MyHiRelief Reviews 444

TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

I purchased the cream for constant hip and foot pain .I tried cream and within a few days I noticed I was sleeping better without the constant waking to foot pain and hip burning .Long car rides ofte... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Took too long to receive my refund so I had to go through PayPal. I ordered item saying "Pay 3 and get 3 for free " instead I was getting charged for 6 items. Customer service did a good job in answe... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I canceled my subscription and services on April 25, 2026 and I have just been charged out of my account from your company. And yet you withdrew $116.70. now I go to the Better Business Bureau because... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had an issue with not sure if my order had been processed. Customer support responded quickly. They were efficient and pleasant, handled my problem. I definitely give them five stars!!!

Company replied


Contact info

You should know

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

444 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 96% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Revision of Initial Review

I'm not sure who may have read my initial review but this is a change from 1 star to 4 based on the customer service provided that I'll explain in a bit. I've communicated my concerns about their sales process, perhaps some changes will occur to reduce the number of negative instances, so customers are aware of what they're ordering and the cost, before orders are finalized.

First and foremost, they have a great products from my prospective. I'm nearly 79, have had knee and lower leg issues for at least the last three years. I've rubbed small amounts into my legs each morning and night for weeks now and the improvement is amazing. I can't predict what it will do for your issues but it's a great project for what is ailing my legs.

The issues I had came about during the ordering process when the first order took almost 3 weeks for delivery and the need to contact them twice. The anger of my original post came during posting a pretty positive review until I discovered a second order was processed 7 days after the first was received and a third was scheduled for a month after the first. That added up to 18 jars withing a month. If you're interested in the product I'm going to explain how I and, obviously, others have been confused by their sales process.

There wording on the initial offering may confuse some when they say "pay for two get one free" or "buy three get three free" and put a dollar figure at an "each" price. That means you're paying that amount for each jar you order. That may be confusing for some but you have to understand that their regular price is something like $68 per jar. Unless you understand that from the start, you may be dissatisfied. That wasn't what threw me off because I was well aware of what I was ordering.

Where I got caught, partially due to my credit card company, was their "upselling process". They have you watch a video (actually 2 or 3) saying not to stop watching due to your order possibly not being complete. That is one of the reasons I'll only give them 4 stars.

I should have been able to say no thanks and just completed my order and so should every customer. I was willing to listen to the first one as I wanted to see what else they were offering and it was for basically an additional 6 jars at a further reduced cost. Knowing the product was working for me, I jumped at having what should be around a year's supply.

What I missed and what you need to look for if you take any upsell order is wording that you are subscribing to monthly orders. I don't know where it was so I can't explain it, but it will be there, if you take the offer.

Here's what I can't explain to you due to my credit card company and partially MyRelief. What I ordered was not totally reflected the day I ordered. I got notified that the CC stopped the payments and I had to notify them if they were legit or not.

I called them and there were multiple transactions put thru. They told me the amount on the first, which was what I expected, but the others weren't expected and they didn't process them. All seemed fine until the additional orders were made weeks later because I had subscribed, unknowingly.

How the additional 6 jars weren't reflected on one invoice and not processed on day one would need to be explained by HiRelief. Had they done so, the CC company never would have contacted me. However, where I can find fault is in the fact that neither of the invoices indicated that I had subscribed to anything.

The other issue that I really believe MyRelief should address, is that when you're through their sales process, they don't have a screen that shows you what you're ordering, including information about a subscription showing cost and frequency.

So there you have my experience. It wasn't as easy as it could have been for me or their support team. It's being fixed, which I appreciate, but it would have avoided a lot of extra work for everyone.

March 31, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi James,

Thank you for your honest feedback, and I truly appreciate you sharing both sides of your experience. I’m really glad to hear the product has helped your knees and legs—that means a lot.

That said, I’m very sorry for the frustration caused by the delay in shipping, the lack of timely updates, and especially the unexpected additional orders and charges. I completely understand why this would be upsetting.

