ALL EAT Reviews 154

TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero I would Scammers !!!! I have just received a bank notification for an app that I certainly did not sign up for and certainly do not want to. I will be persuing this all the... See more

Rated 1 out of 5 stars

Scam company, do not use! Over charged me £2, only £2 but not the point, offered me 75p worth of points instead of refunding me. Obviously won't be using again! Sent screenshots of order price conf... See more

Rated 5 out of 5 stars

This app has a wide range of options. I have managed to save money through this app as compared to their competitors because customers don’t end up paying huge amounts in commissions etc. Customer ser... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My husband wanted to try the new Chinese restaurant up the road so we used All Eat App to place the order on China Star for collection. Brilliant menu with our favourite dishes and it arrived faster t... See more

Company replied

Company details

  1. Restaurant
  2. Chinese Restaurant
  3. Chinese Takeaway
  4. Online Food Ordering Service
  5. Pizza Delivery
  6. Pizza Takeaway

Written by the company

All Eat is an online food delivery platform with the community at its heart. Putting people over profits, the platform strives to help customers connect with an abundance of local cuisines all at low prices. All Eat prides itself on having the lowest fees in the market, ensuring affordability for customers and merchants alike so we all eat together. All Eat is an online food delivery app helping local restaurants and communities say no to 36% commissions to takeaway platforms with Unbeatable food, price, and service​.


Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

154 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 44% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered food for 4

Ordered food for 4 , no food came within hour , tried to online chat , absolutely awful , told we would get a refund immediately still waiting , do not use this company

February 15, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

I sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. Could you please provide your order number? Based on our records, there haven't been any refunds processed during today's time frame. Your feedback is valuable to us, and we would like to investigate this matter promptly.

If you could share the order number, we'll look into the issue and address it as soon as possible. We appreciate your understanding and cooperation in resolving this matter.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Terrible experience

Ordering was a mess. After not recieving food I couldn't contact anyone on live chat so raised a PayPal dispute. I was then contacted by all eat who said if I cancelled my case they would refund me instantly which I did. They did not refund me instantly so now for another PayPal case

*Update, the had said the refund would be in my bank of the same day and I would get an email confirming this. When I phoned them again they confirmed this and said it had been done when it had not, there response is nonsense.

February 14, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

I sincerely apologize for any inconvenience caused. I want to assure you that we have processed your refund immediately upon confirmation. Please note that it may take up to 3 working days for the funds to be credited to your PayPal account. If you haven't received the refund within this timeframe, please feel free to contact us at any time.

We truly appreciate your valuable feedback, and thank you for bringing this matter to our attention.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

An incredible app and service…

An incredible app with fantastic service! I am thoroughly impressed and will definitely be using it again in the future. Without a doubt, I'll be recommending it to all my friends and family.

February 1, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Thank you for your kind words. Please keep using All Eat to order your food.

Rated 2 out of 5 stars

Hi can anyone let me know why I've been…

Hi can anyone let me know why I've been charged £30 what is that for and can I get it back I've brain damage and pressed sumthing by mistake I think der lol

February 13, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

I deeply regret coming across your recent comment. If you have been charged, it seems there might be a misunderstanding or a potential security issue. Have you placed an order through our platform with a restaurant recently? If not, it's possible that your account information has been compromised.

We sincerely encourage you to send us an email at info@alleatapp.com with details about the situation. If you haven't made any orders on our platform, we will promptly process a refund for you.

Your cooperation and understanding are greatly appreciated as we work to resolve this matter.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Never even downloaded the app

Never even downloaded the app, yet they have fraudulently taken £74 off my credit card

January 7, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

I deeply regret coming across your recent comment. If you have been charged, it seems there might be a misunderstanding or a potential security issue. Have you placed an order through our platform with a restaurant recently? If not, it's possible that your account information has been compromised.

We sincerely encourage you to send us an email at info@alleatapp.com with details about the situation. If you haven't made any orders on our platform, we will promptly process a refund for you.

