A casa dos vinhos  Reviews 

360
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 67 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Customers struggled with severe communication delays, noting that messages and phone calls went completely unanswered for weeks, which caused a lot of anxiety and anger. Many also experienced extraordinarily long shipping times and missing order confirmations, leaving people deeply frustrated about the current status of their delayed purchases. The minority of people were satisfied with the fast shipping processes and carefully packed wine bottles received in good condition. Consumers additionally praised the wide assortment of available authentic items and mentioned that the wine is truly delicious when it finally arrives.

What people talk about most

Order

People report ambiguous experiences with order processing, noting that while the payment and initial... See more

Delivery service

Reviewers mention ambiguous feedback about delivery service, as some consumers experienced extreme shipping... See more

Response time

Clients share deep frustration regarding response time, noting that consumer inquiries sent via email, phone,... See more

Product

Users describe ambiguous interactions with product availability, as some consumers report that the wine is... See more

Customer communications

Consumers find customer communications to be frustrating as reviewers report trying to reach support through... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

While being in Portugal, we ordered 6 bottles of Moscatel. Order process, payment and confirmation e-mail were easy and state-of-the-art. We were facing difficulties, when after more than 5 week... See more

Rated 3 out of 5 stars

Placed an order over a month ago, didn't receive anything. Also I get no reply on e-mails and the phone isn't answered either. Update: I received a response from the seller, once I receive my order... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

In short: The wines got to me, but 2,5 months after order placement although it stated 4-8 days on the web site. And communication with support more or less non-existent. Order of events: When I o... See more

Rated 3 out of 5 stars

Order given beginning of september, delivery mid october - because I've sent a reminder ... No very happy with the logistical - but very happy with the wine


Company details

  1. Wine Cellar
  2. also in
  3. Wine Store

Written by the company

Meet more than 3000 portuguese wines, from the cheapest to the rarest wine, red wine, rose wine, alvarinho wine, white wine from a wide selection of winery ...


Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

360 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.6

All reviews

(360)

96 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Order never received

I ordered a wine on May 23, 2026, and to date I haven't received anything. Despite constant calls and emails, they only responded twice to the website chat, promising shipments that never happened.
I don't know how to behave anymore

May 23, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Not sure if this firm is a scam

I ordered 2 bottles of wine on 12th March. It's now 19th June and they have not arrived. The money has been taken from my account, but I've received no order confirmation and they have not responded to the 3 emails that I have written asking for some reassurance. I'm not sure whether I have been scammed

June 19, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

1 star because We can’t give zero.

1 star because We can’t give zero.
We ordered 2 bottles of port wine on May 11 and received a confirmation the same day.

We contacted them via chat and email on May 20 — no response. We have tried calling, writing in the chat, and sent another email today, and so far we still haven’t received any reply.
28/5 still no reactions….
1/6 still no reactions

May 27, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam Alert😡😡😡

Scam Alert😡😡😡

They with draw the money from your bank account same day you place the ordre.

They don't answer on Phone or chat.

No tracking number is given.

Safe your money...And buy your wine elsewhere

May 3, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Wine ordered and paid but no…

Wine ordered and paid but no confirmation received. Tried to contact the store in a number of ways but no response. Never received any wine. Fortunately I got my money back from the credit card company.
Considering many similar experiences as expressed in the reviews here, I would think this company is fraudulent

March 21, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scandalous

Ordered wine for 350 euros on 14/2/2026; 3 months later, still nothing received. Not a single response to countless emails, nor a single response via the chat function, and the phone is not answered. This is scandalous.

May 15, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Stay away from this company

Stay away from this company
I had a poor experience with Winehouseportugal. After completing my purchase, I did not receive any order confirmation, and customer support never responded to my emails or chat messages. Communication stopped entirely after payment, so I would not recommend using this website.

March 27, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do not use!!!

Accepted payment. Had to pay for delivery even though advertised free delivery. Haven't received my order. No answer to emails or messages. How is this business allowed to operate?

March 13, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Appalling lack of comms

Placed order in November 2025. No communication of any kind until February 2026 despite 5 emails, telephone call, online chat request, enquiry via account.

Eventually got a response but thoroughly unimpressed.

March 10, 2026
Rated 5 out of 5 stars

Perfect.

I was pleased that the products arrived on time in good conditions. Everything was perfectly arranged.

January 23, 2026
Rated 4 out of 5 stars

Careful handling.

After 17 days I received my Rozes white port, a Wine not available in my homeland. The bottles were all carefully and individually packed. I tried their chat, but that did not respond. Anyway all went fine and I will gladly use this supplier again.

January 19, 2026
Rated 1 out of 5 stars

Do never buy from this company

For 3 month ago I ordered some wine. Until now I have received the half of the order at 600 €. I have written 20 mails, call at all different phone numbers, called and wrote at Whats App 50 times....nearly impossible to get in contact with. I am afraid that about 300 € is stolen, because they withdrawn the money, before they send all the wine !!! Very bad service and communication...

January 17, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Not happy

Unfortunately I have not yet after several months received the wine, which has been ordered and paid for. On top of this I have not been able to get in contact with the company or received any answers on the questions forwarded to the company e-mail. I wonder if my order and payment have disappeared..

January 5, 2026

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look