I can certainly help you with this, and I want to reassure you of that. First, let's clarify the order details: you initially ordered 6 jars for $174, followed by an additional order for 6 jars of cream for $119.70 at a discounted price, which was approved by your bank.

I'd also like to confirm that subscription option was selected at checkout to provide customers with the deepest discount and member pricing, which automatically generates a new order every month. All orders are placed directly through our secure online system; we do not manually create or place orders on behalf of customers. Every purchase requires the information to be entered and confirmed during checkout. That said, we completely understand how this option can sometimes be overlooked.

Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

The CEO helped me a lot. Amazing service!!!



Received an email from the CEO and this person wrote me a very considerate email. Even though I got a bit concerned when I couldn’t find a working phone number for them, I sent the company an email. The CEO quickly responded and promised to make sure I was a satisfied customer. I believe the CEO.

April 25, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Anthony,

I’m really sorry for the frustration you’ve experienced trying to reach us by phone—I completely understand how important it is to be able to connect with support when you need help.

We acknowledge that phone availability has not met expectations in some cases, and I sincerely apologize for that experience.

We’ve also received your email; however, it appears it was filtered into our spam folder, which caused a delay in our response. I’m very sorry for that inconvenience.

That said, our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

My 6 month journey with constant pain to pain free!

Beginning in October 2025 I had been suffering with pain on the right side, between my back, sciatica, groin and leg. Had x-rays taken with no breaks, or fractures with typical age degeneration. I tried many different products, exercises, and stretches, with minimal relief, including use of TENS unit, heating/massage pad, all with minimal progress or permanent relief. I began researching Total Relief and decided to give it a try, as I had nothing to lose except money. I began using it the beginning of April 2026, I immediately had some relief first time trying it. Initially I thought it was psychosomatic, but each day I noticed another movement I was able to do without cringing or impairment. End of April, I realized I could climb stairs normally, step over step! I highly recommend giving this a try, besides working, it is not greasy, easy to apply, a little goes a long way, and it actually smells great as well.

April 30, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Patricia,

Thank you so much for sharing your detailed experience and for your amazing review! 🌟

We’re truly happy to hear that after such a long and difficult journey with pain, you’ve found meaningful relief and improvements in your daily movement. It’s especially wonderful to know you’re now able to do things like climbing stairs more comfortably—that’s a big milestone. 😊

We really appreciate you taking the time to describe your experience so thoroughly, including how easy the product is to use and your feedback on the texture and scent.

Thank you again for your trust and recommendation—it truly means a lot to us.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

I was treated with respect and…

I was treated with respect and professionalism during our interaction. Thank you for that.

April 15, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Baf,

Thank you so much for your kind review! 🌟

We’re truly pleased to hear that you felt respected and treated with professionalism during your interaction with us. Providing courteous and supportive service is very important to our team, so your feedback means a lot. 😊

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 4 out of 5 stars

Great prouct

The website is a little confusing, and I ending with more product than I needed and wanted.
The company was very helpful and refunded me money for the extra products
I love the product, have only used it for a week and I already felt the difference in my feet

May 4, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Emilia,

Thank you so much for your honest feedback and for sharing your experience with us.

We appreciate you pointing out the confusion you experienced on the website, and I’m glad our team was able to help resolve the issue and provide a refund for the extra products. Feedback like yours truly helps us improve the customer experience.

Most importantly, we’re so happy to hear that you’re already feeling a difference in your feet after just one week of use—that’s wonderful to hear! 😊

Thank you again for your understanding and support. We truly appreciate you giving our product a try.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 2 out of 5 stars

After several unanswered complain mails…

After several unanswered complain mails I sent to "Hi Relief company" due to an order that I placed and paid for on March 16th but never received because they wrote that they could not deliver at my address; I then asked them to cancel the order and send me a full refund.

After 1 month - on April 16th - (and once again several unanswered mails), I finally received a reply "to the point" from a person of "Hi relief" team (Betty), saying that they were very sorry and would return the money paid to my account.

Then on the same day, a person named Aga, introducing himself as CEO & Co-Founder at Hi Relief, "stepped in" and offered me a 20% discount for the order I placed, stating how good their product is....