Your cooperation and understanding are greatly appreciated as we work to resolve this matter.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Rubbish!!!

February 10, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

Thank you for sharing your feedback. We genuinely value your opinion, and we would appreciate it if you could provide more details about the reasons behind your low rating. Your insights are crucial to us, and we are committed to improving our services to better meet the needs of every customer.

Feel free to share any specific concerns or suggestions you may have, as we are eager to address them and ensure a more positive experience moving forward. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to the opportunity to make things right.

Thank you for taking the time to help us enhance our service.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Threats and personal data breaches. Don't use this app

Don't bother using it, order somewhere else or direct from the restaurant. The main app doesn't even work and their Web app is shockingly bad. I placed an order and paid using PayPal, the app then stopped working and didn't process the order, but PayPal still took my money, so I asked PayPal to refund it. I then tried again using my bank details and it worked. Only the order that was confirmed using my bank details was delivered. This was in September 2023.

Its now January 2024 and I've only now recieved an email threatening legal action against me because they want a £14 processing fee for refunding via PayPal and claiming that order had been fulfilled. Included in this email was an email directed to another customer breaking GDPR rules, and another 2 directed towards me that had been made to look as though they had already tried to contact me. This email with 3 "responses" was the only communication I had recieved from them.

Their terms and conditions do not mention any processing fee and claim that unless an order is confirmed you are not entitled to a refund. The original order I placed was not confirmed therefore I was entitled to get my money back. The 2nd order I placed (for the same amount) was confirmed and the food was delivered.

So, if you like emails threatening legal action over money that you don't owe and your personal data being passed around, then definitely use it! But if I were you I'd steer well clear of this app.

January 8, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

I am sincerely sorry to hear about your experience. We understand your concerns and would like to clarify that our attempts to contact you were made in good faith. Recently, we have encountered instances where individuals intentionally seek refunds after consuming meals.

If there are specific details or issues you'd like to discuss regarding your order, please feel free to respond to the email we sent you. We want to assure you that we do not intend to threaten anyone, and we are a reputable company committed to providing excellent service.

Your feedback is essential to us, and we welcome any comments or suggestions you may have regarding our website and app. Please don't hesitate to reach out at your convenience, and we will promptly address any concerns and work towards maintaining the best user experience.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE THIS COMPANY!!

DO NOT USE THIS COMPANY!!
I ordered a Chinese through this company back in august and paid through PayPal. The food was stale and to a very poor standard. I made a complaint about the quality of the food and didn’t hear anything so made a complaint through PayPal as it was inedible, PayPal made the decision to refund me as the company didn’t communicate and now this company is harassing me, threatening me they are going to take legal action on me, get me done for fraud etc etc unless I bank transfer them the money that was charged back. I have spoken to paypal who have told me to ignore the emails, not to pay any money as I have done no wrong doing and to tell company to contact them as it them who made the decision however the company are still emailing me, threatening me all these months down the line. I have now had to proceed down the legal route myself and take this to the my local authorities as I feel harassed and this is causing me extreme anxiety!!
Avoid this company like the plague! I would rather starve them place an order through them again!

January 7, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced, and we appreciate you bringing this matter to our attention. We take customer feedback seriously, and we're committed to resolving any issues promptly.

We're sorry to hear about the challenges you faced with the quality of the food in your August order. We strive to maintain high standards, and we regret that we fell short in this instance.

Regarding the refund process, we want to clarify that our intention is never to harass or threaten our customers. We are currently investigating this matter internally to understand the communication breakdown and address it accordingly. We understand your concern and appreciate your patience during this process.

Please rest assured that we do not condone such behavior, and we are committed to resolving this issue amicably. We will review our communication procedures to prevent similar incidents in the future.

If there's anything specific you'd like us to address or clarify, please feel free to respond to this email or contact us directly. Your satisfaction is important to us, and we are dedicated to making things right.

