Tuingereedschapwinkel.nl 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

terraskachel besteld en betaald op 24-8 heb het bedrijf bezocht en heb in nieuwleusen div. mensen gesproken maar blijkt dat deze oplichter vast zit en wel al 4 MAAND. gekke van alles is dat poli... See more

Rated 1 out of 5 stars

Hier hetzelfde verhaal. Twee maanden geleden bestelling geplaatst en direct betaald. Na enkele dagen een mailtje ontvangen dat "vanwege technische storing" er niet op tijd geleverd kon worden. Daarna... See more

Rated 4 out of 5 stars

Ik wilde wat bestellen via de website. Ik zag staan; leverbaar en daaronder 2-4 werkdagen. Na telefonisch contact; waar je goed en vriendelijk geholpen wordt, is mij duidelijk geworden wanneer de leve... See more

Rated 1 out of 5 stars

Op 28 juli bestelling geplaatst en betaald, na paar mailtjes waarin levering werd uitgesteld nu helemaal geen reacties meer. Ook sommatie tot terugbetalen levert niets op. Telefoon wordt niet beantwo... See more

Company details

  1. Garden Center

Information provided by various external sources

Webwinkel Tuingereedschapwinkel.nl. Heel veel op gebied van Tuingereedschap, Parkmachines, Werkplaatsgereedschap, Mobiele verwarming, Onderdelen en een mooi assortiment Zwembaden en Spa's. Tuingereedschapwinkel.nl beschikt over een eigen werkplaats en reparatie service.


Contact info

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

ik ben bedonderd/bestolen €220-,

terraskachel besteld en betaald op 24-8
heb het bedrijf bezocht en heb in nieuwleusen div. mensen gesproken maar blijkt dat deze oplichter vast zit en wel al 4 MAAND.
gekke van alles is dat politie/justitie iemand vastzet en dus de mensen gewoon kunnen blijven bestellen via internetwinkel ook hier klopt het niet.
en zn broer [Naam] gebeld en sms, ook div. kansen gegeven maar die zwijgt ook als het graf.

September 29, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Mooie site maar we zijn er ingestonken!!!!

15 Augustus een mes voor onze flymo grasmaaier besteld en betaald maar niets ontvangen. Ook telefonisch geen contact te krijgen.
Mailtjes worden niet beantwoord.
Hoe verlies je vertrouwen in de mensen als je zo wordt misbruikt!!!!

September 17, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Oplichters!!

Hier hetzelfde verhaal. Twee maanden geleden bestelling geplaatst en direct betaald. Na enkele dagen een mailtje ontvangen dat "vanwege technische storing" er niet op tijd geleverd kon worden. Daarna een smoes dat het artikel niet op voorraad was. Vervolgens geen contact meer mogelijk.
Heb inmiddels aangifte gedaan en probeer nu op alle mogelijke manier m'n 45 euro terug te vorderen...

September 16, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Aangifte oplichting gedaan. Tuingereedschapwinkel.nl is OPLICHTING

Op 28 juli bestelling geplaatst en betaald, na paar mailtjes waarin levering werd uitgesteld nu helemaal geen reacties meer. Ook sommatie tot terugbetalen levert niets op. Telefoon wordt niet beantwoord.
Vandaag uiteindelijk aangifte gedaan. Ik roep iedereen op dit toch vooral te doen! Dit soort oplichtingspraktijken moet gestopt worden!

September 9, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

OPLICHTERS

Ook ik ben een gedupeerde van deze internet winkel. op 18 augustus een bestelling geplaatst welke meteen werd afgeschreven en daarna bleek via mail of telefoon geen enkel contact mogelijk.

Het enige dat we met zijn allen kunnen doen... is aangifte doen bij de politie en dit aangifte formulier doorsturen naar de ING bank (want daar gaat het geld naar toe). Uitleg hierover vind je op de ING website onder "oplichting bij aankoop via internet" indien de ING voldoende reacties ontvangt dan kan de politie hier een zaak van maken.

September 8, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Drama

Idem als vorige melders. Sinds 1 augustus bestelling van €143,- gedaan. Niet geleverd, geen contact mogelijk, geen reactie op mail. Oplichting!

