While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 58 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the products for their quality, excellent fit, and the wide range of options available for various vehicles. Many people highlight the helpfulness and friendliness of the staff, noting their great knowledge and willingness to assist with questions and order updates. The delivery service is also consistently mentioned as fast and efficient, with items arriving well-packaged and on time. However, some customers experienced issues with their orders, including long waiting times for delivery, missing parts, or products that did not fit their vehicle as expected. A few other people also felt that the product quality was not always as described, with some items being different from the pictures or made of different materials than advertised.

What people talk about most

Product

Consumers generally express satisfaction with the products, often highlighting their quality and good fit for... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order. While some customers praise quick and easy ordering, fast... See more

Delivery service

Reviewers mention positive feedback about delivery service. Many customers praise the quick delivery, with... See more

Service

Clients share ambiguous opinions on service. Many customers praise the 5-star service, highlighting fast... See more

Staff

Customers consistently express satisfaction with the staff. Reviewers frequently highlight the team's... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I think diversion are good at the off the shelf stuff. Anything custom (in my experience a steering wheel) should come with a little bit more information. The product itself seems well built and t... See more

Rated 5 out of 5 stars

Bought a spoiler for my VW Golf along with some carbon fibre wing mirror covers and had these fitted. The staff were extremely helpful. I would highly recommend.

Rated 5 out of 5 stars

Friendly staff who were very helpful, easy to navigate website with great quality products my next order has already been placed.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Bought a carbon fiber bonnet for my Polo GTI and had it fitted too. Was really pleased with the service offered and the owners were friendly and made us feel welcome. Have ordered other parts for my... See more


Company details

  1. Auto Body Parts Supplier

Information provided by various external sources

Diversion specialises in covering both the cosmetic and performance aspects of your car. Our product range goes from simple interior tweaks to full blown exterior kits, performance parts and more! Visit our store (www.diversionstores.com) and find out what we have available for yours now!


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

297 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 22% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Amazing company been buying off them…

Amazing company been buying off them for a while now never had any issues and if you do have an issue they fix it straight away. There response time is amazing there always happy to help with anything if you ask them all the products are really good quality as well

August 1, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Made quite a few orders since getting my mk6 polo gti, been kept up to date with what’s happening with my deliveries. When emailing them with questions they answer almost instantly and there customer service was fantastic.

July 31, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Top quality service

Top quality service, top quality product. Came as described and all in good time. Booked in for fitting with little to no wait time and all fitted in the time they said they would. Great costumer service and reply back to any messages in a timely manner. Cheers to everyone at Diversion!!

February 22, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I ordered a custom steering wheel and…

I ordered a custom steering wheel and it did take abit longer then I thought but it was well worth the wait , the customer experience was amazing and I would fully recommend ordering from there

December 29, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service!

I ordered some replacement wing mirror covers because one of them snapped off, the covers were dispatched and delivered promptly and well packaged. Unfortunately one of them was for the mk7.5 golf instead of mk8 but the response and resolution from customer services puts this company above most. I reached out on a Friday and they instantly dispatched the replacement. The courier collected the incorrect item and delivered the correct one on Monday morning, meaning I didn’t need to leave my house to sort out a return, pay anything for the return or be without the replacement whilst a return was sorted. Been a long time since a company made a real effort to help with a mistake like this and it’s testament to a great customer service team.

November 28, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Hello Rebecca,

Firstly, thank you for taking the time to leave a detailed review. It is very much appreciated.

We apologize for the mistake on our part, and thank you ever so much for allowing us to rectify that :)

It has been an absolute pleasure dealing with you, and I very much hope to do so again soon so that we can provide an even smoother service!

Kindest Regards,
Diversion Team

Rated 5 out of 5 stars

Nice and easy order that was processed…

Nice and easy order that was processed straight away from Diversion, always available to talk through parts and orders, very friendly on their side and makes ordering very easy. The whole image of diversion is fantastic and the customer service is impeccable, and I wish them many many more years in business! Thanks guys

November 24, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Would give no stars if possible

**Responding to reply from Diversion

Should I just post our entire email thread? Funny how my order has been in transit for our 3 weeks and no attempt at delivery has been made and there is no proof of attempt at delivery and you’re entire last response was your not responsible for missed delivery and won’t refund or replace an item you’ve sent, leaving the customer (me) without the item they paid you for!!!

I have reported your company to trading standards with all email threads and dates.

Nice customer service by the way - don’t receive the order I paid for (almost pay 2 months ago) and get called a liar on my review. Awful company. **

Would give no stars if possible. Made an order back in September and still not received it. Reporting them to trading standards. They have taken my money and basically told me that me not receiving my purchase is not their problem and they won’t be sending a replacement not refunding me. Scammers!!!!