Once again, we apologize for any distress this situation has caused you and appreciate your understanding as we work towards a resolution.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Extremely rude staff

Extremely rude staff

January 5, 2024
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We genuinely appreciate you taking the time to share your feedback with us, and we're sincerely sorry to hear about your experience with our staff. Providing excellent customer service is a top priority for us, and we regret any instances where we fell short of your expectations.

We take your concerns seriously, and we would like to address this matter promptly. Could you please provide more details about the specific incident or encounter that led to your dissatisfaction? This information will help us investigate the issue thoroughly and take appropriate action to prevent similar occurrences in the future.

Your satisfaction is important to us, and we are committed to making improvements based on your feedback. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding as we work to enhance our service.

If you have additional details or if there's anything specific you would like us to address, please feel free to respond to this message or contact us directly. Your feedback is invaluable, and we want to ensure a positive experience for all our customers.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

The best App ever

The best App ever, try it and believe it. I have used all others and none come near it. Highly recommend everyone to use this app going forward and if you want to help your friends and family save time and money. Then please share with everyone and let’s Help make everyone save more. This is a UK company and pays their taxes. Unlike all those foreign companies who don’t pay and ripping food companies off. Taking full advantage until now! All Eat App.

December 17, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I have been using the AllEat app for…

I have been using the AllEat app for quite some time now, and I must say it has completely transformed my dining experience. The user-friendly interface makes it a breeze to navigate and discover a wide range of restaurants in my area.

What sets AllEat apart is the commitment to customer satisfaction. In the rare instance of an issue, the customer support team has been quick to respond and resolve any concerns promptly. It's evident that they value their users and strive to provide a positive dining experience.

AllEat has become an integral part of my dining routine. It combines a user-friendly interface, diverse restaurant options, efficient delivery, and excellent customer service. I highly recommend AllEat to anyone looking for a hassle-free and enjoyable way to explore and savor the culinary delights in their area.

October 7, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible they take your money then…

Terrible they take your money then don't deliver.
I'm not the only one it's happened to even my lodger.
Will never use again and I'm warning ⚠️ everyone

December 4, 2023
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We sincerely apologize for the unacceptable experience you and your lodger encountered. We understand the frustration and inconvenience caused when an order is not delivered after payment, and we take this matter very seriously.

We want to assure you that such instances are not reflective of our usual service standards, and we are actively investigating the root cause of this issue. We are committed to addressing any systemic problems and implementing measures to prevent similar occurrences in the future.

Your feedback is crucial, and we appreciate you bringing this to our attention. If you could provide specific details about your order (order number, date, etc.), it would greatly assist us in resolving this matter promptly.

We apologize for the inconvenience and frustration you've experienced, and we genuinely regret any negative impact on your perception of our service. Please be assured that steps will be taken to rectify the situation, and we hope to have an opportunity to regain your trust in the future.

If there's anything else you'd like to share or discuss, please feel free to respond to this message or contact us directly. Your feedback is valuable to us as we strive to improve our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

terrible app

terrible app, complicated, inconvenient, unreliable. This app creates difficulties by requiring a code that does not arrive on the phone. A code may arrive on the tenth attempt, but the order goes nowhere without sending any confirmations. And I always have to call the company directly.

November 25, 2023
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We sincerely apologize for the negative experience you've had with our app, and we appreciate you taking the time to share your feedback. We are truly sorry for any inconvenience caused.

Your feedback is invaluable to us, and we would like to understand more about the specific challenges you faced. If you could provide additional details or examples of the complications, inconveniences, or unreliability you encountered, it would assist us in addressing the issues and making necessary improvements.

Our goal is to provide a user-friendly and reliable experience, and we regret that we fell short of your expectations in this instance. We take your concerns seriously and will be reviewing our app functionality to identify areas for enhancement.

If there are specific features or aspects you believe need improvement, please feel free to share your suggestions. We are committed to continuous improvement and ensuring a more positive experience for all our users.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any frustration you may have experienced.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

All Eat are dire!