September 5, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

zeer slecht. geen levering, niet bereikbaar.

Bestelling geplaatst begin augustus. Dik 200 euro. Betaling in een paar seconden maar niet leveren. Één keer contact gehad. Zou een mail sturen. Nooit gehad.
Sindsdien niet bereikbaar of 4e in de wachtrij. Slechts 2 uur telefonisch bereikbaar gedurende ma t/m vrij.
Reageren niet op mail of op aanvragen via de site.

Nog steeds geen levering. Schandalig!

Hoop mn geld terug te krijgen. Levering zal wel niet lukken...

September 2, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

erg teleurgesteld !!

18-08-14
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling met ordernummer ORD07620.
Je bestelling is in behandeling en wordt zo spoedig mogelijk verzonden.
Zodra het pakket is verzonden, ontvang je hiervan een bevestiging per email.

na deze mail geen reactie meer,ook niet via de website (mijn account)
word dit dan werkelijk geen onderdelen en geld weg ?
erg teleurgesteld !!
Wim

September 1, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Wel, betaald, niet geleverd. Oplichting/Diefstal.

Op 14 Juli goederen besteld, maar niet geleverd. (nu 1 September 2014 - 7 weken later..)
De site ([Naam]) reageert niet op 8 emails sinds de order, noch op sommatie tot creditering van QShops keurmerk.
Volgens KvK bestaat het bedrijf nog wel.

Ga nu aangifte doen van diefstal/oplichting voor de 199 Euro niet geleverde, noch gecrediteerde goederen.

September 1, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Aangifte doen bij de bank!!!!!!!!

Hallo allemaal, er zijn nog steeds veel gedupeerden die opgelicht worden door deze zaak. Doe a.u.b. aangifte bij de bank internetoplichting@ing.nl.
Dit helpt tenminste wat, de rekening zal geblokkeerd worden en er zullen in de toekomst niet nog meer mensen het dupe worden.

August 30, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

CONTACT GEHAD MET POLITIE NIEUWLEUSEN !!!!!!

Politie heeft mij telefonisch laten weten, dat [Naam] in de bajes zit.
En is bij vader van ondernemer geweest.
Daardoor kan hij geen actie ondernemen.
En bedrijf zal voor 99,99 % failliet gaan.
Geadviseerd om geregeld contact op te nemen, met de kamer van koophandel, deze worden als eerste in kennis gesteld als het bedrijf failliet is.
Deze kunnen je dan de naam doorgeven van de curator, en gedupeerde mensen kunnen daar hun klachten en terugvorderingen bij neerleggen.
Hopelijk heb ik door deze actie alle gedupeerde mensen laten weten, hoe het ervoor staat.
veel sterkte allemaal

August 29, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Zware NUL!!!!

Bestelling van 29 Juli nog steeds niet geleverd, sinds 15 Aug krijg ik geen reactie meer, ook telefoon wordt niet meer opgenomen.

August 29, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Communicatie een DIKKE NUL, inmiddels AANGIFTE gedaan

Op 5 augustus 2014 onderdelen besteld voor mijn zitmaaier,
tot op heden geen bericht! Terwijl ze op de site aangeven dat het leverbaar is.

Heb zelf meerdere malen geprobeerd te bellen, 45 minuten in de wacht, totaal geen reactie, mails en tickets worden niet beantwoord.
Heb ook contact gehad met Qshops keurmerk,
hier kwamen ook veel klachten binnen.

28-8-2014 Tweet van Qshops keurmerk:
Tuingereedschapswinkel is geroyeerd en gesommeerd om ons keurmerk te verwijderen. Er is geen contact mogelijk met dit bedrijf. Pas op!

Sinds vandaag 28-8-14 staat er op site:
Wegens vakantieperiode zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Ikzelf heb ze de kans gegeven om uiterlijk eind van deze week ter reageren op mijn laatste email.

Ze zijn wettelijk verplicht om binnen 2 weken je geld terug te storten, zo niet dan aangifte doen!

09-09-2014
Inmiddels aangifte gedaan, dit kan online via mijnpolitie.

16-9-2014
Inmiddels staat er op de site:
Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt.

August 28, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Zeer slechte service en GEEN levering!!!