I do not know whether the product is good or not (the items I ordered were never shipped) and I guess that I will never know.

Aga then wrote that the refund mentioned by the previous person (Betty) had bounced back because their system detected a negative review/feedback from me, he asked me to change my review to positive.

My negative reviews were and are on the lack of service from his team/company, not on the product itself that I never got/tried.

Last week I contacted my bank but they did not yet confirmed the reimbursement; today I contacted my bank again and they confirmed that the full refund had been received.

In one of his last mails, Aga asked me to change my review/critic of the company after they returned the money I paid to 4 or 5 stars.

The fact that the money was returned does not change my opinion on the poor service (or rather lack of service) but, in order to be nice , I have changed my evaluation from 1 star to 2 stars.....

As for the efficiency of the product , I guess I will never know.

Jean-Luc Michel

May 4, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Jean-Luc,

Thank you for taking the time to share your experience so thoroughly.

I’m truly sorry for how this experience unfolded for you—from the initial delay and lack of response, to the confusion around your refund, and the frustration it caused. You placed your trust in us, and we did not meet the standard you deserved.

I’m relieved that your refund has now been completed, I fully understand your point: receiving your money back does not erase the experience you had. And you’re right to separate the product from the service—you never even had the chance to try it.

If there is one thing I hope you take from this message, it’s that your feedback has been heard and taken seriously. Experiences like yours are exactly what we review internally to improve how we respond, communicate, and support our customers moving forward.

I won’t ask you to change your review. That decision is entirely yours. What matters more is acknowledging where we fell short and making sure it does not happen again.

Thank you again for your honesty. I genuinely wish your experience had been different.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 4 out of 5 stars

My experience was a bit up & down

My experience was a bit up & down, as I had to email back and forth a bit before I got my order sorted. The problem was I didn't want an ongoing order but I hadn't made that clear, so my order was going to be ongoing. After explaining to Stephanie, one of the staff of MyHiRelief, everything went well. She was very helpful and caring and really helped with the whole misunderstanding regarding my initial order. So thank you very much to Stephanie!

April 28, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Elizabeth,

Thank you so much for your thoughtful review and for giving us the opportunity to help resolve the misunderstanding.

I’m sorry there was some initial confusion regarding the ongoing order setup, but I’m very glad to hear that Stephanie was able to assist you with care and professionalism and help get everything sorted out properly. 🌟

We truly appreciate your patience throughout the process, and I’ll be sure to pass your kind words along to Stephanie—she’ll be so happy to hear this feedback.

Thank you again for your understanding and support!

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 1 out of 5 stars

The ad said 67% off

The ad said 67% off, buy 3 get 3 free. The price shown for that bundle was $ 29.95/ jar. 3 jars would be $90.00 in round numbers. Before confirming the order, you HAD to watch a short video. Somewhere around 30 minutes later ( not what I'd call short) they were trying to upsell me additional products. They finally confirmed the order and I received an email confirmation for the amount of $233.39. I emailed customer support and they gave me an unacceptable explanation that the discount on the 3 jars that I was purchasing was like getting 3 more jars for free. That was not what the ad said. I even took a screenshot of it to see if I missed some small print. Thank goodness I immediately checked my email for the confirmation, since it is not displayed on the website prior to or after their lengthy video. The ad is like a bait and switch and highly deceptive. They did agree to cancel the order and give me a full refund

May 2, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Aileen,

I’m truly sorry for your experience—I completely understand how concerning it must be to see a charge that doesn’t match what you expected.

I completely understand how that could seem confusing. I want to clarify exactly how this promotion works.

This is how this promotion works. The “Buy 3, Get 3 Free” offer applies to the total bundle price.

· Regular price per jar: $69.95
· Bundle: 3 jars for $220.18, including the 5% handling fee
· Effective price per jar: $34.95/jar

This means that the $34.95 per jar reflects the discounted cost when spread across the entire bundle. When you take advantage of the Buy 3, Get 3 offer, it’s essentially structured so the discount is applied to the full bundle, which is why checkout shows a single total of $$220.18 rather than $69.95 x 3 for 3 jars.