November 11, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Hello Tazmin,

Please do not lie on reviews, we have told you your item is in transit, as the tracking below shows. You were not told that it was ‘not our problem’ and that you would not get your item.

We are not “scammers” and have and will always make sure a customer receives an item, although we do not issue refunds for items that are due for delivery.

Your item was dispatched, as ordered and is in transit to your given address. We cannot be held responsible if you are not in to take a delivery.

Tracking: https://www.evri.com/track/parcel/H01M8A0007450165/details

I look forward to you receiving your item and hope everything arrives with you safely.

Kind Regards,
Diversion Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing company to deal with

Amazing company to deal with! Amazing customer service and happy to assist in anything required! Definitely more orders from them in the future.

November 11, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Hello Brad,

Thank you for your review. It has been a pleasure dealing with you and we look forward to doing so again soon!

All the best,
Diversion Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing order total custom carbon and…

Amazing order total custom carbon and yellow steering wheel for the mk3 focus rs yes they take about 6 to 8 weeks depending on the order but 100% worth the wait so much so I have now ordered a custom carbon and purple one for the mk3.5 focus st great company

October 27, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service!

Bought many items from diversion, amazing customer service and brilliant team who fit my parts! Postage and packaging is top quality and fast, best prices around!

November 7, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Hello Marcus,

We’re pleased you are happy with your steering wheel. It was a pleasure dealing with you and we look forward to greeting you again soon!

Kind Regards
Diversion Team

Rated 5 out of 5 stars

Fast & Easy Process

My Decat down for my M140i came super fast fits right on the car and does what it says on the tin I definitely will order my next Downpipe though Diversion.

November 8, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Thank you for your review Kyle.

We hope you enjoy your purchase, and look forward to seeing you again in the future.

All the best,
Diversion Team

Rated 1 out of 5 stars

I agree with all the negative reviews…

I agree with all the negative reviews on here. So I bought a bulb that said it would fit my car, the person at the company assured me it would fit also. Turns up, even the box says it is the wrong part for the car. Beware this company does not issue refunds - as confirmed when I stated they made the mistake. Please please please use eBay. I’m sure the owner will try to say I’m rude but the facts of the matter is he sold me a dud part.

November 1, 2022
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

None of your review is correct, and is very one sided. You we're absolutely horrible to staff, and have no manners.

You contacted us and were very rude. You told us the item does not fit (this is the correct item for the car)

To help you, we offered FREE fitting, lots of fitting advice, or return because you would not take advice on fitting and became very aggressive. We provided you with our returns policy, and you decided to be nasty, and abuse staff. Calling staff multiple different slurs.

When we offered free fitting, you replied: "F***ing a***hole. I will charge you back and wait for my reviews. How the f**k can I come up to you if I live in London you d**khead?"

Some of your other responses below, to us simply trying to assist you, as we do with all customers.

1 - "Stupid pr**k THE PART DOESNT FIT THE CAR YOU ABSOLUTELY THICK PIECE OF S**T"

2 - "You really are a bunch of c*nts"

Despite being asked to return the item for a full refund, you stated - "I have no issue with issuing a chargeback"
--------------------------------------------------------

Rated 1 out of 5 stars

AVOID TERRIBLE

Avoid this company they got my order wrong as they had sold me something that was not what i ordered and then when i sent it back they had the cheek to charge me 30% of the item as a re stocking fee absolutely disgusting will never use again.

October 31, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Hello Asa,

You ordered the incorrect item for your car, and then accused us & staff of sending the wrong item to you.

We have the copy of your invoice if you wish to see it, showing what you ordered against what you received (both being the same item)

We offered a return and exchange on the item you incorrectly ordered, and you chose to return this. As per policy, a restocking fee is applicable as this has to go back to the supplier who charge us, and you were made aware of this before you returned it.

I wish you the best, and our team will be there to assist if needs be in the future.

Kind Regards,

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service

Fantastic customer service, very good at making you spend more money! Great set of lads and always welcoming upon each visit

October 13, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Very pleased to see you had a good experience.

All the best,
Diversion Team

Rated 5 out of 5 stars

I ordered some bonnet struts for my…

I ordered some bonnet struts for my seat Leon cupra 280. No hassle at all ordering and quick delivery. Excellent service. The bonnet struts came and was fitted in no time. Perfect fit and easy to follow instructions. Many thanks Arnold ainsworth.

October 3, 2022
Unprompted review
Diversionstores logo

Reply from Diversionstores

Thank you for your review! Glad to see you are enjoying your product.

All the best,
Diversion Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look