Op 21-07-14 gereedschap besteld nu 5 weken later nog niks geleverd.
Ik heb na een boze mail en mailtje terug gehad dat het de 16-08-14 geleverd zou worden, tot mijn spijt niet geleverd.
Nu helemaal geen reacties meer op mails en telefoon continu in gesprek.
Ik ga het morgen nog 1x proberen en bij geen gehoor of gezeik schakel ik de politie in voor oplichting!!!!

Zeer waardeloos bedrijf!!!

August 26, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Niet weer

De website ziet er goed uit, bestelproces inclusief betaling ook prima maar dan de levering, waardeloos.

Bestelling (strooiwagen) op 11 augustus is pas de 23e augustus uitgeleverd. Na het lezen van vele kritieke reviews 20 augustus via e-mail, whatsapp (via marktplaats.nl advertentie) en Facebook [Naam] en [Naam] benaderd met dringende verzoek tot uitlevering over te gaan om aangifte bij de politie te voorkomen. Dit hebben ze dan ook gedaan op de 23e.

Al met al een teleurstellende ervaring als klant.

August 26, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bestel hier helemaal niets!!!!

4 weken geleden een compressor besteld en betaald.
Afhandeling van de order verliep prima.
Daarna alleen maar mails gehad dat de bestelling later geleverd zou worden en nu is het helemaal stil. Telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd.
Het is toch wel heel slecht gesteld met hun moraal en het geweten lijkt ook niet sterk ontwikkeld.

August 26, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Waardeloze afhandeling van bestelling en zo waar een nog slechtere communicatie

Powerpack besteld op 3 augustus, was op voorraad. Op 10 augustus een mail ontvangen met de tekst dat deze niet op voorraad was maar wel weer op voorraad zou zijn zodat de 16e de levering plaats kon vinden. We leven op 26 augustus, ik ben mijn geld kwijt, ik heb geen product, e-mail wordt niet beantwoord, telefoon is constant bezet. Laat je niet belazeren, bestel hier niets.

August 26, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bestel hier aub niets!!!!!!!!!!!!

Ik heb hier een bestelling gedaan tot mijn spijt, de eerste 3 weken houden ze je redelijk op de hoogte met af en toe een mail over waar de bestelling blijft.
Maar na 5 weken hoorde ik helemaal niets meer, op email reageren ze helemaal niet en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Op de website staat dat je de bestelling kan annuleren zo lang ze de bestelling niet geleverd hebben. Dus dit heb ik gedaan wacht nog wel steeds op mijn geld.

Annuleren van bestelling
Het annuleren van een bestelling kan zonder opgaaf van redenen tot het moment dat het pakket verzonden wordt vanuit ons distributiecentrum.
Uitzonderingen hierbij zijn speciaal voor jou bestelde of samengestelde producten.

Het annuleren van een bestelling moet schriftelijk aan ons worden doorgegeven. Dit kan per e-mail naar info@tuingereedschapwinkel.nl
of via de post naar onderstaand adres.

Tuingereedschappenwinkel.com
t.a.v. Retour
Rollecate 3a
7711GG Nieuwleusen

August 20, 2014
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Waardeloze webwinkel - BESTEL HIER NIETS!!

Op 4-8-2014 artikelen besteld, volgens website (staat er nu overigens nog steeds op) op voorraad en binnen 1-2 werkdagen geleverd. Na 3 werkdagen zelf toch maar eens gebeld en na heel lang wachten (meer dan 5 minuten) kreeg ik iemand aan de lijn, die het heel raar vond dat ik geen mail had gehad over een vertraagde levering. Die mail kreeg ik een dag later, het artikel zou op 15-8-2014 verstuurd worden. Inmiddels is het nu 18-8-2014 en ik heb nog niets ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd, ik ga proberen om mijn order te annuleren maar dat zal ook wel een heel verhaal worden om dat klaar te krijgen.

Om het op te sommen:
- Foutiever informatie op website m.b.t. levertijden
- Niet/zeer slecht telefonisch bereikbaar
- Geen antwoord op vragen per email
- Levertijden van meer als 2 weken zijn hier normaal

August 18, 2014
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look