There’s no extra charge or hidden charge —you’re getting 6 jars at less than half the original price, which is the actual benefit of the promotion.

I hope this clarifies your confusion.

Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

Customer service was great

Customer service was great. She handled a computer problem extremely well and resolved the problem.

May 1, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Lori,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟

We’re very happy to hear that our customer service team was able to handle the computer issue smoothly and get everything resolved for you. Providing quick, effective, and supportive assistance is always our goal. 😊

Your kind feedback truly means a lot to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

The representative who assisted me at HiRelief, was…

Charlotte,the representative who assisted me was professional, personable, and genuinely concerned about my needs. She and I had about three exchanges to take care of my issue. I requested that my recurring subscription be suspended until I had an opportunity to actually try the product. She was very understanding and told me that she could suspend the subscription or cancel the subscription, whichever was best for me. She didn’t badger me or try to coerce me to change my mind. She respected and honored.my although, we never spoke, I could hear the warmth she exuded through her kind words. I truly appreciate her and the service she provided!

April 28, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Susie,

Thank you so much for your thoughtful and heartfelt review! 🌟

We’re truly delighted to hear that Charlotte provided you with such a positive experience. Treating customers with understanding, respect, and genuine care is exactly the standard we strive for, and it’s wonderful to know that her warmth and professionalism came through so clearly in your interactions. 😊

We especially appreciate your recognition that she respected your decision without pressure or coercion. Making sure our customers feel heard and comfortable with their choices is very important to us.

I’ll be sure to personally share your kind words with Charlotte—this will absolutely make her day!

Thank you again for your trust, support, and generosity in sharing your experience.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 1 out of 5 stars

This is a scam company.

This is a scam company.
Do not buy from them.
I ordered 3 jars of there cream and was charged 147 dollars.
I certainly did not order more, but low and behold, I've been charged another 147 dollars for next month's cream.
I don't want there cream and didn't order it.
SCAM COMPANY RIPPING INOCENT PEOPLE OFF.
They know damm well about the recurring payment that is not written clearly and refuse to do anything about it

May 3, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Warren,

I’m really sorry to hear about your experience—I understand how upsetting it is to see a second charge when you didn’t intend to place another order.

I want to reassure you that I can absolutely take care of that for you. First, please allow me to clarify that the subscription option is selected at checkout to provide customers with the deepest discount and member pricing which automatically generates a new order every month.. All orders are placed directly through our secure online system; we do not manually create or place orders on behalf of customers. Every purchase requires the information to be entered and confirmed during checkout. That said, we completely understand how this option can sometimes be overlooked.

We also want to be clear that we do not operate as a scam. All charges are linked to an order created through checkout, and we work to resolve any concerns fairly.

I hope this clarifies your confusion.

Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

I was amazed that Star was able to help in such a quick manner.

I was amazed that Star was able to help me right of the gate. Most of the time you have to go back and forth so many times to get your issue taken care of.
She asked me some questions and the next thing I know, I had an email stating it was all taken care of. No arguments, no going back and forth a million times.

May 1, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Susan,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟

We’re incredibly happy to hear that Star was able to assist you quickly and make the process smooth and stress-free. Providing fast, straightforward support without unnecessary back-and-forth is exactly the experience we strive to give every customer. 😊

I’ll be sure to share your kind words with Star—she’ll truly appreciate it!

Thank you again for your support and for taking the time to share your experience with us.

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 4 out of 5 stars

Great Customer Service.

The customer service gets a five star rating but not everything does. I ordered the buy 2 get one free. I felt the advertisement was very misleading. The price they advertise at is what it cost for each of the jars. It’s a reduced price but really you pay the advertised price for each of the 3 jars. This was very confusing to me.

I contacted the company and after several e-mails going back and forth we came to an agreement and I let them know I think this type of advertisement feel like they are being sneaky. After talking with my daughter she told me that anytime it say a price and buy 2 get one free the price they list you do have to pay for all three. I don’t understand this confusing way but I do feel they should just say X amount for each jar rather then all this buy 2 get one crap.