All Eat are dire!! Avoid!! There is no estimated arrival time. Orders can't be cancelled or refunded. No easy way of contacting them. Will never use again.

November 11, 2023
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We appreciate you sharing your concerns, and we sincerely apologize for the challenges you've experienced with our service. We understand the importance of transparency and accessibility in the delivery process.

We'd like to address your specific concerns:

Estimated Arrival Time: We apologize for any inconvenience caused by the absence of an estimated arrival time. We recognize the importance of this information and are actively working to enhance our system to provide more accurate delivery estimates in the future.

Cancellation and Refund: We understand the frustration of not being able to cancel or refund orders. We are reviewing our policies to make the cancellation process more user-friendly and efficient. Your feedback highlights an area where we can improve, and we are committed to implementing changes accordingly.

Contacting Us: We apologize if you found it challenging to contact us. We assure you that we value your feedback, and we are working to make our contact channels more accessible and responsive. You can reach us by phone, email (info@alleatapp.com), or through our online support system.

We genuinely regret any inconvenience you've faced, and we appreciate your input as it helps us identify areas for improvement. If there's anything specific you would like us to address or if you have additional feedback, please feel free to contact us directly. We are committed to enhancing our services based on your valuable insights.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

WAITING FOR OVER 2 HOURS STILL NO FOOD!!!!!!

I've been waiting for over 2 hours for the meals I ordered!
There is no way to even contact them to find out where it is!
We can't wait any longer, i'm going to have to make sandwiches and will then bin the food if it turns up!
AVOID LIKE THE PLAGUE!!!!!

October 28, 2023
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

We sincerely apologize for the prolonged wait you've experienced, and we understand your frustration. Your time is valuable, and we regret any inconvenience caused by the delay in your meal delivery.

We would like to address your concerns:

Extended Wait Time: We apologize for the delay in delivering your meals. We understand this is unacceptable, and we are actively investigating the root cause to prevent similar occurrences in the future.

Communication: We acknowledge that communication during delays is crucial. We are working to improve our notification system so that customers are informed promptly about any delays and the status of their orders.

Contacting Us: We're sorry to hear you had difficulty contacting us. We are committed to making our customer support more accessible, and we are reviewing our contact channels to ensure a more responsive experience for our users.

Your feedback is incredibly valuable, and we appreciate you bringing this to our attention. If there's anything specific you would like us to address or if you have additional feedback, please feel free to contact us directly.

Once again, we apologize for the inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to make things right in the future.

Best regards,

Rated 3 out of 5 stars

Although the food tastes good

Although the food tastes good, it seems to me that there are some areas where the restaurant could enhance their service. Perhaps they could train their staff to be more attentive and responsive to customers' needs. It would also be great if they could maintain a more welcoming and cozy atmosphere to make diners feel comfortable and happy. Overall, with a bit more effort and attention to detail, the restaurant has the potential to provide an even better dining experience for its customers.

January 5, 2023
Unprompted review
ALL EAT logo

Reply from ALL EAT

Dear Customer

Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your positive note on the taste of our food and your constructive suggestions for improvement. Your insights are valuable as we strive to enhance our service and overall dining experience.

We would like to address your suggestions:

Staff Training: We recognize the importance of attentive and responsive staff. We will review our training programs to ensure our team is well-equipped to meet and exceed customer expectations. Your feedback serves as a valuable reminder to reinforce our commitment to excellent service.

Atmosphere: Creating a welcoming and cozy atmosphere is a priority for us. We will explore ways to enhance the ambiance to make our diners feel even more comfortable and happy during their visit.

Your input is instrumental in helping us identify areas for improvement, and we are committed to making the necessary adjustments. If you have any additional thoughts or specific details you'd like to share, please feel free to reach out. We value your patronage and look forward to providing an even better dining experience on your next visit.

Thank you for your valuable feedback.

Best regards,

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look