VapoShop Reviews 8,731

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 123 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the products for their quality and value, often highlighting the competitive pricing. Many people appreciate the efficient service and the speed of delivery, noting that orders arrive quickly and as described. The overall ordering process is frequently described as smooth and easy. However, some customers were dissatisfied with the delivery service, specifically mentioning issues with UPS. These problems included packages being lost, delayed, or marked as undeliverable due to address recognition issues. A few reviewers also experienced complications with order processing and payment, which led to delays.

What people talk about most

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery services. Many reviewers praise the fast... See more

Product

Consumers find product to be positive. Many reviewers praise the products as "nice," "superb," and... See more

Price

Users consistently express satisfaction with the pricing, frequently highlighting "great prices" and "best... See more

Order

Reviewers mention ambiguous feedback about their orders. Many customers report positive experiences,... See more

Service

Clients share positive opinions on service. Many reviewers praise the great service from order to delivery,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Der Shop ist soweit gut aufgebaut und sehr übersichtlich gestaltet. Der Service ist auch sehr hilfsbereit falls es mal Probleme gibt. Der letzte Einkauf gestaltete sich ein wenig kompliziert was die... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Great price but clunky check out procedure if you use credit cards. After purchase I had to track down customer service and have them match my credit card screen shot to enable my shipment. While I wa... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Had some issues with the postman. The helpdesk team solved my problem rapidly and professionally. Not giving 5 star bc i asked for a color (they told me to choose between 2 options) and gave me the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered two Vaporizers but only received one in the mail. They were expensive, worth 400€. When I reached out to Customer Service they immediately refunded me even though I didn’t have the pac... See more

Company replied


Company details

  1. Vaporizer Store

Written by the company

With most vaporizers having to be imported from the US, VapoShop started out in 2008 as the first online store in Europe to specialize in high quality vaporizers. We're proud to fulfill a leading role in the vaporizer landscape and carry only vaporizers that meet our strict quality standards.

VapoShop - Simply Vaporizers

Written by the company

Europe's first specialized vaporizer store
VapoShop started out in 2008 with the mission to provide vaporizer enthusiasts throughout Europe with high quality vaporizers at excellent (and fast!) service. Our product offering, as well as the technology of vaporizers has changed quite a bit since we started, but our goal has remained the same. Your feedback help us improve our service, so please take a minute to leave a review.
Fast and secure shipping
Shipping from The Netherlands, which is known as a fast shipping hub, orders to virtually all European countries arrive extremely fast. All products on our website are shipped directly from our own warehouse. Packages are insured and shipped with discreet, plain packaging.
Authorized reseller
We are an authorized reseller for all major brands, ensuring you always receive the latest version of a vaporizer, backed by our own warranty as well as that of the manufacturer. Unlike some others in this field, we choose not to carry knock-offs or grey import vaporizers!
Expert advice
As great fans and advocates of vaporization, we know our vaporizers and are happy to help you find the vaporizer that best suits your needs, and will gladly answer any questions you have before, during or after your purchase.

Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

9K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

UPS have been useless

UPS have been useless. I have yet to receive the package. They are claiming there is a problem with my delivery address (there is nothing wrong with it).

September 10, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Dear D.J.,

Thank you for your feedback and we're genuinely sorry for the inconvenience you've experienced.

We understand your frustration, especially when the address provided was correct and clearly labeled. Please rest assured that our customer service team is actively working with UPS to resolve the issue. All necessary information has been confirmed, and we've been assured the package will be out for delivery as soon as possible.

We truly appreciate your patience and will continue to monitor the situation until your order arrives safely. If you need anything else in the meantime, we're here to help. 📦🚚

Kind regards,
Team VapoShop

Rated 1 out of 5 stars

It was disgustingly

It was disgustingly. I didn’t get my order VS121642 and had no any calls or notification - just saw your tracking - out of delivery… shit

August 6, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Dear Vitalii,

Thank you for your feedback regarding order VS121642. We understand how frustrating it can be when a delivery doesn’t go as expected and we’re sorry to hear this experience has caused such dissatisfaction.

To clarify: your order was shipped promptly the day after it was placed and a shipping confirmation, including tracking details, was sent to the email address provided. Additionally, an automated notification was sent when the package was marked “out for delivery.”