I have not tried the product yet so I will update after I use it.

April 27, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Tami,

Thank you for sharing your concern—I completely understand how that could seem confusing. I want to clarify exactly how this promotion works.

I can confirm that you selected the “Buy 2, Get 1 Free” and a one-time purchase at $39.95 per jar, while the subscription price is $34.95 per jar.

The “Buy 2, Get 1 Free” offer applies to the total bundle price.
· Regular price per jar: $69.95
· Bundle: 3 jars for $125.85 total (Excluding Sales Tax)
· Effective price per jar: $39.95/jar

This means that the $39.95 per jar reflects the discounted cost when spread across the entire bundle. When you take advantage of the Buy 2, Get 1 offer, it’s essentially structured so the discount is applied to the full bundle, which is why checkout shows a single total of $125.85 rather than $68 + $68 for two jars. That said, we completely understand how this structure can sometimes be overlooked.

There’s no extra charge or hidden charge —you’re getting 3 jars at less than half the original price, which is the actual benefit of the promotion.

I hope this clarifies your confusion.


Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

The company(Star) is very responsive to…

The company(Star) is very responsive to my request and came up with t he a great compromise to solve my situation. Thank you!

May 2, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Robert,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟

We’re very happy to hear that our team was able to respond quickly and work with you toward a solution that felt fair and helpful. Finding the right resolution for our customers is always our goal, so your feedback truly means a lot to us. 😊

Thank you again for your patience, understanding, and kind words of support!

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

My problem with my order was completely corrected to my satisfaction.

I got my first order as expected but it did not work for my Mom so I just was not going to order it again. Next thing I see is a $39 charge on my credit card for an order. I emailed customer service, told them that not only do I not have a second order I was being charged for I didn’t want it at all so I just needed for her to cancel the order because I certainly didn’t place it. She advised me that it was an automatic recurring charge. So again, i told her that I didn’t want it and that since it was recurring i needed it cancelled completely. She gave 2 options one was that in order to cancel the recurring charged she could only offer me a 20% refund of the second order and the other was to keep the current subscription at a 20% discount going forward. I told her to give me option one because to be honest I never want to ever do business with them again. And to top it all off I never even received the second order. My correspondence with them was solely off of my charge card. This is not the way to do business at all. The recurring charge should be in very bold handwriting and we should have to agree to do that. All I wanted here was for my Mom to try something that seemed promising but the behind the scenes of this transaction was certainly not worth it.

Update!
I am completely satisfied with the correspondence I have had with this company since my review. They reached out immediately with an offer to rectify anything that was wrong. I sent them my paperwork and their solution was very prompt. The CEO was very professional and apologized for the situation. I was impressed with their attitude and prompt handling of my situation to come to a very agreeable end. Thank you so much for helping me feel better about your company.

March 23, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Dianne,

I’m truly sorry for your experience—I completely understand how frustrating this must have been, especially when you did not intend to continue and then saw a new charge appear.

To clarify, recurring shipments are part of a subscription option selected during checkout to provide customers with the deepest discount and member pricing, which automatically generates a new order every month. All orders are placed directly through our secure online system; we do not manually create or place orders on behalf of customers. Every purchase requires the information to be entered and confirmed during checkout. That said, we completely understand how this option can sometimes be overlooked.

Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Best regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

Problem resolved

After a lot of frustration on how their ordering system works, Aga from HiRelief fixed everything for me. I was very great full to have somebody who worked with me. She was great!

May 2, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Kathy,

Thank you so much for your kind review! 🌟

I’m truly glad we were able to get everything resolved for you, and I really appreciate your patience throughout the process. I understand the ordering experience caused frustration initially, so it means a lot to hear that you felt supported and taken care of in the end.

Your feedback is sincerely appreciated, and I’m very grateful for the opportunity to assist you personally. 😊

Thank you again for your understanding and support!

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

Customer service was efficient and…

Customer service was efficient and courteous. Very easy to work with.

