and track the issue and fix it.

Rated 1 out of 5 stars

UNLOCKNINJA is a scam service

UNLOCKNINJA is a scam service. If you are unable to unlock your phone. They why ask you to contact the carrier you are locked to assist in unlocking your phone. Why would you need their service if you needed the assistance of your carrier to help unlock? Stupid excuse for not wanting to issue a refund. Save your money and find a reputable company to unlock your phone. Unlockninja will just take your money and offer zero support and blame your carrier.

August 1, 2018
Unprompted review
Unlockninja logo

Reply from Unlockninja

Dear User,
We have sent all the method to use the unlock code on your mail id by replying all your queries.Your Issue is The phone is not prompt for unlock menu. So this is not a code issue delivered to you. this happened only if you have any due of your network provider or you are blacklisted by any reason by the service provider by any reason. So request you fix this kind of issues and use the unlock code delivered to you.

Unlock code doesn't calculated only at our end. We have to involve your network provider or brand manufacturer in the process of unlocking. So when you order with us, we order it with code supplier (network provider or phone manufacturer).

if you get any error with the code like "wrong code" etc.. just send us with the error screen shot. we either fix the issue or refund you fully.

Please do not give a fully encompassing statement like you do....it wastes SO MANY PEOPLE's TIME

For any further query just mail us. or send a query at:- https://www.unlockninja.com/contacts

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look