UPS made three documented delivery attempts before the parcel was returned to us. These updates were available via the tracking link throughout the process.📦

We received no communication from you during this time, which unfortunately meant we were unable to assist or intervene while the order was still in transit. While we do our best to ensure smooth delivery, it’s also the customer’s responsibility to monitor tracking and reach out if any issues arise.🚚

We’re happy to discuss next steps and explore a resolution. Please contact our support team directly so we can assist further.

Kind regards,
The VapoShop team

Rated 5 out of 5 stars

Good product

Good product

July 23, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi No,

We’re so glad you’re enjoying the product! Your feedback means a lot to us, and we’re here if you ever need assistance or have any questions.

Thanks for choosing us!🌟💨

The VapoShop team

Rated 5 out of 5 stars

All went well

All went well, fast delivery

July 30, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Sarah,

Thanks so much for your review! We're glad everything went smoothly and you received your order quickly.

We appreciate you taking the time to share your experience and look forward to serving you again! 😊🍀

Best regards,
The VapoShop team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent purchase experience

It has been easy to browse the many possible choices of similar products on the website, then to order at a good price and quickly receive the product at home, in Italy

July 28, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Dear Giuseppe,

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that browsing our selection was easy and that you found the right product at a great price. It's even better to know that your order arrived quickly and smoothly in Italy!

Your feedback means a lot to us, and we're thrilled we could make your shopping experience a positive one. Enjoy your new product, and we hope to welcome you back again soon! 🇮🇹✨🍃

Best regards,
The VapoShop team

Rated 1 out of 5 stars

Talking about delivery…

Talking about delivery problems...almost a week and my package is kinda lost and didnt arrive im literally in the country next door

July 28, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Dear Salman,

Thank you for your review, and we're really sorry to hear about the delivery delay. Your order was shipped out on time, but the courier ran into an issue due to a missing house number in the address. Thankfully, our Customer Service team was able to step in and help resolve it with UPS.

The good news is that your package has been available for pickup since yesterday. Please feel free to reach out to our Customer Service team if you need help locating the pickup point or have any further questions. We're here to support you every step of the way!

Thanks again for your patience, and we hope you enjoy your order soon. 📦🙏

Best regards,
The VapoShop team

Rated 5 out of 5 stars

Good Customer Service

I ordered two Vaporizers but only received one in the mail. They were expensive, worth 400€.

When I reached out to Customer Service they immediately refunded me even though I didn’t have the packing slip anymore, and were very friendly.

Thank you for the good experience!

July 21, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Dear Lillian,

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you're enjoying your new vaporizer and that our Customer Service team was able to assist you quickly and kindly.

We understand how frustrating it can be when something goes wrong with an order, especially one as valuable as yours, and we're glad we could make it right without any hassle.

Enjoy your vaporizer, and thanks again for choosing us! 🌿💨

Kind regards,
The Vaposhop team

Rated 1 out of 5 stars

Not answers

I texted several emails asking for a change of the delivery address, never got an answer back. I'm not currently in the city the package is arriving so I don't know where would I get it.

***
Update
Yes, the reach to me AFTER I posted in Trustpilot, still haven't get my order, UPS doesn't have any way for reaching them AND vaposhop didn't answer anymore. I've send tow more emails with screenshots from UPS and nobody has answer. I don't know where the package is, when will I get it or if Vaposhop is going to fix this.

Also, it seems to me that the only way to get an answer is by giving bad feedback...

July 25, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Jimena,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. We understand how frustrating it must be not to receive a response when you're trying to change your delivery address.

Our support team did reach out via email with a list of proposed UPS Access Point locations to assist with redirecting your package. If you haven’t seen those emails, we kindly ask you to check your spam or junk folder, as sometimes our messages can be filtered there unintentionally.

Please let us know if none of the access point options work for you, and we’ll do our best to find an alternative solution. We're here to help and want to ensure you receive your package smoothly.

Best regards,
The Vaposhop team

Rated 5 out of 5 stars

All perfect

All perfect, highly satisfied.

July 15, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Alfonso,

Thank you for your kind words! We're really glad to hear everything was perfect and that you're highly satisfied with your experience.

Hope to welcome you back to VapoShop soon!

Best regards,
The VapoShop Team

Rated 5 out of 5 stars

Perfect

Fast shipping, everything went super smooth. Absolutely recommended.

July 14, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Max,

Thanks a lot for your great review! We're really happy to hear everything went smoothly and that you're satisfied with the fast shipping.

Your recommendation means a lot to us—hope to see you again soon at VapoShop!