April 23, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Deborah,

Thank you so much for your review! 🌟

We’re really glad to hear you found our customer service efficient, courteous, and easy to work with—that’s exactly what we strive for.

We truly appreciate your feedback, and we’re always here if you need anything in the future! 😊

Warm regards,

Aga
Hi Relief Team

Rated 4 out of 5 stars

Not the product advertised, charged excessively and placed in a subscription

I ordered 1 jar of magnesium nerve cream and was charged for 3 and placed into a subscription I did not request or was even aware of. It appears one has to opt out or automatically get enrolled and the way to opt out is quite "hidden". I received the 3 jars today and they are NOT the product you advertise. These jars have nothing on them indicating they are for nerve pain--false advertising or "bait and switch" at a minimum. I had received this same fake product from Amazon but thought I would get the advertised NERVE cream if I ordered directly from Hi Relief but NO I did not.
I want a refund to my credit card for all payments and to be removed from any subscription you entered me into. I will be following up with my credit card company and the Better Business Bureau. If you have another way to resolve this, please do so.

UPDATE to original review: My concerns as expressed in my earlier review have been well addressed by "Aga" and I am expecting a refund and cancellation of the subscription. The resolution was very prompt and inclusive of my concerns. Other companies should offer the same quality of response!

April 29, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Linda,

We’re really sorry to hear about your experience—this is absolutely not the kind of impression we want to leave. I want to reassure you that I can absolutely take care of that for you. First, please allow me to clarify that you made your first order on March 20, 2026, and the subscription option was selected at checkout to provide customers with the deepest discount and member pricing, which automatically generates a new order every month.

On April 7, there's an order for the 3 jars of cream. Please note that all orders are placed directly through our secure online system; we do not manually create or place orders on behalf of customers. Every purchase requires the information to be entered and confirmed during checkout. That said, we completely understand how this option can sometimes be overlooked.

Regarding the difference, I can confirm that you received the correct Total Relief Cream.

Total Relief is formulated to provide fast-acting support and help address:

Arthritis-related knee discomfort
Nerve discomfort (burning, tingling, or numbness)
Muscle and joint relaxation
Improved circulation in targeted areas, such as the knees
Please rest assured that any updates were carefully developed with customer comfort, safety, and performance in mind.

Our support team has already reached out via email to provide assistance and ensure your concerns are addressed. Please reply directly to that email so we can assist you promptly and work toward a fair resolution. We want to ensure your concerns are fully addressed.

We truly appreciate you bringing this to our attention and the opportunity to make this right.

Rated 5 out of 5 stars

This is my 2nd time Cancelling the…

This is my 2nd time Cancelling the cream. Relief and I was shocked when I’m sent âne-mail that another one was on its way. But Misty came to my rescue. She worked Magic with her computer and now it’s been Cancelled and no further Charges. Thank you Misty plus your promptness in this matter to help me. Enjoy your day

May 1, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Gayleann,

Thank you so much for your 5-star review! 🌟

We’re really glad to hear that Misty was able to step in and resolve everything for you quickly. It’s great to know the subscription has now been fully canceled and that no further charges will occur.

We truly appreciate your kind words about her promptness and support—we’ll be sure to pass that along! 😊

If you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Warm regards,
Aga
Hi Relief Team

Rated 5 out of 5 stars

As Advertised

As advertised, the product works for me. I have trouble falling asleep with my feet and legs numb and painful.So I just rub a little on and within twenty minutes, I'm asleep. The staff in the office was very cooperative to at letting me order as needed. It's been a good experience!

April 19, 2026
Unprompted review
MyHiRelief logo

Reply from MyHiRelief

Hi Martha,

Thank you so much for your review! 🌟

We’re truly glad to hear the product is working well for you and helping bring comfort, especially when it comes to getting better rest—that means a lot to us. 😊

It’s also great to know our team was able to support you with flexible ordering options. We always want to make the experience as smooth and convenient as possible.

We really appreciate you sharing your experience, and we’re always here if you need anything!

Warm regards,
Aga
Hi Relief Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look