Best regards,
The VapoShop Team

Rated 5 out of 5 stars

Stop Smoking! Use DYNAVAP…

DYNAVAP have really great productes for a lifetime!
Unbreakable...
And on Vaposhop there are the best prices for that! ;-)

July 7, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Daniel,

Thanks a lot for your awesome review! We're thrilled to hear you're loving your DynaVap—it's definitely a solid choice for anyone looking to quit smoking. Durable, effective, and built to last!

We’re also glad you found the best deal with us 😉 Thanks for being part of the VapoShop community, and happy vaping!

Best regards,
The VapoShop Team

Rated 5 out of 5 stars

Good communication throughout shipped…

Good communication throughout shipped on time and delivery was perfect

July 7, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi James,

Thanks so much for your kind words! We're really glad to hear that communication, shipping, and delivery all met your expectations. We work hard to provide a smooth and reliable experience, so it's great to know it came through.

Hope you’re enjoying your order, and we’re here if you ever need anything!

Best regards,
The VapoShop Team

Rated 1 out of 5 stars

Haven’t received anything…

Haven’t received anything, and you’re sending me an email, to let you know how it’s going ?
So Far Slow
Hopefully it will turn up eventually

July 7, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Hi Mark,

Thanks for your feedback, and we're really sorry to hear about the frustration so far. We completely understand how disappointing it is when you're left wondering where your order is.

Just to clarify, your order was placed on the evening of July 6th and shipped out first thing the next morning (July 7th at 10:00 AM). According to the tracking info, UPS attempted delivery on the 8th and, without success, so they redirected the parcel to a nearby pickup point for your convenience.

Your order is now ready for collection at the following location:
FOODLOVERS SPARTAAN, 408 Jan van Galenstraat, Amsterdam, 1061AZ.

We sent an email on the 8th with the delivery update, but it's possible it got overlooked or ended up in spam—sorry if that caused confusion!

If you need help collecting the parcel or have any other concerns, our support team is just a message away and happy to assist. We really appreciate your patience and hope your experience turns around from here.

Warm regards,
The VapoShop Team

Rated 1 out of 5 stars

I received nothing

I received nothing ! Scam

July 3, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

We appreciate your feedback, but to clarify: while an order was placed, no payment was ever received on our end, and we have not been contacted about this issue prior to your public review.

If you believe this is in error, we urge you to reach out to our customer support team so we can investigate and assist you properly. We're committed to resolving genuine concerns, but we can only do so if we're given the opportunity.🍃

Rated 5 out of 5 stars

Trustworthy seller and good product…

Trustworthy seller and good product quality.

June 30, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Thank you for your kind words and trust in us. We're committed to delivering both quality products and a reliable experience, it's great to know that came through. We truly appreciate your support! ✨🍃

Rated 5 out of 5 stars

Good

Good vaporizer

June 30, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Thank you for sharing your feedback. We're glad to hear you're happy with your purchase. We hope you enjoy it! 😊🍀

Rated 5 out of 5 stars

PAX Plus (kit)

The NORML France association (of which I am a member: ) cites (among others) the PAX vaporizer store and brand. For many years I wanted to invest, I was looking for a versatile vaporizer to stop adding tobacco which is completely harmful and destructive to the taste... Super satisfied, I highly recommend 👍

June 25, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

Thank you for taking the time to share your thoughtful review! We’re thrilled to hear that choosing a versatile vaporizer like PAX has been such a rewarding experience for you. Wishing you many years of enjoyment ahead! 🌿🙌

Rated 5 out of 5 stars
VapoShop logo

Reply from VapoShop

We're thrilled to hear you enjoyed our super pricing and fast shipping. Your satisfaction is our top priority! 🌟😊

Rated 5 out of 5 stars

The shop is fantastic!

The shop is fantastic and generally has competitive prices. I am unsure of the DynaVap I ordered, it arrived fine but not sure it is a clear alternative to electric vapes. Highly recommend the Vaposhop.

June 24, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

We really appreciate your kind recommendation—it’s great to hear the shop and pricing stood out for you. We’re here if you have any questions or need support with your new device. 🌿💨

Rated 5 out of 5 stars

Excellent experience

All's good! Fast and reliable service and the vaporiser is excellent. Excellent price too! I will definitely use it again!,

June 16, 2025
VapoShop logo

Reply from VapoShop

We are glad to hear everything hit the mark—looking forward to next time! 😄🌿

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look